Регулювання і заміна клапанів Джилі СК

Для забезпечення повного закриття і відкриття клапанів двигуна автомобіля Джилі СК після кожних 100 тис. кілометрів пробігу проводиться планове регулювання теплових зазорів клапанного механізму.

Це необхідно робити тому, що якщо клапана двигуна будуть закриватися не повністю, то в силу високих температур в блоці циліндрів вони значно швидше прогорять.

Крім того, неповне закриття призводить до зниження компресії в двигуні.

Водночас, недостатнє відкриття цих пристроїв призведе до надмірної витрати палива та втрати потужності двигуна.

Мало того, таке положення викликає стукіт в двигуні автомобіля. Тому регулювання в будь-якому випадку необхідне.

На кожен двигун виробник установлює свої розміри допустимих зазорів.

Пов'язано це з тим, що в процесі роботи двигун нагрівається і його метал відповідно розширюється, а тому і відбувається зміна теплового зазору.

Як, правило, зазори випускних клапанів дещо відрізняються у бік підвищення від зазорів впускних клапанів.

Обумовлено це тим, що клапан у двигуні найбільше піддається нагріванню і прогоранню під час випуску відпрацьованих газів з двигуна.

Регулюємо самостійно зазори клапанів двигуна Geely CK

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно виконати регулювання клапанів на Джилі СК.

яким чином можна самостійно виконати регулювання клапанів на Джилі СК.

  • Перед початком такого виду робіт, перш за все, необхідно зняти мінусову клему з акумулятора.

необхідно зняти мінусову клему з акумулятора

  • Далі нам потрібно від'єднати дроти від генератора.
  • Для цього відкручуємо болт спочатку вгорі.

Для цього відкручуємо болт спочатку вгорі.

  • І потім ще один внизу, в результаті чого дріт виходить повністю відкрученим.

в результаті чого дріт виходить повністю відкрученим.

  • Ну, і після того, як повністю звільнили цей провід, перекидаємо його через клапанну кришку.

перекидаємо його через клапанну кришку.

  • Не забудьте при цьому від'єднати ще роз'єм на цьому дроті внизу біля генератора.
  • Після цього від'єднуємо дві трубки картерних газів: це трубка підведення і відведення.

Після цього від'єднуємо дві трубки картерних газів

  • Їх просто знімаємо з металевих штуцерів.
  • Далі ми акуратно виймаємо і відводимо в сторону високовольтні дроти двигуна Джилі СК.

 виймаємо і відводимо в сторону високовольтні дроти двигуна Джилі СК

  • Попутно перевіряємо стан свічкових колодязів шляхом простого огляду.
  • Після цього, переконавшись, що свічкові колодязі в нормальному стані, відкручуємо чотири гайки кріплення кришки головки блоку циліндрів або як в народі кажуть, клапанну кришку.

відкручуємо чотири гайки кріплення кришки головки блоку циліндрів

  • При цьому, відкручуємо ми їх точно в тому ж порядку, як і при установці – хрест на хрест.
  • Потрібно уточнити, що пробіг в цьому автомобілі становить 80 тис. кілометрів.
  • Після пробігу 60 тис. кілометрів було замінено тут ремінь ГРМ.
  • Клапана ж за цей час регулюванню не піддавалися ні разу.
  • Після того, як відкрутили гайки на клапанній кришці, необхідно також видалити і шайби з гумками, які встановлені під ними.

необхідно також видалити і шайби з гумками,

  • В іншому випадку зняти кришку головки блоку циліндрів просто не вдасться.
  • Теплові зазори на клапанах зазвичай вимірюються та регулюються на холодному двигуні, середня температура якого повинна складати 10-15 градусів.
  • Тепер потужною викруткою на розі з боку котушки запалювання підриваємо клапанну кришку трохи.

викруткою на розі з боку котушки запалювання підриваємо клапанну кришку трохи.

  • І потім, взявши кришку двома руками по діагоналі, можна взяти за заливну горловину масла, просто піднімаємо її вгору і знімаємо.

 просто піднімаємо її вгору і знімаємо.

  • Після цього ми маємо повний доступ до клапанного механізму.

Після цього ми маємо повний доступ до клапанного механізму.

  • Тепер можемо вільно приступати до вимірювання зазорів клапанів і їх регулюванню, при необхідності, автомобіля Джилі СК.
  • А наша розповідь на цьому також підійшла до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання і заміна клапанів Джилі СК"

Відгуки: 0




Клапана для ремонту Джилі СК:

Блок циліндрів для ремонту Джилі СК:

Клема для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Кришка для ремонту Джилі СК:

Високовольтні дроти для ремонту Джилі СК:

Гайка для ремонту Джилі СК:

Ремінь ГРМ для ремонту Джилі СК:

Шайба для ремонту Джилі СК:

.