Заміна головного циліндра зчеплення Шевроле Лачетті 96494422

На шляху прямування педаль зчеплення в нашому автомобілі раптом стала "ватною", тому прийшов час замінити головний циліндр зчеплення, що вийшов з ладу.

Для виконання даного виду ремонту на автомобілі Шевроле Лачетті необхідно заздалегідь придбати:

Шевроле Лачетти

  • Як вже було сказано раніше, для заміни ми придбали новий головний циліндр зчеплення.

овый главный цилиндр cцепеления

  • Це пристрій марки AMD.GC 113, який є аналогом головного циліндра зчеплення Шевроле Лачетті з артикулом 96494422.

Это устройство марки AMD.GC 113 - аналог главного цилиндра сцепления 96494422

  • Під капотом автомашини зазначений пристрій побачити так з ходу не вдасться, оскільки воно закріплено внизу під розширювальним бачком і тому побачити можна тільки його фрагмент.

увидеть можно только фрагмент этого устройства

  • Але, на цьому підготовка до проведення ремонту не закінчилася.
  • Знаючи про те, що нам буде потрібно якимось чином заглушити на  деякий час трубку, яка подає гальмівну рідину через пластмасовий штуцер в корпус циліндра, ми виміряли діаметр цього штуцера, а також діаметр його потовщеної частини.

измерили диаметр этого штуцера, а также диаметр его утолщённой части

  • В результаті отримали 8 і 11 мм відповідно.
  • І вже виходячи з цих розмірів, виготовили з металевого прута діаметром 8мм спеціальний чопик.

изготовили из металлического пруда диаметром 8мм специальный чопик.

  • Цим чопіком ми потім зможемо заглушити згадану трубку після того, як від'єднаємо її від головного циліндра зчеплення.
  • Робиться це для того, щоб не допустити витікання гальмівної рідини з системи зчеплення Шевроле Лачетті.
  • Тепер ми приступаємо до сливу антифризу.
  • Для цього відкриваємо зливний краник внизу радіатора охолодження і підставляємо під нього заздалегідь приготовлену ємність.

открываем сливной краник внизу радиатора охлаждения и подставляем под него заранее приготовленную ёмкость

  • Але зливати потрібно не весь антифриз, а тільки до того моменту, доки розширювальний бачок не стане порожнім.

сливаем антифриз до того момента, когда расширительный бачок станет пустым

  • Це, перш за все, дасть нам можливість потім зняти сам бачок, і крім того дозволить зберегти охолоджуючу рідину в тому випадку якщо ви збираєтеся її використовувати і далі на Шевроле Лачетті.
  • Після того як розширювальний бачок став порожнім, ми послаблюємо хомути на всіх трьох його шлангах і стягуємо їх зі штуцерів.

ослабляем хомуты на всех трёх его шлангах и стаскиваем их со штуцеров

откручиваем две гайки на болтах крепления бачка

  • А потім знімаємо розширювальний бачок зі свого місця.
  • В результаті отримуємо вільний доступ до головного циліндру зчеплення.

получаем свободный доступ к главному цилиндру сцепления.

  • Для того, щоб легше було відкрутити цей циліндр, а також від'єднати його трубку, необхідно для початку скропити гайки на шпильках і з'єднання трубки аерозолем WD-40.
  • І тепер нам знадобиться нарешті приготовлений спеціальний ключ на 10 з болтиком.

приготовленный специальный ключ на 10 с болтиком.

  • Це спеціально виготовлений ключ для відкручування трубок.
  • Він одягається на гайку трубки, потім затискається болтом і таким чином зривається гайка, що прикипіла.
  • Якщо ж виконувати таку операцію звичайним ріжковим ключем, то існує велика ймовірність зірвати при цьому межі цієї гайки.
  • І тоді доведеться міняти всю трубку, а в кращому випадку, міняти гайку, відрізати при цьому частину труби і знову кінець розвальцьовувати.
  • Але, ми поки переміщаємося в салон Шевроле Лачетті. Тут нам належить розфіксувати пластину на вилці педалі зчеплення.

расфиксировать пластину на вилке педали сцепления

  • Це дасть нам можливість видавити шток, що з'єднує вилку з педаллю зчеплення і не втратити його.
  • Справа вся в тому, що в комплекті він не продається.
  • Тому виймаємо пластину, а за нею і вказаний шток.

вынимаем пластину, а за ней и указанный шток

  • В результаті вилка педалі зчеплення стала вільною.

