Багато власника автомобілів знають, що іноді комплектуючі ходової частини, що вийшли з ладу, можна не міняти на нові, а відреставрувати до робочого стану. Так роблю кульові опори, стійки стабілізатора і навіть змінюють сайлентблоки в важелях, в яких у виробника передбачена заміна в зборі. Особливо це популярно на дорогих іномарках. Але є сенс ремонтувати таким чином і деякі запчастини і для недорогих машин. Так, сьогодні ми пропонуємо вам варіант реставрації стійки стабілізатора на Джилі СК.
Цей варіант ремонту, звичайно, досить кропіткий. Зате в подальшому дозволяє стійки стабілізатора Джилі СК не міняти на нові, а реставрувати до тих пір, поки витримує сам метал. Вони виходять розбірні, і при виробленні на сухарях можна поміняти сам сухар. Причому, зробити його можна з підручних матеріалів. Але – про все по порядку.
Для початку вам потрібно підготувати невелику втулку висотою близько сантиметра по діаметру корпусу шарніра. Зробити її можна навіть з шматка труби з достатньою товщиною стінок. В ній нарізати внутрішню різьбу, за якої зробити вкручивающуюся заглушку металевої болванки відповідного діаметру. А далі виконуємо наступне:
Після цього відреставровану стійку можна встановлювати на автомобіль. В ідеалі зробити це потрібно тоді, коли хід пальця тільки почав слабшати, а не розбалакався остаточно. В цьому випадку можна сміливо використовувати рідну сухар, нічого не вигадуючи. І в процесі експлуатації просто затягувати привареним болтом кришку, поки палець знову не стане ходити туго. Але якщо рідного сухар вже нікуди не годиться, то його можна замінити шматком товстостінної шланги з казеїну відповідного діаметру. Можна пошукати щось аналогічне з сухарів «Москвича» чи іншого вітчизняного автомобіля. Головне, щоб діаметр був не менше, ніж в корпусі шарніра: більший можна легко обточити.
Читайте також:
Ремонт супортів Джилі СК: направляючі і пильовики
Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=NjdZ5HK9i5k&t=82s