Завдяки наявності такої деталі підвіски автомобіля, як сиупиця, колесо вільно обертається і повертається, будучи в той же час жорстко закріпленим на осі.
Це єдина деталь підвіски, що виготовляється з суцільнолитої металевої болванки.
Крім колеса на ступиці, а через неї і на осі або балці, утримуються практично всі, що входять до складу підвіски, вузли і запчастини Шевроле Кобальт.
В силу способу свого виготовлення ця деталь витримує великі навантаження і при цьому дуже рідко виходить з ладу.
Єдиним слабким місцем ступиці є її підшипники.
Артикули ступиць заднього колеса Шевроле Кобальт:
Міняємо самостійно ступицю заднього колеса автомобіля Ravon R4
У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином самостійно можна замінити задню ступицю на автомобілі Шевроле Кобальт або Равон Р4.
- Так як в нашому автомобілі підшипники запресовані всередині ступиці, і вони окремо не обслуговуються, то для їх заміни необхідно міняти всю ступицю в зборі.
- Тому ми придбали нову ступицю з підшипниками всередині.
- Це виріб виробництва компанії Kortex, потужності якої розташовані в Німеччині, Іспанії та Росії.
- Ну, і тепер приступаємо до демонтажу колеса.
- Для цього встановлюємо під потрібну сторону автомобіля домкрат і за допомогою балонного ключа послаблюємо гайки кріплення заднього колеса.
- Після цього домкратом піднімаємо автомашину таким чином, щоб колесо не торкалося землі.
- А потім відкручуємо остаточно гайки зі шпильок і знімаємо колесо.
Перед тим, як знімати колесо в обов'язковому порядку потрібно відпустити ручне гальмо, тому, що в іншому випадку вам просто не вдасться зняти гальмівний барабан.
- А колесо, після того, як зняли, для підстраховки можна підкласти під балку автомобіля Шевроле Кобальт.
- І тепер для підтвердження свого припущення можна провернути за шпильки барабан заднього гальма і якщо підшипники ступиці дійсно вийшли з ладу, то при цьому буде чути хороший шум.
- Крім того, посмикавши за сам барабан, можна визначити чи є люфт.
- Якщо люфт є, значить це ще одне підтвердження того, що підшипники ступиці вимагають заміни.
- Для того щоб дістатися до ступиці на Шевроле Кобальт, необхідно зняти гальмівний барабан, який утримується за допомогою одного болта під ключ зірочку Т30.
- А так як цей болт дуже часто прикипає, то, щоб його легше було відкрутити, потрібно спочатку його трохи обстукати.
- Для цього використовуємо будь-яку наставку, головне тільки, щоб не пошкодити грані болта.
- І після цього пробуємо акуратно зірвати і відкрутити вказаний болт.
- Щоб цей болт відкрутити потрібно на час затягнути назад ручне гальмо Шевроле Кобальт.
- Тільки після того як відкрутіте не забудьте відпустити його назад.
- Тепер, після того, як болт відкрутили, потрібно зняти сам барабан гальмівний.
- Для цього потрібно його спочатку з усіх боків двома викрутками або монтуванням спробувати підчепити, щоб він відстав від захисного диска.
- Справа в тому, що при утворенні вироблень на внутрішній поверхні гальмівного барабана він може просто при знятті чіпляти за гальмівні колодки.
- В результаті розхитуючи поступово знімаємо ми барабан зі ступичного вузла.
- У ньому на внутрішній поверхні дійсно видно вже хороші вироблення і борозни.
- Поки потрібно буде добре почистити його і встановити на місце.
- Такий барабан ще може деякий час послужити на нашому Шевроле Кобальт, хоча в недалекому майбутньому вже доведеться його замінити.
- Далі беремо ключ на 15, найкраще накидний, і з його допомогою відкручуємо чотири болта на тильній стороні захисного щита.
- Для того, щоб легше було відпускати болти, попередньо їх краще почистити і скропити рідиною WD-40.
- Така послідовність демонтажу на цьому авто обумовлена тим, що наша автомашина не обладнана системою АБС.
- У тих же транспортних засобах, в яких ця система присутня, перед відкручуванням чотирьох болтів потрібно спочатку викрутити датчик АБС.
