Заміна масла в Чері Кімо. Двигун 1.3 заливаємо масло 10W-40

Будь-який двигун внутрішнього згорання – це агрегат, в якому багато вузлів і деталей під час його роботи здійснюють обертальні, поступальні та інші рухи.

В результаті контактів між собою настає тертя та інша взаємодія, через що поверхні багатьох деталей можуть стати непридатними. Мало того, деталі нагріваються в результаті таких контактів і може статися навіть заклинювання.

З метою уникнення таких сумних наслідків більшість деталей двигуна, що рухаються, поміщені у масляну ванну.

Саме таким чином працює і 1,3-літровий двигун, що встановлюється на автомобіль китайського виробництва Чері Кімо.

Від кількості і якості масла, що знаходиться в такій ванні, залежить функціональність і довговічність ДВС. Саме тому виробник встановив граничні рамки пробігу, після досягнення яких таку змащувальну рідину необхідно зливати і міняти на нову.

І вкрай важливо, щоб власник будь-якого авто дотримувався такої рекомендації виробників.

Іноді бувають випадки, коли доводиться виконувати заміну масла навіть раніше досягнення цих граничних рамок.

Міняємо самостійно масло у двигуні автомобіля Chery Kimo

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому виконати заміну масла і залити змащувальну рідину 10W-40 в двигун автомобіля Чері Кімо.

як можна самому виконати заміну масла

  • А для того, щоб після зливу відпрацьованого масла разом з ним з двигуна вийшло все те, що утворилося всередині його в результаті тривалого терміну експлуатації: бруд, металевий пил тощо, виробник рекомендує промити агрегат.
  • Тому ми також вирішили промити двигун в процесі заміни масла і взяли для цього спеціальне мінеральне масло промивне від виробника Лукойл, марки 10W-40.

 ми також вирішили промити двигун в процесі заміни масла

  • А заливати в двигун в підсумку будемо напівсинтетичне масло такого ж типу 10W-40.

 заливати в двигун в підсумку будемо напівсинтетичне масло такого ж типу 10W-40.

  • Попутно поміняємо і повітряний фільтр, встановивши виріб типу BIG-filter, а також масляний фільтр – Mahle OC 988.

поміняємо і повітряний фільтр, встановивши виріб типу BIG-filter

  • На період промивки двигуна встановимо масляний фільтр фірми Mann типу W 7008.

На період промивки двигуна встановимо масляний фільтр фірми Mann типу W 7008.

  • Крім того, при зливі масла на зливній пробці хочемо поміняти також ущільнювальне кільце.

при зливі масла на зливний пробці хочемо поміняти і ущільнювальне кільце

  • Отже, для початку запускаємо двигун і прогріваємо його до тієї міри, доки не включиться вентилятор.

запускаємо двигун і прогріваємо його до тієї міри, доки не включитися вентилятор.

  • Це потрібно для того, щоб масло було максимально рідким і його легше було зливати з двигуна.
  • Вентилятор вимкнувся, і ми виключааємо двигун, оскільки такого прогріву цілком достатньо.
  • Після цього знімаємо кришку заливної горловини двигуна, а головкою на 17 відкручуємо зливну пробку і зливаємо масло.

головкою на 17 відкручуємо зливну пробку і зливаємо масло.

  • Масло в двигуні гаряче, а тому, щоб не обпектися, краще скористатися печатками при цьому.
  • Після того, як масло практично стекло, підняли домкратом трохи автомобіль Чері Кімо з правого боку і потік масла відновився знову.

підняли домкратом трохи автомобіль Чері Кімо з правого боку

  • Тому, почекаємо поки все добре стече.
  • Після цього, нам потрібно відкрутити масляний фільтр, який розташований внизу під двигуном, перед балкою.

Після цього, нам потрібно відкрутити масляний фільтр,

  • Але, зверху його відкручувати незручно, тому краще будемо знімати знизу.
  • Треба сказати, що нам пощастило, оскільки відкрутити масляний фільтр вдалося просто руками.

нам пощастило, оскільки відкрутити масляний фільтр вдалося просто руками.

  • А взагалі масляний фільтр в цьому автомобілі розташований в дуже незручному місці і часом відкрутити його буває дуже складно.
  • Отже, ми зняли масляний фільтр, при цьому з нього і двигуна витекло ще трохи олії.
  • Тепер беремо фільтр виробництва компанії Mann, який ми приготували для промивки двигуна, і змащуємо ущільнювальне кільце його маслом.

