Вихід з ладу елементів системи охолодження двигуна автотранспортного засобу неодмінно веде до порушення її герметизації, а значить і втрат самої рідини.
А звідси і ризик перегріву силового агрегату. Тому в таких випадках необхідна своєчасна заміна таких елементів.
У пропонованій статті мова піде про заміну патрубків системи охолодження автомобіля Шевроле Лачетті.
- У нашому випадку вийшли з ладу патрубки радіатора, що верхній, що нижній.
- В процесі експлуатації вони роздулися і стали пропускати антифриз на з'єднаннях.
- Крім того, на них потрапило масло, а запчастини на Лачетті виготовлені з матеріалу, який не має стійкості до змащувальних матеріалів.
- Тому ми прийняли рішення замінити ці патрубки.
- Перш, ніж приступити до самого процесу заміни необхідно з радіатора охолодження злити робочу рідину.
- Для цього внизу радіатора є спеціальний зливний кран.
- Тому беремо шматочок будь-якого шланга і через цей отвір просовуємо, одягаємо на трубку крана, тим самим продовжуючи її.
- І після цього підставляємо під цей шланг ємність, відкручуємо краник і зливаємо охолоджуючу рідину з радіатора.
- А щоб рідина швидше почала витікати, відкручуємо і знімаємо в цей час кришку розширювального бачка Шевроле Лачетті.
- А для того, щоб отримати доступ до другого кінця цього ж патрубка, відкручуємо чотири болтика, за допомогою яких утримується металева планка зверху на радіаторі.
- При цьому викручувати ці болти повністю не варто, а просто відпускаємо їх, щоб можна було планку підняти і отримати можливість послабити хомут патрубка верхнього.
- А далі знімаємо патрубок з радіатора і від'єднуємо його від термостата Шевроле Лачетті.
- Тепер беремо новий патрубок і порівнюємо його з тільки що знятим.
- Відразу видно, що знятий патрубок роздуло майже на половину.
- Мало того, раніше один кінець у нього лопнув, тому довелося відрізати шматок, тобто дещо вкоротити патрубок.
- Ось тому і був витік антифризу і саме тому ми тепер міняємо ці патрубки.
- Одягаємо спочатку один кінець нового патрубка на штуцер термостата.
- А потім піднімаємо ослаблену планку і одягаємо другий кінець на штуцер радіатора охолодження Шевроле Лачетті.
- Після цього ж затискаємо на одному і на іншому кінці патрубка хомути.
- Закріпивши грунтовно верхній патрубок, можемо затягувати назад болти верхньої планки на радіаторі.
- І на цьому верхній патрубок радіатора охолодження у нас вважається заміненим на Шевроле Лачетті.
- Далі таким же чином знімаємо і патрубок радіатора охолодження нижній.
- Порівнявши потім його з новим, бачимо, що цей патрубок також вимагав заміни, оскільки він таким же самим чином роздутий.
- Крім того, він ще й весь в маслі, що не є добре для нього.
- Тут потрібно відзначити, що однією з причин того, що обидва патрубка охолодження виявилися роздутими, виявився вихід з ладу кришки розширювального бачка.
- Як відомо, в цій кришці є спеціальні клапана, які призначені для створення і утримання в розрахункових параметрах тиск в системі охолодження двигуна Шевроле Лачетті.
- Так ось, вихід з ладу одного з цих клапанів призводить до збільшення тиску в системі і, як результат, – роздування і пориви патрубків.
- Пізніше кришку розширювального бачка замінили, але було вже пізно, тому що патрубки вже роздуло.
- У зв'язку з цим встановлюємо новий нижній патрубок радіатора охолодження таким же самим чином, як і верхній.
- Затягуємо потім хомути на цьому патрубку і все.
- Тепер можна заливати антифриз знову в систему охолодження Шевроле Лачетті, і експлуатувати автомобіль далі.