Мітки ГРМ Чері Тіго

Існує думка, що проводити ремонт газорозподільного механізму автомобіля завжди повинні досвідчені і грамотні фахівці.

Однак, в представленій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно проводити подібного роду ремонт і зокрема виставляти мітки на валах ГРМ автомобіля Чері Тіго.

Чери Тиго

была снята головка блока цилиндров силового агрегата

  • Так ось, перш за все нам необхідно виставити поршневу групу в робоче положення.
  • Для цього провертаємо колінвал в будь-яку сторону, домагаючись, щоб всі поршні в блоці циліндрів виявилися на одному рівні.

чтобы все поршни в блоке цилиндров оказались на одном уровне

  • Але, при цьому у вас на шківі колінвала мітка може виявитися спрямованою вліво, тобто в сторону салону.

на шкиве коленвала метка может оказаться направленной влево, то есть в сторону салона

  • А це неправильно, тому, що в такому положенні ви не зможете вставити фіксаторний болт в блок, а значить і зафіксувати таким чином сам колінчастий вал Чері Тіго.
  • Тому провертаємо колінвал ще до тих пір, поки мітка на ньому виявиться праворуч, тобто буде дивитися в сторону бампера переднього.

проворачиваем коленвал ещё до тех пор, пока метка на нём окажется справа

  • При цьому поршні у всіх чотирьох циліндрах також повинні знаходиться в одній горизонтальній площині.
  • Після цього в корпусі блоку циліндрів, трохи нижче стартера, знаходимо заглушку.

в корпусе блока цилиндров, чуть ниже стартера находим заглушку

  • Так ось цю заглушку необхідно викрутити за допомогою ключа на 19.
  • Будьте обережні, тому, що на цій заглушці є мідне кільце, яке ні в якому разі не можна втратити.
  • Далі беремо спеціальний болт, який можна виготовити самому на верстаті або замовити токарю.

берём специальный болт

  • Це специфічний болт, який має три частини різної товщини.
  • Перша з них від кінця довжиною в 30мм має діаметр 8 мм, далі йде частина діаметром 12мм, довжина якої становить 24мм і третя – біля самої головки довжиною в 14мм має нарізану різьбу М16 з кроком 1,5.

болт, который имеет три части различной толщины

  • Так ось, зазначений болт закручуємо в отвір, з якого ми викрутили заглушку на блоці Чері Тігго.

указанный болт закручиваем в отверстие, из которого мы выкрутили заглушку

  • Для того, щоб болт цей зайшов повністю можна трохи, що називається, підігравати колінвалом, прокручуючи його трохи в ту або в іншу сторону.
  • Після того як фіксаторний болт повністю закрутили, колінвал у нас виявився зафіксованим і можемо тепер ставити на місце ГБЦ двигуна і обтискати її.
  • Для фіксації розподільних валів нам також не потрібні особливі навички або вміння.
  • З цією метою досить виготовити спеціальну пластину, яку можна вирізати болгаркою з будь-якого листа металу.

достаточно изготовить специальную пластину

  • Головне, щоб товщина її була 4 мм.
  • Далі її просто підганяємо під потрібний розмір, щоб вона лягала на вузьку сторону ГБЦ входила в прорізи на торцях распредвалів.
  • При цьому в проріз випускного распредвала ця пластина входить абсолютно вільно.

в прорезь выпускного распредвала эта пластина входит абсолютно свободно

  • При цьому сам вал можна провернути і його проріз на торці стане трохи нижче поверхні прилягання головки Черрі Тіго.

 сам вал можно провернуть и его прорезь на торце станет несколько ниже поверхности прилегания головки

  • Але, в такому випадку ви не зможете вставити фіксуючу пластину туди.
  • Тому распредвали ставляться завжди тільки в одному положенні.
  • Другий распредвал-впускний, також має на торці проріз.

Второй распредвал – впускной, также имеет на торце прорезь

  • Але, фіксуюча пластина в нього може не входити.
  • У таких випадках прикладаємо пластину до торця впускного распредвала і робимо на ній спеціальні виміри.

