Ремонт ЕБУ Джилі Емгранд Х7

Як відомо, в єдиний т.зв. комп'ютер автомобіля в обов'язковому порядку входить електронний блок управління двигуна або ЄСМ.

Це блок, який відповідає за роботу всіх електричних ланцюгів двигуна.

Як і всі деталі і запчастини Джилі Емгранд ЕХ7 або Х7 електронний блок управління двигуном (ЕБУ), що встановлюється на цьому сучасному кросовері, з плином часу виходить з ладу.

Крім того, в цих пристроях також є свої слабкі або найбільш вразливі місця.

Артикул електронного блоку управління двигуна Джилі Емгранд ЕХ7-1016005008-Geely.

Виконуємо правильно своїми руками ремонт ЕБУ Geely Emgrand ЕX7

У пропонованій статті ми хочемо розповісти яким чином можна правильно провести ремонт електронного блоку управління двигуном автомобіля Джилі Емгранд Х7 або ЕХ7.

каким образом можно правильно провести ремонт электронного блока управления двигателем автомобиля Джили Эмгранд Х7.

  • Беручи до уваги, що ЕБУ за своєю суттю – це електричні мікросхеми, резистори, транзистори і конденсатори, зібрані в єдиному корпусі, його ремонт вимагає певних знань і навичок.
  • Тому багато власників таких авто, намагаючись відремонтувати блок управління, що вийшов з ладу, не розуміючи, вирізують різними способами частина його задньої стінки.
  • Це стосується в основному таких пристроїв, як Delphi MT22.1 або Delphi MT22.5.
  • Обидва ці пристрої об'єднує те, що у них дуже часто виходить з ладу драйвер дросельної заслонки.
  • Складається враження, що в ці пристрої встановлюють з якимось дефектом драйвер, що відповідає за дросельну заслонку.
  • Так ось, знаючи про цю особливість ЕБУ згаданих типів, власники намагаються дістати мікросхему ЕБУ, що вийшла з ладу на Джилі Емгранд ЕХ7 і замінити на ній дефектний драйвер.
  • Але, для цього вибирають не найкращий спосіб, випилюючи на задній стінці корпусу блоку вікно навпроти, як вони думають, згаданої мікросхеми.
  • Робиться це через звичайну лінь або незнання будови самого блоку управління.
  • У зв'язку з цим ми вирішили розповісти і показати, яким чином потрібно правильно своїми руками розбирати такого роду блок і зробити в ньому відповідний ремонт.
  • А розповідь наша буде здійснюватися на прикладі електронного блоку управління типу Delphi MT22.1.

рассказ наш будет осуществляться на примере электронного блока управления типа Delphi MT22.1

  • Насправді ніякого вікна вирізати не потрібно, а необхідно просто зняти задню кришку з блоку.
  • А так як вона посаджена на великому шарі герметика, то для того, щоб цю кришку зняти, досить добре її нагріти і потім виколупати із з'єднання герметик.

рассказ наш будет осуществляться на примере электронного блока управления типа Delphi MT22.1

  • Попередньо, щоб легше було виколупувати, канцелярським ножем можна підрізати цей герметик.

канцелярским ножом можно подрезать этот герметик

  • І в результаті, що називається, розполовинюєм корпус цього ЕБУ Джилі Емгранд ЕХ7.

располовиниваем корпус этого ЭБУ

  • Далі нам необхідно розпаяти роз'єм для того, щоб можна було дістатися до схеми самого драйвера.

необходимо распаять разъём

  • З цією метою промазуємо всі контакти цього роз'єму спеціальним паяльним флюсом ЛТІ-120.

промазываем все контакты этого разъёма специальным паяльным флюсом ЛТИ-120

  • Цим ми полегшимо для себе процес випоювання контактів.
  • Потім беремо лусочки сплаву Розе і накладаємо їх на промазані контакти.

