Величезне значення в пристрої автомобіля Чері Амулет грає ходова частина і зокрема її підвіска.
Це ціла система хитросплетених ричагів, механізмів та інших деталей, що забезпечують безперебійний зв'язок автомобіля з дорожнім полотном.
Сайлентблоки – це еластичний вигляд сполук багатьох ричагів та інших деталей підвіски.
З їх допомогою вся підвіска багато в чому згладжує і послаблює всі поштовхи і коливання, які отримує автомобіль при русі від нерівностей дорожнього полотна.
Іншими словами, вся ця конструкція забезпечує комфорт при пересуванні на автомобілі.
Реактивна тяга – це один з елементів підвіски, спереду обмежує хід поворотних кулаків, а також задніх мостів.
Крім того, вона забезпечує коректну роботу зчеплення автомобіля і також багато в чому сприяє зменшенню коливань авто при русі.
Міняємо самостійно задні сайлентблоки передніх ричагів, а також реактивних тяг Chevrolet Lacetti
У цій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому замінити задні сайлентблоки в передніх ричагах і в реактивній тязі підвіски автомобіля Шевроле Лачетті.
- Отже, в русі ми стали помічати, що при наборі швидкості наш автомобіль став втрачати дорогу і його буквально кидало з боку в бік.
- При детальному візуальному огляді підвіски було виявлено, що розбиті задні сайлентблоки передніх ричагів, а також задніх реактивних тяг.
- Це цілком може бути причиною такої поведінки нашого автомобіля на дорозі.
- Тому цілком очевидно, що ці деталі потрібно замінити.
- Для цього ми і придбали два металорезинових нових сайлентблока.
- В цих деталях корпус виготовлений з металу, а сам сайлентблок всередині – прогумований.
- А також придбали чотири сайлентблоки на дві задніх реактивних тяги (по дві на кожну).
- Отже, для того, щоб зняти передні ричаги нам, перш за все, необхідно відкрутити захист двигуна.
- В принципі проблем зі зняттям самих ричагів виникнути не повинно.
- Але ось болти на сайлентблоках можуть закисати в їх втулках, тому ми не радимо відразу для їх відкручування використовувати пневмо - або електроінструменти.
- Краще спочатку зірвати ці болти, ну, а вже потім користуватися будь-якими інструментами. Це допоможе вам уникнути провертання гвинтів.
- Значить знімаємо передні колеса і відкручуємо шарові опори. Болти виймаємо при цьому.
- І далі відкручуємо кріплення важелів.
- Спочатку обробили болти засобом WD-40 і потім зірвали, після чого кілька разів прокручували вперед-назад, щоб не зірвати гайку, що знаходиться всередині кріплення.
- Відкрутивши ці болти, тепер відкручуємо задні, де будемо міняти сайлентблоки на Шевроле Лачетті.
- Тут болт викрутився за лічені секунди.
- Це все тому, що раніше ми його вже викручували, проводячи ремонт, і після цього змастили мідним мастилом.
- Тепер можна порівняти цей болт з тим, який ми ледве-ледве викрутили.
- Болт, який ми раніше змастили, сьогодні виглядає, як новий. А болт, який ніхто раніше не відкручував має вигляд старого і іржавого.
- Це говорить про те, що потрібно завжди встановлювати фурнітуру всю в мастилі.
- Звільнивши ричагів від болтів, знімаємо їх і тепер перевіряємо.
- При огляді виявилося, що шарові опори тут в нормальному стані.
- Одна, правда, трохи заїдає, але ми її змастимо і думаємо вона ще походить.
- А ось, що стосується задніх втулок, то тут ситуація виявилася набагато гірше.
- На одному ричагі сайлентблок буквально розірваний.
- Не в кращому стані і задній сайлентблок на іншому ричазі. Передні ричаги і там, і там виглядають ще нормально.
- Хочеться акцентувати увагу на тому, що завжди потрібно міняти сайлентблоки на обох ричагах відразу, тобто попарно. Так просто заведено.
- Крім того, варто пам'ятати, що встановлений сайлентблок після заміни має стояти в такому ж положенні, що і старий.
- Для цього перед тим, як знімати сайлентблок поставте на ричагу мітки, щоб точно так встановити потім і новий.
- В іншому випадку, якщо ви встановите новий сайлентблок не так, як стояв старий, то користі від цього буде мало.
- Машину при цьому буде кидати з боку в бік і користі від вашого ремонту ви не отримаєте ніякого.
- Для того, щоб вибити задній сайлентблок встановлюємо на будь-яку підставку. Ми поставили просто на цеглу.
- Після цього беремо керн або пробійник, наставляємо його між сайлентблоком і втулкою, в якій він сидить.