прикладываем пластину к торцу вала и делаем на ней специальные замеры

  • За цими вимірами потім робимо вирізи на пластині з таким розрахунком, щоб в них залишалося місце для проходу пелюсток вала.

делаем вырезы на пластине

  • Крім того, в планці робимо ще три отвори, щоб можна було її фіксувати потім, вкрутивши болтики на 6 в аналогічні отвори на ГБЦ Чері Тіго.

в планке делаем ещё три отверстия, чтобы можно было её фиксировать

  • Це, правда, за бажанням. Ми ж цього не робимо зазвичай.
  • В результаті після виконаних вирізів, вставляємо пластину в торцеві прорізи на распредвалах і останні виявляються у нас жорстко зафіксованими.

вставляем пластину в торцевые прорези на распредвалах

  • Отже, головка блоку циліндрів Чері Тігго у нас встановлена на своєму місці, вали всі при цьому зафіксовані і ремінь ГРМ можемо накидати на шківи.

ремень ГРМ можем накидывать на шкивы.

  • При цьому болти распредвалів у нас не затягнуті, а вільні.

болты распредвалов у нас не затянуты, а свободные

  • Природно, що шестерні распредвалів на Чері Тігго у нас також вільні і можуть мати навіть невеликий люфт або хід.
  • Планка на распредвалах встановлена і фіксуючий болт в блоці у нас закручений. Тому нам залишається виконати натяжку ременя ГРМ.
  • Якщо ми подивимося тепер на механізм ГРМ знизу, то побачимо, що натяжний ролик ременя ГРМ має отвір у формі шестигранника на 6.

натяжной ролик ГРМ имеет отверстие в форме шестигранника на 6.

  • Тому вставляємо в цей отвір шестигранник на 6 і за допомогою відповідного ключа тепер будемо провертати сам ролик за годинниковою стрілкою до тих пір, поки язичок на ролику співпаде з прорізом поруч наявного відливу.

проворачивать сам ролик по часовой стрелке до тех пор, пока язычок на ролике совпадёт с прорезью рядом имеющегося отлива

  • У тому випадку, коли ви встановлюєте новий ремінь ГРМ, то допускається щоб язичок на натяжному ролику пішов трохи далі зазначеного прорізу на сегменті в Чері Тіго.

допускается чтобы язычок на натяжном ролике ушёл несколько дальше указанной прорези на сегменте

  • Справа в тому, що потім в процесі роботи двигуна новий ремінь в обов'язковому порядку просяде трохи, щільно встановившись по пазах і тому повернеться трохи назад.
  • Натягнувши правильно натяжний ролик, можна в такому положенні фіксувати його, затягнувши для цього його болт ключем на 10.

в таком положении фиксировать ролик, затянув для этого его болт ключом на 10

  • Ну і після цього, беремо головку на 18, яка відмінно входить в простір до болтів шківів чи шестерен распредвалів.

берём головку на 18, которая отлично входит в пространство к болтам шкивов распредвалов

  • Одягаємо цю головку на болт шківа вала, а з іншого боку утримуємо сам вал ріжковим ключем на 30.

Одеваем эту головку на болт шкива вала, а с другой стороны удерживаем сам вал рожковым ключом на 30

  • І таким чином затягуємо шків і шестерню распредвала.
  • На Чері Тігго встановлені самонатяжні шківи, які в процесі роботи ще додатково самостійно підтягуються.
  • Кому цікавий сам момент затягування шківів распредвалыв, той може додатково знайти це в інструкції.

таким образом затягиваем шкив распредвала

  • Ми ж затягуємо за власним відчуттям.
  • Ну, ось власне і вся робота по виставленню самостійно міток ГРМ на Чері Тіго.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Мітки ГРМ Чері Тіго"

Відгуки: 0




ГРМ для ремонту Чері Тіго:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Тіго:

Клапана для ремонту Чері Тіго:

Поршень двигуна для ремонту Чері Тіго:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Тіго:

Колінвал для ремонту Чері Тіго:

Блок циліндрів для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Вал для ремонту Чері Тіго:

Бампер передній для ремонту Чері Тіго:

.