Деу Сенс заміна гофри глушника, мелітопольський двигун 1.4

Один з найпопулярніших в Україні автомобілів Деу Сенс, що з 2008 року випускається на вітчизняному автозаводі в Запоріжжі, комплектується агрегатами виробництва Мелітопольського моторного заводу.

Зокрема, на ці автомобілі встановлюються двигуни марки МЕМЗ 317, обсяг якого становить 1,4 літра.

Як відомо, в будь-якому автомобілі на двигун в обов'язковому порядку встановлюється глушник.

Це спеціальна система, основне завдання якої є зниження рівня шуму вихлопу відпрацьованих газів агрегату.

Крім того, вона забезпечує охолодження, розщеплення, очищення, а також зміна напрямку цих газів.

Цілком зрозуміло, що вся ця система піддається нагріву до високих температур під час роботи двигуна.

А при непрацюючому агрегаті вона охолоджується до температури навколишнього середовища.

В результаті відбувається постійна зміна розмірів структури металевих елементів глушника.

Також, під час роботи двигуна глушник отримує певні коливання.

Піддається різного роду поштовхів і ударів вся вихлопна система і під час руху автомобіля в результаті його контакту з дорожнім покриттям.

І щоб виключити розрив і деформацію окремих елементів системи вихлопу під час таких коливань, а також для того, щоб полегшити її монтаж передбачена установка на ній окремої металевої гофрованої трубки або просто гофри.

Це невеликий фрагмент трубки, зовнішня сторона якої покрита двома шарами обплетення з нержавіючої сталі.

Всередині її встановлено стронгер

Міняємо самостійно гофру глушника Daewoo Sens

У запропонованій вам статті ми хочемо розповісти про те, як можна своїми руками замінити прогорілу гофру на глушнику Деу Сенс.

як можна своїми руками замінити прогорілу гофру на глушнику Деу Сенс.

  • Так сталося, що на нашому автомобілі при роботі двигуна почулося характерне гучне гарчання, що говорить про розрив гофри глушника.
  • Тому ми змушені були демонтувати всю вихлопну систему для заміни цього її елемента.

ми змушені були демонтувати всю вихлопну систему

  • Звичайно, можна не знімати всю вихлопну систему, а розкрутити лише один хомут на трубі і роз'єднати у цьому місці систему.

можна не знімати всю вихлопну систему, а розкрутити лише один хомут на трубі

  • Треба мати на увазі, якщо вам потрібен цей хомут, і ви не збираєтеся міняти, то попередньо варто його почистити і змастити аерозоль WD-40.
  • В іншому випадку його можна просто зрізати, якщо не вийде відкрутити.
  • У нас вийшло.
  • Також там є і спеціальна прокладка, яку потім ми постараємося максимально очистити.

там є і спеціальна прокладка

  • Сам задній глушник, якщо його потрібно знімати, тримається на трьох гумках.

задній глушник кріпиться на трьох гумках

  • Їх просто відсуваємо в бік і знімаємо основний глушник Деу Сенс з гачків.
  • Нам довелося знімати задній глушник також, оскільки почало рвати трубу біля входу в його корпус.

довелося знімати задній глушник також, оскільки початок рвати трубу

  • І це незважаючи на додатково наварені ребра жорсткості.
  • Тому нам доведеться тут все переробляти.
  • Потрібно уточнити, що наш автомобіль 2013 року випуску, оскільки тут встановлений двигун Мелітопольського моторного заводу, і тому система вихлопу застосовується дещо інша, ніж у більш старих моделях.
  • А так, як нам в першу чергу необхідно замінити порвану гофру, то ми відкрутили два болта кріплення системи до каталізатора.

ми відкрутили два болта кріплення системи до каталізатора.

  • Ці болти ми також попередньо почистили і обробили аерозольним препаратом, щоб було легше відкрутити.
  • Також потрібно зняти лямбда зонд, щоб не заважав.

Також потрібно зняти лямбда-зонд, щоб не заважав.

  • Для цього спочатку роз'єднуємо роз'єм його, а потім відкручуємо від труби вихлопної системи.
  • Якщо звернути увагу на кріплення гофри на трубі, то можна побачити, що діаметр гофри трохи більше діаметра самої труби.

