ЗАЗ Форза помилка двигуна та налаштування ГБО

Нерідко бувають випадки, коли при нормальній, на перший погляд, роботи двигуна і всіх систем автомобіля на панелі управління загоряється сигнальна лампа, повідомляє водію про виникнення тієї чи іншої несправності.

Але після ретельної перевірки лампочка все одно продовжує горіти. Погодьтеся, що це трохи неприємно, перш за все.

А, по-друге, хочеться все-таки дізнатися, що ж сталося і чому вона горить. Їхати на СТО не завжди є час, та й якось навіть незручно морочити голову майстрам по такому «дрібниці».

Діагностує автомобіль самі

Саме тому ми вирішили розповісти в цій статті, яким чином можна знайти помилку в діагностиці і виправити її самостійно на автомобілі ЗАЗ Форза.

знайти помилку в діагностиці і виправити її самостійно на автомобілі ЗАЗ Форза. 1

  • В нашому випадку на панелі управління загорілася лампочка, що сигналізує про несправності в двигуні, хоча працює він цілком справно.

на панелі управління загорілася лампочка, що сигналізує про несправності в двигуні,

  • Для того, щоб розібратися в цій ситуації, ми підключили ноутбук до роз'єму діагностики, що розташований в районі лівого коліна водія.
  • З допомогою спеціальної програми ми підключилися до системи діагностики даного автомобіля і виявили, що горюча суміш поза холостого ходу двигуна є для нього занадто збідненої.

 горюча суміш поза холостого ходу двигуна є для нього занадто збідненої.

  • Власник авто розповів, що ця помилка у нього на панелі з'явилася в той час, коли він їхав на автомобілі, двигун якого працював на газі.
  • Отже, на автомобілі ЗАЗ Форза встановлена система ГБО, яка, швидше за все, неправильно відрегульована.
  • Або ж на якомусь етапі роботи двигуна суміш для нього стає дуже збідненому.
  • Спробуємо в цьому розібратися.
  • У програмі комп'ютера знаходимо пункти короткочасної і довготривалої регулювання.
  • На моніторі ми бачимо, що навпроти короткочасної регулювання стоять нулі. Це говорить про те, що двигун в холодному стані, а тому ніяких показників немає.
  • А ось навпроти довготривалої перевірки варто показник 24,2.

А ось навпроти довготривалої перевірки варто показник 24,2.

  • Це в свою чергу говорить про те, що паливна суміш на 24,2% була бідніша, ніж повинно бути за нормою для такого автомобіля, під час роботи двигуна на газі. Швидше за все, коли цей показник перевищив позначку 25, спрацювала система і спалахнула сигнальна лампочка.
  • Отже, даємо можливість двигуну прогрітися і продовжуємо діагностику.
  • Після цього дивимося, що в режимі холостого ходу на моніторі при роботі двигуна на газі висвічується, що суміш біднішими, ніж потрібно по нормі в середньому на 20%

в режимі холостого ходу на моніторі при роботі двигуна на газі висвічується, що суміш біднішими, ніж потрібно по нормі в середньому на 20%

  • Далі перемикаємо режим роботи двигуна на бензин.
  • І бачимо, що показник збагачення суміші починає стрімко падати і в результаті програма показала, що за короткочасної корекції суміш стала в середньому на 7% більше, ніж того потрібно для автомобіля ЗАЗ Форза.

з короткочасної корекції суміш стала в середньому на 7% більше, ніж того потрібно для автомобіля ЗАЗ Форза.

  • Збільшуємо число оборотів до 2,5 тисяч і знову дивимося за показниками збагачення паливної суміші.
  • Ні на газ, ні на бензині особливих змін не помічено. І цьому є свої пояснення. Справа в тому, що до 3000 оборотів вважається холостий хід двигуна і тому особливих змін не було.
  • У зв'язку з цим збільшуємо обороти двигуна до 4,5 тис. на холостому ходу, оскільки під навантаженням з об'єктивних причин ми це зробити не можемо.
  • Ось при оборотах в 4,9 тис. програма показуємо, що суміш на бензині збагачена приблизно на 8% більше, ніж потрібно.

збільшуємо обороти двигуна до 4,5 тис. на холостому ходу,

  • При переході на газ корекція раптом змінилася до 25% в плюсі. тобто, суміш на стільки виявилася збідненої для двигуна.

При переході на газ корекція раптом змінилася до 25% в плюсі.

  • До 3000 оборотів, коли ми поступово знижували обороти, показник суміші залишався практично нормальним.
  • І тільки дійшовши до цього показника показник різко пішов в мінус. Це говорить про те, що газобалонне обладнання автомобіля ЗАЗ Форза в даному випадку неправильно відрегульоване. Це і стало результатом появи помилок на панелі приладів авто.
  • Тому, встановлюємо спеціальну програму на комп'ютер, яка у змозі керувати процесом роботи даної ГБО.
  • Підключаємося до блоку управління ГБО і з допомогою цієї програми виконуємо корекцію роботи самої системи.

 допомогою цієї програми виконуємо корекцію роботи самої системи.

  • В результаті отримуємо нормальні тепер показники і на панелі приладів автомобіля тепер вже більше не загоряється сигнальна лампочка.
  • Таким чином ми виправили помилку в програмі діагностики автомобіля ЗАЗ Форза та заодно відрегулювали роботу її ГБО.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "ЗАЗ Форза помилка двигуна та налаштування ГБО"

Відгуки: 0




Панель для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Панель приладів для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

.