Регулювання клапанів Джилі МК Крос

В кожному двигуні внутрішнього згоряння є свій газорозподільний механізм. Не є винятком і китайський кросовер Джилі МК Крос.

Крайньою ланкою будь-якого ГРМ є клапан. Ці деталі призначені для того, щоб відкривати і закривати по черзі отвори в голівці блоку циліндрів.

Робиться це для того, щоб мати можливість впускати горючу суміш в циліндр і випускати відпрацьовані гази.

Для того, щоб всі ці цикли виконувалися клапанами в ГРМ синхронно, а двигун працював при цьому злагоджено, без зайвих шумів, потрібно регулювання клапанів, яке виконується регулярно.

Намагаємося самостійно регулювати клапана двигуна Geely MK Cross

У цій статті ми вирішили розповісти про те, в якому стані може бути двигун Джилі МК Крос і його головка клапанів зокрема, після виконання капітального ремонту.

у якому стані може бути двигун Джилі МК Крос і його головка клапанів

  • Отже, ми отримали автомобіль, в якому був зроблений капітальний ремонт двигуна.

Отже, ми отримали автомобіль, в якому був зроблений капітальний ремонт двигуна.

  • Нам було сказано, що в двигуні замінили кільця поршневі і головку блоку циліндрів.
  • Але, після цього двигун став сильно шуміти. Створюється враження, що стукають клапана.
  • Перш за все, хочеться відзначити, що автомобілю всього лише п'ять років і у нього ось такий пробіг.

 автомобіля всього лише п'ять років і у нього ось такий пробіг.

  • Не віриться, що при такому розкладі вже потрібен був капітальний ремонт двигуна, перш за все.
  • Справедливості заради потрібно відзначити, що сам двигун, встановлений на авто, далеко не кращої якості.

сам двигун, встановлений на авто, далеко не кращої якості.

  • Якщо вірити представленим документам, то в агрегаті були замінені крім клапанів ще й розподільні вали з бугелями.

 в агрегаті були замінені крім клапанів ще й розподільні вали з бугелями.

  • Для такого пробігу – це, звичайно, щонайменше дивно.
  • Отже, згідно інструкції, у впускних клапанах цього двигуна на Джилі МК Крос повинні бути зазори в межах 0,15-0, 25мм, а у випускних – 0,25-0,35 мм

 у впускних клапанах цього двигуна на Джилі МК Крос повинні бути зазори в межах 0,15-0, 25мм, а у випускних – 0,25-0,35 мм

  • Регулювання клапанів виконується в два етапи.
  • Під час першого двигун встановлюється у верхню мертву точку і регулюється 1 і 2 впускні клапана, а також 1 і 3 – випускні.

Під час першого двигун встановлюється у верхню мертву точку і регулюється

  • Потім, через оборот на 360 градусів регулюванню підлягає 3 і 4 впускні клапана і 2 з 4 випускні.

через оборот на 360 градусів регулюванню підлягає 3 і 4 впускні клапана

  • Для початку ми запустили двигун, оскільки він вже досить охолола.
  • По звуку його роботи шум схожий більше на знос поршнів, але ніяк не на стукіт клапанів.
  • До того ж, після нагрівання двигуна шуми ці затихають, що вже не характерно для клапанів.

До того ж, після нагрівання двигуна шуми ці затихають,

  • Але, менше с тим, знімаємо кришку клапанів і дивимося.
  • Перше, що кидається в очі – це якість приводного ремня ГРМ.

Перше, що кидається в очі – це якості приводного ременя ГРМ.

  • На нього, до речі, просив звернути увагу власник авто.
  • Далі дивимося і бачимо сліди герметика.

Далі дивимося і бачимо сліди герметика.

  • Викликає подив, навіщо нову прокладку садити відразу на герметик. І все це називається капітальним ремонтом двигуна.
  • При подальшому огляді головки клапанів видно, що вали дійсно встановлені нові і бугелі, швидше за все, також.

 вали дійсно встановлені нові і бугелі, швидше за все, також.

  • У всякому разі болти на них точно нові.
  • Що стосується клапанів, то ми навряд чи зможемо тут провести регулювання, оскільки на двигуні встановлені суцільнометалеві стаканчики.

 на двигуні встановлені суцільнометалеві стаканчики.

  • І тому, спеціальним інструментом, яким ми маємо, тут просто нема чого робити.

І тому, спеціальний інструмент, яким ми маємо тут просто нема чого робити.

  • Перш за все, тому, що тут потрібно виміряти зазори на всіх клапанах, записати все це справа.
  • Після цього знімати распредвали і знову все перевірити.
  • А клапана вже можуть бути відшліфовані і є ймовірність того, що номери не будуть співпадати потім.
  • Іншими словами, зазори ми перевіримо, а що стосується подальшої роботи, то це вже на розсуд власника. Тому, що все це буде виконуватися зовсім по-іншому і це зовсім інший обсяг роботи.
  • До того ж, ці суцільнометалеві стаканчики не вселяють довіри.
  • Блиск швидше нагадує не дуже добре виконане шліфування, ніж те, що вони нові.

До того ж, ці суцільнометалеві стаканчики не вселяють довіри

  • В загальному беремо щуп, і починаємо перевіряти зазори всіх клапанів в головці двигуна Джилі МК Крос.

загалом беремо щуп, і починаємо перевіряти зазори всіх клапанів

  • Судячи з усього, як і передбачалося, зазори тут цілком нормальні.

Судячи з усього, як і передбачалося, зазори тут цілком нормальні.

  • Ми перевірили всі зазори все-таки і розписали усе це на папері.

ми Перевірили всі зазори все-таки і розписали усе це на папері.

  • Виявилося, що дійсно, всі зазори тут практично ідеальні. Тільки два клапани мають максимально, але допустимий зазор.
  • А загалом всі знаходяться в межах встановленої норми. Тому ніякого регулювання вони не потребують.
  • Ось таким чином ми перевірили роботу майстрів на автосервісі.
  • Якщо брати в загальному, то все, що вказано в документах, дійсно встановлено і поміняно на двигуні. Ніякого регулювання клапанам не потрібно.

Ніякої регулювання клапана не вимагають.

  • Але ось ремінь ГРМ вимагає заміни, звичайно.
  • А причину шуму в двигуні потрібно, швидше за все, шукати в іншому. Ну і будемо знати на майбутнє, що при регулюванні клапанів у цьому двигуні ніякі шайби не потрібні, оскільки в ньому встановлені суцільнометалеві склянки.
  • На цьому наша спроба відрегулювати клапана на двигуні Джилі МК Крос закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання клапанів Джилі МК Крос"

Відгуки: 1


Сейфулла

Здравствуйте шайба сам прадается или в каком авто подходят




ГРМ для ремонту Джилі МК КРОСС:

Клапана для ремонту Джилі МК КРОСС:

Блок циліндрів для ремонту Джилі МК КРОСС:

Циліндр для ремонту Джилі МК КРОСС:

Кільця поршневі для ремонту Джилі МК КРОСС:

Головка блоку циліндрів для ремонту Джилі МК КРОСС:

Распредвал для ремонту Джилі МК КРОСС:

Поршень двигуна для ремонту Джилі МК КРОСС:

Кришка для ремонту Джилі МК КРОСС:

Ремінь ГРМ для ремонту Джилі МК КРОСС:

.