Заміна ремкомплекта газового редуктора ГБО Чері Тіго, запах газу в салоні

Одним з альтернативних і економічно вигідних видів палива для автомобілів є газ.

У зв'язку з цим багато власників встановлюють на свою машину спеціальне газобалонне обладнання (ГБО).

У деяких випадках його встановлюють самі виробники на етапі складання автотранспортного засобу.

Таке ГБО без особливих проблем можна встановити і на автомобіль Чері Тіго.

Газобалонне обладнання автомашини - це ціла система окремих спеціальних пристроїв, механізмів і трубопроводів, що забезпечують постійне живлення двигуна авто скрапленим газом – пропаном або бутаном.

У числі основних пристроїв цієї системи і газовий редуктор.

Його необхідність в загальній системі ГБО обумовлена потребою створювати і підтримувати постійний тиск газу, що надходить з балона в систему.

Адже, не секрет, що газ міститься в спеціальній ємності під високим тиском.

Однак, найголовнішим призначенням редуктора газової системи є перетворення газу, що надходить з резервуара, в пароподібний стан.

Саме тому його часто називають редуктор-випарник.

Як правило, такі запчастини на Чері Тіго розраховані на тривалий термін експлуатації.

Але, незважаючи на це, через кожні 50-60 тис.кілометрів пробігу передбачається проведення спеціальних регламентних робіт.

У їх числі і повна заміна ремкомплекту.

Природньо, що в залежності від виробника редуктора, а також умов і способу експлуатації, ця цифра може змінюватися в ту чи іншу сторону.

За встановленими вже правилами, ремонт або регламентне обслуговування газобалонного обладнання автомашини здійснюють спеціально підготовлені фахівці.

Однак, при наявності відповідного досвіду і знань проводити обслуговування ГБО можуть і власники самостійно в своїх гаражах.

Міняємо самостійно ремкомплект редуктора ГБО Chery Tiggo

У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином самостійно можна замінити ремкомплект редуктора газового обладнання на Чері Тіго Т11.

каким образом самостоятельно можно заменить ремкомплект редуктора газового оборудования на Чери Тиго Т11.

  • Редуктор ГБО автомобіля дуже схожий за своїм принципом роботи на звичайний рефрижератор.
  • А тому при тривалій постійній роботі він може в буквальному сенсі покритися інеєм.
  • Щоб цього не відбувалося його, як правило, намагаються встановлювати в машині ближче до деталей або вузлів, що нагріваютться.
  • В даному випадку редуктор закріплений на передній стінці кузова автомобіля.

 редуктор закріплений на передній стінці кузова автомобіля.

  • У зв'язку з цим один з болтів кріплення цього пристрою розташований під захисною панеллю від снігу і листя.
  • А для того, щоб до нього дістатися необхідно буде зняти обидва двірника і саму верхню захисну панель.

необходимо будет снять оба дворника и саму верхнюю защитную панель

потребуется снять воздушный фильтр вместе с патрубком

  • Після того, як все це відкрутили, необхідно перекрити в багажнику балон з газом і запустити двигун, щоб спалити весь газ, наявний в самому редукторі і в системі.
  • Потім даємо можливість охолонути охолоджуючій рідині і після того, зливаємо її.
  • Далі від'єднуємо редуктор від охолоджуючої рідини і від всіх, підведених до нього, трубочок.

отсоединяем редуктор от охлаждающей жидкости и от всех, подведённых к нему, трубочек

  • Ну і від'єднуємо також і котушку його.
  • Для зливу антифризу є спеціальна заглушка з баранчиком, яку потрібно викрутити.

Для слива антифриза имеется специальная заглушка с барашком

  • Потрібно відзначити, що для заміни прокладок в редукторі ми придбали спеціальний ремкомплект.

 для замены прокладок в редукторе мы приобрели специальный ремкомплект

  • Необхідність заміни прокладок виникла з тієї простої причини, що в салоні автомобіля останнім часом занадто сильно стало чути запах газу.
  • У ремкомплект, крім самих прокладок, входять ще кільця ущільнювачів, а також кришка і фільтр.

В ремкомплект, помимо самих прокладок, входят ещё уплотнительные кольца, а также крышка и фильтр.

  • Ця кришка потрібна тому, що її часто видуває і після цього потрібна її заміна.
  • В результаті зняли ми захисну верхню панель і отримали доступ до болта кріплення редуктора.

