Наявність освітлювальних приладів в автомобілі Джилі СК – це одночасно комфорт пересування і безпека.
Існує безліч освітлювальних приладів на автомобілі, що виконують різні функції. Основними серед них є фари.
Вони встановлюються спереду і призначені для освітлення дорожнього полотна, а також узбіччя дороги. Крім того, вони дають можливість іншим учасникам дорожнього руху здалеку бачити рухомий автомобіль і оцінювати його габаритні розміри.
Однак, бувають випадки, коли не просто перегорають лампи в фарах, а горять у неповне напруження або упівсили. Тоді виникає необхідність виконувати ремонт різної складності.
Виконуємо самостійно ремонт фар автомобіля Geely CK
У цій статті мова піде про те, як виконати ремонт фар в автомобілі Джилі СК.
- Отже, у нас трапилася оказія з фарами.
- При перемиканні фар з дальнього на ближнє світло індикатор на панелі приладів показує, що включене дальнє світло.
- При цьому, сам індикатор загоряється тьмяно і потім поступово стає яскравим.
- Якщо подивитися на фари, то на лівій лампа ближнього світла горить нормально, а далекого – тьмяно.
- В правій фарі і та, і інша лампа горять дуже слабо.
- Для отримання доступу до правої фари ми зняли повітряний фільтр автомобіля Джилі СК, який кріпиться на трьох болтах.
- Крім лампочок, перевіримо і блок запобіжників, може причина криється в ньому.
- Хоча, швидше всього причина не в запобіжнику, оскільки він згорів би і світло не горіло б повністю.
- А так, швидше за все, десь сталося замикання.
- Що стосується лампочок у фарах, то вони витягуються досить просто.
- Для цього пальцем натискаємо засувку і злегка відводимо її в бік.
- Все, лампочки можна спокійно витягувати з фари.
- Отже, з правої фари ми витягли обидві лампочки.
- Тепер перевіряємо світло.
- Виявляється, при включенні ближнього світла, на лівій фарі прекрасно горить лампочка ближнього світла.
- На панелі приладів індикатор дальнього світла не горить.
- Включаємо дальнє світло автомобіля Джилі СК – на панелі приладів загоряється індикатор дальнього світла, а в фарі ідеально горить лампа.
- Значить вся проблема криється в лівій фарі.
- Але тут виявляється цікава ситуація.
- При повністю вимкненому світлі замикаємо лампочку дальнього світла правої фари на масу, і вона раптом яскраво спалахує.
- Те ж саме відбувається і з лампою ближнього світла.
- Швидше за все в правій фарі плюс в електричному ланцюгу надходить постійно на лампочки.
- А мінус десь розмикається і при з'єднанні з корпусом авто ланцюг замикається.
- Є підозра, що можливо провід ричага перемикання освітлення, який йде на корпус, десь замикає або щось з ним сталося.
- Загалом, ми витягли з роз'єму джгута проводів, що підходять до фари.
- А він знаходиться внизу на крилі практично, поряд зі стійкою амортизатора.
- Так от, витягли ми підвідний штекер або, як кажуть у народі, «мамку» з цього роз'єму.
- При ретельному огляді цього роз'єму виявлено, що один з контактів на ньому серйозно підгорів.
- Там в одному ряду зосереджені плюсові контакти всіх ламп фари, а в іншому – мінусові.
- Але, ми не стали сильно заморочуватися і просто почистили підгорілий контакт. Заодно і інші.
- При перевірці виявилося, що все стало нормально функціонувати.
- Заізолювали нормально провід і вставили штекер на своє місце.
- Тепер перевіряємо роботу освітлення Джилі СК.
- Включаємо для початку ближнє світло.
- Індикатор дальнього світла на панелі приладів не горить.
- При огляді фари правої бачимо, що лампочки горять нормально.
- При цьому горять лампи і на лівій фарі також.
- Тепер включаємо дальнє світло. На панелі загоряється індикатор дальнього світла.
- Дивимося на фари – горять лампочки далекого і ближнього світла на обох відразу.
- Виявляється, вся проблема була в цьому головному штекері або роз'ємі.
- Чому в ньому підгоріли контакти, сказати складно. Але після чищення штекера все запрацювало, як і раніше.
- Ну і на цьому наш ремонт фар на Джилі СК будемо вважати закінченим.