змащуємо ущільнювальне кільце його олією.

  • І після цього встановлюємо фільтр на своє місце.

І після цього встановлюємо фільтр на своє місце.

  • Закручуємо на своє місце і зливну пробку двигуна Чері Кімо.

Закручуємо на своє місце і зливну пробку двигуна

  • Ущільнювальне кільце його при цьому не міняємо поки що.
  • І тепер через заливну горловину наливаємо масло, яке ми приготували для промивки двигуна – компанії Лукойл.

І тепер через заливну горловину наливаємо масло

  • Після цього запускаємо двигун і даємо йому попрацювати 10-15 хвилин.
  • Потім вимикаємо двигун, знімаємо кришку заливної горловини, відкручуємо зливну пробку і зливаємо повністю масло, яке ми туди залили.
  • Слідом за тим, як витекло масло, відкручуємо також і масляний фільтр.
  • При цьому, використовуємо для цієї мети спеціальний масляний ключ.

При цьому, використовуємо для цієї мети спеціальний масляний ключ.

  • Далі заливаємо один літр масла 10W-40, яке ми приготувала для остаточної заливки в промитий двигун.
  • При цьому ні масляний фільтр не ставимо на місце, ні зливну пробку не закручуємо.

 ні масляний фільтр не ставимо на місце, ні зливну пробку не закручуємо.

  • Це робиться з тією метою, щоб залишки масла для промивання змішалися з хорошим маслом і вийшли назовні при цьому.
  • У такому випадку цього масла залишиться в двигуні практично мізерна кількість.
  • А двигун тим самим просто промиється чистим маслом. Тобто, вийде ще одна міні промивка.
  • Після того, як масло повністю стекло з двигуна, беремо новий фільтр масляний виробництва компанії Mahle.

беремо новий фільтр масляний виробництва компанії Mahle.

  • Точно так, як і у попереднього фільтра змащуємо маслом його ущільнювальну гумку.

як і у попереднього фільтра змащуємо маслом його ущільнювальну гумку

  • Крім того, наливаємо трохи олії і в сам фільтр.

Крім того, наливаємо трохи олії і сам фільтр.

  • Тут, звичайно, єдиної думки фахівців немає, тому кожен може чинити на власний розсуд: наливати масла у фільтр чи ні.
  • Але, ми зазвичай наливаємо і вважаємо це правильним.
  • І тепер встановлюємо новий масляний фільтр на своє місце.

І тепер встановлюємо новий масляний фільтр на своє місце.

  • Тепер на зливну пробку встановлюємо нове мідне кільце.

Тепер на зливну пробку встановлюємо нове мідне кільце.

  • Його рекомендується змінювати після кожної зміни масла в двигуні.
  • Далі закручуємо цю пробку на своє місце і підтягуємо ключем.

Далі закручуємо цю пробку на своє місце і підтягуємо ключем

  • І тепер беремо нове напівсинтетичне масло марки ENEOS типу 10W-40 і заливаємо його в двигун Чері Кімо.

нове напівсинтетичне масло марки ENEOS типу 10W-40 і заливаємо його в двигун

  • Це масло залили перший раз на ТО у офіційного дилера компанії і після цього ми використовуємо його постійно.
  • Заливаємо приблизно 3 літри з 4-х літрової каністри.
  • Далі перевіряємо за допомогою щупа масляного кількість масла в двигуні.

перевіряємо за допомогою щупа кількість масла в двигуні.

  • Рівень його повинен досягати мінімальної позначки на щупі.
  • Після цього закриваємо кришку заливної горловини і запускаємо двигун.
  • Даємо йому трохи попрацювати і потім перевіряємо, чи немає патьоків біля зливної пробки і масляного фільтра.
  • При їх наявності підтягуємо фільтр або пробку. Якщо все в порядку, значить можна починати рух.
  • Після нетривалої експлуатації можна долити ще масла в двигун в кількості 0,5-0,7 літра.
  • Після чого перевірити ще раз з допомогою щупа.
  • На цьому нашу розповідь про заміну масла у двигуні автомобіля Чері Кімо можна вважати закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла в Чері Кімо. Двигун 1.3 заливаємо масло 10W-40"

Відгуки: 0




Фільтр для ремонту Чері Кімо:

Пробка для ремонту Чері Кімо:

Вентилятор для ремонту Чері Кімо:

Кришка для ремонту Чері Кімо:

Балка для ремонту Чері Кімо:

Щуп масляний для ремонту Чері Кімо:

.