Стійка стабілізатора Джилі СК ремонт

Багато власника автомобілів знають, що іноді комплектуючі ходової частини, що вийшли з ладу, можна не міняти на нові, а відреставрувати до робочого стану. Так роблю кульові опори, стійки стабілізатора і навіть змінюють сайлентблоки в важелях, в яких у виробника передбачена заміна в зборі. Особливо це популярно на дорогих іномарках. Але є сенс ремонтувати таким чином і деякі запчастини і для недорогих машин. Так, сьогодні ми пропонуємо вам варіант реставрації стійки стабілізатора на Джилі СК.

варіант реставрації стійки стабілізатора на Джилі СК.

 

Цей варіант ремонту, звичайно, досить кропіткий. Зате в подальшому дозволяє стійки стабілізатора Джилі СК не міняти на нові, а реставрувати до тих пір, поки витримує сам метал. Вони виходять розбірні, і при виробленні на сухарях можна поміняти сам сухар. Причому, зробити його можна з підручних матеріалів. Але – про все по порядку.

стійка стабілізатора Джилі СК

 

Для початку вам потрібно підготувати невелику втулку висотою близько сантиметра по діаметру корпусу шарніра. Зробити її можна навіть з шматка труби з достатньою товщиною стінок. В ній нарізати внутрішню різьбу, за якої зробити вкручивающуюся заглушку металевої болванки відповідного діаметру. А далі виконуємо наступне:

  1. На стійки стабілізатора відрізаємо болгаркою завальцованную кришку корпуса шарніра.

    відрізаємо болгаркою завальцованную кришку корпуса шарніра.

     
  2. Встановивши палець на гумову підкладку, вибиваємо частину кришки і виймаємо палець разом з сухарем.
     
  3. Замість кришки приварюють підготовлену втулку з різьбленням, акуратно поєднавши її з корпусом шарніра. Шов обробляємо на верстаті.

    Замість кришки приварюють підготовлену втулку з різьбою, акуратно поєднавши її з корпусом шарніра

     
  4. В заглушці просвердлюємо отвір під болт і нарізаємо різьблення всередині. Болт можна взяти на свій розсуд, тому і діаметр отвору може бути різним.
     
  5. Вкручуємо болт в кришку трохи не до кінця, і з зворотного боку приварюють обидві деталі разом. Місце зварювання теж обробляємо на верстаті до рівного майданчика.

    Вкручуємо болт в кришку трохи не до кінця, і з зворотного боку приварюють обидві деталі разом

     
  6. Розбираємо сухар і палець, рясно змащуємо їх густою змазкою (графітової солідолом або звичайним) і знову збираємо.
     
  7. Встановлюємо сухар з пальцем в корпус шарніра, ставимо прокладку з металевої пластини (по діаметру отвору в корпусі, теж готуємо за раніше).

    Встановлюємо сухар з пальцем в корпус шарніра,

     
  8. Закручуємо нашу підготовлену кришку і затягуємо гайковим ключем (в залежності від взятого болта). Затяжку проводимо до тих пір, поки палець не стане ходити досить туго.

    Закручуємо нашу підготовлену кришку і затягуємо гайковим ключем

     
  9. Встановлюємо новий пильовик.
     
  10. Аналогічні операції проробляємо і з іншим шарніром стійки стабілізатора.
     

Після цього відреставровану стійку можна встановлювати на автомобіль. В ідеалі зробити це потрібно тоді, коли хід пальця тільки почав слабшати, а не розбалакався остаточно. В цьому випадку можна сміливо використовувати рідну сухар, нічого не вигадуючи. І в процесі експлуатації просто затягувати привареним болтом кришку, поки палець знову не стане ходити туго. Але якщо рідного сухар вже нікуди не годиться, то його можна замінити шматком товстостінної шланги з казеїну відповідного діаметру. Можна пошукати щось аналогічне з сухарів «Москвича» чи іншого вітчизняного автомобіля. Головне, щоб діаметр був не менше, ніж в корпусі шарніра: більший можна легко обточити.

 

Читайте також:
Ремонт супортів Джилі СК: направляючі і пильовики

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=NjdZ5HK9i5k&t=82s

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стійка стабілізатора Джилі СК ремонт"

Відгуки: 0




Стійка стабілізатора для ремонту Джилі СК:

.