Заміна задньої ступиці Шевроле Кобальт, Равон Р4

Завдяки наявності такої деталі підвіски автомобіля, як сиупиця, колесо вільно обертається і повертається, будучи в той же час жорстко закріпленим на осі.

Це єдина деталь підвіски, що виготовляється з суцільнолитої металевої болванки.

Крім колеса на ступиці, а через неї і на осі або балці, утримуються практично всі, що входять до складу підвіски, вузли і запчастини Шевроле Кобальт.

В силу способу свого виготовлення ця деталь витримує великі навантаження і при цьому дуже рідко виходить з ладу.

Єдиним слабким місцем ступиці є її підшипники.

Артикули ступиць заднього колеса Шевроле Кобальт:

Міняємо самостійно ступицю заднього колеса автомобіля Ravon R4

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином самостійно можна замінити задню ступицю на автомобілі Шевроле Кобальт або Равон Р4.

каким образом самостоятельно можно заменить заднюю ступицу на автомобиле Шевроле Кобальт или Равон Р4.

  • Так як в нашому автомобілі підшипники запресовані всередині ступиці, і вони окремо не обслуговуються, то для їх заміни необхідно міняти всю ступицю в зборі.
  • Тому ми придбали нову ступицю з підшипниками всередині.

приобрели новую ступицу с подшипниками внутри

  • Це виріб виробництва компанії Kortex, потужності якої розташовані в Німеччині, Іспанії та Росії.
  • Ну, і тепер приступаємо до демонтажу колеса.
  • Для цього встановлюємо під потрібну сторону автомобіля домкрат і за допомогою балонного ключа послаблюємо гайки кріплення заднього колеса.

ослабляем гайки крепления колеса.

  • Після цього домкратом піднімаємо автомашину таким чином, щоб колесо не торкалося землі.
  • А​ потім відкручуємо остаточно гайки зі шпильок і знімаємо колесо.

откручиваем окончательно гайки со шпилек и снимаем колесо

Перед тим, як знімати колесо в обов'язковому порядку потрібно відпустити ручне гальмо, тому, що в іншому випадку вам просто не вдасться зняти гальмівний барабан.

  • А колесо, після того, як зняли, для підстраховки можна підкласти під балку автомобіля Шевроле Кобальт.
  • І тепер для підтвердження свого припущення можна провернути за шпильки барабан заднього гальма і якщо підшипники ступиці дійсно вийшли з ладу, то при цьому буде чути хороший шум.

провернуть за шпильки барабан

  • Крім того, посмикавши за сам барабан, можна визначити чи є люфт.

подёргав за сам барабан, можно определить есть ли люфт.

  • Якщо люфт є, значить це ще одне підтвердження того, що підшипники ступиці вимагають заміни.
  • Для того щоб дістатися до ступиці на Шевроле Кобальт, необхідно зняти гальмівний барабан, який утримується за допомогою одного болта під ключ зірочку Т30.
  • А так як цей болт дуже часто прикипає, то, щоб його легше було відкрутити, потрібно спочатку його трохи обстукати.

нужно сначала болт барабана немного обстучать

  • Для цього використовуємо будь-яку наставку, головне тільки, щоб не пошкодити грані болта.
  • І після цього пробуємо акуратно зірвати і відкрутити вказаний болт.

пробуем аккуратно сорвать и открутить указанный болт

  • Щоб цей болт відкрутити потрібно на час затягнути назад ручне гальмо Шевроле Кобальт.
  • Тільки після того як відкрутіте не забудьте відпустити його назад.
  • Тепер, після того, як болт відкрутили, потрібно зняти сам барабан гальмівний.
  • Для цього потрібно його спочатку з усіх боків двома викрутками або монтуванням спробувати підчепити, щоб він відстав від захисного диска.

двумя отвёртками либо монтировкой попытаться поддеть барабан

  • Справа в тому, що при утворенні вироблень на внутрішній поверхні гальмівного барабана він може просто при знятті чіпляти за гальмівні колодки.
  • В результаті розхитуючи поступово знімаємо ми барабан зі ступичного вузла.
  • У ньому на внутрішній поверхні дійсно видно вже хороші вироблення і борозни.

на внутренней поверхности действительно видна уже хорошая выработка и борозды

  • Поки потрібно буде добре почистити його і встановити на місце.
  • Такий барабан ще може деякий час послужити на нашому Шевроле Кобальт, хоча в недалекому майбутньому вже доведеться його замінити.
  • Далі беремо ключ на 15, найкраще накидний, і з його допомогою відкручуємо чотири болта на тильній стороні захисного щита.

откручиваем четыре болта на тыльной стороне защитного щита.

  • Для того, щоб легше було відпускати болти, попередньо їх краще почистити і скропити рідиною WD-40.
  • Така послідовність демонтажу на цьому авто обумовлена тим, що наша автомашина не обладнана системою АБС.
  • У тих же транспортних засобах, в яких ця система присутня, перед відкручуванням чотирьох болтів потрібно спочатку викрутити датчик АБС.
  • У нашому випадку ззаду за захисним диском Шевроле Кобальт є тільки отвір, куди зазвичай вкручується датчик АБС.

