Одним з головних і основних елементів системи впуску будь-якого автомобільного двигуна є дросельний вузол.
Важливість його полягає в тому, що він бере безпосередню участь в приготуванні паливної суміші для нормальної роботи силового агрегату.
На двигуні об'ємом 1,6 л автомобіля Джилі МК дросельний вузол і одна з основних його частин – дросельна заслонка встановлюються між повітряним фільтром в повітроводі на шляху до впускного колектора.
У зв'язку з тим, що в повітропровід, а значить і на заслонку потрапляють різні дрібні частинки пилу, бруду та інші елементи, періодично потрібне проведення чистки дросельної заслонки разом з іншими додатковими елементами дросельного вузла.
Виконуємо самостійно чистку дросельної заслонки і датчика абсолютного тиску двигуна 1,6 л Geely MK
У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином своїми руками можна провести чистку дросельної заслінки артикул 1086001158-01-Geely і інших додаткових елементів дросельного вузла двигуна 1,6 л Джилі МК.
- Так як дросельна заслонка знаходиться на повітроводі повітряного фільтра, то для того, щоб до неї дістатися, необхідно від'єднати патрубок і сам фільтр.
- Після цього відкручуємо чотири болта, за допомогою яких і кріпиться ця деталь на дросельному вузлі.
- Паралельно, коли ми вже робимо тут ремонт, вирішили замість вигорілого запобіжника в блок запобіжників встановити нову перемичку.
- Цю пластинку ми встановимо замість тимчасової перемички з дроту, яку раніше натягнули на блоці в Джилі МК.
- Ну, тут все досить просто.
- Відкинули клеми на акумуляторі і для зручності демонтували його повністю з автомобіля.
- Далі відкручуємо на блоці запобіжників болтик, на якому накручений дріт.
- Також відкручуємо і другий болтик, між якими був натягнутий дріт.
- Після цього дріт викидаємо, а самі контакти не зайвим буде скропити засобом для чищення контактів.
- І потім гарненько почистили тут контакти. Крім того, почистили і контакти або клеми з самого акумулятора заодно.
- Також зняли ми і саму дросельну заслонку Джилі МК і були приємно здивовані після цього.
- Справа в тому, що впускний колектор за дроселем абсолютно чистий.
- Це дуже дивно на тлі того, що буває зазвичай при розбиранні цього вузла.
- Ми ж в даному випадку зняту заслонку з Джилі МК вирішили порівняти з такою ж, але тільки з Джилі СК.
- За зовнішнім виглядом відразу видно, що ці два вузла абсолютно різні і не можуть бути взаємозамінними.
- Як вже говорилося, наша дросельна заслонка знаходиться в практично в хорошому стані.
- Але, знімаючи її ми несподівано зіткнулися з однією проблемою.
- Справа в тому, що всі три болта кріплення дроселя тут були в нормальному стані, чисті і відкрутилися нормально також.
- А ось один з болтів чомусь окислився і нам з великими труднощами вдалося його зірвати і викрутити.
- Мало того, цей болт виявився ще й трохи проржавілим. Розташований він в правому нижньому кутку дроселя Джилі МК.
- Причиною такого стану болта стала охолоджуюча рідина, яка з двох патрубків підігріву дросельної заслонки проходить повз отвір цього болта на регулятор або датчик холостого ходу.
- В результаті ця рідина пробила отвір болта і той постійно перебував під впливом гарячого антифризу.
- Щоб виправити становище, ми вирішили спробувати заварити аргоном діру в отворі болта, що утворилася.
- Або ж підемо більш простим шляхом і закільцюємо дві трубки підведення рідини для підігріву дроселя.
- У підсумку блок запобіжників на Джилі МК ми почистили, встановили нову пластинку і зібрали весь корпус назад.
- Почистили регулятор холостого ходу і під його голку навіть капнули трохи масла.
- Що стосується самої дросельної заслонки, то заварити дірку в отворі для болта виявилося дуже складно.
- Тому ми підібрали спеціально за розміром трубочку, за допомогою якої закільцюємо поки трубки, що підводять антифриз до самого дросельного вузла.
- Зрозуміло, що цей захід тимчасовий.
- А тим часом спробуємо всередину отвору болта накласти трохи герметика на діру, що з'явилася.
- І потім, подібно до дії стоматолога, у міру висихання герметика будемо додавати по чуть-чуть ще до тих пір, поки повністю не заклеїмо отвір, що утворився.
- Після цього встановимо вузол назад на автомобіль Джилі МК і будемо експлуатувати.
- Через деякий час дросель доведеться назад знімати, оскільки під заслонкою немає прокладки.
- Тому, після того, як ми придбаємо нову прокладку дросельної заслонки, знімемо її і заодно перевіримо стан отвору болта внизу.
- Якщо там все нормально, рідини всередині немає, і заклеєна дірка засохла, можна буде розкольцьовувати трубки і приєднувати їх до самого дросельного вузла.
- Це буде на наш погляд оптимальний варіант вирішення проблеми, тому, що купувати нову дросельну заслонку на Джилі МК не дуже вигідно з економічної точки зору.
- А колектор тут за дроселем чистий з тієї простої причини, що автомашина більшу частину часу експлуатувалася за кордоном.
- А це зовсім інша якість бензину, яке заливалося в цей автомобіль.
- В результаті наклали ми поступово необхідний шар герметика всередині отвору або шахти болта дроселя і тепер так як прокладки немає, промажем герметиком ще по внутрішньому кільцю його.
- Перед цим не забудьте це кільце знежирити.
- Як і говорилося, трубопровід підігріву дросельної заслонки закільцювали.
- Після цього притискаємо дросель до його вузла і затягуємо болтами.
- Потім збираємо все в зворотній послідовності і пробуємо запускати двигун Джилі МК.
- Слухаємо, як працює агрегат і заодно перевіряємо, щоб не було ніде патьоків охолоджуючої рідини.
- Заодно ми трохи обклеїли спеціальною плівкою стики на повітроводі фільтра, щоб не було підсосу повітря.
- Потрібно сказати, що це слабке місце всіх автомобілів Джилі МК.
- На панелі приладів ніяких зайвих сигнальних лампочок також не горить, значить все нормально з двигуном і іншими системами.
- Також можемо запропонувати одне ноу-хау від нас. В автомобіль Джилі МК відмінно підходять передні сидіння з BMW-3.
- Вони дуже зручні і багатофункціональні. Працюють при цьому всі функції сидінь, крім підігріву.
- Так що радимо переставити, якщо є можливість.
- Ну, а нашу розповідь про самостійне чищення дросельної заслонки автомобіля Джилі МК на цьому закінчено.