Заміна масла АКПП варіатор Джилі Емгранд ЕС7

Заміна масла в автоматичній коробці перемикання передач, одним з видів якої є варіатор, входить в число обов'язкових процедур обслуговування автомобіля.

У варіаторі Джилі Емгранд ЕС7, згідно з приписами техпаспорта, рекомендується міняти масло кожні 60 тис.кілометрів пробігу, а іноді і частіше.

Для проведення заміни потрібно:

Робимо заміну масла своїми руками в варіаторі автомобіля Geely Emgrand EC7

У цій статті ми розповімо про те, яким чином самостійно замінити масло в варіаторі Джилі Емгранд ЕС7.

каким образом самостоятельно заменить масло в вариаторе Джили Эмгранд ЕС7.

  • Незважаючи на рекомендації виробника, для себе ми вирішили проводити заміну масла кожні 35 тис.кілометрів пробігу.
  • Але, цього разу так не вийшло, тому автомобіль пройшов з часу останньої заміни майже 60 тис.кілометрів.
  • Для виконання такої процедури нами було придбано масло Ravenol.

приобретено масло Ravenol

  • Масло в кількості 4л з артикулом 1211110004, виробництва Німеччини.

Масло в количестве 4л с артикулом 1211110004, производства Германии.

новый оригинальный масляный фильтр.

прокладка поддона, но она изготовлена из пробкового материала

  • А на автомашині Джилі Емгранд ЕС7 встановлена прокладка піддону варіатора з металевого сплаву.
  • Тому ми вирішили залишити стару.
  • Знизу на коробці є дві пробки, одна з яких контрольна, а друга зливна.

Снизу на коробке имеются две пробки, одна из которых контрольная, а вторая сливная

  • Масло будемо зливати спочатку з контрольної пробки, а потім і зі зливної.
  • Контрольну пробку відкручуємо шестигранником на 6.

Контрольную пробку откручиваем шестигранником на 6

  • Але, відкручувати необхідно акуратно, щоб не зірвати грані пробки, тому, що потім доведеться шукати іншу.
  • У нашому випадку відразу відкрутити не вдалося. Нічого не дали і кілька ударів молотком по пробці.
  • В результаті ми знайшли дещо потужніший вороток, який вставили в головку на 12.

нашили несколько мощнее вороток, который вставили в головку на 12

  • А в цю головку ідеально увійшла біта зі шліцом Торкс на 40.

идеально вошла бита со шлицом Торкс на 40

  • І тільки таким пристосуванням нам вдалося все ж зірвати контрольку пробку варіатора Джилі Емгранд ЕС7.
  • Далі викручуємо повністю цю пробку і зливаємо в приготовлену ємність масло.

сливаем в приготовленную ёмкость масло

  • Його там буде всього грам 100 не більше. Відразу ж дивимося на якість масла.
  • У нашому випадку стікає в принципі ще нормальне, прозоре масло.
  • Потрібно мати на увазі, що на пробці є мідна шайба для ущільнення.

на пробке имеется медная шайба для уплотнения

  • Зазвичай їх змінюють також разом зі заміною масла.
  • Але, ми в даному випадку цього робити не будемо, тому, що у нас є спеціально для цих цілей газовий пальник.
  • З його допомогою ми обпалюємо шайбу цієї пробки на Джилі Емгранд ЕС7.
  • А так, як шайба мідна, то вона розм'якшується і після цього прекрасно виконує свою роль.
  • Так можна чинити з шайбами на будь-яких пробках.
  • Масла в результаті з цієї пробки витекло близько 200 грам.
  • Після цього відкручуємо зливну пробку.
  • Для відкручування цієї пробки використовуємо шестигранник на 5.

 используем шестигранник на 5

  • Цю пробку нам вдалося зірвати без додаткових зусиль і інструментів.

Эту пробку нам удалось сорвать без дополнительных усилий и инструментов.

  • Тому викручуємо зливну пробку варіатора Джилі Емгранд ЕС7 і зливаємо масло.
  • Потрібно сказати, що на цій пробці є гумова шайба або прокладка.

на этой пробке имеется резиновая шайба или прокладка.

  • Але, вона в нормальному ще стані.
  • У підсумку з варіатора стекло без малого три літри масла.

