Шевроле Авео пропала тяга на газі, заміна датчика абсолютного тиску

Одним з основних пристроїв газобалонного обладнання IV-покоління теплового двигуна є МАР-сенсор або датчик тиску і температури газу.

Насправді в невеликому корпусі МАР-сенсора вмонтована електронна плата з окремими електронними приладами, з'єднаними з електронним блоком управління ГБО.

Незважаючи на невеликий розмір МАР-сенсор або датчик тиску і температури газу, встановлений на Шевроле Авео, виконує безліч різних функцій.

У зв'язку з цим від його стану залежить функціонування всього ГБО, а звідси і динаміка роботи, а також потужність двигуна.

Міняємо самостійно датчик тиску газу на автомобілі Chevrolet Aveo

У пропонованій статті ми хочемо поділитися одним випадком заміни самостійно МАР-сенсора на Шевроле Авео.

хотим поделиться одним случаем замены самостоятельно МАР-сенсора на Шевроле Авео.

  • На нашому авто також встановлено ГБО 4-го покоління.
  • І в один з прекрасних днів ми як завжди заправилися газом на добре перевіреній заправці.
  • Здавалося б, звична справа, але проїхавши після заправки близько 10 кілометрів ми раптом відчули, що жвавість і потужність двигуна різко впала.
  • Складалося враження, що автомобіль просто щось не пускає набирати швидкість.
  • Після цього сигнальна лампочка на торпеді про перемикання виду палива стала блимати, хоча шкала показувала, що балон повний газу.

сигнальная лампа на торпеде о переключении вида топлива стала мигать, хотя шкала показывала, что баллон полный газа.

  • А миготіння лампочки і зумер свідчать про те, що двигун переходить на інший вид палива.
  • Після цього двигун запрацював нормально, і ми зрозуміли, що він самостійно перейшов на бензин.
  • Підозра відразу впала на фільтр грубої очистки редуктора.

Подозрение сразу впало на фильтр грубой очистки редуктора.

  • Подумалося, що він просто засмітився, хоча заправка газом була проведена на перевіреній заправці, на якій ми вже давно заправляємося.
  • Приїхавши в гараж, ми перевірили ще раз роботу двигуна Шевроле Авео на холостих обертах.
  • На бензині він працює жваво, рівно і без захлинань.
  • А після перемикання на газ агрегат став захлинатися при спробі збільшити оберти і працювати нерівно.
  • При цьому шкала показувала, що балон повний, а лампочка сигнальна при цьому блимала чомусь.

 баллон полный, а лампочка сигнальная при этом мигала почему-то

  • При цьому не покидає відчуття, що фільтр засмічений гарненько.
  • Тому, не бажаючи більше випробовувати долю, ми перекрили газ в балоні і витягли фільтр з його корпусу в редукторі.

вытащили фильтр с его корпуса в редукторе

  • При зовнішньому огляді сам фільтруючий елемент має ще нормальний вигляд.

сам фильтрующий элемент имеет ещё допустимый вид

  • Потрібно сказати, що з цим фільтром автомобіль Шевроле Авео пройшов приблизно 1 тис.кілометрів.
  • Проте ми замінили фільтр редуктора на новий, але ніякого результату це нам не дало.
  • Після цього ми провели діагностику на офіційній СТО, яка показала, що вийшов з ладу МАР-сенсор або датчик тиску газу.

вышел из строя МАР-сенсор или датчик давления газа.

  • В даному випадку у нас встановлений датчик типу Stag PS-04 plus.
  • У зв'язку з цим ми придбали точно такий же новий датчик в комплекті з перехідником.

приобрели точно такой же новый датчик в комплекте с переходником

  • Але, разом з МАР-сенсором ми також придбали і фільтр тонкої або парової очистки разом з відстійником типу Alex Ultra 360 D12-D12.

приобрели и фильтр тонкой или паровой очистки вместе с отстойником типа Alex Ultra 360 D12-D12.

  • Справа в тому, що всі присадки і добавки, які бувають в газі очищає якраз фільтр тонкого очищення.
  • Саме тому ми вирішили одночасно замінити і цей пристрій на нашому Шевроле Авео.
  • В якому положенні слід встановлювати фільтр тонкого очищення з колбою можна визначити по написах на її кришці.

В каком положении следует устанавливать фильтр тонкой очистки с колбой можно определить по надписям на её крышке

  • Там вказано вхід і вихід на штуцерах. Сам фільтруючий елемент вже всередині колби.
  • У зв'язку з цим від'єднуємо клему на акумуляторі і фільтр встановлюємо просто на місце старого.
  • І тепер для того, щоб зняти МАР-сенсор, потрібно спочатку викруткою зняти його стопорне кільце.

