Чистка дросельної заслонки і датчика абсолютного тиску Джилі МК 1.6

Одним з головних і основних елементів системи впуску будь-якого автомобільного двигуна є дросельний вузол.

Важливість його полягає в тому, що він бере безпосередню участь в приготуванні паливної суміші для нормальної роботи силового агрегату.

На двигуні об'ємом 1,6 л автомобіля Джилі МК дросельний вузол і одна з основних його частин – дросельна заслонка встановлюються між повітряним фільтром в повітроводі на шляху до впускного колектора.

У зв'язку з тим, що в повітропровід, а значить і на заслонку потрапляють різні дрібні частинки пилу, бруду та інші елементи, періодично потрібне проведення чистки дросельної заслонки разом з іншими додатковими елементами дросельного вузла.

Виконуємо самостійно чистку дросельної заслонки і датчика абсолютного тиску двигуна 1,6 л Geely MK

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином своїми руками можна провести чистку дросельної заслінки артикул 1086001158-01-Geely і інших додаткових елементів дросельного вузла двигуна 1,6 л Джилі МК.

каким образом своими руками можно провести чистку дроссельной заслонки и других дополнительных элементов дроссельного узла двигателя 1,6л Джили МК.

  • Так як дросельна заслонка знаходиться на повітроводі повітряного фільтра, то для того, щоб до неї дістатися, необхідно від'єднати патрубок і сам фільтр.
  • Після цього відкручуємо чотири болта, за допомогою яких і кріпиться ця деталь на дросельному вузлі.

откручиваем четыре болта, с помощью которых и крепится заслонка на дроссельном узле

  • Паралельно, коли ми вже робимо тут ремонт, вирішили замість вигорілого запобіжника в блок запобіжників встановити нову перемичку.

решили вместо выгоревшего предохранителя в блок предохранителей установить новую перемычку.

  • Цю пластинку ми встановимо замість тимчасової перемички з дроту, яку раніше натягнули на блоці в Джилі МК.
  • Ну, тут все досить просто.
  • Відкинули клеми на акумуляторі і для зручності демонтували його повністю з автомобіля.
  • Далі відкручуємо на блоці запобіжників болтик, на якому накручений дріт.

откручиваем на блоке предохранителей болтик, на котором накручена проволока

  • Також відкручуємо і другий болтик, між якими був натягнутий дріт.
  • Після цього дріт викидаємо, а самі контакти не зайвим буде скропити засобом для чищення контактів.

контакты не лишним будет сбрызнуть средством для чистки контактов

  • І потім гарненько почистили тут контакти. Крім того, почистили і контакти або клеми з самого акумулятора заодно.

 почистили и контакты или клеммы с самого аккумулятора заодно

  • Також зняли ми і саму дросельну заслонку Джилі МК і були приємно здивовані після цього.
  • Справа в тому, що впускний колектор за дроселем абсолютно чистий.

впускной коллектор за дросселем абсолютно чистый.

  • Це дуже дивно на тлі того, що буває зазвичай при розбиранні цього вузла.

 очень удивительно на фоне того, что бывает обычно при разборке этого узла

  • Ми ж в даному випадку зняту заслонку з Джилі МК вирішили порівняти з такою ж, але тільки з Джилі СК.

нятую заслонку с Джили МК решили сравнить с такой же, но только с Джили СК

  • За зовнішнім виглядом відразу видно, що ці два вузла абсолютно різні і не можуть бути взаємозамінними.
  • Як вже говорилося, наша дросельна заслонка знаходиться в практично в хорошому стані.
  • Але, знімаючи її ми несподівано зіткнулися з однією проблемою.
  • Справа в тому, що всі три болта кріплення дроселя тут були в нормальному стані, чисті і відкрутилися нормально також.
  • А ось один з болтів чомусь окислився і нам з великими труднощами вдалося його зірвати і викрутити.

один из болтов почему-то окислился

  • Мало того, цей болт виявився ще й трохи проржавілим. Розташований він в правому нижньому кутку дроселя Джилі МК.​

Расположен этот болт в правом нижнем углу дросселя

  • Причиною такого стану болта стала охолоджуюча рідина, яка з двох патрубків підігріву дросельної заслонки проходить повз отвір цього болта на регулятор або датчик холостого ходу.

охлаждающая жидкость, которая из двух патрубков подогрева дроссельной заслонки проходит мимо отверстия этого болта на регулятор или датчик холостого хода.

  • В результаті ця рідина пробила отвір болта і той постійно перебував під впливом гарячого антифризу.
  • Щоб виправити становище, ми вирішили спробувати заварити аргоном діру в отворі болта, що утворилася.
  • Або ж підемо більш простим шляхом і закільцюємо дві трубки підведення рідини для підігріву дроселя.

