Ми вже багато написали різних статей з невеликим ремонтів цієї китайської малолітражки. Тепер прийшла пора перейти і до більш складних робіт. Адже якою б розмір не мала твоя машина, завжди хочеться трохи заощадити. А економити Чері Ку-Ку є на чому, і тим більше за допомогою нашого магазину.
Хоча ми і прихильники кваліфікованого сервісу, завжди із задоволенням поділимося своїми знаннями з клієнтами про те, що можна зробити самостійно і як це правильно зробити. Сьогодні у нас на черзі заміна прокладки Чері Куку для головки блоку циліндрів..
- Відключаємо мінусову клему акумулятора. Візьміть собі за правило, що всі серйозні ремонтні роботи починаються саме з цього.
- Зливаємо охолоджуючу рідину. Як це правильно зробити, читайте у статті.
- Знімаємо котушки запалювання. Для цього відкидаємо всі дроти, що йдуть до них (три знизу і три зверху) і відкрутити гайку збоку і болт кріплення знизу блоку котушок.
- Відключаємо всі датчики на двигуні (датчик охолоджуючої рідини, положення коленвала, датчики на дросельному сайті, лямбда-зонд і т. д.) і відводимо джгут проводів з ними в сторону, щоб не заважав.
- Відкручуємо датчик охолоджуючої рідини.
- Викручуємо два болта кріплення термостата, від'єднуємо від нього патрубки системи охолодження, і знімаємо термостат.
- Знімаємо високовольтні дроти зі свічок.
- Відключаємо від дросельного вузла трос газу – відкидаємо його від блоку і знімаємо кріплення до двигуна. Тросик прибираємо в бік.
- Знімаємо захисну кришку газорозподільного механізму. Вона кріпиться на трьох болтах, один з яких – ззаду і важкодоступний.
- Поєднуємо мітки положення коленвала – на голівці блоку і на шківі ГРМ.
- Знімаємо клапанну кришку, для чого відкручуємо шість болтів її кріплення: три спереду і три ззаду. Перед зняттям не забуваємо відключити высококвольтные дроти від свічок і викрутити свічки.
- Знімаємо рейку з форсунками. Вона кріпиться на двох болтах.Просто прибираємо їх в сторону – повністю відключати не треба.
- Знімаємо шків ГРМ. Він кріпиться одним болтом.
- Утримуючи ремінь під натяжкою, щоб не провернувся колінвал, відводимо ремінь у бік салону, і фіксуємо його. Це можна зробити за допомогою проволоки, підв'язавши до зручному найближчого місця.
- Знімаємо передню кришку розподільних валів. Для цього потрібно розкрутити 5 болтів її кріплення.
- Знімаємо кронштейни розподільних валів. Вони кріпляться 12 болтами, які потрібно викручувати в порядку, зазначеному на фото.
- Відкручуємо головку блоку. Вона кріпиться вісьмома болтами – по чотири спереду і ззаду. Відкручуємо в строгому порядку, як зазначено на фото.
- Знімаємо випускний колектор. Він кріпиться чотирма болтами.
- Знімаємо головку блоку.
- Очищаємо привалочную поверхню головки блоку (частина, яка стикається з блоком циліндрів).
- Аналогічно очищаємо поверхню на самому блоці циліндрів.
- Встановлюємо нову прокладку і збираємо все в зворотному порядку.
І на останок – декілька важливих зауважень. При затягуванні болтів кріплення головки блоку і болтів кронштейна розподільних валів, робимо це в зворотній послідовності. Болти потрібно закручувати з певним зусиллям. Для цього бажано мати динамометричний ключ, або ж скористатися порадою в нижчевикладене відео. Там же буде вказано і зусилля затяжки. Затягування болтів головки блоку проводиться в кілька етапів (див. відео). При встановленні шківа розподільних валів і ременя ГРМ, дотримуємося збіг міток і утримуємо ремінь постійної натяжці, щоб дотримати фази газорозподілу. Так само по мітках потрібно встановлювати і распредвали. А перед установкою клапанної кришки, привалочную площину на голівці блоку потрібно змастити спеціальним герметиком-прокладкою.
Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://youtu.be/wmCaqozqXTI
Читайте також:
Заміна задніх гальмівних колодок Чері КуКУ