чешуйки сплава Розе и накладываем их на промазанные контакты

  • І далі за допомогою розігрітого паяльника акуратно розтягуємо ці лусочки по всіх контактах роз'єму ЕБУ Джилі Емгранд ЕХ7.

с помощью разогретого паяльника аккуратно растягиваем эти чешуйки по всем контактам разъёма

  • При цьому не варто економити, а наносити рясно на всі виводи, як збоку, так і зверху, гарненько прогріваючи, щоб припой змішався повністю з основним припоєм.
  • Тепер нам буде потрібно оловоотсос.
  • З його допомогою ми поступово, один за іншим, випаюємо весь припой з усіх виводів роз'єму.

выпаиваем весь припой со всех выводов разъёма

  • Робити це можна за допомогою ручного приладу, але це займе занадто багато часу.
  • Тому в даному випадку ми скористалися саморобним вакуумним оловоотсосом.
  • З його допомогою ми даємо гарненько прогрітися спочатку певній площі, а потім з неї в камеру приладу висмоктуємо весь наявний на цьому майданчику припой.
  • Єдиним недоліком такого приладу є тільки занадто швидке і сильне нагрівання самої камери.
  • І ось таким способом потихеньку відпаяли один ряд виводів блоку Джилі Емгранд ЕХ7.

потихоньку отпаяли один ряд выводов блока

  • Після чого переходимо на другий ряд і продовжуємо таким же чином.
  • Так як герметик зазвичай рясно затікає і під плату, то по завершенні процесу відпаювання необхідно ще раз акуратно прорізати ножиком по всьому периметру блоку або плати.

необходимо ещё раз аккуратно прорезать ножиком по всему периметру блока или платы.

  • Далі беремо будівельний фен і, зробивши з одного боку плати преднатяг за допомогою викрутки, прогріваємо зверху.

сделав с одной стороны платы преднатяг с помощью отвёртки, прогреваем сверху

  • Потім точно таку ж процедуру виконуємо і на іншій стороні.

такую же процедуру выполняем и на другой стороне

  • Головне в цьому випадку не пошкодити пістони на роз'ємі нашого блоку Джилі Емгранд ЕХ7.
  • Тому додатково можемо і їх гарненько прогріти феном. Плата при цьому буде звільнятися від припою і підніматися сама.
  • В результаті всіх цих маніпуляцій добиваємося того, щоб можна було підняти плату з корпусу блоку.

добиваемся того, чтобы можно было поднять плату из корпуса блока

  • Виймаємо плату повністю з коробки і зі зворотнього її боку можемо тепер побачити драйвер дросельної заслонки через якого власне і сталася вся несправність.

с обратной её стороны можем теперь увидеть драйвер дроссельной заслонки

  • Це мікросхема типу L9958.
  • І тепер добре можна розглянути також і отвори під виводи роз'єму при просвічуванні.

можно рассмотреть также и отверстия под выводы разъёма при просвечивании

  • Тобто, припою в них не залишилося, і вони всі цілком чисті.
  • У коробці блоку ми також можемо спостерігати тепер сам роз'єм.

В коробке блока мы также можем наблюдать теперь сам разъём

  • При цьому всі його пістони повинні бути цілими і рівними, щоб потім можна було назад одягнути плату і встановити на своє місце в коробку Джилі Емгранд ЕХ7.
  • Але, перш нам необхідно випаяти драйвер, що вийшов з ладу, а замість нього встановити новий.
  • Для цієї операції необхідний підігрів знизу плати.
  • У зв'язку з цим ми використовуємо знову саморобний пристрій, який ми виготовили зі старого звичайного прожектора потужністю 150Вт.

самодельное устройство, которое мы изготовили из старого обычного прожектора мощностью 150Вт.

  • В нього вставили регулятор або диммер спеціально для регулювання потужності змінного струму.

вставили регулятор или диммер специально для регулирования мощности переменного тока

  • В результаті придуманий пристрій працює дуже просто.
  • Ви кладете фонарь на стіл, подаєте живлення на його лампочку і диммером регулюєте яскравість її світіння.

