• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Видалення каталізатора Джилі Емгранд Х7

В компактному кросовері китайської автомобільної компанії Geely Automobile – Emgrand X7 використані багато найсучасніших розробок та технологій в галузі автомобілебудування.

Крім того, в комплектації автомобіля, крім досить пристойного переліку сучасних опцій і систем, передбачені і новий силовий агрегат в парі з КПП (механіка і автомат), що відповідають сучасним стандартам екологічної безпеки Євро-5.

Дотримання вимог такого високого екологічного стандарту двигуну автомобіля Джилі Емгранд Х7 забезпечує і сучасна вихлопна система.

Її особливістю є установка випускного катколлектора.

Це по суті той же трубчастий випускний колектор, в який поміщений каталітичний нейтралізатор вихлопних газів або просто каталізатор.

Саме такого роду установки і вимагає той самий стандарт Євро-5.

І все б нічого, якби не одне «але».

У цьому каталізаторі, всередині встановлена стільникова система металева або керамічна.

І дуже часто така система, особливо якщо вона керамічна, забивається, прогорає і починає кришиться.

В цьому випадку є велика ймовірність, що шматочки кераміки потраплять в циліндри і весь двигун вийде з ладу.

Тому, щоб цьому запобігти і позбавити себе позапланового дорогого ремонту, такий каталізатор повністю видаляють із системи вихлопу.

Замість нього встановлюють полум'ягасник.

Це попередній резонатор, «вирівнюючий» потік вихлопних газів і прибираючий сторонні звуки.

Правда, про очищення вихлопних газів в цьому випадку вже не йдеться.

Міняємо самостійно на полум'ягасник каталізатор Geely Emgrand X7

У пропонованій нами статті мова піде про те, як можна самостійно вирізати каталізатор і замінити його на полум'ягасник в автомобілі Джилі Емгранд Х7.

як можна самостійно вирізати каталізатор і замінити його на полум'ягасник в автомобілі Джилі Емгранд Х7.

  • У нашому випадку було б все добре, проте каталізатор, який вийшов з ладу, почав негативно впливати на роботу двигуна, в якому впала потужність.
  • Це при тому, що двигун нашого авто об'ємом 2,0 літра пройшов лише 130 тис. кілометрів.
  • Тому було прийнято рішення вирізати у вихлопній системі каталізатор і вварити замість нього полум'ягасник.
  • В даному випадку випускний катколлектор знаходиться попереду силового агрегату.

випускний катколлектор знаходиться попереду силового агрегату.

  • Впускний колектор відповідно розташований ззаду двигуна.

Впускний колектор відповідно розташований ззаду двигуна.

  • При цьому за своєю формою і розташуванням він сильно нагадує колектор автомобіля Форд.
  • Отже, насамперед ми знімаємо теплозахисний щиток з колектора.

 знімаємо теплозахисний щиток з колектора.

  • І тепер ми можемо бачити сам катколлектор Джилі Емгранд Х7.
  • Так, як захисний піддон під днищем автомобіля вже неабияк пом'ятий, то і не дивно, що гофра тут теж добре пошарпана.

 гофра тут теж добре пошарпана

  • Але, нам в даному випадку потрібно розкрутити фланець глушника.

в даному випадку потрібно розкрутити фланець глушника.

  • Також потрібно буде зняти кронштейн, що підтримує всю вихлопну систему.

зняти кронштейн, що підтримує всю вихлопну систему.

  • Ну і після цього можна буде вже зняти колектор з головки блоку циліндрів.
  • Отже, ми зняли катколлектор нашого автомобіля.

зняли ми катколлектор нашого автомобіля.

  • Після чого розрізаємо його поперек і бачимо наступну картину.

 розрізаємо катколлектор поперек і бачимо наступну картину.

  • У цьому колекторі встановлена керамічна стільникова система.

 встановлена керамічна стільникова система.

  • І форму свою вона ще зберегла, завдяки наявності уступу на трубі, але зверху ця система вже грунтовно почала кришитися.

 зверху ця система вже грунтовно почала кришитися.

  • Тому вибиваємо цю керамічну стільникову систему і замість неї будемо вварювати полум'ягасник.

вибиваємо цю керамічну стільникову систему

  • Як виявилося, ця кераміка тут досить міцна і набагато міцніша, ніж на автомобілі корейського виробництва.
  • Тож можна тільки уявити, що може наробити шматочок такої кераміки, потрапивши в циліндр двигуна.

виявилося, ця кераміка тут досить міцна

  • Тому підбираємо тепер полум'ягасник і обварюємо його всередині суцільним швом.

підбираємо тепер полум'ягасник і обварюємо його всередині

  • Далі обварюємо його ще й знизу.
  • А потім по мітках виставляємо на нього стакан і також обварюємо тепер ще й зовні.
  • Потрібно зазначити, що у зв'язку з тим, що ми видалили керамічну систему в каталізаторі, в колекторі утворилася порожнеча, з-за якої тепер вихлопні гази будуть створювати великий шум.
  • Щоб цьому запобігти ми і встановлюємо полум'ягасник.
  • Він практично повністю справляється з ними.
  • В результаті отримуємо новий катколлектор в зборі.

В результаті отримуємо новий катколлектор в зборі

  • Тепер встановлюємо його на місце і ставимо назад щиток теплозахисний.
  • Запускаємо двигун і перевіряємо роботу.

Запускаємо двигун і перевіряємо роботу.

  • На виконання цієї роботи знадобилося всього пару годин.
  • Зате тепер ви впевнені, що уламок кераміки не потрапить в циліндри двигуна вашого залізного коня і не наробить там бід.
  • На цьому нашу розповідь про заміну каталізатора на полум'ягасник в автомобілі Джилі Емгранд Х7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Видалення каталізатора Джилі Емгранд Х7"

Відгуки: 0




.