Без спеціальної системи охолодження не зможе функціонувати жоден двигун внутрішнього згоряння, що встановлюється на автотранспортні засоби.
Двигуни, якими комплектуються автомобілі марки Джилі СК також обладнані рідинною системою охолодження.
В якості робочої рідини в цій системі застосовують антифриз.
Існують певні норми, що регулюють час і кілометраж використання такої рідини.
По закінченню цих термінів робочу рідину в системі замінюють, промиваючи, як правило, перед цим всю систему охолодження.
Процес заміни антифризу на Джилі СК не представляє особливої складності і виконати його може будь-який власник авто.
Однак, при цьому існує можливість попадання повітря в систему, що найчастіше призводить до утворення всередині повітряних пробок.
А це в свою чергу може негативно позначатися на роботі пічки салону і на самому двигуні.
Позбавляємося самостійно повітряної пробки в системі охолодження силового агрегату Geely CK
У пропонованій статті ми поділимося одним із способів самостійного видалення повітряної пробки в системі охолодження двигуна Джилі СК.
- Все почалося з того, що ми замінили антифриз в системі охолодження свого автомобіля.
- Замінили з тієї простої причини, що старий зеленого кольору вже став брудно-зеленим, та й час вже прийшов.
- Тому ми злили цю підозрілу рідину і залили новий антифриз красивого червоного кольору.
- Заміну виконували, як зазвичай, як це наказують в мануалі автомашини Джилі СК.
- Для початку злили стару рідину з радіатора охолодження, відкривши для цього внизу його зливний кран.
- Після цього, як і належить двічі промили всю систему охолодження двигуна Джилі СК.
- Правда, для цього використовували тільки звичайну дистильовану воду без додавання спеціальних миючих препаратів.
- Справа в тому, що сама система виявилася не дуже брудною, тому ми вирішили не використовувати ніяких розчинів або рідин для промивання.
- Після промивання залили новий антифриз, як зазвичай, через заливну горловину радіатора, попередньо закривши його зливний краник.
- При цьому заливали до тих пір, поки рідина не стала витікати зі зливної пробки блоку циліндрів агрегату.
- Потім закрутили цю пробку і залили антифриз до рівня.
- Після цього запустили двигун і дали йому пропрацювати до робочої температури.
- Так як агрегат нашого авто має закритого типу охолоджуючу систему, то почекали, поки відкриється клапан термостата і охолоджуюча рідина під створеним тиском почне циркулювати по великому колу.
- Одним словом, виконували заміну антифризу, як зазвичай.
- Мало того, після цього включили пічку салону Джилі СК, перевірили – начебто тепле повітря пішло. А це означає, що все нормально.
- І лише тільки при поїздці на далеку відстань раптом виявилося, що насправді пічка гріє слабенько.
- А в холодну пору року в такому режимі довго не проїздиш.
- З порад друзів, знайомих і форумів Інтернету вимальовувалися дві найбільш ймовірні причини.
- Одна з них — це засмічення пічки або радіатора пічки.
- Ця причина відпала відразу, оскільки до заміни антифризу пічка працювала справно і навряд чи після цього радіатор її міг виявитися засміченим.
- У зв'язку з цим залишається тільки одне – повітряна пробка в системі.
- Знову ж таки, за порадами багатьох знайомих позбутися від повітряної пробки можливо тільки шляхом установки автомашини під ухилом.
- Причому щоб передня частина її була вище задньої.
- І після цього дати двигуну попрацювати в такому положенні на підвищених обертах кілька хвилин.
- Пояснюють це тим, що повітряна пробка найчастіше на Джилі СК утворюється в дросельному вузлі.
- А пов'язують це з тим, що дросельна заслонка нашого авто також під час роботи двигуна нагрівається, а тому до цього вузла підходять патрубки з охолоджуючою рідиною для відповідного охолодження.
- У зв'язку з цим в дросельному вузлі, а від нього і в самій пічці дуже часто може виникати повітряна пробка.
