В кожному двигуні внутрішнього згоряння є свій газорозподільний механізм. Не є винятком і китайський кросовер Джилі МК Крос.
Крайньою ланкою будь-якого ГРМ є клапан. Ці деталі призначені для того, щоб відкривати і закривати по черзі отвори в голівці блоку циліндрів.
Робиться це для того, щоб мати можливість впускати горючу суміш в циліндр і випускати відпрацьовані гази.
Для того, щоб всі ці цикли виконувалися клапанами в ГРМ синхронно, а двигун працював при цьому злагоджено, без зайвих шумів, потрібно регулювання клапанів, яке виконується регулярно.
Намагаємося самостійно регулювати клапана двигуна Geely MK Cross
У цій статті ми вирішили розповісти про те, в якому стані може бути двигун Джилі МК Крос і його головка клапанів зокрема, після виконання капітального ремонту.
- Отже, ми отримали автомобіль, в якому був зроблений капітальний ремонт двигуна.
- Нам було сказано, що в двигуні замінили кільця поршневі і головку блоку циліндрів.
- Але, після цього двигун став сильно шуміти. Створюється враження, що стукають клапана.
- Перш за все, хочеться відзначити, що автомобілю всього лише п'ять років і у нього ось такий пробіг.
- Не віриться, що при такому розкладі вже потрібен був капітальний ремонт двигуна, перш за все.
- Справедливості заради потрібно відзначити, що сам двигун, встановлений на авто, далеко не кращої якості.
- Якщо вірити представленим документам, то в агрегаті були замінені крім клапанів ще й розподільні вали з бугелями.
- Для такого пробігу – це, звичайно, щонайменше дивно.
- Отже, згідно інструкції, у впускних клапанах цього двигуна на Джилі МК Крос повинні бути зазори в межах 0,15-0, 25мм, а у випускних – 0,25-0,35 мм
- Регулювання клапанів виконується в два етапи.
- Під час першого двигун встановлюється у верхню мертву точку і регулюється 1 і 2 впускні клапана, а також 1 і 3 – випускні.
- Потім, через оборот на 360 градусів регулюванню підлягає 3 і 4 впускні клапана і 2 з 4 випускні.
- Для початку ми запустили двигун, оскільки він вже досить охолола.
- По звуку його роботи шум схожий більше на знос поршнів, але ніяк не на стукіт клапанів.
- До того ж, після нагрівання двигуна шуми ці затихають, що вже не характерно для клапанів.
- Але, менше с тим, знімаємо кришку клапанів і дивимося.
- Перше, що кидається в очі – це якість приводного ремня ГРМ.
- На нього, до речі, просив звернути увагу власник авто.
- Далі дивимося і бачимо сліди герметика.
- Викликає подив, навіщо нову прокладку садити відразу на герметик. І все це називається капітальним ремонтом двигуна.
- При подальшому огляді головки клапанів видно, що вали дійсно встановлені нові і бугелі, швидше за все, також.
- У всякому разі болти на них точно нові.
- Що стосується клапанів, то ми навряд чи зможемо тут провести регулювання, оскільки на двигуні встановлені суцільнометалеві стаканчики.
- І тому, спеціальним інструментом, яким ми маємо, тут просто нема чого робити.
- Перш за все, тому, що тут потрібно виміряти зазори на всіх клапанах, записати все це справа.
- Після цього знімати распредвали і знову все перевірити.
- А клапана вже можуть бути відшліфовані і є ймовірність того, що номери не будуть співпадати потім.
- Іншими словами, зазори ми перевіримо, а що стосується подальшої роботи, то це вже на розсуд власника. Тому, що все це буде виконуватися зовсім по-іншому і це зовсім інший обсяг роботи.
- До того ж, ці суцільнометалеві стаканчики не вселяють довіри.
- Блиск швидше нагадує не дуже добре виконане шліфування, ніж те, що вони нові.
- В загальному беремо щуп, і починаємо перевіряти зазори всіх клапанів в головці двигуна Джилі МК Крос.
- Судячи з усього, як і передбачалося, зазори тут цілком нормальні.
- Ми перевірили всі зазори все-таки і розписали усе це на папері.
- Виявилося, що дійсно, всі зазори тут практично ідеальні. Тільки два клапани мають максимально, але допустимий зазор.
- А загалом всі знаходяться в межах встановленої норми. Тому ніякого регулювання вони не потребують.
- Ось таким чином ми перевірили роботу майстрів на автосервісі.
- Якщо брати в загальному, то все, що вказано в документах, дійсно встановлено і поміняно на двигуні. Ніякого регулювання клапанам не потрібно.
- Але ось ремінь ГРМ вимагає заміни, звичайно.
- А причину шуму в двигуні потрібно, швидше за все, шукати в іншому. Ну і будемо знати на майбутнє, що при регулюванні клапанів у цьому двигуні ніякі шайби не потрібні, оскільки в ньому встановлені суцільнометалеві склянки.
- На цьому наша спроба відрегулювати клапана на двигуні Джилі МК Крос закінчена.