Коробка КПП Джилі СК

При створенні автомобіля конструктори зіткнулися з проблемою з'єднання двигуна з ведучими колесами.

І мало було придумати просто спосіб з'єднати силовий агрегат з колесами.

Потрібно було створити механізм, за допомогою якого в різних умовах руху потрібно було змінювати співвідношення обертань колінвала двигуна і ведучих коліс.

В результаті в будові авто з'явилася трансмісія.

Це цілий комплекс механізмів, що забезпечують не просто поєднання силового агрегату машини з її ведучими колесами, а змінне передавальне число при цьому.

Одним з основних вузлів трансмісії стала механічна коробка передач або КПП, іноді позначають, як МКПП.

По своїй суті КПП – це редуктор, що складається з декількох пар шестерень різного діаметра.

В результаті оператор, він же водій в даному випадку, вручну вибирає потрібну пару шестерень, забезпечуючи тим самим необхідне передаточне співвідношення обертання.

Цей крутний момент передається на ведучі колеса, забезпечуючи тим самим оптимальний режим роботи двигуна в конкретний момент руху.

Механічна коробка передач – найбільш простий і найбільш вдалий механізм, в якому не застосовується більше, ні гідравлічні складові, ні електричні.

Саме таку МКПП конструктори автомобілів з Піднебесної і встановили на ставшу найпопулярнішою і вдалою модель, в співвідношенні ціна / якість, Джилі СК.

Оцінюємо самостійно якість КПП на Джилі СК

У цій статті ми спробуємо розвіяти міф про те, що всі автомобілі китайського виробництва низької якості.

Зокрема, мова піде про коробку КПП Джилі СК.

мова піде про коробку КПП Джилі СК.

  • Отже, нам довелося розібрати МКПП, встановлену на нашому автомобілі з тієї причини, що в її корпусі утворилася пробоїна.

в її корпусі утворилася пробоїна.

  • Крім того, в цьому ж корпусі утворилися кілька тріщин і відколів. 
  • Але, найбільш небезпечна з них утворилася в порожнині підшипника або точніше, між підшипниками.

 найбільш небезпечна з них утворилася в порожнині підшипника

  • Тому залишати корпус в такому стані було б просто небезпечно і не розумно.
  • А відновлювати його також сенсу ніякого немає.  
  • Але, як виявилося, придбати нову коробку для цього автомобіля не так-то просто.
  • Мало того, за своєю вартістю вона виявилася дорожче, ніж весь двигун.
  • Це вже говорить про те, яка якість даного вузла.
  • А також про те, що в силу цього її міняють досить рідко.
  • Саме тому нам насилу вдалося відшукати і виписати новий корпус КПП, а поки він прийде ми вирішили підготуватися і розібрати наявну у нас коробку.

 вирішили підготуватися і розібрати наявну у нас коробку.

  • Але, коли ми її розібрали, то були здивовані станом всередині.
  • Складалося враження, що це нова коробка, хоча насправді вона вже пройшла близько 90 тис. кілометрів.
  • Ось і спробуй після цього сказати, що всі запчастини китайського виробництва низької якості.
  • Мало того, всередині самого корпусу КПП Джилі СК ми виявили відломаний фрагмент.

всередині самого корпусу КПП Джилі СК ми виявили отломанный фрагмент

  • Виявилося, що це не шматок від корпусу коробки, а фрагмент вилки.

це не шматок від корпусу коробки, а фрагмент вилки

  • А виготовлена вона з алюмінію, як виявилося.
  • Не чавунна або з каленной сталі, як ми звикли завжди бачити, а саме алюмінієва.
  • Ось вам і китайський автопром.
  • До речі, всередині корпусу цієї коробки при розбиранні нами був виявлений невеликий шматочок магніту.

 був виявлений невеликий шматочок магніту.

  • Так от, поверхня його була покрита тільки невеликим шаром пилу.
  • Ніяких продуктів зносу шестерень або металевої стружки ми тут не виявили.
  • Це ще раз говорить про якість шестерень в цьому редукторі.

 металевої стружки ми тут не виявили.

  • Потрібно відзначити, що в цьому вузлі було залито синтетичне масло.
  • Автомобіль практично весь рік знаходився на вулиці і, як бачите тепер – результат.
  • Тому в новий корпус ми плануємо переставити повністю весь редуктор в зборі, не змінюючи тут нічого, за винятком вилки.
  • Її також ми вже знайшли, коштує вона недорого, тому встановимо нову.
  • А всі шестерні і всю начинку коробки переставимо в новий корпус коробки і думаємо, що вона нам послужить ще дуже довго.
  • Виходячи з цього ми ще раз прийшли до висновку, що не варто відразу відмахуватися від всього китайського, як ми звикли це робити.
  • Бо, як виявилося, це далеко не завжди відповідає дійсності.
  • А нашу розповідь про механічну КПП на Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Коробка КПП Джилі СК"

Відгуки: 0




Шестерня двигуна для ремонту Джилі СК:

Підшипник для ремонту Джилі СК:

Корпус для ремонту Джилі СК:

Вилка для ремонту Джилі СК:

.