Система випуску відпрацьованих газів автомобіля передбачає наявність глушника.
Але, перш ніж потрапити в цей пристрій, гази проходять великий шлях через каталізатор, гофру і систему труб.
Пов'язано це з тим, що сам глушник кріпиться в Чері Тіго, як і в більшості автомобілів, в самому кінці кузова.
Під час роботи і руху транспортного засобу його силовий агрегат постійно вібрує.
Мало того, при рушанні з місця або здійсненні інших маневрів він може відхилятися в різні боки.
В результаті вся ця вібрація, а також відхилення агрегату передаються на приймальну трубу глушника, а також на всі його інші елементи, після чого і на кузов.
Тому, щоб не порушити герметичність системи випуску і не пошкодити його окремі елементи в їх числі передбачена і гофра.
Це спеціальний еластичний елемент циліндричної форми, виготовлений з декількох шарів нержавіючої високолегованої сталі.
Крім того, зверху він посилений спеціальною опліткою.
Завдяки еластичності гофри з'єднання системи випуску з двигуном є більш гнучким і легко змінюється.
Цей елемент не є ремонтопридатним і при виході з ладу просто замінюється.
Виконуємо самостійно заміну гофри глушника автомобіля Chery Tiggo
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно виконати заміну гофри глушника на Чері Тіго.
- Одним з найбільших недоліків гофрованого елемента системи випуску відпрацьованих газів є його чутливість або вразливість пошкодженнями механічного типу.
- Крім того, досить часто гофра втрачає свою герметичність в результаті прогару.
- Саме прогорання і стало причиною того, що ми вирішили замінити гофру на нашому авто.
- Так як гофра прогоріла, то при роботі двигуна тепер в місці прогару виходили вихлопні гази і лунало характерне гарчання.
- Ну, а для того, щоб замінити гофру, що вийшла з ладу, її потрібно спочатку демонтувати.
- Зробити ж це можна тільки від'єднавши приймальну трубу глушника.
- З цією метою необхідно відкрутити дві гайки на шпильках фланця приймальної труби системи вихлопних газів Чері Тіго.
- Після цього відведемо трубу вниз і виріжемо пошкоджену гофру.
- Ну, а замість цієї згодом вставимо нову гофру розміром 50х150.
- Це тришаровий елемент, тому ми вважаємо його цілком нормальним.
- Саме тому і будемо пробувати його вварити замість гофри, що прийшла в непридатність.
- Отже, відкрутили ми трубу, як і говорилося раніше.
- Правда, тут з одного боку не вийшло викрутити гайку, тому ми викрутили її разом зі шпилькою.
- Зате з іншого боку гайку викрутити у нас вийшло.
- Як би там не було, але трубу ми все ж зняли. Далі вже справа техніки.
- Зрізаємо з труби стару прогорілу гофру Чері Тіго.
- Для того, щоб можна було відрізати стару і приварити нову гофру, відкрутили далі кріплення труби на фланці у глушника.
- Після того, як стару деталь зрізали, прикручуємо назад гайками трубу на глушнику.
- Також одягаємо і притягуємо гайками на місце інший кінець приймальної труби з коліном.
- Потім вставляємо на місце нову гофру, при цьому дивимося, щоб вся система виявилася рівною і без перекосів.
- Далі на кожній стороні нової гофри Чері Тіго виставляємо по три точкових мітки.
- Після цього все знову знімаємо і на землі по виставленим точкам обварюємо грунтовно гофру.
- Тепер можемо одягати трубу з гофрою знову на своє місце в автомобілі.
- При цьому під фланці не забувайте встановити нові прокладки глушника.
- Отже, встановили ми остаточно трубу системи вихлопних газів з новою гофрою на автомашину.
- Далі залишається тільки прикрутити назад захист двигуна і можна вирушати в дорогу.
- Тому і розповідь нашу про самостійну заміну гофри глушника автомобіля Чері Тіго на цьому закінчено.