Заміна гальмівного шланга Деу Ланос

Гальмівна система автомобіля Деу Ланос нарівні з рульовим управлінням призначені в першу чергу для безпечного пересування.

Тому і та, і інша система завжди повинні бути в справному стані.

Як відомо, автомобіль Деу Ланос обладнаний гідравлічною системою гальмування.

Зв'язуючою ланкою в ній між головним гальмівним циліндром і гальмівними циліндрами, встановленими на колесах, є гнучкі гальмівні шланги.

За ним гальмівна рідина циркулює при натисканні на педаль гальма в салоні автомобіля.

З цього виходить, що такі деталі, як гальмівні шланги, повинні постійно перебувати в нормальному робочому стані.

А для цього власник автомобіля повинен постійно слідкувати за їх справністю і цілісністю.

І в разі необхідності своєчасно проводити заміну.

Міняємо самостійно шланги гальм на Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна у себе в гаражі поміняти шланги гальм автомашини Деу Ланос.

як можна у себе в гаражі поміняти шланги гальм

  • Отже, у нас настав час поміняти не тільки передні, але також і ззаду гальмівні шланги.
  • Тому ми придбали і будемо встановлювати шланги виробництва італійської компанії Lpr.

будемо встановлювати шланги виробництва італійської компанії Lpr.

  • Потрібно відзначити, що з лівого боку ми вже поміняли гальмівні шланги.

Треба зазначити, що з лівого боку ми вже поміняли гальмові шланги.

  • Просто там немає особливих проблем, за винятком, хіба що, вихлопної труби, яка трохи заважає, але якщо трохи помучитися, то виконати такий ремонт можна.
  • А ось про праву сторону ми хочемо трохи розповісти.
  • Отже, зриваємо зверху гайку на гальмівному шлангу.

Отже, зриваємо зверху гайку на гальмівному шлангу.

  • З нього навіть стала витікати трохи гальмівна рідина.

З нього навіть стала витікати трохи гальмівна рідина.

  • Але, це не страшно, бо потім все одно доведеться доливати нової рідини, а нова завжди краще.
  • Тепер беремо спеціальний ключ, призначений спеціально для скручування гальмівних трубок і шлангів.

Тепер беремо спеціальний ключ,

Одягаємо його на штуцер трубки.

  • Потім знімаємо з допомогою гвинтика його, щоб він не міг провернутися на штуцері.

Потім знімаємо з допомогою гвинтика його

  • З іншого боку, для страховки можна притримати ріжковим ключем на 19.

З іншого боку, для страховки можна притримати ріжковим ключем на 19.

  • Хоча, там на кріпленні гальмівної трубки є вибірки, які не дадуть їй провернутися, але для страховки можна притримати ключем.
  • І після цього можна зривати штуцер гальмівної трубки.
  • А далі відкручувати можна звичайним ключем.
  • Якщо зривати штуцер звичайним рожковим ключем, то існує дуже велика ймовірність, що грані штуцера можна злизати.
  • Відкрутивши трохи штуцер, пасатижами знімаємо фіксірующу трубку скоби тут і зверху.

пасатижами знімаємо фіксують трубку скоби тут і зверху.

  • Далі беремо також звичайний ключ і відкручуємо гальмівну трубку Деу Ланос зверху.

відкручуємо гальмівну трубку Деу Ланос зверху.

  • Звичайно, для значного полегшення такої роботи попередньо потрібно почистити щіткою всі з'єднання і обробити спеціальною рідиною WD-40.
  • Після того, як відкрутити верхню трубку, одягаємо на її кінець невеличку трубочку з заглушкою.

одягаємо на її кінець невеличку трубочку з заглушкою.

  • Це робиться для того, щоб, коли ми будемо відкручувати трубку внизу, то із неї не буде витікати гальмівна рідина.
  • Крім того, ми можемо спокійно тепер міняти шланг, не боячись за витікання рідини з трубки.

Крім того, ми можемо спокійно тепер міняти шланг,

  • Тепер, після того, як трубки зверху і знизу відкручені можна знімати і гальмівну шлангу.

