Велика витрата палива Деу Нубіра (Шевроле Лачетті)

Для автолюбителів, які бажають мати у власності хороший і надійний, але недорогий автомобіль південнокорейська автомобільна компанія Daewoo розробила нову модель під назвою Деу Нубіра.

Її масове виробництво почалося в 1997 році.

Автомобіль дійсно має непогані технічні характеристики, досить привабливий дизайн кузова, збирання його також виконувалася на досить пристойному рівні.

Крім того, автомобіль комплектувався бензиновими двигунами об'ємом 1,5;1,6;1,8 і 2,0 літра.

Основною перевагою нової моделі була цілком прийнятна вартість при непоганих характеристиках.

Випуск автомобіля тривав до 2002 року, після чого було розроблено нове покоління даної моделі.

До того ж назва її також змінилася і тепер звучала, як Деу Лачетті.

А так, як в 1999 році компанія Daewoo була ліквідована урядом країни і стала частиною відомого великого автоконцерну General Motors, то й і авто стало називатися Шевроле Лачетті.

Усуваємо самостійно підвищену витрату палива на Daewoo Nubira

У цій статті ми розповімо про те, як нам вдалося самостійно знайти і усунути причину підвищеної витрати палива на Деу Нубіра.

як нам вдалося самостійно знайти і усунути причину підвищеної витрати палива на Деу Нубіра.

  • Отже, наш автомобіль укомплектований силовим агрегатом, об'єм якого становить 1,6 літра (бензин, газ) і знаходиться в нормальному стані.
  • Але, так сталося, що двигун авто різко збільшив споживання палива.
  • При чому не просто збільшив, а його споживання істотно зросло, а в холодну пору року, так взагалі зросло в два з гаком рази.
  • Намагаючись знайти цьому пояснення, ми зверталися до цілого ряду фахівців, відвідуючи для цього найрізноманітніші майстерні і СТО.
  • Але у відповідь чули тільки одні маячні поради, які зводилися до того, що потрібно замінити двигун і навіть сам автомобіль.
  • У підсумку, нам набридли ці походи, і ми вирішили спробувати самостійно розібратися в цій проблемі і знайти все-таки причину.   
  • І першими ми вирішили перевірити свічки запалювання.
  • Для перевірки роботи свічок скористалися спеціальним стендом.

Для перевірки роботи свічок скористалися спеціальним стендом.

  • Під тиском 12,5 Атм виявилося, що три свічки пробивають в бік.

Під тиском 12,5 Атм виявилося, що три свічки пробивають в бік.

  • Природно ми замінили ці свічки на нові марки NGK

ми замінили ці свічки на нові марки NGK

нами були замінені заодно і високовольтні дроти.

  • Все це разом узяте дало свої результати. Витрата палива після цього зменшилася приблизно на 1,5-2,0 літра.
  • Але, все одно, незважаючи на це, така витрата на Деу Нубіра перевищувала норму майже в два рази. Тому ми прийняли рішення перевірити всі датчики, які так чи інакше впливають на витрату палива.
  • Серед них нами був перевірений датчик температури двигуна.

нами був перевірений датчик температури двигуна.

  • Потім перевірили також і датчик температури повітря на впуску.

перевірили також і датчик температури повітря на впуску.

  • Крім того, піддали перевірці і потенціометр СО.

Крім того, піддали перевірці і потенціометр СО.

  • А також проконтролювали роботу і датчика абсолютного тиску, створюваного у впускному колекторі.

проконтролювали роботу і датчика абсолютного тиску

  • Для перевірки використовували звичайний мультиметр.
  • З цією метою проробляємо невеликий розріз на середньому дроті, який йде до датчика ДАД.
  • Потім через цей розріз приєднуємо плюсовий щуп нашого мультиметра.

через цей розріз приєднуємо плюсовий щуп нашого мультиметра.

  • Мінусовий щуп приладу з'єднуємо при цьому з корпусом автомобіля.
  • Мультиметр попередньо переводимо в режим вольтметра.
  • І в результаті ми отримуємо на дисплеї приладу сигнал, що виходить із зазначеного датчика ДАД.
  • Потрібно зазначити, що таку процедуру ми вже проводили до того, як замінили свічки запалювання. Прилад тоді показав 2,6 В, що є перевищенням допустимого показника в два рази.
  • Зараз прилад показав нормальний рівень, тобто 1,3 В.
  • Точно таким же способом перевіряємо і роботу потенціометра.

Точно таким же способом перевіряємо і роботу потенціометра.

  • Цей прилад в нашому автомобілі встановлений замість звичного лямбда зонда.
  • Робота потенціометра полягає в регулюванні вмісту СО у вихлопних газах двигуна.
  • Його можна регулювати за допомогою викрутки, повертаючи невеликий болт, що встановлений всередині корпусу цього приладу.
  • Болтик цей повертається в ту сторону, в залежності від вмісту СО на вихлопі.
  • При обертанні болтика вихідний сигнал також повинен змінюватися.
  • Звичайно, ідеальним варіантом регулювання такого потенціометра є газоаналізатор.
  • Але, в тому випадку, коли при обертанні гвинта в ньому вихідний сигнал не змінюється, значить цей датчик несправний і його необхідно в обов'язковому порядку замінити.
  • Норма цього показника зазвичай становить 2,0-2,5 В (в залежності від марки авто).
  • На нашому автомобілі при показнику 2,0 В на приладі витрата палива становить 10л газу.  
  • Закінчивши з потенціометром, ми переходимо до перевірки датчика температури повітря на впуску.

 переходимо до перевірки датчика температури повітря на впуску.

