Ремонт фар Джилі СК

Наявність освітлювальних приладів в автомобілі Джилі СК – це одночасно комфорт пересування і безпека.

Існує безліч освітлювальних приладів на автомобілі, що виконують різні функції. Основними серед них є фари.

Вони встановлюються спереду і призначені для освітлення дорожнього полотна, а також узбіччя дороги. Крім того, вони дають можливість іншим учасникам дорожнього руху здалеку бачити рухомий автомобіль і оцінювати його габаритні розміри.

Однак, бувають випадки, коли не просто перегорають лампи в фарах, а горять у неповне напруження або упівсили. Тоді виникає необхідність виконувати ремонт різної складності.

Виконуємо самостійно ремонт фар автомобіля Geely CK

У цій статті мова піде про те, як виконати ремонт фар в автомобілі Джилі СК.

мова піде про те, як виконає ремонт фар в автомобілі Джилі СК.

  • Отже, у нас трапилася оказія з фарами.
  • При перемиканні фар з дальнього на ближнє світло індикатор на панелі приладів показує, що включене дальнє світло.
  • При цьому, сам індикатор загоряється тьмяно і потім поступово стає яскравим.

сам індикатор загоряється тьмяно і потім поступово стає яскравим.

  • Якщо подивитися на фари, то на лівій лампа ближнього світла горить нормально, а далекого – тьмяно.

на лівій лампа ближнього світла горить нормально, а далекого – тьмяно.

  • В правій фарі і та, і інша лампа горять дуже слабо.

У правій фарі і та, і інша лампа горять дуже слабо.

  • Для отримання доступу до правої фари ми зняли повітряний фільтр автомобіля Джилі СК, який кріпиться на трьох болтах.

зняли повітряний фільтр автомобіля Джилі СК,

  • Крім лампочок, перевіримо і блок запобіжників, може причина криється в ньому.

Крім лампочок, перевіримо і блок запобіжників, може причина криється в ньому.

  • Хоча, швидше всього причина не в запобіжнику, оскільки він згорів би і світло не горіло б повністю.
  • А так, швидше за все, десь сталося замикання.
  • Що стосується лампочок у фарах, то вони витягуються досить просто.
  • Для цього пальцем натискаємо засувку і злегка відводимо її в бік.

 пальцем натискаємо засувку і злегка відводимо її в сторону.

  • Все, лампочки можна спокійно витягувати з фари.
  • Отже, з правої фари ми витягли обидві лампочки.

Отже, з правої фари ми витягли обидві лампочки.

  • Тепер перевіряємо світло.
  • Виявляється, при включенні ближнього світла, на лівій фарі прекрасно горить лампочка ближнього світла.
  • На панелі приладів індикатор дальнього світла не горить.
  • Включаємо дальнє світло автомобіля Джилі СК – на панелі приладів загоряється індикатор дальнього світла, а в фарі ідеально горить лампа.

загоряється індикатор дальнього світла, а в фарі ідеального горить лампа.

  • Значить вся проблема криється в лівій фарі.
  • Але тут виявляється цікава ситуація.
  • При повністю вимкненому світлі замикаємо лампочку дальнього світла правої фари на масу, і вона раптом яскраво спалахує.

замикаємо лампочку дальнього світла правої фари на масу, і вона раптом яскраво спалахує.

  • Те ж саме відбувається і з лампою ближнього світла.
  • Швидше за все в правій фарі плюс в електричному ланцюгу надходить постійно на лампочки.
  • А мінус десь розмикається і при з'єднанні з корпусом авто ланцюг замикається.
  • Є підозра, що можливо провід ричага перемикання освітлення, який йде на корпус, десь замикає або щось з ним сталося.

провід важеля перемикання освітлення, який йде на корпус, десь замикає

  • Загалом, ми витягли з роз'єму джгута проводів, що підходять до фари.
  • А він знаходиться внизу на крилі практично, поряд зі стійкою амортизатора.

Знаходиться внизу на крилі практично, поряд зі стійкою амортизатора.

  • Так от, витягли ми підвідний штекер або, як кажуть у народі, «мамку» з цього роз'єму.

Так от, ми витягли підвідний штекер

  • При ретельному огляді цього роз'єму виявлено, що один з контактів на ньому серйозно підгорів.

один з контактів на цьому роз'ємі серйозно підгорів.

  • Там в одному ряду зосереджені плюсові контакти всіх ламп фари, а в іншому – мінусові.
  • Але, ми не стали сильно заморочуватися і просто почистили підгорілий контакт. Заодно і інші.
  • При перевірці виявилося, що все стало нормально функціонувати.
  • Заізолювали нормально провід і вставили штекер на своє місце.
  • Тепер перевіряємо роботу освітлення Джилі СК.
  • Включаємо для початку ближнє світло.

Включаємо для початку ближнє світло.

  • Індикатор дальнього світла на панелі приладів не горить.
  • При огляді фари правої бачимо, що лампочки горять нормально.

При огляді фари правою бачимо, що лампочки горять нормально.

  • При цьому горять лампи і на лівій фарі також.  
  • Тепер включаємо дальнє світло. На панелі загоряється індикатор дальнього світла.

На панелі загоряється індикатор дальнього світла.

  • Дивимося на фари – горять лампочки далекого і ближнього світла на обох відразу.

Дивимося на фари горять лампочки далекого і ближнього світла на обох відразу.

  • Виявляється, вся проблема була в цьому головному штекері або роз'ємі.
  • Чому в ньому підгоріли контакти, сказати складно. Але після чищення штекера все запрацювало, як і раніше.
  • Ну і на цьому наш ремонт фар на Джилі СК будемо вважати закінченим. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт фар Джилі СК"

Відгуки: 1


Олег

Спасибо за информацию )))




Фара для ремонту Джилі СК:

Лампи для ремонту Джилі СК:

Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Фільтр для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Запобіжники для ремонту Джилі СК:

Ричаг для ремонту Джилі СК:

Крило для ремонту Джилі СК:

Амортизатори для ремонту Джилі СК:

.