Як позбутися повітряної пробки в системі охолодження Джилі СК

Без спеціальної системи охолодження не зможе функціонувати жоден двигун внутрішнього згоряння, що встановлюється на автотранспортні засоби.

Двигуни, якими комплектуються автомобілі марки Джилі СК також обладнані рідинною системою охолодження.

В якості робочої рідини в цій системі застосовують антифриз.

Існують певні норми, що регулюють час і кілометраж використання такої рідини.

По закінченню цих термінів робочу рідину в системі замінюють, промиваючи, як правило, перед цим всю систему охолодження.

Процес заміни антифризу на Джилі СК не представляє особливої складності і виконати його може будь-який власник авто.

Однак, при цьому існує можливість попадання повітря в систему, що найчастіше призводить до утворення всередині повітряних пробок.

А це в свою чергу може негативно позначатися на роботі пічки салону і на самому двигуні.

Позбавляємося самостійно повітряної пробки в системі охолодження силового агрегату Geely CK

У пропонованій статті ми поділимося одним із способів самостійного видалення повітряної пробки в системі охолодження двигуна Джилі СК.

поделимся одним из способов самостоятельно удаления воздушной пробки в системе охлаждения двигателя Джили СК.

  • Все почалося з того, що ми замінили антифриз в системі охолодження свого автомобіля.

заменили антифриз в системе охлаждения своего автомобиля.

  • Замінили з тієї простої причини, що старий зеленого кольору вже став брудно-зеленим, та й час вже прийшов.
  • Тому ми злили цю підозрілу рідину і залили новий антифриз красивого червоного кольору.

залили антифриз красивого красного цвета

  • Заміну виконували, як зазвичай, як це наказують в мануалі автомашини Джилі СК.
  • Для початку злили стару рідину з радіатора охолодження, відкривши для цього внизу його зливний кран.

открыли для слива антифриза с радиатора внизу его сливной кран

слили всю жидкость и из блока цилиндров, окрутив для этого сливную пробку

  • Після цього, як і належить двічі промили всю систему охолодження двигуна Джилі СК.
  • Правда, для цього використовували тільки звичайну дистильовану воду без додавання спеціальних миючих препаратів.
  • Справа в тому, що сама система виявилася не дуже брудною, тому ми вирішили не використовувати ніяких розчинів або рідин для промивання.
  • Після промивання залили новий антифриз, як зазвичай, через заливну горловину радіатора, попередньо закривши його зливний краник.

залили новый антифриз, как обычно, через заливную горловину радиатора

  • При цьому заливали до тих пір, поки рідина не стала витікати зі зливної пробки блоку циліндрів агрегату.
  • Потім закрутили цю пробку і залили антифриз до рівня.
  • Після цього запустили двигун і дали йому пропрацювати до робочої температури.
  • Так як агрегат нашого авто має закритого типу охолоджуючу систему, то почекали, поки відкриється клапан термостата і охолоджуюча рідина під створеним тиском почне циркулювати по великому колу.
  • Одним словом, виконували заміну антифризу, як зазвичай.
  • Мало того, після цього включили пічку салону Джилі СК, перевірили – начебто тепле повітря пішло. А це означає, що все нормально.
  • І лише тільки при поїздці на далеку відстань раптом виявилося, що насправді пічка гріє слабенько.
  • А в холодну пору року в такому режимі довго не проїздиш.
  • З порад друзів, знайомих і форумів Інтернету вимальовувалися дві найбільш ймовірні причини.
  • Одна з них — це засмічення пічки або радіатора пічки.
  • Ця причина відпала відразу, оскільки до заміни антифризу пічка працювала справно і навряд чи після цього радіатор її міг виявитися засміченим.
  • У зв'язку з цим залишається тільки одне – повітряна пробка в системі.
  • Знову ж таки, за порадами багатьох знайомих позбутися від повітряної пробки можливо тільки шляхом установки автомашини під ухилом.
  • Причому щоб передня частина її була вище задньої.
  • І після цього дати двигуну попрацювати в такому положенні на підвищених обертах кілька хвилин.
  • Пояснюють це тим, що повітряна пробка найчастіше на Джилі СК утворюється в дросельному вузлі.

