• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна ГБЦ на Деу Нексія н150, ставимо ГБЦ від Нексії Н100

Середнього класу автомобіль Деу Нексія по суті є спадкоємцем знаменитого Опель Кадет.

І розробка його належить все тому ж німецькому автоконцерну.

Комплектувався автомобіль восьмиклапанним двигуном типу G15MF з одним распредвалом і двома клапанами на циліндр.

Це по суті була копія агрегату Opel Kadett E.

Пізніше авто було модернізовано південнокорейською компанією Daewoo.

А його виробництво почалося в багатьох інших країнах, в тому числі і деяких країнах колишнього СНД.

До 2008 року з конвеєрів багатьох підприємств сходила одна і та ж модель -  N100.

Потім автомобіль знову пережив рестайлінг і починаючи з 2008 року з'явилася модель нового покоління Деу Нексія під умовним кодом N150.

В числі ряду змін і удосконалень в конструкції, а також зовнішнього вигляду на автомашину встановили новий силовий агрегат A15SMS.

При цьому двигун випускався в 8-клапанному варіанті і з 16 клапанами.

Він з успіхом замінив колишній морально застарілий двигун.

Але, незважаючи на це, багато деталей і вузлів на модернізованій моделі залишилися взаємозамінними з деталями старого випуску машини.

 

Міняємо самостійно ГБЦ Daewoo Nexia N150 на аналогічну з Daewoo Nexia N100

З пропонованої нами статті ви дізнаєтеся про те, як можна самому у себе в гаражі замінити ГБЦ Деу Нексії Р150 на аналогічну з Нексії Р100.

як можна самому у себе в гаражі замінити ГБЦ Деу Нексії Р150 на аналогічну з Нексії Р100.

  • Отже, на нашому автомобілі з умовним кодом N150 встановлений модифікований двигун типу A15SMS.

 на нашому автомобілі з умовним кодом N150 встановлений модифікований двигун типу A15SMS.

  • Це 8-клапанний силовий агрегат, в якому при обриві ременя ГРМ в обов'язковому порядку відбувається зустріч клапанів з поршнями, скорочено називають зустрічкою.
  • У всякому разі так зазначено в його ПТС.
  • Потрібно відзначити, що ремінь ГРМ у нас раніше вже мінявався.
  • Було встановлено оригінальний виріб виробництва Кореї, на якому ми проїздили близько 1 тис. кілометрів і в результаті стався його обрив.

в результаті стався обрив цього ременя

  • Сталося з ним все, як завжди - на ремені обірвало зуби.
  • Коли ми перевірили і простими пасатижами спробували відірвати на цьому ремені один зуб, то він без особливих зусиль відірвався.
  • Це говорить про те, що ніякого металокорду в його структурі немає і в помині.
  • Звичайно, така ситуація вимагає великого обсягу робіт, а це і час, і гроші.
  • Ми ж знайшли дещо спрощений варіант виходу з такого положення, з яким і вирішили познайомити вас.
  • Отже, у нас в гаражі виявився старий, але робочий двигун такого ж автомобіля тільки першого випуску N100.
  • З нього ми і спробуємо переставити головку блоку циліндрів на наш агрегат.
  • Попередньо ми залили на ніч клапана на ГБЦ цього двигуна маслом, щоб переконається в їх надійності.

ми залили на ніч клапана на ГБЦ цього двигуна маслом,

  • Вранці масло на всіх циліндрах залишилося на місці.
  • Значить клапана ГБЦ цього двигуна Деу Нексії N100 тримають тиск добре.
  • Звичайно, тут дещо інша модифікація, як впускного, так і випускного колекторів, але це не страшно.
  • Дещо ми переставимо на наш автомобіль з цього двигуна, а дещо-ні. У будь-якому випадку вийде солідна економія коштів.
  • Тому, для виконання такого роду ремонту ми знімаємо з нашого агрегату на автомашині головку блоку циліндрів разом з колекторами і каталізаторами в зборі.

