• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Шевроле Авео як замінити диск, корзину зчеплення і вижимний підшипник

Важко уявити автомобіль, в якому двигун безпосередньо пов'язаний з коробкою перемикання передач.

Варто запустити агрегат, і машина починає стрибати і сіпатися, щоб рушити з місця.

А що робити, коли необхідно перемкнути передачу?!

Не кажучи вже про те, що зупинка в такому випадку буде можлива тільки при повному вимиканні двигуна.

І що з ним в результаті стане через нетривалий час?

Саме для вирішення всіх цих завдань, а також з метою уникнути таких неприємностей і було придумано зчеплення.

В автомобілі Шевроле Авео, як і в інших моделях, зчеплення забезпечує плавне під'єднання маховика колінвала до КПП на початку руху, а також в процесі цього для перемикання передач.

Мало того, зчеплення оберігає всю трансмісію від великих перевантажень, що виникають під час різкого гальмування при включеній передачі.

Тим самим воно продовжує термін служби цієї системи.

Міняємо самостійно диск, кошик і вижимний підшипник  Chevrolet Aveo

У цій статті ми розповімо про порядок заміни самостійно зчеплення на Шевроле Авео.

 ми розповімо про порядок заміни самостійно зчеплення на Деу Авео.

  • Отже, у нас автомобіль з пробігом трохи більше 765 тис. кілометрів, який посилено експлуатувався.

у нас автомобіль з пробігом трохи більше 765 тис. кілометрів, який посилено експлуатувався

  • Раніше двигун цього авто пройшов капітальний ремонт, під час якого було встановлено новий диск зчеплення і вижимний підшипник.
  • З цього моменту пройшло вже майже два роки, а машина пройшла понад 150 тис. кілометрів.
  • За цей час зчеплення ніхто не ремонтував і нічого там не робив.
  • Сам двигун знаходиться в принципі в нормальному стані.

двигун знаходиться в принципі в нормальному стані.

  • Мало того, крім заміни ременів ГРМ його роликів ніхто нічого цього агрегату не робив.
  • Такий ремонт зазвичай завжди починається зі зняття акумуляторної батареї.
  • Просто після цього у нас відкривається доступ до інших сполук, до того ж ліву подушку буде легше відкрутити.
  • Далі ми зазвичай знімаємо все кріплення зверху, яке нам буде заважати і тільки потім переходимо до роботи вниз, під машину.
  • Знявши акумулятор, нам треба було відкрутити майданчик, на якому він стояв.
  • Але цього разу виникли проблеми.
  • Два болта з одного боку открутились, а два з іншого ніяк не піддаються.
  • Один з них лопнув, а на іншому навіть злизалися грані.

Один з них лопнув, а на іншому навіть злизалися грані.

  • Просто майданчик цей, як і кріплення його, також грунтовно окислилися і стан їх жахливий.
  • Після довгих мук ми наварили гайку на цей болт, що зіпсувався, і незважаючи на те, що він обірвався, ми ще раз наварили і все ж викрутили цей болт, після чого і зняли майданчик акумулятора Шевроле Авео.

все ж викрутили цей болт, після чого і зняли майданчик

  • Нам просто хотілося, щоб ці болти залишалися, оскільки довелося б їх потім висвердлювати, нарізати знову різьблення.
  • Адже загалом це ціла проблема.
  • Але, нам вдалося все ж зняти майданчик, після чого стало зручним знімати кулісу перемикання передач на КПП.
  • Далі відкручуємо верхній болт на 19, що утримує коробку біля двигуна, а також циліндр зчеплення.

відкручуємо верхній болт на 19, утримує коробку біля двигуна,

  • Всю нашу роботу дещо ускладнює встановлене ГБО на автомобілі, але від цього нікуди не дінешся.
  • Далі відключаємо проводку і жабу задньої швидкості, а також знімаємо датчик визначення швидкості.
  • Потім встановлюємо під капотом траверсу і, закріпивши двигун на ній, приступаємо до демонтажу лівої опори двигуна разом з подушкою.