получили доступ к болту крепления редуктора

  • Правда для цього нам треба було також зняти і всю трапецію стіклоочисника разом з електромоторчиком.
  • Однак, потім відкрутити болт кріплення редуктора нам все одно не вдалося, оскільки він проржавів, і ми його просто перервали.

відкрутити болт кріплення редуктора нам все одно не вдалося, оскільки ми його просто перервали

  • Справа в тому, що спочатку було обрано неправильне місце для кріплення редуктора.
  • Мало того, для цього використовували болти з алюмінієвого сплаву.
  • В результаті постійного попадання вологи під верхню кришку болт закис, і корозія його просто з'їла.
  • Далі відкрутили підвідну газову трубку від редуктора Чері Тіго.

открутили подводящую газовую трубку от редуктора

  • Після цього, якщо антифриз вже весь витік, від'єднуємо шланги охолоджуючої рідини.

отсоединяем шланги охлаждающей жидкости

  • Потім від'єднуємо котушку цього ж пристрою.

отсоединяем катушку редуктора

  • При цьому потрібно запам'ятати, як вона встановлена і де які дроти до неї підходять.
  • І в результаті від'єднуємо повністю редуктор газобалонного обладнання нашого авто.

отсоединяем полностью редуктор газобаллонного оборудования

  • Трубку скидання тиску газу ми відразу не змогли від'єднати від редуктора, тому доведеться це зробити зараз.

Трубку сброса давления газа мы сразу не смогли отсоединить от редуктора

  • Ну і заодно, якщо вже ми зняли редуктор, то замінимо і патрубки охолоджуючої рідини, які приєднуються до цього вузла.

заменим и патрубки охлаждающей жидкости

  • Справа в тому, що вони вже порядком зносилися і з-під з'єднання їх з випарником останнім часом постійно капав антифриз.
  • Доводилося періодично його підливати, щоб тримати рівень. А знімати редуктор тільки заради заміни трубок не хотілося.
  • Тому і приурочили це все до обслуговування редуктора.
  • Крім цього, доведеться замінити і котушку, оскільки вона вже також неабияк потріскалася.

придётся заменить и катушку, поскольку она уже также изрядно потрескалась

  • При цьому запам'ятовуємо розташування її контактів і дроти, як уже говорилося, який з них куди під'єднувався.
  • А патрубок відведення газу в ресивер ми не могли відразу зняти тому, що, як виявилося, він просто вже зрісся з металевим штуцером на корпусі редуктора.

сросся с металлическим штуцером на корпусе редуктора.

  • Ну, а поки будемо міняти прокладки в самому редукторі Чері Тіго.
  • А так, як на його кришці практично всі болти виготовлені під внутрішню зірочку, то нам буде потрібно спеціальний ключ для того, щоб їх відкрутити.

потребуется специальный ключ

  • Після цього, за допомогою такого ключа відкручуємо і знімаємо кришку з редуктора.

откручиваем и снимаем крышку с редуктора

  • Далі, перевертаємо редуктор на зворотню сторону і там також викручуємо всі болтики.
  • При цьому середній болт не чіпаємо, оскільки це регулювальний.

средний болт не трогаем, поскольку это регулировочный

  • Ну, а після цього акуратно можемо знімати кришку, притримуючи при цьому, щоб з-під неї не вискочила встановлена пружина.
  • Та й сам механізм регулювального болта потрібно зберегти і не розгубити його деталі.
  • Оскільки кришка тут грунтовно прикипіла до прокладки, то для того, щоб її зняти, необхідно акуратно підчіплювати викруткою.
  • В результаті вдалося нам зняти все-таки кришку з корпусу редуктора.

 удалось нам снять всё-таки крышку с корпуса редуктора

  • А ось так виглядає регулювальний механізм з пружиною.

так выглядит регулировочный механизм с пружиной

  • А регулювальний болт, як виявилося, нікуди тут вкручений не був.

регулировочный болт, как оказалось, никуда здесь вкручен не был

  • Тому просто акуратно знімаємо його разом з пружиною і відставляємо в сторону.

 аккуратно снимаем его вместе с пружиной и отставляем в сторону

  • Потім знімаємо кришечку.

снимаем крышечку

  • При цьому потрібно мати на увазі, що знизу ця кришечка має невеликий штир з пазом, а на корпусі редуктора є під нього проріз.

 снизу эта крышечка имеет небольшой штырь с пазом, а на корпусе редукторе имеется под него прорезь.