воздушная пробка чаще всего на Джили СК образовывается в дроссельном узле

  • А пов'язують це з тим, що дросельна заслонка нашого авто також під час роботи двигуна нагрівається, а тому до цього вузла підходять патрубки з охолоджуючою рідиною для відповідного охолодження.
  • У зв'язку з цим в дросельному вузлі, а від нього і в самій пічці дуже часто може виникати повітряна пробка.
  • Беручи до уваги, що такий метод видалення пробки не вимагає додаткових капіталовкладень, та й часу для цього необхідно небагато, ми вирішили випробувати саме цей спосіб.
  • Але, потрібно сказати відразу, що на наш автомобіль Джилі СК, в даному випадку, використання цього методу ніяк не вплинуло.  
  • І лише потім, абсолютно випадково ми знайшли одну дивну пораду, якою і вирішили скористатися.
  • Дивну тому, що вона також здався нам дуже простою.
  • Крім того, людина використовувала його для позбавлення від повітряної пробки в системі охолодження не на Джилі СК, а на зовсім іншому транспортному засобі.
  • Так ось, суть даного методу полягає в тому, що вам необхідно запустити холодний двигун автомашини.

необходимо запустить холодный двигатель автомашины

  • Після цього ви прогріваєте його всього до 30-40 градусів.
  • Все це контролюєте за відповідним манометром температури охолоджуючої рідини, що на панелі приладів.
  • До цього часу охолоджуюча рідина в системі охолодження циркулює по її малому колу
  • Досягнувши зазначеної температури, відкриваємо кришку на заливній горловині основного радіатора охолодження.

открываем крышку на заливной горловине основного радиатора охлаждения

  • Двигун при цьому, природно, вимикаєте.
  • Тиск в системі при такій температурі буде ще невеликим, а тому кришку можна буде зняти без особливих побоювань і праці.
  • У разі, якщо раптом при спробі зняти кришку антифриз почне з-під неї виткати, то доведеться трохи почекати до такої температури агрегату, поки припиниться цей процес і потім все-таки можна буде зняти кришку.
  • А після цього починаєте всі патрубки системи на Джилі СК по черзі стискати руками.

начинаете все патрубки системы на Джили СК по очереди сжимать руками

  • При цьому в горловині радіатора починають з'являтися і виходити з нього повітряні бульбашки.
  • У зв'язку з цим стискайте кожен патрубок до тих пір, поки бульбашки не припинять з'являтися.
  • І таким чином стискаємо всі наявні і до яких ви можете дотягнутися гумові патрубки системи охолодження авто.
  • У кого встановлена система ГБО, то там також є патрубки, за якими підходить охолоджуюча рідина до її редуктора.
  • Так ось, про них також не варто забувати і стискати поки не перестануть з'являтися бульбашки повітря.

система ГБО, то там также есть патрубки, по которым подходит охлаждающая жидкость к её редуктору

  • Для нас таке явище стало також несподіваним, тим більше, що після заміни антифризу пробіг автомашини вже становив майже 300 км.
  • Але, тим не менш, факт залишається фактом.
  • У міру виходу повітряних бульбашок, рівень антифризу в заливній горловині буде зменшуватися, що цілком природно.
  • Закінчивши процедуру видавлювання повітря з системи, ви доллєте знову рідина до встановленого рівня.
  • Після цього кришку горловини радіатора закриваємо і знову запускаємо двигун. В даному випадку це агрегат Джилі СК.
  • В черговий раз прогріваєм його до тих же 30-40 градусів.
  • Потім натискаєте педаль газу і встановлюєте двигуну темп роботи на рівні в 3,0-3,5 тис.обертів.
  • У такому режимі він повинен пропрацювати 4 хвилини.
  • Боятися нічого не варто, так як для такого агрегату це цілком нормально і нічого з ним за чотири хвилини не станеться.
  • Та й з іншими пристроями теж.
  • Чому саме такі оберти потрібно задати двигуну, а не Інші, запитаєте ви.
  • А справа вся в тому, що, виявляється, саме в цьому діапазоні обертів силовий агрегат авто виганяє все наявне в системі охолодження повітря в розширювальний бачок.

силовой агрегат авто выгоняет весь имеющийся в системе охлаждения воздух в расширительный бачок.

  • Іншими словами, після цього ваша проблема з повітряною пробкою на Джилі СК буде успішно вирішена.
  • У всякому разі нам цей спосіб допоміг позбутися від проблеми однозначно. Можливо і комусь він також допоможе.
  • Якщо ж ні, то тоді, або в вашому двигуні не повітряна пробка, а проблема дійсно в зашлакованому радіаторі пічки.
  • А може бути проблему варто шукати взагалі не в системі охолодження.
  • Ну, а розповідь нашу про один з методів самостійного позбавлення повітряної пробки системи охолодження двигуна автомобіля Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як позбутися повітряної пробки в системі охолодження Джилі СК"

Відгуки: 0




Пробка для ремонту Джилі СК:

Блок циліндрів для ремонту Джилі СК:

Радіатор для ремонту Джилі СК:

Радіатор пічки для ремонту Джилі СК:

Дросельна заслонка для ремонту Джилі СК:

Патрубки для ремонту Джилі СК:

Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Кришка для ремонту Джилі СК:

.