Розбирання та складання рульової рейки з ГУР Джилі Емгранд і без гідропідсилювача

У сучасному передньопривідному автомобілі встановлюється рейковий рульовий механізмом з гідропідсилювачем (ГУР) керма.

Від цього управління автомашиною стає у багато разів легше, але пристрій рульового механізму ще складніше.

У будь-якому випадку розбирання, як механічного, так і гідравлічного рульового механізму вимагає відповідних знань і навичок.

Артикули рульової рейки Джилі Емгранд ЕС7 в зборі:

Виконуємо своїми руками розбирання і зворотнє збирання механічного рейкового механізму, а також механізму з ГУР Geely Emgrand EC7

У пропонованій статті ми розповімо, як правильно розібрати, а потім назад зібрати рейковий рульовий механізм механічного типу і з ГУР, що встановлюється на Джилі Емгранд ЕС7.

как правильно разобрать, а затем обратно собрать реечный рулевой механизм механического типа и с ГУР Джили Эмгранд ЕС7.

  • Отже, уявіть собі, що вам належить розібрати для ремонту, а потім назад зібрати механічний і з гідропідсилювачем кермові механізми.
  • Самостійне правильне розбирання і складання механічного рульового механізму

  • Для початку необхідно цей механізм зафіксувати в лещатах

необходимо этот механизм зафиксировать в тисках

  • В даному випадку це механізм виробництва всесвітньо відомої компанії Дженерал Моторс.
  • Так ось, розбирання його ми почнемо з відкручування контргайки, а потім і пробки для того, щоб можна було дістатися до сухарів, які перешкоджають або компенсують передчасний знос втулок рейки рульової.

разборку мы начнём с откручивания контргайки, а затем и пробки

  • Для того, щоб відвернути контргайку, ми радимо скористатися трубним або газовим розвідним ключем.

советуем воспользоваться трубным или газовым разводным ключом

  • За допомогою такого ключа дуже легко охопити контргайку і викрутити або закрутити.
  • Тому зазначеним ключем захоплюємо контргайку, зверху головкою з воротком притримуємо за гайку пробки і зриваємо контргайку.

ключом захватываем контргайку, сверху головкой с воротком придерживаем за гайку пробки и срываем контргайку

  • Після цього відкручуємо цю гайку майже до кінця, але повністю можна не відкручувати.
  • Потім головкою з воротком відвертаємо пробку повністю.

головкой с воротком отворачиваем пробку полностью

  • Під цією пробкою або всередині неї знаходиться пружина.

Под этой пробкой или внутри неё находится пружина.

  • А всередині корпусу повинні бути сухарі, які можна дістати викруткою.

внутри корпуса должны быть сухари, которые можно достать отвёрткой

  • Іноді, правда вони можуть просто заіржавіти і не так просто їх звідти дістати. У нашому випадку так і вийшло.
  • Тому далі нам буде потрібно відкрутити гайку в отворі, щоб витягнути вал-шестерню.

открутить гайку в отверстии, чтобы вытащить вал-шестерню

  • В даному випадку для цього використовуємо звичайний розвідний ключ.

для этого используем обычный разводной ключ

  • Відкрутивши гайку, знімаємо її разом з пробкою з ведучого вала.

Открутив гайку, снимаем её вместе с пробкой с ведущего вала

  • Після цього, трохи провернувши, витягуємо вже безпосередньо сам вал-шестерню.

немного провернув, вытаскиваем уже непосредственно сам вал-шестерню

На этом валу должен быть также и подшипник

  • Наступним кроком буде витягування з труби механізму рульової рейки.
  • Для цього знімаємо рульовий механізм з лещат і знову, трохи провертаючи, витягуємо рульову рейку з труби механізму.

вытаскиваем рулевую рейку из трубы механизма

  • Тут встановлюється звичайна зубчаста рульова рейка.

Здесь устанавливается обыкновенная зубчатая рулевая рейка.

  • І на цьому все, механічний рульовий механізм у нас практично повністю розібраний.
  • Далі нам належить зібрати його в зворотному порядку.
  • Перш ніж збирати, необхідно мати на увазі, що в трубці корпусу механізму є великий прорізь.

в трубке корпуса механизма имеется большая прорезь

  • У той же час на самій рульовій рейці крім зубів є два отвори, в які кріпляться рульоові тяги.

на самой рулевой рейке кроме зубьев имеются два отверстия

  • Так ось, при установці рульову рейку потрібно вставляти таким чином, щоб ці два отвори виявилися в прорізі труби.

