В передньопривідному автомобілі Чері Елара, який також називається А21 і Фора, ведучі колеса отримують крутний момент від трансмісії через спеціальні Шарніри рівних кутових швидкостей або скорочено Шрус.
В побуті такі шарніри ще називають«гранатою", оскільки форма його дійсно нагадує цей бойовий снаряд.
Унікальність Шруса полягає в тому, що, завдяки йому, ведучі колеса можуть отримувати крутний момент навіть при їх повороті в горизонтальній площині.
При цьому такий шарнір дає можливість здійснювати поворот до 70 градусів.
І все це завдяки унікальній конструкції шарніра, основу якої становить сепаратор з кульками.
Корпус вузла має внутрішні канавки, в яких і обертається цей сепаратор.
Легкість обертання забезпечує мастило, яким набивають корпус вузла.
А для того, щоб в з'єднання не потрапляли пил, бруд, пісок та інші дрібні частинки зверху Шрус закривається спеціальним гумовим або силіконовим чохлом, що називаеться пильником.
Саме обрив пильника - є несправністю, що найбільш часто зустрічається в такому шарнірі, як Шрус.
Міняємо самостійно пильник Шруса на Chery Elara (A21)
У нашій статті ми розповімо про те, як можна самостійно без допомоги фахівців замінити пильник Шруса на автомобілі Чері Елара (А21).
- Отже, всі ми знаємо, що Шрус завжди знімається в такому порядку: відкручується гайка, поки стоїть колесо, потім відкручується і знімається саме колесо, а далі витягується вже сам шарнір.
- При цьому, для того, щоб зняти Шрус зазвичай відкручують і знімають нижню шарову опору.
- Ми ж вирішили, що набагато зручніше в цьому випадку відкрутити стійку, тому і розкрутили її.
- Іншими словами, відкрутили два болта на стійці, потім вивернули колесо або ступицю вліво і таким чином Шрус вийшов сам зі свого гнізда.
- Після цього видалили порваний пильовик, заради якого все і затівалося.
- Ну і тепер потрібно зняти Шрус з півосі, щоб можна було встановити новий пильовик.
- Як це зробити в цьому положенні ми відразу, звичайно, придумати не змогли.
- Однак потім затиснули піввісь в малі лещата.
- А щоб якось зафіксувати піввісь лещата закріпили на столі.
- Тепер піввісь була жорстко закріплена і головне, що з КПП Чері Елара (А21) вона при наших подальших маніпуляціях вже не витягнеться.
- Далі за допомогою середнього молотка стали намагатися збити Шрус з півосі, б'ючи при цьому по внутрішній обоймі сепаратора.
- Однак результату це не дало.
- Тому довелося взяти більш потужний і великий молоток.
- Змушені були зняти захисний щиток, оскільки він дещо заважав нам і сковував рухи під час розмаху.
- І ось після буквально одного-двох ударів великим молотком гранату вдалося збити.
- При цьому удари завдали не особливо сильні, а чутливі.
- Розповідаємо ми це все для того, щоб поділитися своїм, так би мовити, нововведенням.
- В результаті цього нам не довелося знімати ніяких інших вузлів і деталей, для того, щоб зняти Шрус.
- Крім того, нам не потрібен ніякий спеціальний знімач для того, щоб збити гранату.
- В результаті нам довелося відкрутити два болта на стійці і одну гайку на самому Шрусі.
- Ну і, природньо, необхідно було зняти колесо автомобіля. І на цьому все – Шрус в результаті був знятий.
- Тепер можна спокійно вдягати новий пильник, набивати гранату мастилом і збирати все в зворотній послідовності.
- Такий порядок ремонту дозволить скоротити не тільки ваші зусилля, але і час, що важливо.
- На цьому наша розповідь про замінену пильника Шруса на Чері Елара А21 або Фора закінчено.