Потіють стікла Джилі СК-1, СК-2

Запотівання скла в салоні – одна з неприємних проблем, з якими доводилося стикатися практично кожному з власників автомобілів.

Кожен намагається по-своєму вирішити цю проблему, оскільки причини її появи бувають найрізноманітніші.

Не стали винятком і ми в цій ситуації з нашим залізним помічником Джилі СК.

Проте нам все ж вдалося вирішити несподівано виниклу неприємність.

Усуваємо самостійно запотівання стекол салону на Geely CK або CK-2

У пропонованій статті ми хочемо поділитися одним із способів усунення запотівання стекол на автомобілі Джилі СК або СК-2.

хотим поделиться одним из способов устранения запотевания стёкол на автомобиле Джили СК

  • Проблема запотівання скла в салоні виникла несподівано.
  • Причому траплялося це, як правило, тоді, коли включалася в салоні рециркуляція повітря.

 случалось это, как правило, тогда, когда включалась в салоне рециркуляция воздуха

  • Тобто при натиснутій відповідній кнопці на центральній панелі.
  • У цьому положенні зазвичай включений вентилятор пічки починає засмоктувати повітря з салону і як результат, ганяє його по колу.
  • Тобто, повітря швидше прогрівається, але зате запотівають стікла.
  • І навіть якщо пічка прогріває повітря практично до температури 90 градусів, не запітнілим може залишатися тільки одне лобове скло.
  • Варто вимкнути рециркуляцію-відразу все налагоджується.
  • Повітряні маси зовні потрапляють при цьому в салон, змішуються з гарячим повітрям і стікла на Джилі СК стають прозорими.
  • У більш дорогих моделях і інших комплектаціях в таких випадках «винуватцем» можна було б сміливо назвати фільтр салону, що засмітився.
  • Однак, комплектація нашого автомобіля не передбачає наявність такого фільтруючого елемента.
  • Тому потрібно шукати рішення проблеми в іншому.
  • Для того, щоб дістатися до суті питання, нам довелося зняти бардачок.

пришлось снять бардачок

  • Зробити це зовсім не складно. Досить внизу бардачка викрутити в лівому кутку один саморіз.

внизу бардачка выкрутить в левом углу один саморез

  • Точно такий же саморіз викручуємо і в правому нижньому кутку.

такой же саморез выкручиваем и в правом нижнем углу

сбоку торпеды снимаем пластиковую заглушку или защитную крышку

  • І під нею потрібно відвернути ще три саморіза по вертикалі.

отвернуть ещё три самореза по вертикали

  • Потім бардачок Джилі СК витягуємо на себе, після чого потрібно відкрутити, а також від'єднати моторчик пічки з вентилятором і витягнути його.

открутить, а также отсоединить моторчик печки с вентилятором и вытащить его.

  • Так просто цей вузол виходити не хоче, тому, що заважає рамка торпеди. Але, в цьому немає нічого страшного.
  • Просто відтягуєте акуратно пластик рамки, благо він тут м'який, і потім виймаєте через низ цей моторчик з лопатями.

оттягиваете аккуратно пластик рамки, благо он здесь мягкий, и затем вынимаете через низ этот моторчик

  • Так ось, знявши бардачок і моторчик пічки, ми дісталися до заслонки.

сняв бардачок и моторчик печки, мы добрались к заслонке

  • Її завдання перекривати надходження повітря з вулиці в салон, а при необхідності відкривати.
  • Сама ця заслонка виготовлена з пластику, але з одного боку вона має наклеєний поролон.
  • Це добре видно, коли заслонка закрита, а повітря надходить ззовні в салон машини Джилі СК або СК-2.

заслонка закрыта, а воздух поступает извне в салон машины

  • Потоки повітря забираються просто з-під лобового скла.
  • Коли ж ви перекриєте надходження повітря в салон, закривши для цього заслонку, то побачите зі зворотнього її боку також такий же поролон.

с обратной её стороны также такой же поролон.

  • І ніякого фільтра салону тут ніде немає.
  • А тому зазначена заслонка виконує одночасно в нашому авто Джилі СК і роль фільтра салону.

заслонка выполняет одновременно в нашем авто и роль фильтра салона

  • Так ось, коли ми зняли цю заслонку і спробували продути її компресором, одягнувши на кінець шланга насадку для накачування м'ячів, то з поролонових накладок заслонки в результаті пішла ціла хмара пилу.

с поролоновых накладок заслонки в результате пошло целое облако пыли.

  • Таку процедуру ми провели, як з одного боку, так і з іншого.
  • Після цього, зібравши все на місце, ми з подивом виявили, що стікла в салоні перестали пітніти навіть при включеній рециркуляції повітря.
  • Хіба що, залишаються трошки запітнілими маленькі трикутні стікла ззаду в салоні Джилі СК.
  • Пояснюється це швидше за все тим, що поролон з плином часу забивається, так як через нього проходить бруд, пил і волога, що летить з вулиці.
  • А тому його пропускна здатність стає наближеною до нуля.
  • І в результаті, коли заслонка закрита, тобто включається рециркуляція, надходження повітря ззовні немає, а вентилятор пічки ганяє повітря, яке є в салоні.
  • Звідси і запотівання стекол.
  • Тому рекомендуємо періодично прочищати поролонові накладки на заслонці рециркуляції і стікла у вас в будь-якому режимі запотівати на Джилі СК не будуть.
  • Звичайно, знімати бардачок і моторчик пічки не дуже хочеться, але в домашніх умовах можна спробувати дістатися до заслонки насадкою пилососа і не знімаючи моторчик почистити заслонку.  
  • А розповідь нашу про самостійне усунення причини запотівання стекол в салоні Джилі СК або СК-2 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Потіють стікла Джилі СК-1, СК-2"

Відгуки: 0




Стікло для ремонту Джилі СК:

Кнопки для ремонту Джилі СК:

Вентилятор для ремонту Джилі СК:

Пічка, обігрівач для ремонту Джилі СК:

Фільтр салону для ремонту Джилі СК:

Заглушки для ремонту Джилі СК:

Кришка для ремонту Джилі СК:

Моторчик пічки для ремонту Джилі СК:

.