  • Так ось, перш ніж зняти кришку, потрібно трохи зрушити її в сторону, щоб штир вийшов із зачеплення в прорізі.
  • Сама кришка знята тверда і при стисканні тріщить, хоча повинна бути м'якою і еластичною.

крышка снятая твёрдая и при сжимании трещит

  • У зв'язку з цим таку кришку необхідно замінити.
  • Далі нам буде потрібно ще викрутити два гвинтика всередині корпусу редуктора Чері Тіго.

потребуется ещё выкрутить два винтика внутри корпуса

  • І потім витягаємо регулювальний механізм.

 извлекаем регулировочный механизм

  • Після цього все тут ретельно вичищаємо і вимиваємо.
  • На регулювальному механізмі зі зворотнього боку є кругленька прокладка.

На регулировочном механизме с обратной стороны имеется кругленькая прокладка

  • Справа в тому, що цей механізм працює у вигляді клапана.
  • Тому необхідно наявну прокладку виколупати з цього механізму.

необходимо имеющуюся прокладку выковырять из этого механизма

  • Потім цей клапан ретельно вичищаємо і встановлюємо нову прокладку, яка є в комплекті.

клапан тщательно вычищаем и устанавливаем новую прокладку

  • Також міняємо гумку і на іншому клапані, оскільки вона вже задубіла зовсім.

 меняем резинку и на другом клапане

  • Знімаємо прокладку на корпусі редуктора.

Снимаем прокладку на корпусе редуктора

  • Крім того, в цьому корпусі є канал для проходження газу, тому цей канал потрібно почистити, промити і гарненько продути.

в этом корпусе имеется канал для прохождения газа

  • Також виймаємо з корпусу штуцери, промиваємо і міняємо на них ущільнювальні гумки.

вынимаем с корпуса штуцеры, промываем и меняем на них уплотнительные резинки

  • А далі встановлюємо нову прокладку і збираємо регулювальний вузол.

устанавливаем новую прокладку и собираем регулировочный узел

  • Міняємо кільце ущільнювача і на самому регулювальному болті.

Меняем уплотнительное кольцо и на самом регулировочном болте

  • Після цього встановлюємо зверху кришку і закручуємо болти. Далі розкручуємо і фільтр грубої очистки.

раскручиваем и фильтр грубой очистки

  • Тут все вичищаємо, продуваємо, встановлюємо ті ж прокладки на місце і знову збираємо його.
  • Після того, як зібрали весь редуктор знову, постало питання, що робити з болтом його кріплення, що обірвався.
  • В результаті знайшли інший болт дещо меншого розміру, обрізали його і вварили на місце обламаного.

другой болт несколько меньшего размера, обрезали его и вварили

  • Зверху потім закрутимо гайку, при цьому підкладемо шайби скільки потрібно і все буде триматися.
  • У підсумку отримали почищений, із заміненими прокладками редуктор ГБО, готовий до установки.

почищенный, с замененными прокладками редуктор ГБО, готовый к установке

  • Після цього підключили всі трубки, шланги і патрубки, встановили повітряний фільтр на місце.

подключили все трубки, шланги и патрубки, установили воздушный фильтр на место

  • Єдиним невирішеним завданням залишається прикріпити цей редуктор на своє місце.
  • Справа в тому, що встановлювати його в той отвір, який для нього виконали ті, хто монтував це обладнання, неймовірно важко.

устанавливать редуктор в то отверстие, которое для него проделали те, кто монтировал это оборудование, неимоверно трудно.

  • Ми ж цього не знали і підігнали трубки саме за цією схемою.
  • Але, нам здається можна було придумати і дещо інший спосіб кріплення цього редуктора.
  • У будь-якому випадку ми своє завдання виконали і тому розповідь нашу про самостійну заміну ремкомплекту газового редуктора ГБО Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ремкомплекта газового редуктора ГБО Чері Тіго, запах газу в салоні"

Відгуки: 0




Ремкомплект для ремонту Чері Тіго:

Кріплення для ремонту Чері Тіго:

Двірники для ремонту Чері Тіго:

Панель для ремонту Чері Тіго:

Фільтр повітряний для ремонту Чері Тіго:

Патрубки для ремонту Чері Тіго:

Заглушки для ремонту Чері Тіго:

Прокладки двигуна для ремонту Чері Тіго:

Кришка для ремонту Чері Тіго:

.