рулевую рейку нужно вставлять таким образом, чтобы эти два отверстия оказались в прорези трубы

  • Якщо рейка не заходить вільно, то можна її підштовхнути не сильними ударами.
  • Після цього знову затискаємо корпус механізму в лещата і вставляємо назад на своє місце вал-шестерню.

зажимаем корпус механизма в тиски и вставляем обратно на своё место вал-шестерню

  • При цьому трубу корпусу потрібно затискати в лещатах чутливо, тому, що вона алюмінієва і її дуже легко можна зігнути.
  • Для того, щоб переконатися, чи встав вал на своє місце, необхідно рукою спробувати провернути його трошки вліво-вправо.
  • При цьому дивимося в проріз трубки і якщо рейка в цей момент також рухається взад-вперед, значить вал вже на місці.
  • Тому одягаємо на нього гайку з пробкою, закручуємо і затягуємо ключем.

одеваем на него гайку с пробкой, заворачиваем и затягиваем ключом

  • Потім звільняємо корпус механізму в лещатах, перевертаємо іншим отвором вгору і знову затискаємо.
  • В цей отвір вставляємо пружину і потім пробку з контргайкою, після чого закручуємо її.

В это отверстие вставляем пружину и затем пробку с контргайкой, после чего закручиваем её

  • Затягнувши майже до межі цю гайку, далі затягуємо трубним ключем і контргайку.

затягиваем трубным ключом и контргайку

  • Потім перевіряємо обертання вала. Якщо він не обертається або обертається туго, то необхідно гайку на пробці трохи відпустити.
  • І якщо вал після цього став обертатися вільно, затягуємо до кінця контргайку.

затягиваем до конца контргайку

  • Гайку на пробці при цьому притримуємо ключем в тому положенні, як ми її залишили.
  • Після цього знову перевіряємо обертання вала. Воно повинно бути вільним, легким і без ривків.
  • Ось власне і все, що стосується розбирання і зворотного складання рульового механізму без гідропідсилювача керма.
  • Правильне розбирання і зворотнє збирання своїми руками рульового механізму з ГУР Джилі Емгранд ЕС7

  • Розбирання рульового механізму з ГУР (насос відсутній) починаємо з відкручування наконечників рульових тяг.
  • Для цього ключем на 19 утримуємо рульову тягу від провертання, а ключем на 22 одночасно відкручуємо контргайку наконечника Джилі Емгранд ЕС7.

ключом на 19 удерживаем рулевую тягу от проворачивания, а ключом на 22 одновременно откручиваем контргайку наконечника

  • Відпустивши трохи контргайку, ключем на 13 тепер утримуємо тягу, а ключем на 19 відкручуємо рульовий наконечник.

ключом на 13 теперь удерживаем тягу, а ключом на 19 откручиваем рулевой наконечник

  • Зірвавши на початку, далі рукою викручуємо повністю наконечник.
  • Потрібно відзначити, що дані кермові тяги регульовані.
  • Саме за допомогою цих рульових наконечників, а точніше їх різьблення, ми отримуємо можливість регулювати загальну довжину рульової тяги, змінюючи тим самим величину сходження провідних коліс автомашини.
  • Тобто накручуємо більше або менше сам рульовий наконечник на тягу, фіксуючи це все наявною контргайкою.
  • На кінці наконечник з одного боку має внутрішню різьбу, а з іншого – шаровий шарнір з конічною поверхнею пальця, різьбленням і в кінці отвором для шплінтування гайки.

шаровый шарнир с конической поверхностью пальца, резьбой и в конце отверстием для шплинтования гайки.

  • Далі точно таким же чином знімаємо рульовий наконечник і з іншого боку механізму Джилі Емгранд ЕС7.

 таким же образом снимаем рулевой наконечник и с другой стороны механизма

  • Також потрібно сказати, що на наконечниках є мітки у вигляді букв L і R, Що означає лівий і правий.

на наконечниках имеются метки в виде букв L и R, что значит левый и правый

  • Тому переплутати місцями їх просто неможливо.
  • Далі нам буде потрібно від'єднати кермові тяги від механізму.
  • Для цього пасатижами або круглогубцами стискаємо кінці хомута.

пассатижами или круглогубцами сжимаем концы хомута

  • Він при цьому послаблюється, і ми його просто знімаємо з тяги Джилі Емгранд ЕС7.
  • Слідом за хомутом стягуємо і пильник з рульової тяги механізму.

