Шевроле Лачетті міняємо сайлентблоки задні передніх ричагів і поздовжніх реактивних тяг

Величезне значення в пристрої автомобіля Чері Амулет грає ходова частина і зокрема її підвіска.

Це ціла система хитросплетених ричагів, механізмів та інших деталей, що забезпечують безперебійний зв'язок автомобіля з дорожнім полотном.

Сайлентблоки – це еластичний вигляд сполук багатьох ричагів та інших деталей підвіски.

З їх допомогою вся підвіска багато в чому згладжує і послаблює всі поштовхи і коливання, які отримує автомобіль при русі від нерівностей дорожнього полотна.

Іншими словами, вся ця конструкція забезпечує комфорт при пересуванні на автомобілі.

Реактивна тяга – це один з елементів підвіски, спереду обмежує хід поворотних кулаків, а також задніх мостів.

Крім того, вона забезпечує коректну роботу зчеплення автомобіля і також багато в чому сприяє зменшенню коливань авто при русі.

Міняємо самостійно задні сайлентблоки передніх ричагів, а також реактивних тяг Chevrolet Lacetti

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому замінити задні сайлентблоки в передніх ричагах і в реактивній тязі підвіски автомобіля Шевроле Лачетті.

як правильно самому замінити сайлентблоки в задніх передніх важелях

  • Отже, в русі ми стали помічати, що при наборі швидкості наш автомобіль став втрачати дорогу і його буквально кидало з боку в бік.
  • При детальному візуальному огляді підвіски було виявлено, що розбиті задні сайлентблоки передніх ричагів, а також задніх реактивних тяг.
  • Це цілком може бути причиною такої поведінки нашого автомобіля на дорозі.
  • Тому цілком очевидно, що ці деталі потрібно замінити.
  • Для цього ми і придбали два металорезинових нових сайлентблока.

  • В цих деталях корпус виготовлений з металу, а сам сайлентблок всередині – прогумований.
  • А також придбали чотири сайлентблоки на дві задніх реактивних тяги (по дві на кожну).
  • Отже, для того, щоб зняти передні ричаги нам, перш за все, необхідно відкрутити захист двигуна.

перш за все, необхідно відкрутити захист двигуна.

  • В принципі проблем зі зняттям самих ричагів виникнути не повинно.
  • Але ось болти на сайлентблоках можуть закисати в їх втулках, тому ми не радимо відразу для їх відкручування використовувати пневмо - або електроінструменти.
  • Краще спочатку зірвати ці болти, ну, а вже потім користуватися будь-якими інструментами. Це допоможе вам уникнути провертання гвинтів.
  • Значить знімаємо передні колеса і відкручуємо шарові опори. Болти виймаємо при цьому.
  • І далі відкручуємо кріплення важелів.

І далі відкручуємо кріплення важелів

  • Спочатку обробили болти засобом WD-40 і потім зірвали, після чого кілька разів прокручували вперед-назад, щоб не зірвати гайку, що знаходиться всередині кріплення.
  • Відкрутивши ці болти, тепер відкручуємо задні, де будемо міняти сайлентблоки на Шевроле Лачетті.
  • Тут болт викрутився за лічені секунди.
  • Це все тому, що раніше ми його вже викручували, проводячи ремонт, і після цього змастили мідним мастилом.
  • Тепер можна порівняти цей болт з тим, який ми ледве-ледве викрутили.

Тепер можна порівняти цей болт з тим, який ми ледве-ледве викрутили.

  • Болт, який ми раніше змастили, сьогодні виглядає, як новий. А болт, який ніхто раніше не відкручував має вигляд старого і іржавого.
  • Це говорить про те, що потрібно завжди встановлювати фурнітуру всю в мастилі.
  • Звільнивши ричагів від болтів, знімаємо їх і тепер перевіряємо.

Звільнивши важелі від болтів, знімаємо важелі і тепер перевіряємо.

  • При огляді виявилося, що шарові опори тут в нормальному стані.
  • Одна, правда, трохи заїдає, але ми її змастимо і думаємо вона ще походить.
  • А ось, що стосується задніх втулок, то тут ситуація виявилася набагато гірше.
  • На одному ричагі сайлентблок буквально розірваний.

На одному важелі сайлентблок буквально розірваний.

  • Не в кращому стані і задній сайлентблок на іншому ричазі. Передні ричаги і там, і там виглядають ще нормально.
  • Хочеться акцентувати увагу на тому, що завжди потрібно міняти сайлентблоки на обох ричагах відразу, тобто попарно. Так просто заведено.
  • Крім того, варто пам'ятати, що встановлений сайлентблок після заміни має стояти в такому ж положенні, що і старий.
  • Для цього перед тим, як знімати сайлентблок поставте на ричагу мітки, щоб точно так встановити потім і новий.

перед тим, як знімати сайлентблок поставте на важелі мітки

  • В іншому випадку, якщо ви встановите новий сайлентблок не так, як стояв старий, то користі від цього буде мало.
  • Машину при цьому буде кидати з боку в бік і користі від вашого ремонту ви не отримаєте ніякого.
  • Для того, щоб вибити задній сайлентблок встановлюємо  на будь-яку підставку. Ми поставили просто на цеглу.
  • Після цього беремо керн або пробійник, наставляємо його між сайлентблоком і втулкою, в якій він сидить.
  • Потім, б'ючи молотком, поступово вибиваємо.

Потім, б'ючи молотком, поступово вибиваємо.

  • При цьому, якщо стінки втулки або посадкового гнізда сайлентблока трохи погнуться, потім молотком все це діло можна вирівняти.