 можна побачити, що діаметр гофри трохи більше діаметра самої труби.

  • Це позбавляє нас необхідності варити стикувальний шов, що дуже добре.
  • Тому, що якщо такий шов в якомусь місці виявиться неякісним, то знову будуть вириватися гази назовні.
  • Та й сама гофра швидко відвалиться.
  • А тут ми маємо можливість одягати гофру на трубу і виставляти її таким чином і під таким кутом, щоб це було правильним для всієї системи.
  • Крім того, у нашому випадку, якщо придивитися, то можна побачити, що кріплення однієї з гумок вихлопної системи приварене прямо до гофри на трубі.

кріплення однієї з гумок вихлопної системи приварене прямо до гофри на трубі.

  • А раз так, то нам доведеться зрізати шов біля цього кріплення з тією метою, щоб можна було відокремити її від гофри.
  • Далі ми будемо поступово зчищати старий шов з труби до тих пір, поки не вдасться з неї стягнути частину старої гофри.

 ми будемо поступово зчищати старий шов з труби

  • Точно так само ми будемо чинити і з трубою на протилежному кінці гофри.

так само ми будемо чинити і з трубою на протилежному кінці гофри.

  • Кронштейн для гумки ми приварим потім назад на трубу.
  • В результаті ми за допомогою ріжучого диска болгарки майже повністю зрізали зварювальний шов.
  • Після цього підрізали його біля самого тіла гофри з обережністю, щоб не зачепити трубу вихлопної системи Деу Сенс.
  • Якщо цього не зробити, то можна пошкодити трубу і потім доведеться додатково її заварювати.
  • А так, ми максимально підрізали і після цього стали просто намагатися розхитати це з'єднання в різні сторони.
  • В результаті воно лопнуло по шву і таким чином ми його роз'єднали.

В результаті це з'єднання лопнуло по шву

  • Потім ми зачисним колом болгарки прибрали основний зварювальний шов біля кронштейна гумки.

 зачистным колом болгарки прибрали основний зварювальний шов біля кронштейна гумки.

  • При цьому уважно стежили, щоб не пошкодити сам кронштейн.
  • Ну і після цього за допомогою вже ріжучого кола зробили в декількох місцях більш глибокі надрізи по колу труби біля кронштейна.

 з допомогою ріжучого кола зробили в декількох місцях більш глибокі надрізи по колу труби

  • А потім знову розхитали його і відірвали в результаті від труби.

знову розхитали його і відірвали в результаті від труби.

  • Для розхитування навіть задіяли вороток.
  • Після цього за допомогою все того ж зачисного кола поступово будемо знімати і знімати шов з труби до того моменту, поки не піде тріщина на з'єднанні старої гофри з трубою.

з допомогою все того ж зачисного кола поступово будемо знімати і знімати шов з труби

  • Потім знову похитуванням від'єднаємо залишок гофри від труби.

пошатыванием отсоединим залишок гофри від труби.

  • В даному випадку нам довелося збити залишок цієї гофри з труби за допомогою зубила і молотка.
  • Ну і тепер, коли ми повністю гофру зняли з труби, можна приступати до зачистки її поверхонь і кронштейна.
  • Це робиться для того, щоб можна було потім одягнути нову гофру і приварити кронштейн.

можна приступати до зачистки її поверхонь і кронштейна.

  • Купуючи нову гофру, намагайтеся купувати точно такого ж розміру, як і була у вас раніше встановлена.
  • Ми придбали нову деталь, на якій стоїть напис: 50/230.
  • Це говорить про те, що діаметр цієї гофри становить 50мм і вона чудово одягається на трубу.

діаметр цієї гофри становить 50мм

  • А 230 – це довжина виробу.
  • Після цього, для того щоб нову гофру встановити правильно і зловити потрібний для цього кут, ми будемо виконувати все це, що називається за фактом.

щоб нову гофру встановити правильно і зловити потрібний для цього кут, ми будемо виконувати все це, що називається за фактом.

  • Це означає, що на початку ми будемо виконувати примірку.
  • А для цього прикрутимо перший кронштейн або відрізок труби на своє місце до штанів Деу Сенс.