знімаємо з нашого агрегату на автомашині головку блоку циліндрів разом з колекторами і каталізаторами в зборі.

  • На це ми витратили близько 40 хвилин часу.
  • Перевернувши головку верх ногами, ми відразу чітко побачили на капелюшках клапанів сліди зустрічі їх з поршнями.

 чітко побачили на капелюшках клапанів сліди зустрічі їх з поршнями.

  • Зустрічка в цьому двигуні стала можливою при обриві ременя ГРМ тому, що довжина ходу його клапанів на 3 мм довша, ніж у клапанах двигуна Н100.
  • В результаті нам доведеться міняти відразу чотири клапана.
  • Але ми цього робити не будемо, а поміняємо повністю ГБЦ.
  • І таким чином виключимо в майбутньому повторення такої ж ситуації при обриві ременя ГРМ.
  • Чітко видно сліди такої неприємної зустрічі з клапанами і на поверхнях поршнів двигуна.

сліди такої неприємної зустрічі з клапанами і на поверхнях поршнів двигуна.

  • Благо, жоден поршень при цьому не постраждав сильно. В результаті видно, що загнуті 8 клапанів.
  • Але ми, як вже говорилося, будемо міняти ГБЦ.
  • Звичайно, при бажанні можна і цю головку переробити, щоб надалі уникнути загину клапанів. Але, це досить копітка робота, що вимагає чимало часу, знань і вміння.
  • До того ж у нас є інша головка в наявності.
  • У нас же на поверхні поршня першого циліндра виявилися досить підозрілі сліди, які можуть свідчити про те, що на нього потрапив шматочок якоїсь деталі.

 на поверхні поршня першого циліндра виявилися досить підозрілі сліди

  • Це міг відламатися шматочок направляючої або самого клапана, який згодом опинився між головкою і поршнем.
  • Цілком зрозуміло, що візуально загин клапана на ГБЦ визначити дуже важко.
  • Для цього потрібно провести ряд вимірювань, в тому числі висоту полички клапана прилягання його до свого сідла.
  • А на клапані загин такий частіше виникає на ніжці. Саме це сталося і в нашому двигуні.
  • Ми встановили, що обрив ременя ГРМ стався на швидкості автомобіля приблизно 60-80 км/год.
  • Після зовнішнього огляду виявилося, що розбите повністю все: клапани рассухарились і в результаті вийшов розлом рокерів і викид пружин.

Після зовнішнього огляду виявилося, що розбите повністю все

  • Все це призвело до того, що распредвал двигуна став непридатним для використання.
  • На ньому ми знайшли сліди ударів від вище перерахованих зламаних деталей.

На распредвалу ми виявили сліди ударів від вище перерахованих зламаних деталей.

  • Після того, як ми укомплектували головку запасними частинами, можемо тепер сказати, що в результаті обриву ременя виявилися зламаними п'ять рокерів, рассухарилась частина клапанів.
  • Цілими в результаті залишилися три рокера, гидрокомпенсатори і деякі інші деталі, які ми вирішили залишити в якості запасних частин.

деякі інші деталі ми вирішили залишити в якості запасних частин.

  • Інші всі зламані деталі будуть просто викинуті.
  • В результаті детального огляду виявилося також, що распредвал не отримав пошкоджень, тому його можна використовувати знову.

 виявилося також, що распредвал не отримав пошкоджень,

  • А це вже чимала економія.
  • Звичайно, на ньому є сліди від ударів у вигляді невеликих задирів.
  • Зокрема, такі сліди добре видно на кулаці валу.

такі сліди добре видно на кулаці валу.

