Заміна прокладки ГБЦ Чері Куку

Ми вже багато написали різних статей з невеликим ремонтів цієї китайської малолітражки. Тепер прийшла пора перейти і до більш складних робіт. Адже якою б розмір не мала твоя машина, завжди хочеться трохи заощадити. А економити Чері Ку-Ку є на чому, і тим більше за допомогою нашого магазину.

економити Чері Ку-Ку є на чому

 

Хоча ми і прихильники кваліфікованого сервісу, завжди із задоволенням поділимося своїми знаннями з клієнтами про те, що можна зробити самостійно і як це правильно зробити. Сьогодні у нас на черзі заміна прокладки Чері Куку для головки блоку циліндрів..

заміна прокладки Чері Куку для головки блоку циліндрів

 

  1. Відключаємо мінусову клему акумулятора. Візьміть собі за правило, що всі серйозні ремонтні роботи починаються саме з цього.
     
  2. Зливаємо охолоджуючу рідину. Як це правильно зробити, читайте у статті.
     
  3. Знімаємо котушки запалювання. Для цього відкидаємо всі дроти, що йдуть до них (три знизу і три зверху) і відкрутити гайку збоку і болт кріплення знизу блоку котушок.

    Знімаємо котушки запалювання

     
  4. Відключаємо всі датчики на двигуні (датчик охолоджуючої рідини, положення коленвала,  датчики на дросельному сайті, лямбда-зонд і т. д.) і відводимо джгут проводів з ними в сторону, щоб не заважав.
     
  5. Відкручуємо датчик охолоджуючої рідини.

    Відкручуємо датчик охолоджуючої рідини.
     
  6. Викручуємо два болта кріплення термостата, від'єднуємо від нього патрубки системи охолодження, і знімаємо термостат.
     
  7. Знімаємо високовольтні дроти зі свічок.

    Викручуємо два болта кріплення термостата

     
  8. Відключаємо від дросельного вузла трос газу – відкидаємо його від блоку і знімаємо кріплення до двигуна. Тросик прибираємо в бік.

    Відключаємо від дросельного вузла трос газу

     
  9. Знімаємо захисну кришку газорозподільного механізму. Вона кріпиться на трьох болтах, один з яких – ззаду і важкодоступний.

    Знімаємо захисну кришку газорозподільного механізму

     
  10. Поєднуємо мітки положення коленвала – на голівці блоку і на шківі ГРМ.

    Поєднуємо мітки положення коленвала

     
  11. Знімаємо клапанну кришку, для чого відкручуємо шість болтів її кріплення: три спереду і три ззаду. Перед зняттям не забуваємо відключити высококвольтные дроти від свічок і викрутити свічки.

    Знімаємо клапанну кришку

     
  12. Знімаємо рейку з форсунками. Вона кріпиться на двох болтах.Просто прибираємо їх в сторону – повністю відключати не треба.

    Знімаємо рейку з форсунками.

     
  13. Знімаємо шків ГРМ. Він кріпиться одним болтом.

    Знімаємо шків ГРМ

     
  14. Утримуючи ремінь під натяжкою, щоб не провернувся колінвал, відводимо ремінь у бік салону, і фіксуємо його. Це можна зробити за допомогою проволоки, підв'язавши до зручному найближчого місця.

    відводимо ремінь у бік салону, і фіксуємо його

     
  15. Знімаємо передню кришку розподільних валів. Для цього потрібно розкрутити 5 болтів її кріплення.

    Знімаємо передню кришку розподільних валів

     
  16. Знімаємо кронштейни розподільних валів. Вони кріпляться 12 болтами, які потрібно викручувати в порядку, зазначеному на фото.

    Знімаємо кронштейни распредвалів.
     
  17. Відкручуємо головку блоку. Вона кріпиться вісьмома болтами – по чотири спереду і ззаду. Відкручуємо в строгому порядку, як зазначено на фото.

    Відкручуємо головку блоку.

     
  18. Знімаємо випускний колектор. Він кріпиться чотирма болтами.

    Знімаємо випускний колектор

     
  19. Знімаємо головку блоку.
     
  20. Очищаємо привалочную поверхню головки блоку (частина, яка стикається з блоком циліндрів).
     
  21. Аналогічно очищаємо поверхню на самому блоці циліндрів.
     
  22. Встановлюємо нову прокладку і збираємо все в зворотному порядку.
     

І на останок – декілька важливих зауважень. При затягуванні болтів кріплення головки блоку і болтів кронштейна розподільних валів, робимо це в зворотній послідовності. Болти потрібно закручувати з певним зусиллям. Для цього бажано мати динамометричний ключ, або ж скористатися порадою в нижчевикладене відео. Там же буде вказано і зусилля затяжки. Затягування болтів головки блоку проводиться в кілька етапів (див. відео).  При встановленні шківа розподільних валів і ременя ГРМ, дотримуємося збіг міток і утримуємо ремінь постійної натяжці, щоб дотримати фази газорозподілу. Так само по мітках потрібно встановлювати і распредвали. А перед установкою клапанної кришки, привалочную площину на голівці блоку потрібно змастити спеціальним герметиком-прокладкою.

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.

Посилання на відео: https://youtu.be/wmCaqozqXTI

 

Читайте також:

Заміна задніх гальмівних колодок Чері КуКУ

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна прокладки ГБЦ Чері Куку"

Відгуки: 0




Прокладки двигуна для ремонту Чері Ку Ку:

.