- Потім, б'ючи молотком, поступово вибиваємо.
- При цьому, якщо стінки втулки або посадкового гнізда сайлентблока трохи погнуться, потім молотком все це діло можна вирівняти.
- Точно так вибиваємо задній сайлентблок і на другому ричагі.
- Вставити нові можна, як методом затягування за допомогою шпильки з великими шайбами, так і запресувати за допомогою преса. Ми будемо використовувати другий спосіб.
- Після того, як вибили сайлентблоки, підрівняли стінки втулок і за допомогою напилка їх трохи прошлифовали, щоб не було задирів.
- Далі нам потрібно підібрати оправки по діаметру отвора важеля, щоб запресувати нові сайлентблоки.
- В даному випадку нас виручив опорний підшипник задньої стійки амортизатора такого ж Шевроле Лачетті.
- Ми взяли від нього саму опору, зробили трохи більший отвір, сточили його трохи на конус і тепер ця деталь відмінно вставляється в заглиблення ричага.
- Крім того, підбираємо ще й наставку зверху, після чого все це встановлюємо під прес.
- Після цього починаємо здавлювати, контролюючи при цьому, щоб скрізь дотримувалося центрування і сайлентблок не перекосився.
- Приблизно за 1 мм до кромки втулки цей процес завершуємо.
- Далі точно так запресовуємо сайлентблок і на другому ричазі.
- Тепер можна ричаги встановлювати на свої місця.
- Після цього переходимо до реактивних тяг.
- Там нас чекала неприємність, оскільки болти остаточно закисли і відкрутити їх ніяк не виходить.
- Тому довелося зрізати їх за допомогою болгарки і далі вже розбиратися на робочому столі.
- Отже, старі сайлентблоки на реактивних тягах ми вибили і тепер приступаємо до встановлення нових.
- При цьому потрібно мати на увазі, що в реактивних тягах сайлентблоки встановлюються таким чином, щоб бобишки чи напливи, що є на них, збігалися з напрямком самої тяги.
- Попередньо змочуєм сайлентблок і втулку на кінці тяги в мильному розчині, щоб полегшити процес запресування.
- після цього вставляємо тягу з сайлентблоком в лещата і поступово затискаємо, стежачи за тим, щоб сайлентблок заходив правильно і рівно.
- Звичайно, тут також можна використовувати шпильку з шайбами і затягнути сайлентблок у втулку реактивної тяги. Але, за допомогою лещат це можна зробити набагато легше і швидше.
- Не забувайте також на початку запресування трохи поправити сайлентблок, заштовхати з допомогою гострої або тонкої шпильки його напливи всередину втулки.
- Після цього процес запресування втулок у реактивні тяги Шевроле Лачетті піде легше.
- Крім того, одночасно з вдавленням ворушіть тягою, полегшуючи шлях сайлентблоку і запобігаючи його зажовуванню.
- А перед завершенням знімаємо тягу з лещат і тепер викруткою із зворотного боку витягуємо развальцовку сайлентблока назовні, пройшовшись по колу.
- І потім можна знову в лещатах затиснути і дотиснути сайлентблок вже до кінця.
- Тепер у нас виникла ще одна проблема.
- Втулка реактивної тяги залишилася на задньому кулаці, оскільки, як раніше говорилося, відкрутити було неможливо через те, що все закисло.
- Тому ми легенько зробили поздовжній надріз на втулці.
- Після цього, також акуратно, щоб не зіпсувати шпильку, за допомогою молотка і зубила дещо розширили цей надріз.
- Потім додатково обробили WD-40 і за допомогою трубного ключа нарешті скрутили цю втулку.
- Тепер можна встановлювати тут нову реактивну тягу. Благо ми заздалегідь придбали дві нові такі тяги.
- Таким чином ми встановили нові задні сайлентблоки на передні ричаги.
- В деяких місцях поставили нові болти. Замінили сайлентблоки і встановили нові реактивні тяги ззаду також.
- Після цього потрібно одягнути колеса на місце, опустити автомобіль і під навантаженням грунтовно затянути всі ці болти на реактивних тягах і на передніх ричагах.
- Зробити це потрібно в обов'язковому порядку, оскільки якщо це не зробити, то всі сайлентблоки, які ми замінили незабаром просто порвуться.
- Ну і попутно, коли ми вже тут затіяли ремонт, замінили і паливний фільтр.
- І на цьому весь ремонт наш закінчився. Намучилися ми добре з реактивними тягами, але все ж виконали своє завдання.
- На цьому наша розповідь про заміну задніх втулок на передніх ричагах і на реактивних тягах Шевроле Лачетті також підійшов до кінця.