прикрутимо перший кронштейн або відрізок труби на своє місце до штанів

  • На нього просто одягаємо гофру, до якої приставляємо також кронштейн кріплення.

На нього просто одягаємо гофру, до якої приставляємо також кронштейн

  • Його ми прихопимо після того, як зможемо виставити і також прихопити гофру.
  • Далі, у другий отвір гофри просто вставляємо трубу, що буде проходити до заднього глушника.

 у другий отвір гофри просто вставляємо трубу,

  • Потім чіпляємо глушник гумками на кронштейни.

Потім чіпляємо глушник гумками на кронштейни.

  • І при цьому дивимося, щоб весь глушник або вся вихлопна система була покладена в одній площині.
  • Тобто, щоб нижче днища нічого ніде не виступала.
  • Зокрема, це стосується коліна, яке має трубка майже перед самим виходом з-під машини.
  • Ми для цього спорудили спеціальну підставку в районі цього коліна і притиснули трубу до кузова авто.

для цього спорудили спеціальну підставку в районі цього коліна

  • Таким чином глушник у нас буде лежати строго в одній площині. Але і це ще не все.
  • Також потрібно звертати увагу і на те, щоб сам задній глушник був підвішений строго по центру передбаченої для нього улоговини в кузові авто.
  • Тут не повинно бути ніякого перекосу.

Тут не повинно бути ніякого перекосу.

  • Мало того, потрібно спробувати його посмикати і похитати.
  • При цьому треба дивитися, щоб він не торкався стінок кузова, тому, що під час руху буде виникати биття і глушник буде видавати додаткові неприємні звуки.
  • Виставивши правильно скрізь глушник і візуально оцінивши, що ніяких перекосів при цьому немає, ви можете злегка прихоплювати гофру в такому положенні.

можете злегка прихоплювати гофру в цьому положенні.

  • При цьому її потрібно відцентрувати приблизно або встановити на ті самі шви, що були на старій.
  • А кронштейн, що повинен бути на гофрі, ми прихопимо в саму останню чергу.
  • Після того, як приварим гофровану трубку, встановимо всю вихлопну систему знову на місце. Ще раз перевіримо правильність установки і тільки після цього вже прихопимо і цей кронштейн.
  • Після того, як ми прихопили кронштейн, знову знімаємо всю систему і ретельно по колу приварюєм тепер ґрунтовно гофру до труби вихлопної системи Деу Сенс, а також і кронштейн до неї.

 ретельно по колу приварюєм тепер ґрунтовно гофру до труби

  • На самому глушнику задньому ми також проварили по колу трубу, що входить в нього.

На самому глушнику задньому ми також проварили по колу трубу,

  • Крім того, додали ребер жорсткості для посилення цього кріплення.
  • Попутно витрусили всю іржу з самого глушника, якої там зібралося досить багато.
  • Крім того, всередині глушника виявилася вода. А раз так, то звідси і іржа всередині корпусу.
  • Загалом же ми прийняли рішення знайти найнижчу точку в глушнику після його установки і в тому місці просвердлити маленький зовсім отвір.

в тому місці просвердлити маленький зовсім отвір.

  • В результаті вода в подальшому буде через цей отвір самопливом або під тиском газів йти.
  • Таким способом ми продовжимо термін служби заднього глушника.
  • Після цього приступаємо до остаточного збирання в зворотній послідовності.
  • При цьому ми рекомендуємо встановити нову прокладку на передній фланець.

 рекомендуємо встановити нову прокладку на передній фланець.

  • Болти і все інше кріплення можна встановлювати старе, за умови, що воно знаходиться в нормальному стані.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну гофри на глушнику Мелітопольського двигуна об'ємом 1,4 літра Деу Сенс закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Сенс заміна гофри глушника, мелітопольський двигун 1.4"

Відгуки: 0




Глушник для ремонту Деу Сенс :

Трубка для ремонту Деу Сенс :

Гофра для ремонту Деу Сенс :

Прокладки двигуна для ремонту Деу Сенс :

Болти для ремонту Деу Сенс :

Лямбда зонд для ремонту Деу Сенс :

Кріплення для ремонту Деу Сенс :

Кронштейн для ремонту Деу Сенс :

.