  • Точно так вибиваємо задній сайлентблок і на другому ричагі.
  • Вставити нові можна, як методом затягування за допомогою шпильки з великими шайбами, так і запресувати за допомогою преса. Ми будемо використовувати другий спосіб.
  • Після того, як вибили сайлентблоки, підрівняли стінки втулок і за допомогою напилка їх трохи прошлифовали, щоб не було задирів.
  • Далі нам потрібно підібрати оправки по діаметру отвора важеля, щоб запресувати нові сайлентблоки.
  • В даному випадку нас виручив опорний підшипник задньої стійки амортизатора такого ж Шевроле Лачетті.
  • Ми взяли від нього саму опору, зробили трохи більший отвір, сточили його трохи на конус і тепер ця деталь відмінно вставляється в заглиблення ричага.

  • Крім того, підбираємо ще й наставку зверху, після чого все це встановлюємо під прес.

 після чого все це встановлюємо під прес.

  • Після цього починаємо здавлювати, контролюючи при цьому, щоб скрізь дотримувалося центрування і сайлентблок не перекосився.

Після цього починаємо здавлювати

  • Приблизно за 1 мм до кромки втулки цей процес завершуємо.
  • Далі точно так запресовуємо сайлентблок і на другому ричазі.
  • Тепер можна ричаги встановлювати на свої місця.
  • Після цього переходимо до реактивних тяг.
  • Там нас чекала неприємність, оскільки болти остаточно закисли і відкрутити їх ніяк не виходить.

болти остаточно закисли і відкрутити їх ніяк не виходить.

  • Тому довелося зрізати їх за допомогою болгарки і далі вже розбиратися на робочому столі.
  • Отже, старі сайлентблоки на реактивних тягах ми вибили і тепер приступаємо до встановлення нових.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що в реактивних тягах сайлентблоки встановлюються таким чином, щоб бобишки чи напливи, що є на них, збігалися з напрямком самої тяги.

напливи, що є на них, збігалися з напрямком самої тяги.

  • Попередньо змочуєм сайлентблок і втулку на кінці тяги в мильному розчині, щоб полегшити процес запресування.
  • після цього вставляємо тягу з сайлентблоком в лещата і поступово затискаємо, стежачи за тим, щоб сайлентблок заходив правильно і рівно.

 вставляємо тягу з сайлентблоком в лещата і поступово затискаємо

  • Звичайно, тут також можна використовувати шпильку з шайбами і затягнути сайлентблок у втулку реактивної тяги. Але, за допомогою лещат це можна зробити набагато легше і швидше.
  • Не забувайте також на початку запресування трохи поправити сайлентблок, заштовхати з допомогою гострої або тонкої шпильки його напливи всередину втулки.

  • Після цього процес запресування втулок у реактивні тяги Шевроле Лачетті піде легше.
  • Крім того, одночасно з вдавленням ворушіть тягою, полегшуючи шлях сайлентблоку і запобігаючи його зажовуванню.  

 полегшуючи шлях сайлентблоку і запобігаючи його зажовыв

  • А перед завершенням знімаємо тягу з лещат і тепер викруткою із зворотного боку витягуємо развальцовку сайлентблока назовні, пройшовшись по колу.

  • І потім можна знову в лещатах затиснути і дотиснути сайлентблок вже до кінця.
  • Тепер у нас виникла ще одна проблема.
  • Втулка реактивної тяги залишилася на задньому кулаці, оскільки, як раніше говорилося, відкрутити було неможливо через те, що все закисло.
  • Тому ми легенько зробили поздовжній надріз на втулці.
  • Після цього, також акуратно, щоб не зіпсувати шпильку, за допомогою молотка і зубила дещо розширили цей надріз.
  • Потім додатково обробили WD-40 і за допомогою трубного ключа нарешті скрутили цю втулку.

 допомогою трубного ключа нарешті скрутили цю втулку.

  • Тепер можна встановлювати тут нову реактивну тягу. Благо ми заздалегідь придбали дві нові такі тяги.
  • Таким чином ми встановили нові задні сайлентблоки на передні ричаги.
  • В деяких місцях поставили нові болти. Замінили сайлентблоки і встановили нові реактивні тяги ззаду також.
  • Після цього потрібно одягнути колеса на місце, опустити автомобіль і під навантаженням грунтовно затянути всі ці болти на реактивних тягах і на передніх ричагах.
  • Зробити це потрібно в обов'язковому порядку, оскільки якщо це не зробити, то всі сайлентблоки, які ми замінили незабаром просто порвуться.
  • Ну і попутно, коли ми вже тут затіяли ремонт, замінили і паливний фільтр.

замінили і паливний фільтр.

  • І на цьому весь ремонт наш закінчився. Намучилися ми добре з реактивними тягами, але все ж виконали своє завдання.
  • На цьому наша розповідь про заміну задніх втулок на передніх ричагах і на реактивних тягах Шевроле Лачетті також підійшов до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Лачетті міняємо сайлентблоки задні передніх ричагів і поздовжніх реактивних тяг"

Відгуки: 0




Сайлентблок для ремонту Шевроле Лачетті:

Ричаг підвіски для ремонту Шевроле Лачетті:

Тяга для ремонту Шевроле Лачетті:

Кулак для ремонту Шевроле Лачетті:

Захист двигуна для ремонту Шевроле Лачетті:

Болти для ремонту Шевроле Лачетті:

Втулка для ремонту Шевроле Лачетті:

Шарова опора для ремонту Шевроле Лачетті:

Кріплення для ремонту Шевроле Лачетті:

Гайка для ремонту Шевроле Лачетті:

.