вилка педали сцепления стала свободной

  • Після цього ми зірвали шланг, що подає гальмівну рідину в головний циліндр зчеплення, послабивши його хомут, і заглушили його приготовленим чопиком з діаметром 8мм.

сорвали и заглушили заглушили шланг приготовленным чопиком с диаметром 8мм

  • І тут ми звернули увагу на те, що на старому оригінальному циліндрі зчеплення Шевроле Лачетті штуцер знятого шланга металевий, в той час, як ми пам'ятаємо, на аналоговому виробі цей штуцер виготовлений із пластику.

штуцер снятого шланга металлический

  • Але, думаємо, що це не страшно, оскільки тиску в цьому шлангу не буде під час експлуатації.
  • Як ми знаємо тиск створюється якраз в трубці , розташованій трохи нижче цього шланга.

давление создаётся как раз в трубке, расположенной несколько ниже этого шланга

одеваем приготовленный специальный ключ именно на эту трубку и зажали его болт в этом положении

  • Ну, а потім зірвали гайку цієї трубки на з'єднанні з циліндром зчеплення.
  • Далі вже гайку трубки на головному циліндрі зчеплення Шевроле Лачетті можна відкручувати за допомогою звичайного ріжкового ключа.

дальше уже гайку трубки на главном цилиндре сцепления можно откручивать с помощью обыкновенного рожкового ключа.

  • Після того, як відкрутимо трубку, потрібно буде відкрутити гайки на двох шпильках кріплення циліндра зчеплення.

открутить гайки на двух шпильках крепления цилиндра сцепления

  • А для того, щоб відкрутити гайку на правій шпильці ми споруджуємо спеціальну конструкцію з головки на 13, подовжувача, карданчика та ще одного подовжувача.

на правой шпильке мы сооружаем специальную конструкцию с головки на 13, удлинителя, карданчика, ещё одного удлинителя.

  • Всю цю конструкцію провертаємо простим воротком.
  • Точно таким же способом відкручуємо і гайку на нижній або лівій шпильці.

таким же способом откручиваем и гайку на нижней или левой шпильке

  • Правда тут довелося трохи змінити комбінацію конструкції: головка на 13, карданчик маленький, а потім і великий подовжувач.

комбинацию конструкции: головка на 13, карданчик, маленький, а затем и большой удлинитель.

  • В результаті відкрутили ми обидві гайки зі шпильок циліндра зчеплення Шевроле Лачетті.

открутили мы обе гайки со шпилек цилиндра сцепления

  • Це звичайні гайки на 13.
  • Ну і потім можемо витягувати головний циліндр зчеплення назовні.

можем вытаскивать главный цилиндр сцепления наружу

  • Правда зробити це дещо важкувато, тому, що частина пристрою, що розташована в салоні автомобіля, занадто довга.
  • У зв'язку з цим при спробі витягнути циліндр, він упирався в блок АБС, розташований поруч.
  • Тому, щоб витягнути головний циліндр зчеплення зі свого установчого місця, необхідно в момент витягування зігнути шток з вилкою і тоді отримаєте більше вільного місця.

согнуть шток с вилкой и тогда получите больше свободного места.

  • Цей шток на з'єднанні з циліндром легко згинається, а корпус циліндра при цьому можна опустити трохи нижче, якраз мимо блоку АБС.
  • Тепер наше завдання встановити новий циліндр зчеплення на Шевроле Лачетті таким чином, щоб потім не довелося регулювати педаль зчеплення.
  • Для цього ми для початку виміряли довжину від початку посадкового місця циліндра і до кінця вилки.

измерили длину от начала посадочного места цилиндра и до конца вилки

  • В даному випадку у нас вийшло майже 140 мм.
  • У новому ж циліндрі при максимальній довжині тяги вийшло 138 мм.

расстояние при максимальной длине тяги получилось 138мм

  • Тому виліт педалі зчеплення після заміни циліндра навряд чи знадобиться регулювати.
  • Далі ми встановлюємо новий головний циліндр зчеплення на його посадочне місце.

устанавливаем новый главный цилиндр сцепления на его посадочное место

  • Потрібно відзначити, що вставляти виявилося набагато легше, ніж виймати циліндр.
  • А все тому, що в старому на вилці є досить об'ємна частина на штоці.

в старом на вилке имеется довольно объёмная часть на штоке

  • Вона якраз і не давала нам просто витягувати пристрій зі свого отвору.
  • У новому ж циліндрі для Шевроле Лачетті така частина відсутня, тому і вставляти виявилося значно легше.
  • Але, незважаючи на це, далі нас все одно чекала одна проблема.
  • Справа в тому, що трубка високого тиску виявилася не строго горизонтально, а під певним кутом до посадкового отвору її на новому циліндрі.