  • Але, це не критично і вал ще може тривалий час функціонувати.
  • Досить буде відправити цей распредвал на невелику шліфовку і можна буде встановлювати.
  • Взагалі, треба відзначити, що цей випадок, який стався з нашим автомобілем є одним з найгірших, що може бути.
  • Справа в тому, що обрив стався не в міській пробці десь, що призвело б до невеликих втрат. А сталося це на доволі великій швидкості - близько 75 км / год.
  • Тому загнуло практично всі клапана та інші деталі вийшли з ладу.
  • Правда, пощастило, що збереглися в цілісності пастель з распредвалом.
  • Але, як вже говорилося, нам легше буде виходити з цього стану, оскільки у нас є в запасі інша головка.
  • Отже, для того, щоб виконувати заміну, ми разукомплектовуєм обидві наявні у нас ГБЦ і тепер будемо укомплектувати з них одну.
  • Колектора і кришку з розподільчим валом ми будемо встановлювати назад ті, що і були.

Колектора і кришку з розподільчим валом ми будемо встановлювати назад ті, що і були.

  • Отже, насамперед потрібно відзначити, що різниця між цими головками все-таки є і просто переставити одну начинку з одної головки на іншу не вийде.
  • Справа в тому, що на головці моделі Н150 довжина клапанної ніжки на 3мм більше, ніж на головці Н100.

на голівці моделі Н150 довжина клапанної ніжки на 3мм більше, ніж на голівці Н100.

  • На цьому ми вже акцентували увагу.
  • А пов'язано це з тим, що на головці моделі Деу Нексія Н100 глибина сідла клапана (конструкція лиття) зроблена на 2 з гаком міліметри глибшою, ніж та, що на Н150.

на голівці моделі Деу Нексія Н100 глибина сідла клапана (конструкція лиття) зроблена на 2 з гаком міліметри глибше, ніж та, що на Н150.

  • Саме тому в новій модифікації двигуна і треба було робити подовжені ніжки клапанів.
  • А раз ніжки стали довшими, то й відстань між їх кінцем і поршнем зменшилася.
  • Звідси і зустріч їх при обриві ременя ГРМ.
  • А для того, щоб такому сумному випадку запобігти, можна встановити замість рідної головки її аналог з моделі Н100.
  • Тим більше, що для цього ніяких особливих підготовчих робіт виконувати не потрібно.
  • Досить лише перекрутити шпильки від впускного колектора до головки нашого рідного двигуна. Вони просто трохи коротші, ніж на Н100.

Достатньо лише перекрутити шпильки від впускного колектора

  • Там є з торця головки з Н100 ще одна шпилька, якої немає в пристрої ГБЦ з Н150, але вона нам і не потрібна.
  • Тому можна просто перебирати головку з моделі Н100, доукомплектувати її, якщо потрібно і встановлювати собі на двигун.
  • Отже, зібрали ми нову ГБЦ і готуємо до установки на двигун.

зібрали ми нову ГБЦ і готуємо до установки на двигун.

  • При цьому, як вже говорилося раніше, ніяких особливих переробок нам виконувати не довелося.
  • Але, в цьому випадку хочемо звернути вашу увагу на такий нюанс.
  • Справа в тому, що на кожній ГБЦ є відповідне маркування.
  • Насамперед, це дата її виготовлення, виготовлена за допомогою лиття по центру верхньої кромки виробу.
  • А також, тут же, але ближче до кінця є цифра 16.

 тут же, але ближче до кінця є цифра 16.

  • На модифікації Н150 в цьому місці зазвичай стоїть А15.
  • Ці цифри, як правило, завжди видно на двигуні, тому по них можна просто дізнатися, чи змінювалася головка на цьому агрегаті чи стоїть його рідна.
  • Звичайно, притирання клапанів і заміна маслозйомних кілець була виконана, тому, що це робиться завжди при такому виді ремонту.
  • Та й самому спокійніше буде, оскільки буде впевненість в справності і надійності ГБЦ.
  • А в іншому все залишилося, як і раніше.
  • Тому встановлюємо знову зібрану ГБЦ від моделі Н100 на двигун моделі Н150, запускаємо двигун і перевіряємо його роботу.
  • На цьому нашу розповідь про заміну ГБЦ з моделі 150 Деу Нексія на аналогічну з моделі Н100 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ГБЦ на Деу Нексія н150, ставимо ГБЦ від Нексії Н100"

Відгуки: 1


Константин

Машина мощность теряет?




.