- У нашому випадку ззаду за захисним диском Шевроле Кобальт є тільки отвір, куди зазвичай вкручується датчик АБС.
- Тому нам тут нічого відкручувати не потрібно.
- Однак, потрібно мати на увазі, що якщо у вас також буде така ситуація, то зазначений отвір необхідно в обов'язковому порядку чимось закрити.
- Це може бути герметик, якась заглушка або що завгодно.
- Справа в тому, що у відкритий цей отвір потрапляє волога і бруд, що неодмінно з'явиться і на підшипниках ступиці.
- Останні від цього набагато швидше вийдуть з ладу.
- Якщо ж подивитися на саму ступицю, то можна побачити, що підшипник тут знаходиться практично у відкритому положенні.
- Далі, що стосується демонтажу самої ступиці Шевроле Кобальт.
- Тут потрібно мати на увазі, що між захисним диском, в отвір якого вставлена ступиця, і балкою знаходиться спеціальна вставка.
- Так ось, після того, як болти з тильного боку викрутили, потрібно тепер ступицю відірвати в своєму посадковому місці від цієї вставки.
- Для цього між зазначеною вставкою і захисним диском вставляємо потужну викрутку і забиваючи її молотком поступово домагаємося, щоб диск зі ступиці відірвався від вставки.
- Викрутку забиваєте в різні місця з усіх боків і потім рукою віджимаєте.
- І таким способом потихеньку роз'єднуєте ці дві площини на Шевроле Кобальт.
- Після того як диск сходить зі свого посадкового місця, виймаєте вставку.
- Потім ще належить вирішити одну задачу: відірвати саму ступицю від захисного диска.
- Справа в тому, що вона в цьому місці, як правило, сильно прикипає, тому зробити це не так просто.
- У нашому випадку для того, щоб зірвати ступицю з диска, довелося стик між ними повністю залити WD-40.
- Потім дали час, щоб там все одкисло і тільки потім поступово вдалося вибити ступицю зі свого місця.
- Далі ми заклали зі зворотного боку отвір для АБС на вставці.
- Для цього довелося просто забити дерев'яний чопик і зверху замазати герметиком.
- Також потрібно перевірити стан кришки ступичного підшипника Шевроле Кобальт.
- Вона встановлюється з боку балки в спеціальний отвір.
- Так ось цю кришку також потрібно почистити і при необхідності замазати або заклеїти всі наявні отвори і тріщини.
- Або замінити на нову.
- Після всього цього можемо приступати до установки нової ступиці і збирання її вузла в зворотній послідовності.
- Встановлюємо на своє місце ступицю з підшипниками і наживляємо болти її кріплення.
- При цьому потрібно мати на увазі, що відстань між цими болтами не однакова.
- Так ось, потрібно встановлювати ступицю Шевроле Кобальт таким чином, щоб більша відстань була між верхніми болтами, а менше – між нижніми.
- В іншому випадку у вас не вийде встановити ступицю.
- Після того як все перевірили і встановили ззаду ступиці кришку, затягуємо повністю болти кріплення ступиці.
- Що стосується зазначеної кришки, то ми промазали її також по колу герметиком і після цього встановили на місце.
- Робиться це для того, щоб з цього боку на підшипник ступиці не потрапляли бруд, пил і волога.
- Тепер, коли ступиця встановлена на своє місце і болти її затягнуті, перевіряємо, щоб вона вільно оберталася.
- Ну і потім одягаємо на місце гальмівний барабан.
- Перед цим спробуйте трохи звести колодки Шевроле Кобальт, щоб вам легше було одягнути барабан на них.
- Тут потрібно також буде трохи повозитися, щоб потрапити отворами барабана на шпильки.
- Встановивши на місце гальмівний барабан, вставляємо і затягуємо болт, яким він утримується.
- Затягувати необхідно з почуттям, щоб не зірвати різьблення болта або грані.
- Ну і тепер можна одягати на місце колесо і перевіряти.
- У нашому випадку під час пробного заїзду ніякого шуму в районі колеса чутно не було. Автомобіль рухається нормально.
- Тому розповідь нашу про самостійну заміну ступиці заднього колеса автомобіля Шевроле Кобальт на цьому закінчено.