с вариатора стекло без малого три литра масла

  • Але, в піддоні там ще залишилося масла приблизно один літр.
  • Так що в цілому в коробці приблизно чотири літри масла. А каністра, яку ми придбали, якраз і вміщує чотири літри.
  • Тому по ідеї повинно її цілком вистачити.
  • У зв'язку з тим, що піддон варіатора має борти не однакової висоти, ряди болтів його кріплення також розташовуються на різній висоті.

ряды болтов его крепления также располагаются на разной высоте.

  • Саме тому, якщо ви почнете відкручувати болти з нижнього ряду, то відразу почне витікати масло.

если вы начнёте откручивать болты из нижнего ряда, то сразу начнёт вытекать масло

  • А це буде дещо незручно.
  • Тому найкраще спочатку відпустити болти на дальньому ряду, які в глибині. А потім вже приступати до переднього ряду.
  • Щоб полегшити собі роботу, ми придумали спеціальний подовжувач для зручності відкручування болтів в глибині.

 придумали специальный удлинитель для удобства откручивания болтов в глубине

  • За допомогою цього подовжувача поступово відкручуємо всі болти по колу на піддоні варіатора Джилі Емгранд ЕС7.
  • Для того щоб піддон різко не впав і масло не забризкало все навколо, залишаємо по одному болту з одного і з іншого боку, а всі інші викручуємо.
  • Далі викруткою піддіваємо з одного кута піддон і по всій його довжині починає витікати масло.

поддеваем с одного угла поддон и по всей его длине начинает вытекать масло

  • І щоб масло не розбризкалося по всій підлозі, залишаємо в такому положенні, чекаючи, коли все поступово стече.

оставляем в таком положении, ожидая, когда всё постепенно стечёт.

  • Потім викруткою далі піддіваємо піддон, щоб масло ще стікало.

 отвёрткой дальше поддеваем поддон, чтобы масло ещё стекало

  • Головне діяти акуратно, щоб нічого не пошкодити.
  • І коли масло повністю стекло, викручуємо два болта, що залишилися, і знімаємо піддон варіатора Джилі Емгранд ЕС7.
  • Усередині на піддоні є круглий магніт, на якому збирається металева стружка.

Внутри на поддоне имеется круглый магнит

  • За кількістю стружки на магніті можна судити про стан масла і самого варіатора.
  • У нашому випадку стружки на ньому практично немає.
  • Усередині варіатора під піддоном можна тепер побачити і його масляний фільтр.

можно теперь увидеть и его масляный фильтр

  • Він просто вставляється в паз, тому і зняти його можна рукою.
  • З одного краю він вставляється в паз, а з іншого впирається і тримається на гумці.
  • Ми знімаємо фільтр, промиваємо весь низ коробки і після цього акуратно відриваємо прокладку.

аккуратно отрываем прокладку.

  • Вона утримується на герметику, тому, що під час минулої заміни масла на Джилі Емгранд ЕС7 ми промазували її з обох сторін.
  • Промиваємо добре сам піддон від старого масла і бруду.

Промываем хорошо сам поддон от старого масла и грязи

  • Здираємо заодно і весь герметик на ньому.
  • Відмили гарненько і прокладку, оскільки ми збираємося її знову встановлювати.

Отмыли хорошенько и прокладку

  • Далі пальцем прямо змащуємо маслом кільце ущільнювача нового фільтра.

смазываем маслом уплотнительное кольцо нового фильтра

  • І після цього встановлюємо його на своє місце.

устанавливаем фильтр на своё место

  • При цьому перевіряємо, щоб фільтр щільно встав на своє місце з усіх боків.
  • Потім готуємо до установки піддон коробки Джилі Емгранд ЕС7. Для цього промазуємо герметиком і укладаємо прокладку.
  • А потім встановлюємо піддон на своє місце і наживляємо болти його кріплення.

устанавливаем поддон на своё место и наживляем болты его крепления

  • Далі підтягуємо все болти, намагаючись виконувати це по діагоналі, щоб піддон з прокладкою притягувалися рівномірно.
  • Ну і потім вже остаточно затягуємо все болти знову також по діагоналі.
  • В результаті встановили ми назад піддон варіатора.

установили мы обратно поддон вариатора

  • Після цього розпалюємо пальник газовий, беремо пасатижами ущільнювальну мідну шайбу з пробки контрольної і нагріваємо її до красна.

 уплотнительную медную шайбу с пробки контрольной и нагреваем её до красна.

  • А далі відразу ж опускаємо її в воду, щоб загартувати.

