Гул при повороті керма Джилі Емгранд ЕС7, прокачування гідропідсилювача керма

Сучасний автомобіль важко уявити без відповідного підсилювача рульового управління.

І це не дивно оскільки така опція у багато разів полегшує керування транспортним засобом, роблячи його легким і максимально комфортним.

Сучасна автомобільна модель китайський виробників Джилі Емгранд ЕС7 обладнана гідравлічним типом підсилювача керма-ГУР.

Ця система функціонує за рахунок створюваного робочою рідиною тиску.

В результаті для повороту керма на будь-якій швидкості не потрібно докладати великих зусиль, зберігаючи при цьому заданий йому напрямок.

У зв'язку з цим в системі ГУР Джилі Емгранд ЕС7 повинна постійно знаходитись, причому в достатній кількості, робоча рідина.

Це забезпечує безперебійну і в повному обсязі роботу всієї системи посилення рульового управління.

Крім того, досить довгий період експлуатації ГУР без всякого ремонту або замін.

Усуваємо самостійно гул, що з'являється під час обретання керма, методом прокачування ГУР на Geely Emgrand EC7

У представленый статті ми хочемо розповісти про один випадок самостійного усунення гулу, що виникає при повороті керма автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

хотим рассказать об одном случае самостоятельного устранения возникающего гула при повороте руля автомобиля Джили Эмгранд ЕС7.

  • Так ось, в нашому автомобілі виникла дивна несправність, суть якої зводилася до того, що під час повороту керма, судячи з усього десь в механізмі ГУР, з'являвся гул або шум.

во время поворота руля, судя по всему где-то в механизме ГУР, появлялся гул или шум.

  • З метою отримати консультацію з цього питання, ми звернулися до фахівців офіційної станції техобслуговування автомашин.
  • Там нам порадили долити масло в систему і самостійно спробувати трохи прокачати систему механізму гідропідсилювача керма.
  • При цьому порекомендували долити підходящого, згідно порад виробників, масла і неодмінно якісного.
  • І після цього методом провертання рульового колеса з одного положення в інше, трохи прокачати саму систему ГУР.
  • Тим самим ми повинні домогтися виходу зайвого повітря з трубки механізму і з самої системи ГУР.
  • На відповідних форумах власники в таких випадках рекомендували замінити повністю масло в системі даного механізму.
  • Але, в автосервісі нам сказали, що робити це не обов'язково, а досить тільки долити до наявного в системі масла і прокачати систему.
  • Тому ми вирішили дотримуватися цієї рекомендації, хоча особливої віри в успіх такої операції не було.
  • У зв'язку з цим ми придбали нове спеціальне масло червоного кольору для цього.

приобрели новое специальное масло красного цвета для этого

  • До цього часу рівень рідини в розширювальному бачку гідропідсилювача нашого Джилі Емгранд ЕС7 вже був нижче мінімального або нижнього.
  • Хоча раніше ми заливали її до мінімального рівня.

уровень жидкости в расширительном бачке ГУР уже был ниже минимального

  • Тому зараз вирішили спочатку залити до мінімальної позначки на бачку.
  • Після цього прокачаємо, як радили на СТО, а потім доллємо знову, тільки тепер вже до максимальної позначки.
  • При цьому подивимося, допоможе це нам вирішити проблему з шумом чи ні.
  • У зв'язку з цим долили ми в розширювальний бачок придбану рідину.

долили мы в расширительный бачок приобретённую жидкость

  • Як і говорилося, налили масла практично на рівень нижньої або мінімальної позначки.

налили практически на уровень нижней или минимальной отметки

  • Далі запускаємо двигун і починаємо обертати рульове колесо.

запускаем двигатель и начинаем вращать рулевое колесо

  • Спочатку повільно провертаємо в одну сторону до упору-гул при цьому чути.
  • Потім, точно таким же чином обертаємо в зворотну сторону до кінця.
  • При цьому гул також тривав, але тільки з дещо меншою силою.
  • У зв'язку з цим ми здійснювали такі обертання кілька разів до ряду. При цьому гул ставав все слабкіше і слабкіше, поки не зник зовсім.
  • Після цього перевірили рівень масла в розширювальному бачку Джилі Емгранд ЕС7.
  • Там виявилося знову нижче мінімального рівня.

 оказалось снова ниже минимального уровня.

  • Тобто, масла стало трохи менше, ніж було до початку наших маніпуляцій.
  • Тому доливаємо тепер масло до верхнього максимального рівня в бачку.

доливаем теперь масло до верхнего максимального уровня в бачке

  • Потім знову запускаємо двигун і перевіряємо наявність гулу при поворотах керма.
  • До нашого задоволення і радості ніякого шуму більше при повороті керма чутно не було.
  • Ось таким чином ми позбулися проблеми, що з'явилася.
  • Завдяки тому, що в системі гідропідсилювача ще залишалося якась кількість масла, нам вдалося обійтися без всякого ремонту механізму і заміни його деталей.
  • Тому і розповідь нашу про самостійне усунення причини гулу в ГУР при повороті керма автомобіля Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Гул при повороті керма Джилі Емгранд ЕС7, прокачування гідропідсилювача керма"

Відгуки: 1


Владимир

Удивительно что у водителя нет возможности проверить масло ГУР в салоне через панель приборов




Гідропідсилювач, ГУР для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Трубка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Бачок для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.