кладёте фонарь на стол, подаёте питание на его лампочку и диммером регулируете яркость её свечения

  • А так, як на платі блоку Джилі Емгранд ЕХ7 та Х7 деталі розташовуються з обох сторін, то підігрівання знизу дуже здорово допомагає при їх отпаюванні.

подогревание снизу очень здорово помогает при их отпаивании.

  • У зв'язку з цим ми і кладемо плату на ліхтар з лампою, включаємо підігрів і додаємо флюсу під мікросхему драйвера.

кладём плату на фонарь с лампой, включаем подогрев и добавляем флюса под микросхему драйвера

  • Після цього трохи очікуємо, щоб припой на мікросхемі досить прогрівся і вже навіть став трохи диміти.
  • Потім зменшуємо диммером трохи потужність підігріву. Далі включаємо фен і прогріваємо зверху трошки зовсім.

включаем фен и прогреваем сверху немножко совсем

  • І в цей же час пінцетом просто витягуємо мікросхемку драйвера Джилі Емгранд ЕХ7 наверх.

пинцетом просто вытаскиваем микросхемку драйвера наверх

  • Прибирайте її в сторону або викидайте відразу, щоб вона не заважала, і ви помилково не припаяли її знову на плату.
  • Тепер, поки ще все гаряче і тому, що знизу нова мікросхема має деякий тепловідвід, додаємо відразу на місце її установки трохи припою.

добавляем сразу на место установки микросхемы немного припоя.

  • Після цього кладемо на це місце нову мікросхему драйвера і прогріваючи феном зверху, поправляємо трохи, і вона сама сідає на своє посадочне місце плати ЕБУ Джилі Емгранд ЕХ7.

кладём на это место новую микросхему драйвера и прогревая феном сверху, поправляем чуть-чуть

  • А так, як все ще гаряче, то мікросхемку можна без проблем поправляти і направляти при необхідності.
  • Головне в першу чергу припаяти середину, а з лапками потім вже дуже легко впоратися.
  • Коли драйвер встав на місце і припаявся, вимикаємо підігрів з феном і даємо мікросхемці трохи охолонути.
  • За великим рахунком нова мікросхема у нас вже практично закріплена на своєму місці.

новая микросхема у нас уже практически закреплена на своём месте

  • Однак, для надійності ми додаємо по краях драйвера ще трохи флюсу і потім за допомогою паяльника пропаюємо додатково його мікросхемку на платі ЕБУ Джилі Емгранд ЕХ7.

пропаиваем дополнительно его микросхемку на плате ЭБУ

  • При цьому флюсу не шкодуємо і якщо ніжки мікросхеми відпаялися, що швидше за все і трапиться, обережно їх знову поправляємо і припаюємо.
  • Після того як завершили пайку, необхідно голкою або іншим схожим предметом перевірити ніжки мікросхеми, щоб всі вони були припаяні і жодна з них не бовталася.

иголкой или другим похожим предметом проверяем ножки микросхемы

  • Якщо все нормально, то скроплюємо очищувачем флюсу саму мікросхемку.

сбрызгиваем очистителем флюса саму микросхемку

  • Після чого ватним тампоном або ватною паличкою очищаємо навколо мікросхемки весь зайвий флюс і інший бруд.

ватной палочкой очищаем вокруг микросхемки весь лишний флюс и другую грязь

  • Можна також пензликом ретельно почистити ніжки мікросхемки, щоб там не залишилося зайвого флюсу.
  • Потім знову уважно все перевіряємо, щоб ніде на мікросхемі блоку управління Джилі Емгранд ЕХ7 не залишилося похибок або бруду.
  • Можна, звичайно, так ретельно флюс не відмивати, але, де гарантія, що потім він не зробить який-небудь вплив на роботу деталей або всього ЕБУ.
  • Тому краще все привести в порядок відразу і перевірити.