- Беручи до уваги, що такий метод видалення пробки не вимагає додаткових капіталовкладень, та й часу для цього необхідно небагато, ми вирішили випробувати саме цей спосіб.
- Але, потрібно сказати відразу, що на наш автомобіль Джилі СК, в даному випадку, використання цього методу ніяк не вплинуло.
- І лише потім, абсолютно випадково ми знайшли одну дивну пораду, якою і вирішили скористатися.
- Дивну тому, що вона також здався нам дуже простою.
- Крім того, людина використовувала його для позбавлення від повітряної пробки в системі охолодження не на Джилі СК, а на зовсім іншому транспортному засобі.
- Так ось, суть даного методу полягає в тому, що вам необхідно запустити холодний двигун автомашини.
- Після цього ви прогріваєте його всього до 30-40 градусів.
- Все це контролюєте за відповідним манометром температури охолоджуючої рідини, що на панелі приладів.
- До цього часу охолоджуюча рідина в системі охолодження циркулює по її малому колу
- Досягнувши зазначеної температури, відкриваємо кришку на заливній горловині основного радіатора охолодження.
- Двигун при цьому, природно, вимикаєте.
- Тиск в системі при такій температурі буде ще невеликим, а тому кришку можна буде зняти без особливих побоювань і праці.
- У разі, якщо раптом при спробі зняти кришку антифриз почне з-під неї виткати, то доведеться трохи почекати до такої температури агрегату, поки припиниться цей процес і потім все-таки можна буде зняти кришку.
- А після цього починаєте всі патрубки системи на Джилі СК по черзі стискати руками.
- При цьому в горловині радіатора починають з'являтися і виходити з нього повітряні бульбашки.
- У зв'язку з цим стискайте кожен патрубок до тих пір, поки бульбашки не припинять з'являтися.
- І таким чином стискаємо всі наявні і до яких ви можете дотягнутися гумові патрубки системи охолодження авто.
- У кого встановлена система ГБО, то там також є патрубки, за якими підходить охолоджуюча рідина до її редуктора.
- Так ось, про них також не варто забувати і стискати поки не перестануть з'являтися бульбашки повітря.
- Для нас таке явище стало також несподіваним, тим більше, що після заміни антифризу пробіг автомашини вже становив майже 300 км.
- Але, тим не менш, факт залишається фактом.
- У міру виходу повітряних бульбашок, рівень антифризу в заливній горловині буде зменшуватися, що цілком природно.
- Закінчивши процедуру видавлювання повітря з системи, ви доллєте знову рідина до встановленого рівня.
- Після цього кришку горловини радіатора закриваємо і знову запускаємо двигун. В даному випадку це агрегат Джилі СК.
- В черговий раз прогріваєм його до тих же 30-40 градусів.
- Потім натискаєте педаль газу і встановлюєте двигуну темп роботи на рівні в 3,0-3,5 тис.обертів.
- У такому режимі він повинен пропрацювати 4 хвилини.
- Боятися нічого не варто, так як для такого агрегату це цілком нормально і нічого з ним за чотири хвилини не станеться.
- Та й з іншими пристроями теж.
- Чому саме такі оберти потрібно задати двигуну, а не Інші, запитаєте ви.
- А справа вся в тому, що, виявляється, саме в цьому діапазоні обертів силовий агрегат авто виганяє все наявне в системі охолодження повітря в розширювальний бачок.
- Іншими словами, після цього ваша проблема з повітряною пробкою на Джилі СК буде успішно вирішена.
- У всякому разі нам цей спосіб допоміг позбутися від проблеми однозначно. Можливо і комусь він також допоможе.
- Якщо ж ні, то тоді, або в вашому двигуні не повітряна пробка, а проблема дійсно в зашлакованому радіаторі пічки.
- А може бути проблему варто шукати взагалі не в системі охолодження.
- Ну, а розповідь нашу про один з методів самостійного позбавлення повітряної пробки системи охолодження двигуна автомобіля Джилі СК на цьому закінчено.