Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблоків задньої балки Джилі МК Крос

Задня балка автомобіля Джилі МК Крос – це один з елементів підвіски. Основним її призначенням є надання транспортному засобу поперечної стійкості.

На ній кріпляться практично всі елементи задньої частини підвіски.

З'єднання задньої балки з іншими елементами підвіски і колесами автомобіля здійснюється в основному через сайлентблоки.

Це резинометалевий шарнір, який за рахунок своєї пружності гасить всі коливання між вузлами підвіски, що виникають в результаті контакту коліс з дорожнім полотном.

На жаль, саме ці деталі найменше наділені увагою водія, а тому про них згадують лише тоді, коли приходить час заміни.

Міняємо сайлентблоки задньої балки автомобіля Geely MK Cross самостійно

У цій статті ми вирішили розповісти про те, як можна самому замінити сайлентблоки на задній балці підвіски автомобіля Джилі МК Крос.

як можна самому замінити сайлентблоки на задній балці підвіски автомобіля Джилі МК Крос.

щоб виконати такий вид ремонту потрібно зняти заднє колесо

з внутрішньої сторони буде потрібно відкрутити амортизатор,

  • Точно так також доведеться все робити і з іншого боку.
  • Гальмівні барабани знімаємо шляхом закручування двох болтів в наявні на них отвори і поступово видавлюэм їх з посадкового місця.

Гальмівні барабани знімаємо шляхом закручування двох болтів

  • Попутно замінимо і гальмівні колодки, які вже практично вичерпали свій ресурс.

Попутно замінимо і гальмівні колодки,

  • Крім того, від'єднуємо і витягуємо трос ручного гальма і разом з датчиком АБС закріплюємо його вгорі на рамі, щоб не заважав подальшій роботі.

тсоединяем і витягуємо трос ручного гальма і разом з датчиком АБС закріплюємо його

  • Відкрутивши подачу гальмівної рідини в циліндр, закриваємо її ковпачком, щоб звідти не витікала рідина.

Відкрутивши подачу гальмівної рідини в циліндр, закриваємо її ковпачком,

  • Далі відкручуємо амортизатор Джилі МК Крос і витягуємо його.

Далі відкручуємо амортизатор Джилі МК Крос і витягуємо його.

  • Потім відкручуємо стійку амортизатора і звільняємо, а потім і знімаємо пружину.
  • Тепер залишається тільки відкрутити два болта біля сайлентблоків (один з одного боку, а інший з протилежного) і зняти балку автомобіля Джилі МК Крос.

Тепер залишається тільки відкрутити два болта біля сайлентблоків

  • Отже, балку благополучно демонтували.

Отже, балку благополучно демонтували.

  • Так, як вибити кувалдою сайлентблоки просто так не вдалося, тому довелося выпрессовывать їх за допомогою спеціальних наставок.

довелося выпрессовывать їх за допомогою спеціальних наставок.

  • Для цього, закріплюємо балку в лещата і випресовуєм саму середину сайлентблока.
  • Далі вже обойму його випилюємо ножівкою по металу.

Далі вже обойму його випилюємо ножівкою по металу

  • Робимо з її допомогою два розрізи на обоймі і потім зубилом і молотком просто вибиваємо її з втулки.
  • Після цього запресовуєм нові сайлентблоки.
  • Для цієї мети використовуємо спеціально розрізану втулку, розраховану на такий сайлентблок, а також наставки.

Після цього запрессовываем нові сайлентблоки.

  • Все це виконується за допомогою гідравлічного преса.

Все це виконується за допомогою гідравлічного преса.

  • Аналогічно проводимо роботу і з іншим сайлентблоком.
  • Після завершення цієї процедури, з новими сайлентблоками встановлюємо балку на гідравлічну стійку.

встановлюємо балку на гідравлічну стійку.

  • Тепер піднімемо її рівномірно і вставимо болти кріплення з одного і з іншого боку.
  • Потім почнемо збірку в зворотній послідовності.
  • Одним з основних моментів при цьому є складання ступиці Джилі МК Крос.

Одним з основних моментів при цьому є складання маточини

  • Попередньо ми все тут почистили.
  • Після цього встановили нові гальмівні колодки. Під'єднали трос ручного гальма і датчик АБС.
  • Потім ставимо на місце гальмівні барабани і не забуваємо прокачати гальма при цьому. Оскільки ми від'єднували шланги подачі гальмівної рідини в циліндри.
  • Далі чіпляємо на місце колеса і можна вирушати в дорогу.
  • На цьому заміна сайлентблоків на задній балці автомобіля Джилі МК Крос вважається повністю виконаним.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків задньої балки Джилі МК Крос"

Відгуки: 0




Балка для ремонту Джилі МК КРОСС:

Сайлентблок для ремонту Джилі МК КРОСС:

Барабан гальмівний для ремонту Джилі МК КРОСС:

Датчики для ремонту Джилі МК КРОСС:

Шланг для ремонту Джилі МК КРОСС:

Циліндр для ремонту Джилі МК КРОСС:

Болти для ремонту Джилі МК КРОСС:

.