Немає зарядки на акумулятор Шевроле Спарк, ремонт генератора

Ситуація, коли генератор не дає зарядку на акумулятор є однією з найбільш неприємних, тому, що, на перший погляд, начебто все справно, а запустити двигун часто просто не виходить.

Точно така ж ситуація трапилася і на нашому автомобілі Равон Р2, яку ми і спробуємо вирішити самостійно.

Артикул запчастини Шевроле Спарк:

генератор з артикулом - 42419578-General Motors.

Ремонт своїми руками генератора на автомобілі Ravon R2 Chevrolet Spark

У пропонованій новій статті ми хочемо поділитися власним досвідом ремонту самостійно генератора на автомобілі Равон Р2 Шевроле Спарк.

хотим поделиться собственным опытом ремонта самостоятельно генератора на автомобиле Равон Р2 Шевроле Спарк.

  • Як вже було сказано вище, в нашому автомобілі трапилася ситуація, коли під час руху на панелі приладів раптово загорівся індикатор розряду акумуляторної батареї, а разом з ним і ручного гальма.
  • Зупинившись, щоб перевірити в чому справа, заглушили двигун і після цього запустити вже його не вийшло.
  • У гаражі на наступний день виміряли напругу на клемах акумулятора, і прилад показав всього близько 2в.але, незважаючи на це двигун від нього запустився.
  • Індикатор акумулятора при цьому згас і не загорявся.
  • До слова, цей автомобіль 2006 року випуску і укомплектований сучасним трициліндровим силовим агрегатом з котушками запалювання.

автомобиль укомплектован современным трёхцилиндровым силовым агрегатом с катушками зажигания.

  • Замірявши тепер за допомогою приладу напругу на клемах АКБ, ми виявили, що вона становить при працюючому двигуні всього 10в.

напряжение на клеммах аккумулятора составляет при работающем двигателе всего 10В.

  • При збільшенні обертів агрегату напруга на акумуляторі зростає, але зовсім небагато.
  • Це говорить лише про те, що акумулятор не отримує зарядку від генератора. Швидше за все вийшло з ладу реле-регулятор.
  • У будь-якому випадку доведеться знімати генератор.
  • А в цьому автомобілі Шевроле Спарк генератор розташований ззаду за двигуном в самому низу.

генератор расположен сзади за двигателем в самом низу

  • У зв'язку з цим дістати його з-під капота практично не реально.
  • Зробити це можна тільки лише знизу і то не так просто, оскільки там теж багато заважає. Але, діватися нікуди.
  • Тому від'єднуємо клему акумулятора, а також фішку проводу збудження на генераторі.
  • Потім за допомогою ключа на 12 відкручуємо болт зверху на самому генераторі.

откручиваем болт сверху на самом генераторе

  • Зробити це краще з-під капота, звичайно.
  • Далі піднімаємо автомобіль Шевроле Спарк і знизу відкручуємо захист двигуна.

снизу откручиваем защиту двигателя

  • Після цього отримуємо непоганий доступ до генератора знизу.

получаем неплохой доступ к генератору снизу

  • За великим рахунком в наявному просторі корпус цього пристрою повинен пройти за своїми габаритами.
  • Але, цілком можливо, що доведеться додатково знімати ще й сам кронштейн його кріплення.
  • Досить буде викрутити хоча б один болт цього кронштейна і послабити інший, для того, щоб можна було відвести цю деталь в сторону.

Достаточно будет выкрутить хотя бы один болт этого кронштейна и ослабить другой

  • Крім того, ми знайшли спосіб, як витягнути назовні відкручений генератор.
  • Для цього достатньо відкрутити підкрилок і відвести його трохи вгору.

открутить подкрыльник и отвести немного вверх

  • В результаті в отвір, що відкрився, можна без особливих зусиль витягнути відкручений генератор Шевроле Спарк.

в открывшееся отверстие можно без особого труда вытащить открученный генератор

  • Тобто, після того, як зрушите в сторону трохи кронштейн, генератор можна, задерши кожух підкрилка, витягнути в простір, що утворився, між лонжероном і підрамником машини.

генератор можно вытащить в образовавшееся пространство между лонжероном и подрамником машины.

  • Далі переносимо знятий пристрій на робочий стіл і закріплюємо в лещатах для подальшого розбирання.

переносим снятое устройство на рабочий стол и закрепляем в тисках

  • Потрібно відзначити, що за лічені хвилини, коли працював двигун і ми вимірювали напругу на клемах генератора, він встиг досить пристойно нагрітися.
  • А це вже саме по собі не є нормальним. Це може говорити про те, що всередині згорів діодний міст або блок випрямлячів.
  • Але, точно ми зможемо дізнатися тільки після розбирання цього агрегату.
  • Отже, для початку піддіваємо викруткою і знімаємо задню пластмасову захисну кришку.

поддеваем отвёрткой и снимаем заднюю пластмассовую защитную крышку

  • Потім переставляємо генератор Шевроле Спарк і встановивши вертикально для зручності, затискаємо в лещатах за вал ротора.
  • Провернувши після цього за корпус пристрою, ніяких сторонніх шумів при цьому не чути.

