Задня балка автомобіля Джилі МК Крос – це один з елементів підвіски. Основним її призначенням є надання транспортному засобу поперечної стійкості.
На ній кріпляться практично всі елементи задньої частини підвіски.
З'єднання задньої балки з іншими елементами підвіски і колесами автомобіля здійснюється в основному через сайлентблоки.
Це резинометалевий шарнір, який за рахунок своєї пружності гасить всі коливання між вузлами підвіски, що виникають в результаті контакту коліс з дорожнім полотном.
На жаль, саме ці деталі найменше наділені увагою водія, а тому про них згадують лише тоді, коли приходить час заміни.
Міняємо сайлентблоки задньої балки автомобіля Geely MK Cross самостійно
У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самому замінити сайлентблоки на задній балці підвіски автомобіля Джилі МК Крос.
- Для того, щоб виконати такий вид ремонту потрібно зняти заднє колесо, гальмівний барабан, від'єднати гальмівні колодки ручного гальма.
- Точно так також доведеться все робити і з іншого боку.
- Гальмівні барабани знімаємо шляхом закручування двох болтів в наявні на них отвори і поступово видавлюэм їх з посадкового місця.
- Попутно замінимо і гальмівні колодки, які вже практично вичерпали свій ресурс.
- Крім того, від'єднуємо і витягуємо трос ручного гальма і разом з датчиком АБС закріплюємо його вгорі на рамі, щоб не заважав подальшій роботі.
- Відкрутивши подачу гальмівної рідини в циліндр, закриваємо її ковпачком, щоб звідти не витікала рідина.
- Далі відкручуємо амортизатор Джилі МК Крос і витягуємо його.
- Потім відкручуємо стійку амортизатора і звільняємо, а потім і знімаємо пружину.
- Тепер залишається тільки відкрутити два болта біля сайлентблоків (один з одного боку, а інший з протилежного) і зняти балку автомобіля Джилі МК Крос.
- Отже, балку благополучно демонтували.
- Так, як вибити кувалдою сайлентблоки просто так не вдалося, тому довелося выпрессовывать їх за допомогою спеціальних наставок.
- Для цього, закріплюємо балку в лещата і випресовуєм саму середину сайлентблока.
- Далі вже обойму його випилюємо ножівкою по металу.
- Робимо з її допомогою два розрізи на обоймі і потім зубилом і молотком просто вибиваємо її з втулки.
- Після цього запресовуєм нові сайлентблоки.
- Для цієї мети використовуємо спеціально розрізану втулку, розраховану на такий сайлентблок, а також наставки.
- Все це виконується за допомогою гідравлічного преса.
- Аналогічно проводимо роботу і з іншим сайлентблоком.
- Після завершення цієї процедури, з новими сайлентблоками встановлюємо балку на гідравлічну стійку.
- Тепер піднімемо її рівномірно і вставимо болти кріплення з одного і з іншого боку.
- Потім почнемо збірку в зворотній послідовності.
- Одним з основних моментів при цьому є складання ступиці Джилі МК Крос.
- Попередньо ми все тут почистили.
- Після цього встановили нові гальмівні колодки. Під'єднали трос ручного гальма і датчик АБС.
- Потім ставимо на місце гальмівні барабани і не забуваємо прокачати гальма при цьому. Оскільки ми від'єднували шланги подачі гальмівної рідини в циліндри.
- Далі чіпляємо на місце колеса і можна вирушати в дорогу.
- На цьому заміна сайлентблоків на задній балці автомобіля Джилі МК Крос вважається повністю виконаним.