Гальмівна система автомобіля Деу Ланос нарівні з рульовим управлінням призначені в першу чергу для безпечного пересування.
Тому і та, і інша система завжди повинні бути в справному стані.
Як відомо, автомобіль Деу Ланос обладнаний гідравлічною системою гальмування.
Зв'язуючою ланкою в ній між головним гальмівним циліндром і гальмівними циліндрами, встановленими на колесах, є гнучкі гальмівні шланги.
За ним гальмівна рідина циркулює при натисканні на педаль гальма в салоні автомобіля.
З цього виходить, що такі деталі, як гальмівні шланги, повинні постійно перебувати в нормальному робочому стані.
А для цього власник автомобіля повинен постійно слідкувати за їх справністю і цілісністю.
І в разі необхідності своєчасно проводити заміну.
Міняємо самостійно шланги гальм на Daewoo Lanos
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна у себе в гаражі поміняти шланги гальм автомашини Деу Ланос.
- Отже, у нас настав час поміняти не тільки передні, але також і ззаду гальмівні шланги.
- Тому ми придбали і будемо встановлювати шланги виробництва італійської компанії Lpr.
- Потрібно відзначити, що з лівого боку ми вже поміняли гальмівні шланги.
- Просто там немає особливих проблем, за винятком, хіба що, вихлопної труби, яка трохи заважає, але якщо трохи помучитися, то виконати такий ремонт можна.
- А ось про праву сторону ми хочемо трохи розповісти.
- Отже, зриваємо зверху гайку на гальмівному шлангу.
- З нього навіть стала витікати трохи гальмівна рідина.
- Але, це не страшно, бо потім все одно доведеться доливати нової рідини, а нова завжди краще.
- Тепер беремо спеціальний ключ, призначений спеціально для скручування гальмівних трубок і шлангів.
- Потім знімаємо з допомогою гвинтика його, щоб він не міг провернутися на штуцері.
- З іншого боку, для страховки можна притримати ріжковим ключем на 19.
- Хоча, там на кріпленні гальмівної трубки є вибірки, які не дадуть їй провернутися, але для страховки можна притримати ключем.
- І після цього можна зривати штуцер гальмівної трубки.
- А далі відкручувати можна звичайним ключем.
- Якщо зривати штуцер звичайним рожковим ключем, то існує дуже велика ймовірність, що грані штуцера можна злизати.
- Відкрутивши трохи штуцер, пасатижами знімаємо фіксірующу трубку скоби тут і зверху.
- Далі беремо також звичайний ключ і відкручуємо гальмівну трубку Деу Ланос зверху.
- Звичайно, для значного полегшення такої роботи попередньо потрібно почистити щіткою всі з'єднання і обробити спеціальною рідиною WD-40.
- Після того, як відкрутити верхню трубку, одягаємо на її кінець невеличку трубочку з заглушкою.
- Це робиться для того, щоб, коли ми будемо відкручувати трубку внизу, то із неї не буде витікати гальмівна рідина.
- Крім того, ми можемо спокійно тепер міняти шланг, не боячись за витікання рідини з трубки.
- Тепер, після того, як трубки зверху і знизу відкручені можна знімати і гальмівну шлангу.
- Як видно, цей шланг вже почав тріскатися, так, що недалекий той час, коли він стане непридатним для використання.
- Тому беремо новий шланг і встановлюємо його на місце.
- Після цього накручуємо нижню трубку, а потім вже і верхню.
- При цьому різьблення на шлангу і на трубках краще всього заздалегідь змастити.
- Тепер перебираємося на переднє колесо і добре очищаємо, а також обробляємо з'єднання гальмівних трубок зі шлангами.
- Після цього знову беремо спеціальний ключ, одягаємо його на штуцер
- І потім, таким же чином, як і на задньому колесі зриваємо штуцер.
- Далі відкручуємо трохи трубку, пасатижами виймаємо фіксатор і далі вже повністю відкручуємо гальмівну трубку Деу Ланос.
- Після цього відкидаємо гальмівний шланг, а на трубку відразу одягаємо шлангочку з заглушкою.
- Далі вивертаємо кермо вправо і в результаті отримуємо зручний доступ до гальмівного шланга і до суппорта.
- І далі приступаємо до відкручування гальмівного шланга.
- Шайба на болту з міді, яким утримувалася шланга, в обов'язковому порядку підлягає заміні.
- Після цього беремо знову новий шланг гальмівний з новою мідною шайбою
- І ставимо шланг на своє місце.
- Затягуємо спочатку знизу, біля супорта.
- При цьому потрібно дивитися, щоб невеликий загин, наявний на наконечнику шланга був спрямований у підсумку в бік від супорта.
- Після цього добре протираємо верхнє кріплення шланга з тим, щоб при установці ніякі частинки сміття не потрапили всередину шланга.
- Далі знімаємо кришку з трубки, ставимо на місце шланг і закручуємо його.
- І ставимо при цьому нову скобу, тому, що стара вже не годиться для подальшого використання.
- Тепер, раз у нас знято колесо і є зручний доступ до спускного штуцера, відкрутимо його і почекаємо появи з-під нього рідини.
- Заодно і прогонемо його різьбу, щоб потім, коли будемо прокачувати гальма було легше його відкрутити.
- Після цього, таким же чином знімаємо гальмівну шлангу і з лівого боку попереду автомобіля Деу Ланос.
- Після того, як поміняли і закрутили всі гальмівні шланги, прокачуємо гальма.
- По завершенню в обов'язковому порядку слід перевірити скрізь на всіх чотирьох колесах встановлені шланги на предмет можливого підтікання рідини.
- На завершення можна всі наявні на шлангах і трубках з'єднання змастити графітовим мастилом, щоб запобігти появі іржі на них.
- Ну і на цьому заміну гальмівних шлангів на Деу Ланос можна вважати закінченою.