Провернув после этого за корпус устройства, никаких посторонних шумов при этом неслышно

  • Це говорить нам про те, що підшипники генератора, що наявні всередині, знаходяться в нормальному стані.
  • Але, тут вже збоку можна розглянути, що один з діодів на діодному мосту буквально розплавився.
  • Тому проблема практично визначена.
  • Однак, за допомогою паяльника все ж випоюємо діодний міст з генератора і знімаємо його.

с помощью паяльника всё же выпаиваем диодный мост с генератора и снимаем его

  • При детальному огляді блоку видно, що щітки знаходяться ще в нормальному стані.
  • Але, ось один з діодів дійсно розплавився і навіть корпус його через це лопнув.
  • Тому однозначно потрібно замінити діодний міст в зборі генератора Шевроле Спарк.
  • А якщо так, то відразу потрібно від'єднати реле-регулятора від цього блоку, оскільки воно в нормальному стані.
  • Та й у щіток тут ресурс далеко ще не вичерпаний. Тому нагріваємо паяльником контакт реле.

нагреваем паяльником контакт реле

  • І потім різким рухом викрутки пробуємо підірвати цю деталь, щоб від'єднати від блоку.

резким движением отвёртки пробуем подорвать эту деталь

  • Звичайно, таку операцію найкраще виконувати удвох, коли один гріє паяльником, а другий підриває викруткою.
  • Але, при відсутності помічника можна впоратися і самому. Правда, для цього доведеться виконувати це в кілька прийомів.
  • Як би там не було, від'єднали ми в результаті реле-регулятор від блоку випрямлячів генератора Шевроле Спарк.

отсоединили мы в результате реле-регулятор от блока выпрямителей генератора

  • При огляді реле були виявлені сліди окислення, тому в таких випадках найкраще щітки відпаяти від регулятора і все промити гарненько і почистити.
  • Ну і отримали ми в результаті новий діодний міст, тому тепер наше завдання зібрати все назад.
  • Перш за все необхідно зачистити всі контактні майданчики на генераторі, з якими контактує діодний міст.

зачистить все контактные площадки на генераторе, с которыми контактирует диодный мост

  • І потім встановлюємо новий діодний міст на своє місце.

устанавливаем новый диодный мост на своё место

  • Після цього нам потрібно прикрутити його трьома болтами.
  • Але, перш, ніж це зробити, необхідно зачистити і контактні майданчики під капелюшками цих болтів.

 необходимо зачистить и контактные площадки под шляпками этих болтов

  • Цим ви позбудетеся від окислення і забезпечите в майбутньому хороший контакт діодного моста з корпусом генератора Шевроле Спарк.
  • Закріпивши діодний міст, вкручуємо три болта, якими утримується реле-регулятор або реле зарядки.

вкручиваем три болта, которыми удерживается реле-регулятор или реле зарядки

  • Далі нам буде потрібно припаяти назад в трьох місцях обмотки на діодному мосту, а також реле-регулятор припаяти на місце.
  • На самому діодному мосту в місцях припаювання є вусики, які попередньо ми просто плоскогубцями підгинаємо.

предварительно мы просто плоскогубцами подгибаем

  • І після цього пропаюємо всі контакти діодного моста.

пропаиваем все контакты диодного моста

  • При цьому пропаюємо ретельно, не шкодуючи для цього припою.
  • По закінченню, щоб не було окислення контактів діодного моста генератора Шевроле Спарк, бажано скропити їх спеціальним мастилом для контактів.

сбрызнуть контакты специальной смазкой для контактов.

  • Потім одягаємо на місце захисну кришку і генератор наш готовий до експлуатації.
  • Тому встановлюємо його на місце в зворотному порядку і потім закріплюємо також захист двигуна.

устанавливаем генератор на место в обратном порядке и затем закрепляем также защиту двигателя

  • Після цього ставимо на місце і приєднуємо акумулятор.
  • І далі пробуємо запускати двигун.
  • Як тільки двигун запустився, включаємо світло фар, пічку обігрівача та обігрів заднього стікла.
  • У такому положенні проводимо замір напруги на клемах акумулятора.

производим замер напряжения на клеммах аккумулятора

  • У нашому випадку прилад показав 14В, але це вважається нормальним, оскільки акумулятор на Шевроле Спарк, як ви пам'ятаєте, був майже розряджений, а на зарядці вдалося його потримати буквально хвилин 15.
  • Тому ремонт наш вважаємо виконаним успішно.
  • А розповідь нашу про самостійний ремонт генератора автомобіля Равон Р2 Шевроле Спарк на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Немає зарядки на акумулятор Шевроле Спарк, ремонт генератора"

Відгуки: 0




Генератор для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

Панель приладів для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

Котушка запалювання для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

Реле для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

Капот для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

Болти для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

Корпус для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

Кронштейн для ремонту Равон Р2 Шевроле Спарк:

.