Відносно недавно на вітчизняному авторинку з'явився новий автомобіль виробництва відомої китайської марки Chery.
Це передньопривідний кросовер Чері Индіс, зібраний на платформі легкового автомобіля В-класу.
Але, як охрестили жартома його фахівці, той, що має обгортку позашляховика.
Справа в тому, що кузов автомобіля, над дизайном якого працювали італійські фахівці, дійсно нагадує позашляховик.
На дорогах України цей автомобіль з'явився в 2011 році, але під назвою Chery Beat.
У комплектацію автомобіля, а у нас він представлений у двох варіантах – Люкс і Комфорт, входить двигун Acteco об'ємом 1,3 літра, який видає потужність-83 к. с.
Агрегат бензиновий, чотирициліндровий, робота якого здійснюється завдяки наявності свічок запалювання.
Це спеціальні пристрої, за допомогою яких в циліндрах двигуна запалюється топливоповітряна суміш.
Це відбувається від електричної іскри, що виникає між електродами свічки, на які надходить напруга в кілька тисяч вольт.
Загоряння суміші відбувається в спеціальних камерах, які утворюють блок циліндрів двигуна і його головка.
Іншими словами, завдяки наявності таких маленьких, як свічки запалювання, пристроїв, по суті здійснюється повноцінна робота всього двигуна.
Міняємо самостійно свічки запалювання на Chery Beat
У цій статті ми розповімо про, здавалося б, просту, на перший погляд, але дуже важливу операцію в ремонті – заміні свічок запалювання двигуна Чері Біт.
- Отже, для виконання даного виду ремонту ми придбали комплект оригінальних свічок A113707110CA CHERY.
- Даний автомобіль пройшов вже двадцять тисяч кілометрів і про стан свічок запалювання говорити складно.
- Тому, ми вирішили все ж їх перевірити, як рекомендує виробник, і при необхідності здійснити повну заміну.
- Сам процес заміни в цьому автомобілі особливої складності не представляє.
- Як зазвичай, для того, щоб виконати операцію по заміні свічок необхідно, перш за все, зняти з них ковпаки.
- Автомобіль Чері Біт відрізняється в цьому сенсі особливим моментом - в нього занадто довгі захисні ковпаки.
- Ну і звідси, природньо, дуже глибокі колодязі, з яких дістати свічки не так-то просто.
- А тому дуже непогано було б при наявності компресора видути все можливо наявне там сміття, перш ніж починати відкручувати свічки запалювання на Чері Біт.
- Ще одним важливим моментом на цьому етапі є встановлення моменту затягування свічок.
- Для цього потрібно запастися свічковим ключем з магнітом або, як в нашому випадку, головкою на 16 з гумовим ущільнювачем всередині.
- Крім того, для такого виду ремонту потрібен досить довгий вороток, щоб діставав до свічки.
- Ну і, природньо, буде потрібна наявність самого динамометричного ключа.
- Момент затягування можна визначити і самому методом простої перевірки.
- Для цього, буквально трохи відпускаємо конкретну свічку.
- Після цього затягуємо її назад приблизно в теж положення, що і було до цього.
- Потім беремо динамометричний ключ, виставляємо приблизно поділку на шкалі.
- Далі пробуємо за допомогою цього ж ключа затягувати свічку.
- Таким способом регулюємо показники на шкалі, поки після невеликої натяжки не почується характерне клацання ключа.
- Після цього зауважте показник на шкалі, знову ослабте трохи свічку і знову ж затягніть.
- І так до тих пір, поки момент затяжки не співпаде з тим, що був перед відпустком.
- Це буде свідчити, що оптимальний результат знайдений.
- Методом такої перевірки ми визначили, що свічка запалювання в цьому двигуні затягнута з зусиллям 55 Н/м.
- Тепер можна сміливо викручувати всі свічки по порядку і перевіряти.
- У нас, в даному випадку, після викручування виявилося, що придбані нами свічки запалювання відрізняються від тих, що були встановлені на цьому авто.
- На старих свічках є по одному боковому електроду.
- А в тих, що ми придбали – відразу по три. Будемо сподіватися, що вони прослужать довше.
- Нагар на свічках цілком солідний, ізолятор при цьому коричневого кольору.
- Звичайно, такий відтінок може говорити про використання в двигуні не особливо якісного палива.
- Але, поки це все в межах допустимого і за великим рахунком такі свічки можна не міняти.
- А так, як ми вже придбали новий комплект, то все ж поміняємо всі на нові.
- Подивимося в процесі експлуатації, як працюють такі свічки запалювання.
- При цьому старі, зняті з двигуна Чері Біт, свічки викидати не будемо.
- Вони можуть стати в нагоді, тому залишимо їх на запас, попередньо почистивши, звичайно.
- До того ж, як виявилося, маркування цих свічок практично однакове.
- Відмінність тільки в двох останніх літерах.
- На старих нанесена останньої буква Р, а на нових JC.
- В процесі заміни виявилося, що на четвертому циліндрі нагар на електродах свічки чорного кольору у вигляді сажі. Мало того, один з ізоляторів біля металевої його оправи має коричневий відтінок.
- Таке враження, що свічка пробивалася.
- У всякому разі такий стан ненормальний і зустрічається нами вперше.
- Також ще був відзначений один цікавий момент: на першому і третьому циліндрі свічки мають такий коричневий відтінок фарфорового ізолятора біля металевої оправи. А на свічках другого і четвертого циліндрів такого немає і свічки чисті.
- Загалом, як би там не було, але заміну ми виконали не дарма.
- Тому, затягнули всі свічки із зазначеним зусиллям, одягли зверху ковпаки і перевірили ще раз надійність їх установки.
- І на цьому все, робота по заміні свічок закінчена.
- Наша розповідь наш про порядок заміни свічок запалювання на автомобілі Чері Біт також закінчена.