закольцуем две трубки подвода жидкости для подогрева дросселя

видно отверстие, которое проела охлаждающая жидкость.

  • У підсумку блок запобіжників на Джилі МК ми почистили, встановили нову пластинку і зібрали весь корпус назад.

собрали весь корпус блока предохранителей обратно

  • Почистили регулятор холостого ходу і під його голку навіть капнули трохи масла.

Почистили регулятор холостого хода и под его иглу даже капнули немного масла.

  • Що стосується самої дросельної заслонки, то заварити дірку в отворі для болта виявилося дуже складно.
  • Тому ми підібрали спеціально за розміром трубочку, за допомогою якої закільцюємо поки трубки, що підводять антифриз до самого дросельного вузла.

подобрали специально по размеру трубочку, с помощью которой закольцуем пока трубки

  • Зрозуміло, що цей захід тимчасовий.
  • А тим часом спробуємо всередину отвору болта накласти трохи герметика на діру, що з'явилася.

попытаемся внутрь отверстия болта наложить немного герметика на появившуюся прореху

  • І потім, подібно до дії стоматолога, у міру висихання герметика будемо додавати по чуть-чуть ще до тих пір, поки повністю не заклеїмо отвір, що утворився.
  • Після цього встановимо вузол назад на автомобіль Джилі МК і будемо експлуатувати.
  • Через деякий час дросель доведеться назад знімати, оскільки під заслонкою немає прокладки.
  • Тому, після того, як ми придбаємо нову прокладку дросельної заслонки, знімемо її і заодно перевіримо стан отвору болта внизу.
  • Якщо там все нормально, рідини всередині немає, і заклеєна дірка засохла, можна буде розкольцьовувати трубки і приєднувати їх до самого дросельного вузла.
  • Це буде на наш погляд оптимальний варіант вирішення проблеми, тому, що купувати нову дросельну заслонку на Джилі МК не дуже вигідно з економічної точки зору.
  • А колектор тут за дроселем чистий з тієї простої причини, що автомашина більшу частину часу експлуатувалася за кордоном.
  • А це зовсім інша якість бензину, яке заливалося в цей автомобіль.
  • В результаті наклали ми поступово необхідний шар герметика всередині отвору або шахти болта дроселя і тепер так як прокладки немає, промажем герметиком ще по внутрішньому кільцю його.

промажем герметиком ещё по внутреннему кольцу дросселя

  • Перед цим не забудьте це кільце знежирити.
  • Як і говорилося, трубопровід підігріву дросельної заслонки закільцювали.

 трубопровод подогрева дроссельной заслонки закольцевали

  • Після цього притискаємо дросель до його вузла і затягуємо болтами.
  • Потім збираємо все в зворотній послідовності і пробуємо запускати двигун Джилі МК.

собираем всё в обратной последовательности и пробуем запускать двигатель

  • Слухаємо, як працює агрегат і заодно перевіряємо, щоб не було ніде патьоків охолоджуючої рідини.
  • Заодно ми трохи обклеїли спеціальною плівкою стики на повітроводі фільтра, щоб не було підсосу повітря.

немного обклеили специальной плёнкой стыки на воздуховоде фильтра

  • Потрібно сказати, що це слабке місце всіх автомобілів Джилі МК.
  • На панелі приладів ніяких зайвих сигнальних лампочок також не горить, значить все нормально з двигуном і іншими системами.

На панели приборов никаких лишних сигнальных лампочек также не горит

  • Також можемо запропонувати одне ноу-хау від нас. В автомобіль Джилі МК відмінно підходять передні сидіння з BMW-3.

автомобиль Джили МК отлично подходят передние сиденья из BMW-3

  • Вони дуже зручні і багатофункціональні. Працюють при цьому всі функції сидінь, крім підігріву.
  • Так що радимо переставити, якщо є можливість.
  • Ну, а нашу розповідь про самостійне чищення дросельної заслонки автомобіля Джилі МК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чистка дросельної заслонки і датчика абсолютного тиску Джилі МК 1.6"

Відгуки: 1


Василь

Супер




Дросельна заслонка для ремонту Джилі МК:

Фільтр повітряний для ремонту Джилі МК:

Колектор для ремонту Джилі МК:

Фільтр для ремонту Джилі МК:

Патрубки для ремонту Джилі МК:

Болти для ремонту Джилі МК:

Запобіжники для ремонту Джилі МК:

Кріплення для ремонту Джилі МК:

Датчик холостого ходу (Регулятор) для ремонту Джилі МК:

.