 можна знімати і гальмівну шлангу.

  • Як видно, цей шланг вже почав тріскатися, так, що недалекий той час, коли він стане непридатним для використання.

Як видно, цей шланг вже почав тріскатися

  • Тому беремо новий шланг і встановлюємо його на місце.

Тому беремо новий шланг і встановлюємо його на місце.

  • Після цього накручуємо нижню трубку, а потім вже і верхню.

Після цього накручуємо нижню трубку, а потім вже і верхню.

  • При цьому різьблення на шлангу і на трубках краще всього заздалегідь змастити.
  • Тепер перебираємося на переднє колесо і добре очищаємо, а також обробляємо з'єднання гальмівних трубок зі шлангами.

Тепер перебираємося на переднє колесо

  • Після цього знову беремо спеціальний ключ, одягаємо його на штуцер

Після цього знову беремо спеціальний ключ, одягаємо його на штуцер

  • І потім, таким же чином, як і на задньому колесі зриваємо штуцер.
  • Далі відкручуємо трохи трубку, пасатижами виймаємо фіксатор і далі вже повністю відкручуємо гальмівну трубку Деу Ланос.

далі вже повністю відкручуємо гальмівну трубку

  • Після цього відкидаємо гальмівний шланг, а на трубку відразу одягаємо шлангочку з заглушкою.

на трубку відразу одягаємо шлангочку з заглушкою.

  • Далі вивертаємо кермо вправо і в результаті отримуємо зручний доступ до гальмівного шланга і до суппорта.

Далі вивертаємо кермо вправо

  • І далі приступаємо до відкручування гальмівного шланга.
  • Шайба на болту з міді, яким утримувалася шланга, в обов'язковому порядку підлягає заміні.

в обов'язковому порядку підлягає заміні.

  • Після цього беремо знову новий шланг гальмівний з новою мідною шайбою

беремо знову новий шланг гальмівний з новою мідною шайбою

  • І ставимо шланг на своє місце.
  • Затягуємо спочатку знизу, біля супорта.
  • При цьому потрібно дивитися, щоб невеликий загин, наявний на наконечнику шланга був спрямований у підсумку в бік від супорта.
  • Після цього добре протираємо верхнє кріплення шланга з тим, щоб при установці ніякі частинки сміття не потрапили всередину шланга.
  • Далі знімаємо кришку з трубки, ставимо на місце шланг і закручуємо його.

ставимо на місце шланг і закручуємо його.

  • І ставимо при цьому нову скобу, тому, що стара вже не годиться для подальшого використання.

І ставимо при цьому нову скобу,

  • Тепер, раз у нас знято колесо і є зручний доступ до спускного штуцера, відкрутимо його і почекаємо появи з-під нього рідини.

відкрутимо його і почекаємо появи з-під нього рідини.

  • Заодно і прогонемо його різьбу, щоб потім, коли будемо прокачувати гальма було легше його відкрутити.
  • Після цього, таким же чином знімаємо гальмівну шлангу і з лівого боку попереду автомобіля Деу Ланос.
  • Після того, як поміняли і закрутили всі гальмівні шланги, прокачуємо гальма.
  • По завершенню в обов'язковому порядку слід перевірити скрізь на всіх чотирьох колесах встановлені шланги на предмет можливого підтікання рідини.

 перевірити скрізь на всіх чотирьох колесах встановлені шланги

  • На завершення можна всі наявні на шлангах і трубках з'єднання змастити графітовим мастилом, щоб запобігти появі іржі на них.
  • Ну і на цьому заміну гальмівних шлангів на Деу Ланос можна вважати закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна гальмівного шланга Деу Ланос"

Відгуки: 0




Циліндр для ремонту Деу Ланос:

Шланг для ремонту Деу Ланос:

Педалі для ремонту Деу Ланос:

Гайка для ремонту Деу Ланос:

Трубка для ремонту Деу Ланос:

Заглушки для ремонту Деу Ланос:

Фіксатор для ремонту Деу Ланос:

Супорт для ремонту Деу Ланос:

Шайба для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

.