отвёрткой снять его стопорное кольцо

  • Потім знизу від'єднуємо роз'єм з проводами, натиснувши при цьому фішку.

снизу отсоединяем разъём с проводами, нажав при этом фишку

  • Також тут же внизу від'єднуємо невеликий шланг зі штуцера датчика.

здесь же внизу отсоединяем небольшой шланг со штуцера датчика

  • Від'єднавши в результаті датчик тиску, беремо новий. Вони абсолютно однакові, якщо порівняти.

новый и старый датчики абсолютно одинаковые, если сравнить

  • На корпусі нового пристрою, який ми придбали для Шевроле Авео, є відповідне маркування.

На корпусе нового устройства имеется соответствующая маркировка

  • І новий і старий датчик є оригінальними пристроями.
  • В результаті встановлюємо новий датчик і його перехідник на місце старих, приєднавши всі шлангочки.

устанавливаем новый датчик и его переходник на место старых

  • Після чого з'єднуємо його з знову встановленим фільтром тонкого очищення і його колбою.

соединяем датчик с вновь установленным фильтром тонкой очистки и его колбой

  • Для того, щоб шланг з датчиком і фільтром не бовталися під час руху, ми прикріпили його хомутом до акумуляторної клеми.

прикрепили шланг с датчиком хомутом к аккумуляторной клемме.

  • Ну і після цього запускаємо двигун автомобіля Шевроле Авео.
  • При цьому на торпеді шкала як і раніше показує, що балон з газом повний, але лампочка сигнальна тепер вже не блимає.

баллон с газом полный, но лампочка сигнальная теперь уже не мигает.

  • Сам агрегат працює рівно і на збільшення оборотів реагує жваво, що на бензині, що на газі.агрегат работает ровно и на увеличение оборотов реагирует резво, что на бензине, что на газе.
  • Це говорить про те, що вся проблема дійсно була в МАР-сенсорі ГБО.
  • Через цікавість ми вирішили розрізати корпус фільтра тонкого очищення, розташований в колбі, щоб подивитися його вміст і його стан.

решили разрезать корпус фильтра тонкой очистки, расположенный в колбе, чтобы посмотреть его

  • Розкривши корпус, ми переконалися, що всередині багато бруду і сам фільтруючий елемент також на половину чорний.

внутри много грязи и сам фильтрующий элемент также на половину чёрный.

  • Це може свідчити про те, що в паровий фільтр ГБО нашого Шевроле Авео також потрапило чимало бруду і можливо через це також двигун не міг нормально функціонувати.
  • Причому сталося це практично відразу після чергової заправки.
  • Проконсультувавшись з фахівцями газового обладнання, ми прийшли до висновку, що від стану фільтра тонкого очищення безпосередньо залежить і робота датчика тиску газу, а також і форсунок.
  • У зв'язку з цим ми рекомендуємо міняти фільтр тонкого очищення через кожні 5 тис.кілометрів пробігу, а фільтр грубого очищення – через кожні 8 тис. кілометрів.

рекомендуем менять фильтр тонкой очистки через каждые 5 тыс. километров пробега, а фильтр губой очистки – через каждые 8

  • І на завершення хотілося відзначити, що на придбання датчика тиску і фільтра нами було витрачено трохи менше 1,5 тис.грн.
  • У той час як на СТО тільки за один МАР-сенсор пропонували заплатити 1500 грн.
  • Сама ж заміна цих пристроїв ніякої складності, як бачите, не становить.
  • Справедливості заради потрібно також зауважити, що через 50 тис.кілометрів встановлений сенсорний датчик у нас знову вийшов з ладу.
  • Тому довелося в черговий раз купувати новий.
  • Правда, на цей раз нами був придбаний точно такий же МАР-сенсор, тільки лише польського виробництва.
  • Різниця в тому, що на мікросхемі контакти всі акуратно залиті якимось компонентом, чого не було в інших.
  • А це, на нашу думку, захистить всі контакти від корозії і буде запобіганням їх швидкого руйнування.
  • Вартість знову придбаного датчика складає всього 500 грн.
  • На цьому і розповідь нашу про самостійну заміну датчика тиску газу або МАР-сенсора ГБО автомобіля Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Авео пропала тяга на газі, заміна датчика абсолютного тиску"

Відгуки: 0




Датчики для ремонту Шевроле Авео:

Корпус для ремонту Шевроле Авео:

Блок управління для ремонту Шевроле Авео:

Фільтр для ремонту Шевроле Авео:

Кришка для ремонту Шевроле Авео:

Клема для ремонту Шевроле Авео:

Шланг для ремонту Шевроле Авео:

Штуцер для ремонту Шевроле Авео:

.