стягиваем и пыльник с рулевой тяги механизма

  • Після цього нашому погляду відкрилася конструкція, що складається з самої рульової тяги і специфічної форми болта.

конструкция, состоящая из самой рулевой тяги и специфической формы болта

  • Тому, щоб від'єднати рульову тягу, беремо кутові пасатижі і з їх допомогою відкручуємо наявний болт.

берём угловые пассатижи и с их помощью откручиваем имеющийся болт

  • При цьому саму тягу Джилі Емгранд ЕС7 можемо притримати ключем.
  • В результаті відкручуємо і від'єднуємо рульову тягу.
  • Таким же точно способом від'єднуємо рульову тягу і з іншого боку механізму.
  • Маркування на цих тягах відсутнє, а це означає, що вони взаємозамінні.
  • Далі нам потрібно розібрати вузол ведучого вала.
  • Для початку зриваємо тими ж кутовими пасатижами або ключем, а потім і відкручуємо руками контргайку пробки.

срываем теми же угловыми пассатижами или ключом, а затем и откручиваем руками контргайку пробки

  • А потім викручуємо і саму пробку механізму Джилі Емгранд ЕС7.

выкручиваем и саму пробку механизма

  • Під пробкою всередині отвору може бути пружина, яку також потрібно вийняти.

внутри отверстия может быть пружина, которую также нужно вынуть

  • Тепер трохи провертаємо рульовий механізм і за допомогою головки на 22 зриваємо іншу пробку.

роворачиваем рулевой механизм и с помощью головки на 22 срываем другую пробку

  • Відкрутивши пробку, бачимо під нею ще одну гайку, яку відкручуємо за допомогою головки на 16.

видим под ней ещё одну гайку, которую откручиваем с помощью головки на 16

  • Однак, так як ця гайка накручена на ведучий вал-шестерню, що обертається, то відкрутити її так просто не вдасться.
  • Для цього нам доведеться затиснути вал механізму Джилі Емгранд ЕС7 в лещата і тільки після цього гайку вдається відкрутити.

зажать вал механизма в тиски и только после этого гайку удаётся открутить

  • Після цього знімаємо рульовий механізм з лещат, перевертаємо і на іншому кінці ведучого вала-шестерні виколупуємо сальник.

 на другом конце ведущего вала-шестерни выковыриваем сальник.

  • Далі потрібно зняти стопорне кільце, за рахунок якого власне і утримується провідний вал в гнізді.

снять стопорное кольцо, за счёт которого собственно и удерживается ведущий вал

  • Потім перевертаємо механізм і зі зворотнього боку за допомогою наставки акуратно вибиваємо вказаний вал з корпусу механізму Джилі Емгранд ЕС7.

аккуратно выбиваем указанный вал с корпуса механизма

  • Після декількох ударів виймаємо вал з підшипниками зі свого гнізда.

вынимаем вал с подшипниками со своего гнезда

  • На витягнутий вал одягнена провідна шестерня і одночасно вал виконує роль також і золотника в цьому механізмі.

на вал одета ведущая шестерня и одновременно вал выполнят роль также и золотника в этом механизме

  • Тепер саме час витягнути з труби корпусу рульову рейку, але тут зробити це так просто не вийде, оскільки всередині труби є ще поршень і шток.
  • А щоб до них дістатися, необхідно з лівого боку труби рульового механізму Джилі Емгранд ЕС7 викрутити спеціальну гайку.

с левой стороны трубы рулевого механизма Джили Эмгранд ЕС7 выкрутить специальную гайку.

  • Але, викрутити її крім як спеціальним ключем нічим іншим не вдасться. У нас же в даному випадку такого ключа не виявилося.
  • При необхідності можна зняти з механізму і трубки, за якими під тиском підходить масло від клапана золотника до гідроциліндра.

снять с механизма и трубки, по которым под давлением подходит масло

  • Що стосується самого масла, то на корпусі золотніка є два отвори магістралей.

на корпусе золотника имеется два отверстия магистралей

  • Це зливний отвір і нагнітальний, через які циркулює масло до золотника, а останній здійснює вже регулювання його подальшого руху по рульовому механізму і всьому рульовому приводу Джилі Емгранд ЕС7.
  • Ось, власне кажучи, і все розбирання рульового механізму з гідропідсилювачем керма.
  • Його збирання здійснюється в зворотній послідовності.
  • Для цього встановлюємо корпус механізму в зручне положення і вставляємо в своє гніздо провідний вал-шестерню.