  • Цей прилад дуже суттєво впливає на витрату палива на Деу Нубіра.
  • Справа в тому, що цей датчик, залежно від температури повітря, подає на блок управління відповідний сигнал.
  • Останній в свою чергу виходячи з цього і розраховує паливну суміш.
  • Двигун цього автомобіля обладнаний регулятором холостого ходу, що забезпечує стійкість холостого ходу двигуна автомашини.

Двигун цього автомобіля обладнаний регулятором холостого ходу

  • Трохи нижче під ним розташований якраз і датчик положення дросельної заслонки.
  • Однією з особливостей двигуна цього автомобіля є наявність великої кількості вакуумних трубок.
  • В них звісно є багато куточків, а також гумових сполук.
  • Так от, і ті, і інші з плином часу пересихають, тріскаються і в результаті в тому місці починається підсос повітря.
  • Це також негативно впливає на якість роботи двигуна.
  • Тому всі ці куточки і з'єднання потрібно завжди перевіряти і при виникненні необхідності здійснювати їх заміну.
  • Якщо ж це не робити, то показники датчика ДАТ почнуть змінюватися, а витрата палива при цьому збільшуватися.
  • У нас підвищена витрата палива, як виявилося, була пов'язана з тим, що у впускному колекторі утворився занадто низький рівень вакууму.
  • А всьому провиною те, що місце встановлення лямбда зонда в нашому двигуні закрито заглушкою.

 місце встановлення лямбда зонда в нашому двигуні закрито заглушкою

  • Функцію ж його в даному випадку виконує лише потенціометр. Чому так, так тут все дуже просто.
  • Даний автомобіль виготовлявся для експлуатації в країнах так званого третього світу.
  • Але, продовжимо все-таки перевірку датчика температури повітря на впуску.
  • При вимкненому двигуні знімаємо роз'єм цього датчика.

При вимкненому двигуна знімаємо роз'єм цього датчика.

  • Після цього вставляємо обидва щупа мультиметра в гніздо датчика.

вставляємо обидва щупа мультиметра в гніздо датчика.

  • Прилад повинен видавати показники в залежності від температури повітря навколишнього середовища.
  • В даному випадку у нас на вулиці температура повітря становить приблизно 20 градусів.
  • По таблиці при температурі в 20 градусів опір має бути 2-3 кОм.

По таблиці при температурі в 20 градусів опір має бути 2-3 кОм.

  • У нас же прилад показав 1,93 кОм. Це говорить про те, що наш датчик абсолютно справний.
  • В результаті такої перевірки всі датчики в нашому автомобілі Деу Нексія виявилися справними.
  • Єдиною проблемою, з якою нам довелося зіткнутися виявилося надмірно низьке розрідження повітря у впускному колекторі.
  • Це було виявлено і при перевірці датчика ДАД.
  • Результати нашої перевірки підтвердила і подальша комп'ютерна діагностика.
  • Крім того, ми перевірили розрідження за допомогою механічного вакуумметра.
  • В результаті на холостих обертах прилад показав 4,8.

на холостих обертах прилад показав 4,8.

  • Це при тому, що мінімальний показник в такому режимі має бути 70.
  • Такому положенню можуть сприяти відразу кілька причин.
  • Першою з них є елементарний підсос повітря. Це може бути в самих різних місцях.
  • Але, в будь-якому випадку це місце потрібно знайти і усунути там підсмоктування повітря.
  • Однак, робити це потрібно найкраще з використанням димогенератора.
  • Наступною причиною може бути неправильна робота ГРМ.

може бути неправильна робота ГРМ.

  • В нашому випадку це відбулося внаслідок перескакування ременя ГРМ на один зуб.
  • А все це стало можливим через те, що при установці ременя ГРМ не була врахована мітка на коленвалі.
  • Як зазвичай заміна проводилася при збігу міток на шестернях распредвалів і положенні поршня першого циліндра двигуна верхній мертвій точці.
  • Тому ми переставили ремінь ГРМ на один зуб і після цього динаміка двигуна значно збільшилася.
  • Але найголовніше для нас це те, що витрата палива стала колишнім, тобто нормальним.
  • Таким чином, можна зробити висновок, що потрібно і самому вивчати будову свого автомобіля, його роботу, щоб можна було не тільки слухати, що говорять механіки, але і розуміти це.
  • Оскільки не рідко бувають випадки, коли майстер не розбирається в проблемі або просто намагається вас розвести на гроші, пропонуючи виконати зовсім не потрібні операції. Та й багато чого потрібно вміти виконувати самостійно.
  • На цьому наша розповідь про самостійний пошук причин значного збільшення витрати палива на Деу Нубіра закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Велика витрата палива Деу Нубіра (Шевроле Лачетті)"

Відгуки: 4


Макс

Тоже самое было и с моей нубирой ,смещение на один зуб, ВМТ была ниже вставили в свечное отверстие индикатор и нашли вмт .итог расход упал ,двигатель стал лутше крутить.


Юрий

Понял все ! Рассказано отлично


Алексей

Вы просто молодец!!


Андрей

Провода прокалывать- это крокодилий поступок.




Свічка запалювання для ремонту Деу Нубіра:

Високовольтні дроти для ремонту Деу Нубіра:

Датчики для ремонту Деу Нубіра:

Колектор для ремонту Деу Нубіра:

Корпус для ремонту Деу Нубіра:

Лямбда зонд для ремонту Деу Нубіра:

Болти для ремонту Деу Нубіра:

Блок управління для ремонту Деу Нубіра:

Регулятор для ремонту Деу Нубіра:

Дросельна заслонка для ремонту Деу Нубіра:

.