трубка высокого давления оказалась не строго горизонтально, а под определённым углом к посадочному отверстию её на новом цилиндре.

  • Тому нам довелося відпустити вже затягнуті гайки кріплення нового циліндра і за допомогою регулювання його корпусом в результаті знайти оптимальне положення і закрутити трубку високого тиску.
  • Для закручування гайок кріплення циліндра зчеплення ми спробували використовувати довгий титановий вороток, виготовлений з шестигранника.

попробовали использовать длинный титановый вороток, изготовленный из шестигранника.

  • Виявилося, що за допомогою головки на 13, карданчика і цього воротка дуже зручно затягувати гайки.

с помощью головки на 13, карданчика и этого воротка очень удобно затягивать гайки

  • Затягнувши обидві гайки на циліндрі, знову переходимо в салон автомашини Шевроле Лачетті, де прив'язуємо тягу з виделкою до педалі зчеплення, вставивши для цього шток і зафіксувавши спеціальною пластиною.

привязываем тягу с вилкой к педали сцепления, вставив для этого шток и зафиксировав специальной пластиной.

  • Після цього знову повертаємося в підкапотний простір, де витягуємо встановлений раніше чопик зі шланга і одягаємо його на штуцер циліндра зчеплення.

вытаскиваем установленный ранее чопик из шланга и одеваем его на штуцер цилиндра сцепления.

  • А ви пам'ятаєте, що цей штуцер пластмасовий, тому необхідно бути обережним, щоб не зламати при одяганні на нього шланга.
  • Краще цей штуцер підтримувати при цьому однією рукою.
  • Далі одягаємо хомут на одягнений шланг і затискаємо його.
  • Наступним завданням для нас після цього буде відкачування або видалення повітря з системи гідроприводу зчеплення.
  • А для цього, як правило, потрібен помічник.
  • Зазвичай помічник в салоні авто п'ять разів накачує педаллю зчеплення і за п'ятим разом натискає педаль скільки можливо і утримує її в такому положенні.
  • А друга людина в цей час ключем на 10 відпускає спеціальний болт на зливному отворі робочого циліндра зчеплення Шевроле Лачетті.

ключом на 10 отпускаем специальный болт на сливном отверстии рабочего цилиндра сцепления

  • При цьому зі спеціального шланга внизу під двигуном буде виходити повітря, шо зібралося в системі, разом з невеликою кількістю гальмівної рідини.
  • Далі закручуємо болт назад і таку процедуру потрібно виконати кілька разів, щоб повітря все пішло з системи приводу.
  • Але у нас цей спосіб чомусь не спрацював.
  • Тому ми вирішили застосувати інший спосіб для видалення повітря з системи гідроприводу зчеплення Шевроле Лачетті.
  • Для цього взяли звичайний медичний шприц ємністю 25мл.

взяли обыкновенный медицинский шприц ёмкостью 25мл

  • Потім цим шприцьом прямо з бачка гідроприводів гальма і зчеплення набрали рідини.

этим шприцем прямо из бачка гидроприводов тормоза и сцепления набрали жидкости

  • Набирали рідини при цьому стільки, скільки влазить в шприц.
  • Після цього вставляємо шприц в шланг, який йде з робочого циліндра зчеплення, попередньо відкрутивши болт на зливному отворі.

вставляем шприц в шланг, который идёт из рабочего цилиндра сцепления, предварительно открутив болт на сливном отверстии.

  • І потім видавлюємо всю рідину в цей шланг. Далі знову набрали рідини з бачка і таким чином виконали чотири рази.
  • Як результат, вся система гідроприводу зчеплення Шевроле Лачетті повністю прокачалася і повітря, яке там було – повністю видавилося рідиною.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна головного циліндра зчеплення Шевроле Лачетті 96494422"

Відгуки: 0




Трубка для ремонту Шевроле Лачетті:

Зчеплення для ремонту Шевроле Лачетті:

Циліндр зчеплення для ремонту Шевроле Лачетті:

Бачок розширювальний для ремонту Шевроле Лачетті:

Штуцер для ремонту Шевроле Лачетті:

Корпус для ремонту Шевроле Лачетті:

Радіатор охолодження для ремонту Шевроле Лачетті:

Бачок для ремонту Шевроле Лачетті:

Хомут для ремонту Шевроле Лачетті:

Гайка для ремонту Шевроле Лачетті:

.