вставляем в своё гнездо ведущий вал-шестерню

  • Так як там всередині знаходиться запресованим підшипник, а вал повинен зайти в його внутрішню обойму, то доведеться по ньому трохи постукати, щоб він зайшов на своє місце.
  • Для цього знизу підставляємо під підшипник велику головку, а зверху встановлюємо наставку і легкими ударами молотка забиваємо вал в своє гніздо.

сверху устанавливаем наставку и лёгкими ударами молотка забиваем вал в своё гнездо.

  • За характерним металевим звуком ми можемо визначити, що вал встав на своє місце.
  • Потім знову перевертаємо корпус механізму Джилі Емгранд ЕС7 і накручуємо зі зворотнього боку гайку на 15, фіксуючи тим самим його вал.

накручиваем с обратной стороны гайку на 15

  • При затягуванні гайки знизу потрібно притримати вал за шліци, щоб він не провертався.

нужно придержать вал за шлицы, чтобы он не проворачивался

  • Після того, як гайку затягнули, наживляємо також зверху пробку.

 наживляем также сверху пробку

  • Далі затягуємо цю пробку ключем грунтовно.
  • Потім знову перевертаємо механізм Джилі Емгранд ЕС7 і одягаємо на вал підшипник, якщо той вискочив під час закручування пробки, а зверху встановлюємо сальник.

сверху на вал устанавливаем сальник

  • Для цих цілей зазвичай використовують спеціальне оправлення. Але, через брак застосовують підручні інструменти.
  • Зверху на сальник одягається стопорне кільце, а потім на вал одягаємо ще й пильник.
  • Тепер знову перевертаємо механізм Джилі Емгранд ЕС7 і знизу вставляємо в отвір пружину.

снизу вставляем в отверстие пружину

  • А потім притискаємо цю пружину пробкою до сухарів.

прижимаем эту пружину пробкой к сухарям

  • Після чого на цю пробку накручуємо зверху контргайку, фіксуючи таким чином пробку від мимовільного відвертання.

на эту пробку накручиваем сверху контргайку

  • Далі знову беремо кутові пасатижі або ключ і затягуємо грунтовно контргайку.

берём угловые пассатижи или ключ и затягиваем основательно контргайку

  • І потім переходимо до процедури установки рульових тяг механізму Джилі Емгранд ЕС7.
  • Беремо одну з рульових тяг і вкручуємо її в посадковий отвір.

Берём одну из рулевых тяг и вкручиваем её в посадочное отверстие

  • Вкрутивши руками до упору, беремо два ключа і одним утримуємо від провертання рейку, а другим затягуємо болт тяги.

одним удерживаем от проворачивания рейку, а вторым затягиваем болт тяги

  • Після цього одягаємо на тягу пильник.

одеваем на тягу пыльник

  • А потім фіксуємо цей пильник, одягнувши на його горловину хомут.
  • Далі накручуємо на рульову тягу Джилі Емгранд ЕС7 ще й контргайку.

накручиваем на рулевую тягу Джили Эмгранд ЕС7 ещё и контргайку

  • Після цього накручуємо на тягу рульовий наконечник.

накручиваем на тягу рулевой наконечник

  • Тільки дивіться при цьому на маркування, щоб не переплутати наконечники місцями.
  • Сам наконечник встановлюємо пальцем вниз і підтискаємо рукою контргайку, фіксуючи його в такому положенні.
  • Після цього беремо два ключа і затягуємо грунтовно контргайку.

берём два ключа и затягиваем основательно контргайку

  • Далі точно такі ж операції виконуємо і на протилежному боці рульового механізму Джилі Емгранд ЕС7.
  • Таким же чином накручуємо рульову тягу, потім на неї встановлюємо і фіксуємо хомутом пильник.
  • Далі навертаємо контргайку і потім рульовий наконечник. На завершення ключами затягуємо контргайку, як і раніше рульову тягу.
  • І на цьому розбирання і зворотнє збмрання рейкових механізмів з ГУР і без нього повністю нами завершене.

на этом разборка и обратная сборка реечных механизмов с ГУР и без него полностью нами завершена

  • А тому і розповідь нашу про правильне розбирання і збирання своїми руками рульової рейки з ГУР Джилі Емгранд ЕС7 і без гідропідсилювача на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Розбирання та складання рульової рейки з ГУР Джилі Емгранд і без гідропідсилювача"

Відгуки: 0




Гідропідсилювач, ГУР для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Рейка Рульова для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Пробка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Гайка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Пружина для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Корпус для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Шестерня двигуна для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Вал для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.