приступаємо до демонтажу лівої опори двигуна разом з подушкою.

  • Витягуємо відкручену подушку двигуна і тут же проводимо її огляд, з метою встановити стан.

Витягуємо відкручену подушку двигуна і тут же проводимо її огляд,

  • Справа в тому, що ці вузли страждають такою хворобою – їх часто обриває.
  • І найнебезпечніше в цьому те, що власники зазвичай їздять на машинах, не підозрюючи, що подушка його вже давно відірвана.
  • Саме в такому стані опинилася і наша подушка.
  • На цьому вся робота наша в верхній частині автомобіля вважається закінченою.
  • Після цього вивішуємо двигун на траверсі і опускаємо його.
  • Далі піднімаємо ліву сторону автомобіля і знімаємо його ліве колесо.
  • Потім ми переходимо працювати в оглядову яму.
  • Для цього, перш за все, готуємо вакуумну відкачку для зливу масла з коробки перемикання передач.

готуємо вакуумну відкачування для відкачування масла з коробки перемикання передач.

  • Спочатку планувалося відкачувати масло з коробки через контрольний отвір.
  • Але, при спробі відкрутити пробку цього отвору за допомогою головки на 13, у нас все одно облизались грані.
  • У зв'язку з цим масло з коробки будемо зливати через піддон невеликого картера її.
  • Для цього ретельно протираємо його, готуємо чисту ємність для зливу масла і приступаємо до відкручування гайок самого піддону.

готуємо чисту ємність для зливу масла і приступаємо до відкручування гайок самого піддону.

  • Відкрутивши всі гайки піддону картера КПП Шевроле Авео, підставляємо під нього приготовлену ємність і піддіваємо викруткою кришку.

підставляємо під нього приготовлену ємність і піддіваємо викруткою кришку.

  • Ось таким чином і зливаємо масло з коробки.
  • Якщо викрутку вставляти акуратно під кришку, то прокладку навряд чи вийде пошкодити, як у нашому випадку.

Якщо викрутку вставляти акуратно під кришку, то прокладку навряд чи вийде пошкодити,

  • Тож, потім при складанні міняти її не буде необхідності.
  • А поки стікає масло, відкручуємо два болта на ричазі підвіски.

А поки стікає масло, відкручуємо два болта на ричазі підвіски.

  • Далі за допомогою монтажки витягуємо піввісь.

Далі за допомогою монтажки витягуємо піввісь.

  • І потім відводимо колесо в сторону разом з піввіссю.

І потім відводимо колесо в сторону разом з піввіссю.

  • Для того, щоб повністю вивести піввісь назовні, потрібно вивернути кермо до упору вправо. 
  • Тяга при цьому дасть можливість максимально вивернути колесо.

щоб повністю вивести піввісь назовні, потрібно вивернути кермо до упору вправо

  • Після цього підкладаємо ганчірочку і опускаємо піввісь на землю.
  • У такому положенні вона не заважатиме нам виконувати ремонт.
  • Потім відкручуємо чотири болта кріплення задньої опори двигуна.

Потім відкручуємо чотири болта кріплення задньої опори двигуна.

  • А за ними можемо і відпускати гайки з'єднання по периметру КПП.

А за цим можемо і відпускати гайки з'єднання по периметру КПП.

  • При цьому верхні болти відкручуємо, а потім для страховки знову вставляємо і наживляємо.
  • Після цього переходимо вгору, де потрібно буде відкрутити ще два болти кріплення коробки, які знизу просто відкрутити немає можливості.
  • А звідси, за допомогою головки, подовжувача і карданчика можна буде відкрутити ці болти.
  • Після цього знову опускаємося вниз і тепер можемо знімати коробку.
  • Краще, звичайно, це робити удвох з помічником, попередньо приготувавши все.
  • Отже, зняли ми коробку перемикання передач.

Отже, зняли ми коробку перемикання передач.

  • Провівши поверхневий огляд видно, що тут доведеться міняти.
  • Але це буде трохи пізніше, а поки знімаємо корзину зчеплення.

 знімаємо кошик зчеплення.