лучше всё привести в порядок сразу и проверить

  • Якщо все в порядку, то тепер беремо обплетення і видаляємо з плати залишки сплаву Розе.

берём оплётку и удаляем с платы остатки сплава Розе

  • Просто акуратно протираємо між деталями, щоб повністю зібрати залишки сплаву.
  • Потім, коли плата вже вся чиста, встановлюємо її назад в чисту коробку корпусу блоку управління двигуном Джилі Емгранд ЕХ7.

устанавливаем чистую плату обратно в чистую коробку корпуса блока

  • Вона добре лягає на своє місце, після чого потрібно трохи придавити, щоб почути характерне клацання.
  • Також дивимося, щоб всі ніжки роз'єму увійшли в свої гнізда або отвори.
  • Додатково придавлюємо всюди плату, щоб вона повністю сіла на своє місце.
  • Після цього беремо припой і знову припаюємо всі виводи роз'єму, які ми раніше розпаяли.

припаиваем все выводы разъёма, которые мы раньше распаяли

  • Спочатку один ряд пропаюємо, а після цього і другий поспіль.
  • Потім скроплюємо всі контакти очищувачем флюсу і прибираємо його залишки.

сбрызгиваем все контакты очистителем флюса и убираем его остатки

  • Для цього так само, як і раніше використовуємо ватний тампон або ватяну паличку і щітку.
  • У підсумку отримуємо повністю запаяний блок управління і чисту плату Джилі Емгранд ЕХ7.

получаем полностью запаянный блок управления и чистую плату

  • При цьому драйвер успішно замінений, а корпус блоку залишився цілим.
  • Залишається тепер тільки зібрати блок назад і встановити на своє місце.
  • Для цього беремо кришку блоку і в обов'язковому порядку наносимо термопасту всередині її на місця зіткнення.

наносим термопасту внутри её на места соприкосновения

  • Це потрібно для того, щоб не порушити тепловий перехід від плати до корпусу блоку.
  • Після цього заповнюємо канавку по периметру кришки герметиком.

заполняем канавку по периметру крышки герметиком

  • В якості останнього ми використовуємо в даному випадку високотемпературний формувач прокладок, яким користуються багато автослюсарів при заміні прокладок піддонів та ін.
  • Канавку при цьому заповнюємо повністю, навіть з верхом.

Канавку при этом заполняем полностью, даже с верхом

  • Економити в цьому випадку також не варто – собі дорожче.
  • Далі просто акуратно складаємо дві частини блоку Джилі Емгранд ЕХ7 воєдино.

аккуратно складываем две части блока воедино

  • Потім гарненько здавлюємо обидві частини, щоб видавився герметик зайвий.

хорошенько сдавливаем обе части, чтобы выдавился герметик лишний

  • Боятися цього не варто, тому, що після того, як цей герметик застигне, ми його просто акуратно зріжемо.
  • А для того, щоб герметик краще схопився, затискаємо весь блок управління в лещата і залишаємо в такому положенні на ніч.
  • Вранці його знімемо, зайвий герметик по всьому периметру зріжемо і в результаті отримаємо ЕБУ точно таким же, яким він був до початку ремонту.
  • Після цього встановлюємо блок управління двигуна назад на автомашину Джилі Емгранд ЕХ7 і запускаємо двигун.

устанавливаем блок управления двигателем обратно на автомашин

  • Машина повинна при цьому працювати нормально.
  • Тепер залишається перевірити помилки, стерти їх, якщо такі залишилися і можна експлуатувати автомобіль далі.
  • А розповідь нашу про самостійний правильний ремонт ЕБУ двигуна Джилі Емгранд ЕХ7 чи Х7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт ЕБУ Джилі Емгранд Х7"

Відгуки: 0




Блок управління для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Корпус для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Дросельна заслонка для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Кришка для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Регулятор для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Фонарь для ремонту Джилі Емгранд Х7:

.