Підтримка комфортного мікроклімату в салоні автомобіля, а також оптимальної вологості повітря з метою запобігання запотівання стікла, є основними завданнями кондиціонера.
У зв'язку з цим його наявність для сучасного автотранспортного засобу є дуже важливим фактором.
Тим більше якщо мова йде про такий позашляховик, як Чері Тіго Т11.
Найдорожчою деталлю будови кондиціонера є його радіатор.
Разом з тим радіатор кондиціонера входить в число запчастин Чері Тіго, які найбільш часто виходять з ладу.
Основними його "ворогами" є вібрація, а також корозія.
Тому найчастіше в кондиціонері доводиться міняти саме радіатор.
Міняємо самостійно радіатор кондиціонера автомобіля Chery Tiggo
У цій статті ми розповімо про деякі особливості заміни своїми руками радіатора кондиціонера на позашляховику Чері Тіго.
- Відразу хочеться дати відповідь багатьом власникам або псевдоспеціалістам, які стверджують, що для того, щоб демонтувати вказаний радіатор, знімати бампер передній не обов'язково.
- Якщо розібрати зверху, то можна прекрасно побачити, що кріплення радіатора і його трубопроводу розташоване з боку бампера.
- У зв'язку з цим відкрутити ці болти і гайки, не знімаючи при цьому бампер практично неможливо.
- Можна, звичайно, спробувати якимось чином відсунути радіатор від бампера або пролізти до кріплення, але в такому випадку дуже велика ймовірність пошкодити, як сам радіатор, так і його трубопровід.
- Мало того, може зняти радіатор кондиціонера Чері Тіго таким чином і вийде, але от встановити і закріпити назад – це вже з області фантастики.
- Якщо ви подивитеся на одне і інше кріплення трубки радіатора при знятому бампері, то побачите, що дійсно відкрутити ці болти без зняття бампера неможливо.
- Якщо ж ви спробуєте нахилити радіатор назад від бампера, то ви обов'язково зламаєте ці кріплення і трубку на додачу.
- Тому однозначно для зняття радіатора кондиціонера на Чері Тіго в обов'язковому порядку необхідно перед цим демонтувати його передній бампер.
- Отже, в результаті замінили ми радіатор на кондиціонері.
- Його заміна особливої складності не представляє.
- І після цього відразу ж перевіряємо його на тиск. Для цього підключаємо компресор і закачуємо тиск на рівні 10 Атм.
- Після цього дивимося на поведінку стрілок манометрів. Судячи з їх незмінного положення новий радіатор тиск тримає.
- Це безумовно добре.
- Далі перевіряємо на розрідження.
- Для цієї мети підключаємо спеціальний вакуумметр і після цього перевіряємо ступінь розрідження.
- Відкачуємо повітря протягом 15 хв.
.
- Після цього минула ціла година, але тиск в радіаторі в результаті нікуди не скинувся.
- А раз так, то можемо приступати до заправки.
- Перед цим стравимо залишок повітря, щоб остаточно скинути тиск в радіаторі кондиціонера Чері Тіго.
- І після цього повністю відкриваємо вентиль.
- Таким чином заправляємо радіатор до кінця.
- Після того, як все зібрали, вирушаємо в салон для настройки і перевірки роботи нового радіатора.
- Для цього вставляємо термометр в центральний дефлектор воздуховода.
- В результаті він показує температуру повітря 27,8 градуса при відносній вологості 34%.
- Далі запускаємо двигун автомобіля Чері Тіго і на блоці управління встановлюємо регулятор подачі холодного повітря на максимальне значення, а пічки в середнє положення.
- Дивимося на показання термометра в салоні і бачимо, що температура повітря починає падати, а вологість навпаки – зростає.
- Через три хвилини отримуємо вже температуру 17,9 градуса, а вологість 40%.
- А через 10 хвилин роботи отримуємо наступні параметри на термометрі.
- При цьому тут же дивимося на тиск в радіаторі.
- Стрілка компресора, правда, трохи смикається, що говорить про те, що він вже трохи зносився.
- Але, при цьому він ще непогано функціонує. Надалі, звичайно, буде потрібна його заміна.
- А розповідь нашу про самостійну заміну радіатора кондиціонера Чері Тіго на цьому закінчено.