  • Для цього відкручуємо болти її кріплення по колу.
  • Перед відкручуванням останнього болта, притримуємо кошик зчеплення Шевроле Авео однією рукою і, відкрутивши болт, знімаємо його.
  • При візуальному огляді диска зчеплення видно, що з первинного валу на нього проступало масло.

видно, що з первинного вала на нього проступало масло.

  • Це сигнал того, що потрібно міняти сальник.
  • А взагалі диск ще в нормальному стані, хоча видно, звичайно, деякі вироблення.
  • Це говорить про те, що машину експлуатували вміло та обережно.
  • Навіть якщо порівняти новий диск зі старим, то видно, що по товщині вони мало чим відрізняються.

якщо порівняти новий диск зі старим, то видно, що по товщині вони мало чим відрізняються.

  • Але, як би там не було, міняти ми його все одно будемо, так, як і корзину, а також вижимний підшипник.
  • Для цієї мети ми придбали запасний комплект зчеплення виробництва відомої французької компанії Valeo.

придбали запасний комплект зчеплення виробництва відомої французької компанії Valeo.

  • І відразу ж приступаємо до складання нового зчеплення.
  • Для цього ми рекомендуємо спочатку знежирити поверхню кошика, на яку буде встановлюватися диск.

ми рекомендуємо спочатку знежирити поверхню кошика

  • Потім вставляємо спеціально сконструйовану оправку, центруємо диск і закріплюємо його в такому положенні.

 вставляємо спеціально сконструйовану оправку, центруємо диск і закріплюємо його

  • При цьому, встановлюючи диск зчеплення, будьте уважні. На ньому є напис з одного боку «До маховика», тому встановлюйте диск у кошик таким чином, щоб цей напис був зовні.

встановлюйте диск у кошик таким чином, щоб цей напис був зовні.

  • Ну і цілком природньо, що випукла частина цього диска при установці повинна вставлятися в кошик.
  • Встановивши і закріпивши диск в кошику, йдемо встановлювати його на автомобіль.
  • Там встановлюємо кошик на маховик двигуна і по колу наживляємо болти кріплення його.

встановлюємо кошик на маховик двигуна і по колу наживляємо болти кріплення її.

  • Потім закручуємо спочатку два болта один навпроти іншого поперемінно.
  • А далі закручуємо інші болти хрест на хрест.
  • Болти закручуємо до торкання кошика маховика.
  • Потім беремо динамометричний ключ і з його допомогою дотягуємо всі болти із зусиллям 25 н/м.
  • В керівництві по ремонту, правда, рекомендується застосовувати зусилля не більше 15 н/м.
  • Але, з практики ми знаємо, що цього явно замало,  тому закручуємо так, як знаємо з практики.
  • Завершивши цю процедуру, витягуємо оправлення.
  • Так вийшло, що, перш ніж ставити на місце коробку Шевроле Авео, нам довелося її перепакувати.
  • В процесі цього, ми замінили кочергу і сальник на первинному валу.

ми замінили кочергу і сальник на первинному валу.

  • Далі замінимо також сальник і на півосі.
  • Також на наждаку ми трохи підправили і вилку зчеплення, оскільки будемо встановлювати ще й новий вижимний підшипник.

Також на наждаку ми трохи підправили і вилку зчеплення,

  • При заміні сальника на первинному валу коробки виявилося, що старий дійсно зовсім розсипався. Так, що замінили ми його вчасно.
  • Поміняли сальник і на півосі.
  • Після цього встановили коробку перемикання передач знову на своє місце.
  • Далі все виконали в зворотньому порядку.
  • Вставили півосі і завершили повністю збирання.

Вставили півосі і завершили повністю збирання.

  • Далі закінчуємо збирання зверху в підкапотному відсіку. Потім заливаємо масло в коробку і все.
  • На цьому наш ремонт і розповідь про заміну корзини, диска зчеплення і вижимного підшипника на Шевроле Авео закінчені.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Авео як замінити диск, корзину зчеплення і вижимний підшипник"

Відгуки: 0




.