сразу же опускаем её в воду, чтобы закалить

  • В результаті таких маніпуляцій шайба стає м'якою і знову готовою до використання.
  • Тому одягаємо її на пробку і закручуємо на своє місце в піддоні варіатора Джилі Емгранд ЕС7.

одеваем её на пробку и закручиваем на своё место в поддоне

  • Пробку закручуємо повністю і злегка підтягуємо ключем.
  • Також закручуємо і зливну пробку.

 закручиваем и сливную пробку

  • Її ми затягуємо вже грунтовно.
  • Ну і тепер готуємо тріскачку з довгим воротком, на кінці якого знову встановлюємо шестигранник на 6.

готовим трещотку с длинным воротком, на конце которого снова устанавливаем шестигранник на 6

  • За допомогою цієї конструкції нам буде потрібно викрутити заливну пробку, розташовану зверху на корпусі коробки.

выкрутить заливную пробку, расположенную сверху на корпусе коробки

  • Тут же поруч ще й сапун, через який виходять надлишки повітря.
  • Як виявилося, заливна пробка коробки Джилі Емгранд ЕС7 також має мідну шайбу, яку ми потім нагріємо, загартуємо в холодній воді і встановимо назад.

заливная пробка коробки также имеет медную шайбу

  • А поки беремо пластикову пляшку, в шийку якої вставляємо шланг з шматком трубки на кінці.

пластиковую бутылку, в горлышко которой вставляем шланг с куском трубки на конце

  • Зовнішній діаметр трубки приблизно 8мм.
  • Дно пляшки при цьому зрізали і туди прив'язали дріт, щоб можна було пляшку підв'язати, утримуючи таким чином у вертикальному положенні.
  • В результаті пляшку підв'язали до капоту, трубку на кінці вставили в отвір заливний на коробці і тепер заливаємо в пляшку придбане масло.

заливаем в бутылку приобретённое масло.

  • Масло йде досить швидко, тому заливши близько 2-х літрів, робимо перерву і перевіряємо знизу, щоб не було підтікань.
  • Якщо все нормально, то продовжуємо заливати масло далі в варіатор Джилі Емгранд ЕС7.
  • Таким чином з 4-х літрової каністри залили близько 3,5 літра масла.

 из 4-х литровой канистры залили около 3,5 литра масла

  • Після цього закручуємо заливну пробку, ще раз перевіряємо на наявність патьоків і пробуємо запускати двигун.
  • Якщо все нормально, вимикаємо і знову перевіряємо зверху і внизу чи немає патьоків масла на корпусі коробки.
  • Якщо раптом такі з'явилися, то необхідно підтягнути в тому місці болти.
  • Далі знову запускаємо двигун і акуратно пробуємо перемикати передачі в АКПП.

запускаем двигатель и аккуратно пробуем переключать передачи

  • При цьому ричаг повинен ходити легко, вільно, без заїдань і без посмикувань.
  • Тепер вимикаємо двигун, спускаємося знову вниз і викручуємо контрольну пробку в коробці Джилі Емгранд ЕС7.

выкручиваем контрольную пробку в коробке

  • Якщо з пробки масло не витікає, значить необхідно долити ще в коробку.
  • Тому ми долили практично все масло, що у нас залишилося в каністрі. Після цього закрутили пробку назад.
  • Запустили двигун і знову відкрутили пробку.

Запустили двигатель и снова открутили пробку

  • Почекали, поки струмінь масла зменшився трохи і закручуємо пробку назад.
  • Потім виїхали з гаража і проїхалися кілометрів 5 шляху. Перевірили роботу варіатора на всіх режимах.
  • Заодно перевірили чи не гуде варіатор.
  • Після цього повернулися назад і знову відкрутили контрольну пробку коробки.

снова открутили контрольную пробку коробки

  • Масло знову при цьому потекло повним струменем.
  • Дочекавшись, коли масло почало стікати тонкою цівкою, закручуємо пробку назад вже грунтовно.
  • В результаті у нас злилося близько 150 грам масла. Це нормально. Тому процес заміни масла вважається на цьому завершеним.
  • А тому і розповідь нашу про самостійну заміну масла в варіаторі Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла АКПП варіатор Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




Фільтр масляний для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Прокладка піддону для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Прокладки двигуна для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Пробка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Шайба для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Кріплення для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Болти для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Фільтр для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Корпус для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Трубка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.