Заміна патрубків охолодження Шевроле Лачетті

Вихід з ладу елементів системи охолодження двигуна автотранспортного засобу неодмінно веде до порушення її герметизації, а значить і втрат самої рідини.

А звідси і ризик перегріву силового агрегату. Тому в таких випадках необхідна своєчасна заміна таких елементів.

У пропонованій статті мова піде про заміну патрубків системи охолодження автомобіля Шевроле Лачетті.

 замене патрубков системы охлаждения автомобиля Шевроле Лачетти

  • У нашому випадку вийшли з ладу патрубки радіатора, що верхній, що нижній.
  • В процесі експлуатації вони роздулися і стали пропускати антифриз на з'єднаннях.
  • Крім того, на них потрапило масло, а запчастини на Лачетті виготовлені з матеріалу, який не має стійкості до змащувальних матеріалів.
  • Тому ми прийняли рішення замінити ці патрубки.
  • Перш, ніж приступити до самого процесу заміни необхідно з радіатора охолодження злити робочу рідину.
  • Для цього внизу радіатора є спеціальний зливний кран.

внизу радиатора имеется специальный сливной кран

напротив этой трубки в «телевизоре» имеется сливное отверстие.

  • Тому беремо шматочок будь-якого шланга і через цей отвір просовуємо, одягаємо на трубку крана, тим самим продовжуючи її.

кусочек любого шланга и через это отверстие просовываем и одеваем на трубку крана

  • І після цього підставляємо під цей шланг ємність, відкручуємо краник і зливаємо охолоджуючу рідину з радіатора.

откручиваем краник и сливаем охлаждающую жидкость

  • А щоб рідина швидше почала витікати, відкручуємо і знімаємо в цей час кришку розширювального бачка Шевроле Лачетті.

откручиваем и снимаем в это время крышку расширительного бачка

ослабляем хомут верхнего патрубка радиатора охлаждения

  • А для того, щоб отримати доступ до другого кінця цього ж патрубка, відкручуємо чотири болтика, за допомогою яких утримується металева планка зверху на радіаторі.

откручиваем четыре болтика, с помощью которых удерживается металлическая планка сверху на радиаторе.

  • При цьому викручувати ці болти повністю не варто, а просто відпускаємо їх, щоб можна було планку підняти і отримати можливість послабити хомут патрубка верхнього.

 просто отпускаем болты, чтобы можно было планку поднять и получить возможность ослабить хомут патрубка верхнего.

  • А далі знімаємо патрубок з радіатора і від'єднуємо його від термостата Шевроле Лачетті.
  • Тепер беремо новий патрубок і порівнюємо його з тільки що знятим.

новий патрубок порівнюємо з тільки що знятим.

  • Відразу видно, що знятий патрубок роздуло майже на половину.
  • Мало того, раніше один кінець у нього лопнув, тому довелося відрізати шматок, тобто дещо вкоротити патрубок.
  • Ось тому і був витік антифризу і саме тому ми тепер міняємо ці патрубки.
  • Одягаємо спочатку один кінець нового патрубка на штуцер термостата.

Одеваем сначала один конец нового патрубка на штуцер термостата.

  • А потім піднімаємо ослаблену планку і одягаємо другий кінець на штуцер радіатора охолодження Шевроле Лачетті.

приподнимаем ослабленную планку и одеваем второй конец на штуцер радиатора охлаждения

  • Після цього ж затискаємо на одному і на іншому кінці патрубка хомути.

 зажимаем на одном и на другом конце патрубка хомуты

  • Закріпивши грунтовно верхній патрубок, можемо затягувати назад болти верхньої планки на радіаторі.

 можем затягивать обратно болты верхней планки на радиаторе

  • І на цьому верхній патрубок радіатора охолодження у нас вважається заміненим на Шевроле Лачетті.

верхний патрубок радиатора охлаждения у нас считается заменённым

видно, что старый патрубок также требовал замены, поскольку он таким же самым образом раздут

  • Крім того, він ще й весь в маслі, що не є добре для нього.
  • Тут потрібно відзначити, що однією з причин того, що обидва патрубка охолодження виявилися роздутими, виявився вихід з ладу кришки розширювального бачка.

одной из причин явился выход из строя крышки расширительного бачка.

  • Як відомо, в цій кришці є спеціальні клапана, які призначені для створення і утримання в розрахункових параметрах тиск в системі охолодження двигуна Шевроле Лачетті.
  • Так ось, вихід з ладу одного з цих клапанів призводить до збільшення тиску в системі і, як результат, – роздування і пориви патрубків.
  • Пізніше кришку розширювального бачка замінили, але було вже пізно, тому що патрубки вже роздуло.
  • У зв'язку з цим встановлюємо новий нижній патрубок радіатора охолодження таким же самим чином, як і верхній.

устанавливаем новый нижний патрубок радиатора охлаждения таким же самым образом

  • Затягуємо потім хомути на цьому патрубку і все.

Затягиваем затем хомуты на этом патрубке и всё

  • Тепер можна заливати антифриз знову в систему охолодження Шевроле Лачетті, і експлуатувати автомобіль далі.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна патрубків охолодження Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




Патрубки для ремонту Шевроле Лачетті:

Радіатор охолодження для ремонту Шевроле Лачетті:

Радіатор для ремонту Шевроле Лачетті:

Трубка для ремонту Шевроле Лачетті:

Бачок розширювальний для ремонту Шевроле Лачетті:

Хомут для ремонту Шевроле Лачетті:

Болти для ремонту Шевроле Лачетті:

Термостат для ремонту Шевроле Лачетті:

Кришка розширювального бачка для ремонту Шевроле Лачетті:

Кришка для ремонту Шевроле Лачетті:

.