Будь-який двигун внутрішнього згорання – це агрегат, в якому багато вузлів і деталей під час його роботи здійснюють обертальні, поступальні та інші рухи.
В результаті контактів між собою настає тертя та інша взаємодія, через що поверхні багатьох деталей можуть стати непридатними. Мало того, деталі нагріваються в результаті таких контактів і може статися навіть заклинювання.
З метою уникнення таких сумних наслідків більшість деталей двигуна, що рухаються, поміщені у масляну ванну.
Саме таким чином працює і 1,3-літровий двигун, що встановлюється на автомобіль китайського виробництва Чері Кімо.
Від кількості і якості масла, що знаходиться в такій ванні, залежить функціональність і довговічність ДВС. Саме тому виробник встановив граничні рамки пробігу, після досягнення яких таку змащувальну рідину необхідно зливати і міняти на нову.
І вкрай важливо, щоб власник будь-якого авто дотримувався такої рекомендації виробників.
Іноді бувають випадки, коли доводиться виконувати заміну масла навіть раніше досягнення цих граничних рамок.
Міняємо самостійно масло у двигуні автомобіля Chery Kimo
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому виконати заміну масла і залити змащувальну рідину 10W-40 в двигун автомобіля Чері Кімо.
- А для того, щоб після зливу відпрацьованого масла разом з ним з двигуна вийшло все те, що утворилося всередині його в результаті тривалого терміну експлуатації: бруд, металевий пил тощо, виробник рекомендує промити агрегат.
- Тому ми також вирішили промити двигун в процесі заміни масла і взяли для цього спеціальне мінеральне масло промивне від виробника Лукойл, марки 10W-40.
- А заливати в двигун в підсумку будемо напівсинтетичне масло такого ж типу 10W-40.
- Попутно поміняємо і повітряний фільтр, встановивши виріб типу BIG-filter, а також масляний фільтр – Mahle OC 988.
- На період промивки двигуна встановимо масляний фільтр фірми Mann типу W 7008.
- Крім того, при зливі масла на зливній пробці хочемо поміняти також ущільнювальне кільце.
- Отже, для початку запускаємо двигун і прогріваємо його до тієї міри, доки не включиться вентилятор.
- Це потрібно для того, щоб масло було максимально рідким і його легше було зливати з двигуна.
- Вентилятор вимкнувся, і ми виключааємо двигун, оскільки такого прогріву цілком достатньо.
- Після цього знімаємо кришку заливної горловини двигуна, а головкою на 17 відкручуємо зливну пробку і зливаємо масло.
- Масло в двигуні гаряче, а тому, щоб не обпектися, краще скористатися печатками при цьому.
- Після того, як масло практично стекло, підняли домкратом трохи автомобіль Чері Кімо з правого боку і потік масла відновився знову.
- Тому, почекаємо поки все добре стече.
- Після цього, нам потрібно відкрутити масляний фільтр, який розташований внизу під двигуном, перед балкою.
- Але, зверху його відкручувати незручно, тому краще будемо знімати знизу.
- Треба сказати, що нам пощастило, оскільки відкрутити масляний фільтр вдалося просто руками.
- А взагалі масляний фільтр в цьому автомобілі розташований в дуже незручному місці і часом відкрутити його буває дуже складно.
- Отже, ми зняли масляний фільтр, при цьому з нього і двигуна витекло ще трохи олії.
- Тепер беремо фільтр виробництва компанії Mann, який ми приготували для промивки двигуна, і змащуємо ущільнювальне кільце його маслом.
- І після цього встановлюємо фільтр на своє місце.
- Закручуємо на своє місце і зливну пробку двигуна Чері Кімо.
- Ущільнювальне кільце його при цьому не міняємо поки що.
- І тепер через заливну горловину наливаємо масло, яке ми приготували для промивки двигуна – компанії Лукойл.
- Після цього запускаємо двигун і даємо йому попрацювати 10-15 хвилин.
- Потім вимикаємо двигун, знімаємо кришку заливної горловини, відкручуємо зливну пробку і зливаємо повністю масло, яке ми туди залили.
- Слідом за тим, як витекло масло, відкручуємо також і масляний фільтр.
- При цьому, використовуємо для цієї мети спеціальний масляний ключ.
- Далі заливаємо один літр масла 10W-40, яке ми приготувала для остаточної заливки в промитий двигун.
- При цьому ні масляний фільтр не ставимо на місце, ні зливну пробку не закручуємо.
- Це робиться з тією метою, щоб залишки масла для промивання змішалися з хорошим маслом і вийшли назовні при цьому.
- У такому випадку цього масла залишиться в двигуні практично мізерна кількість.
- А двигун тим самим просто промиється чистим маслом. Тобто, вийде ще одна міні промивка.
- Після того, як масло повністю стекло з двигуна, беремо новий фільтр масляний виробництва компанії Mahle.
- Точно так, як і у попереднього фільтра змащуємо маслом його ущільнювальну гумку.
- Крім того, наливаємо трохи олії і в сам фільтр.
- Тут, звичайно, єдиної думки фахівців немає, тому кожен може чинити на власний розсуд: наливати масла у фільтр чи ні.
- Але, ми зазвичай наливаємо і вважаємо це правильним.
- І тепер встановлюємо новий масляний фільтр на своє місце.
- Тепер на зливну пробку встановлюємо нове мідне кільце.
- Його рекомендується змінювати після кожної зміни масла в двигуні.
- Далі закручуємо цю пробку на своє місце і підтягуємо ключем.
- І тепер беремо нове напівсинтетичне масло марки ENEOS типу 10W-40 і заливаємо його в двигун Чері Кімо.
- Це масло залили перший раз на ТО у офіційного дилера компанії і після цього ми використовуємо його постійно.
- Заливаємо приблизно 3 літри з 4-х літрової каністри.
- Далі перевіряємо за допомогою щупа масляного кількість масла в двигуні.
- Рівень його повинен досягати мінімальної позначки на щупі.
- Після цього закриваємо кришку заливної горловини і запускаємо двигун.
- Даємо йому трохи попрацювати і потім перевіряємо, чи немає патьоків біля зливної пробки і масляного фільтра.
- При їх наявності підтягуємо фільтр або пробку. Якщо все в порядку, значить можна починати рух.
- Після нетривалої експлуатації можна долити ще масла в двигун в кількості 0,5-0,7 літра.
- Після чого перевірити ще раз з допомогою щупа.
- На цьому нашу розповідь про заміну масла у двигуні автомобіля Чері Кімо можна вважати закінченою.