сзади за защитным диском Шевроле Кобальт имеется только отверстие, куда обычно вкручивается датчик АБС

  • Тому нам тут нічого відкручувати не потрібно.
  • Однак, потрібно мати на увазі, що якщо у вас також буде така ситуація, то зазначений отвір необхідно в обов'язковому порядку чимось закрити.
  • Це може бути герметик, якась заглушка або що завгодно.
  • Справа в тому, що у відкритий цей отвір потрапляє волога і бруд, що неодмінно з'явиться і на підшипниках ступиці.
  • Останні від цього набагато швидше вийдуть з ладу.
  • Якщо ж подивитися на саму ступицю, то можна побачити, що підшипник тут знаходиться практично у відкритому положенні.

подшипник здесь находится практически в открытом положении

  • Далі, що стосується демонтажу самої ступиці Шевроле Кобальт.
  • Тут потрібно мати на увазі, що між захисним диском, в отвір якого вставлена ступиця, і балкою знаходиться спеціальна вставка.

 между защитным диском, в отверстие которого вставлена ступица, и балкой находится специальная вставка.

  • Так ось, після того, як болти з тильного боку викрутили, потрібно тепер ступицю відірвати в своєму посадковому місці від цієї вставки.
  • Для цього між зазначеною вставкою і захисним диском вставляємо потужну викрутку і забиваючи її молотком поступово домагаємося, щоб диск зі ступиці відірвався від вставки.

 между указанной вставкой и защитным диском вставляем мощную отвёртку

  • Викрутку забиваєте в різні місця з усіх боків і потім рукою віджимаєте.
  • І таким способом потихеньку роз'єднуєте ці дві площини на Шевроле Кобальт.
  • Після того як диск сходить зі свого посадкового місця, виймаєте вставку.

вынимаете вставку

  • Потім ще належить вирішити одну задачу: відірвати саму ступицю від захисного диска.

оторвать саму ступицу от защитного диска

  • Справа в тому, що вона в цьому місці, як правило, сильно прикипає, тому зробити це не так просто.
  • У нашому випадку для того, щоб зірвати ступицю з диска, довелося стик між ними повністю залити WD-40.

чтобы сорвать ступицу с диска, пришлось стык между ними полностью залить WD-40

  • Потім дали час, щоб там все одкисло і тільки потім поступово вдалося вибити ступицю зі свого місця.
  • Далі ми заклали зі зворотного боку отвір для АБС на вставці.

заделали с обратной стороны отверстие для АБС на вставке

  • Для цього довелося просто забити дерев'яний чопик і зверху замазати герметиком.
  • Також потрібно перевірити стан кришки ступичного підшипника Шевроле Кобальт.

проверить состояние крышки ступичного подшипника

  • Вона встановлюється з боку балки в спеціальний отвір.
  • Так ось цю кришку також потрібно почистити і при необхідності замазати або заклеїти всі наявні отвори і тріщини.
  • Або замінити на нову.
  • Після всього цього можемо приступати до установки нової ступиці і збирання її вузла в зворотній послідовності.
  • Встановлюємо на своє місце ступицю з підшипниками і наживляємо болти її кріплення.

Устанавливаем на своё место ступицу с подшипниками и наживляем болты её крепления.

  • При цьому потрібно мати на увазі, що відстань між цими болтами не однакова.

расстояние между болтами на ступице не одинаковое

  • Так ось, потрібно встановлювати ступицю Шевроле Кобальт таким чином, щоб більша відстань була між верхніми болтами, а менше – між нижніми.
  • В іншому випадку у вас не вийде встановити ступицю.
  • Після того як все перевірили і встановили ззаду ступиці кришку, затягуємо повністю болти кріплення ступиці.

затягиваем полностью болты крепления ступицы

  • Що стосується зазначеної кришки, то ми промазали її також по колу герметиком і після цього встановили на місце.

указанную крышку промазали также по кругу герметиком и после этого установили на место

  • Робиться це для того, щоб з цього боку на підшипник ступиці не потрапляли бруд, пил і волога.
  • Тепер, коли ступиця встановлена на своє місце і болти її затягнуті, перевіряємо, щоб вона вільно оберталася.
  • Ну і потім одягаємо на місце гальмівний барабан.

одеваем на место тормозной барабан

  • Перед цим спробуйте трохи звести колодки Шевроле Кобальт, щоб вам легше було одягнути барабан на них.
  • Тут потрібно також буде трохи повозитися, щоб потрапити отворами барабана на шпильки.
  • Встановивши на місце гальмівний барабан, вставляємо і затягуємо болт, яким він утримується.

вставляем и затягиваем болт, которым он удерживается

  • Затягувати необхідно з почуттям, щоб не зірвати різьблення болта або грані.
  • Ну і тепер можна одягати на місце колесо і перевіряти.
  • У нашому випадку під час пробного заїзду ніякого шуму в районі колеса чутно не було. Автомобіль рухається нормально.
  • Тому розповідь нашу про самостійну заміну ступиці заднього колеса автомобіля Шевроле Кобальт на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задньої ступиці Шевроле Кобальт, Равон Р4"

Відгуки: 0




Ступиця для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Балка для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Підшипник для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Гайка для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Кріплення для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Шпилька для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Барабан гальмівний для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Болти для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Тормозні колодки задні для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

Датчик АБС, ABS для ремонту Равон Р4 Шевроле Кобальт:

.