Чері Тігго після 10 років експлуатації

Однією з найбільш популярних автомобільних моделей, які були розроблені і надалі запущені у виробництво найбільшою автомобільною компанією з Піднебесної Chery Automobile, є компактний кросовер Chery Tiggo.

Практично з самого початку появи, а це був 2005 рік, випуск нового кросовера був організований і в Росії.

Правда, там цей автомобіль отримав назву Vortex Tingo, а выпуск цієї версії тривав аж до 2013 року.

Цілком можливо, що популярність даної моделі була обумовлена тим, що багато в чому вона виявилася копією також вельми популярного на той час автомобіля японського виробництва Toyota RAV4.

Як би там не було, але майже ціле десятиліття автомобіль сходив з російських конвеєрів і інших країн, не втрачаючи при цьому своєї популярності.

Після 2013 року тільки пішов рестайлінг моделі, а далі вже з'явилася багато в чому оновлена і змінена версія, що стала другим поколінням популярного кросовера.

Проводимо самостійно короткий огляд стану через десятиліття експлуатації автомобіля Chery Tiggo

В спеціальній статті ми хочемо підтвердити або спростувати численні міфи і твердження про китайського кросовера Чері Тіго.

хочемо підтвердити або спростувати численні міфи і твердження про китайського кросовера Чері Тіго.

Всі автолюбителі, та й не тільки, прекрасно знають про відгуки і характеристики китайських автомобілів, що існують в середовищі автолюбителів, що вже відбулися і майбутніх власників автотранспортних засобів.

Особливо активно мусується тема про те, що через десять років експлуатації ці автомобілі буквально розсиплються.

Тому сьогодні на прикладі китайського автомобіля Чері Тіго, що випускається в Росії, ми спробуємо частину існуючих міфів підтвердити, а частину остаточно розвінчати.

Отже, у нас сьогодні є автомобіль Чері Тіго або якщо бути точним, то Вортекс Тінго, який пройшов вже 100 тис. кілометрів і експлуатується 10 років.

у нас Чері Тіго, пройшов близько 100 тис. км і експлуатований 10 років

  • Загальний вигляд в цього авто на сьогоднішній день не викликає ніяких нарікань.
  • В ті роки такий автомобіль комплектувався двигунами об'ємом 1,6 і 1,8 літра з механічною КПП або варіатором.
  • Зрозуміло, що варіатор – це не найнадійніший вид трансмісії авто.
  • Але, до силових агрегатів особливих претензій не було.
  • Такі двигуни спокійно виходжували по 300 тис. кілометрів без проведення спеціальних ремонтних робіт.
  • Якщо брати наш конкретний автомобіль, то крім планових ТО, ніяким іншим видам ремонту він не піддавався.
  • Перше, про що ми хочемо поговорити, це кузов авто.
  • Мало того, що для його виготовлення використовувався не особливо якісний метал, так ще й фарбування його дуже погане.
  • Якщо брати двері авто, то складається таке враження, що вони виготовлені з картону.

Якщо брати двері авто, то складається таке враження, що вони виготовлені з картону.

  • На стільки вони легкі, що їх неможливо ні відкрити нормально, ні закрити. Особливо це стосується задніх дверей.
  • До того ж всі двері теж досить активно обліплює іржа.
  • Що стосується хромованих вставок Чері Тіго, то хром тут цілком нормальний і іржа практично ніде не кидається.

 хром тут цілком нормальний

  • Пороги в автомобілі були повністю переварені.

Пороги в автомобілі були повністю переварити.

  • Причина нам здається в тому, що для їх виготовлення був використаний метал, який в інших країнах вже майже збиралися викинути.
  • До оптики особливих претензій в цій моделі немає.
  • Фари передні завжди були однієї і тієї ж форми до рестайлінгу.
  • Дорогу вони висвітлюють в принципі нормально, хоча можна було б і краще.
  • А ось, що стосується протитуманок – то вони світять бездоганно.

Фари передні завжди були однієї і тієї ж форми

  • Лобове стікло і взагалі всі кузовні запчастини дуже недорогі.
  • До того ж, деталі від Чері Тіго і Вортекс Тінго повністю взаємозамінні.
  • На автомобілі встановлені легкосплавні колісні диски R15.

На автомобілі встановлена легкосплавні колісні диски R15.

  • За логікою речей вони повинні бути виготовлені з алюмінію або, швидше за все, алюмінієвого сплаву.
  • Як би там не було, але через сім років експлуатації вони повністю згнили чомусь.
  • Плюсом передніх дверей є досить великий кут відчинення, що створює додаткові зручності для посадки і висадки з салону.
  • Задні фонарі тут встановлені прості, але зручні і цілком нормальні.

Задні ліхтарі тут встановлені прості

  • Що стосується запасного колеса, то воно знаходиться в спеціальному боксі, який кріпиться до дверей багажника.

запасного колеса, то воно знаходиться в спеціальному боксі

  • З одного боку, це добре і зручно, але з іншого боку такий варіант кріплення дуже зручний для злочинців.
  • Вкрасти таке колесо – простіше простого.
  • Крім запаски ззаду ще є невеликий двірник на задньому стіклі, а також передбачена функція його обігріву.
  • Ну і вінчає це все радіоантена.
  • Але, вона дуже погана, незважаючи на зовнішній вигляд, тому, що дуже погано ловить радіохвилі.
  • Двері багажника, що вільно відчиняються або п'ята дверіка– це єдина важка деталь кузова.

п'ята двері – це єдина важка деталь кузова

  • Вона дійсно масивна і закривається добре.
  • Але от сам багажник не дуже великий, хоча все, що потрібно, в ньому цілком може поміститися.
  • Правда, в цьому багажнику Чері Тіго є один, але дуже суттєвий недолік.
  • Вірніше, це навіть не недолік, а недоробка конструкторів.
  • Справа в тому, що внизу праворуч і ліворуч в багажнику є, так звані «зябра» для вентиляції багажника і салону також.

внизу праворуч і ліворуч в багажнику є, так звані «зябра» для вентиляції багажника

  • Крім них тут є розетка, речовий бокс і підсвічування. Все це добре, звичайно.
  • Але зябра розташовані практично над самими колісними арками.
  • А тому через них в салон проникає весь пил з дороги.
  • І при їзді по курній дорозі весь салон стає в пилюці, так ніби його хтось посипав борошном.
  • Крім того, невдало зроблена полка, що розділяє навпіл багажник, який і без того має не дуже вражаючі розміри. 
  • Вона закріплена жорстко і не підняти, а тим більше витягнути її з багажника, неможливо.
  • У зв'язку з цим вона створює додаткові незручності при завантаженні багажного відділення, особливо великогабаритними речами.
  • Тепер, що стосується підкапотного простору автомобіля.
  • Як вже говорилося раніше, ця модель комплектувалася шістьнадцятиклапанними двигунами різного об'єму і потужності, включаючи агрегат компанії Мітсубісі об'ємом 2,4 літра.

ця модель комплектувалася шестнадцатиклапанными двигунами різного об'єму і потужності

  • На цьому двигуні зверху було нанесено саме такий напис.
    • В парі з цими двигунами ставили механічну коробку передач або роботизований варіатор італійського виробництва.
    • До всіх силових агрегатів особливих претензій не було.
    • Запускалися вони добре в будь-яку погоду, виходжували понад 300 тис. кілометрів.
    • Запчастини до них можна було завжди придбати за доступними цінами, в тому числі і оригінальні. Один недолік полягав лише в тім, що сама робота по заміні тієї або іншої деталі і навіть ГРМкоштувала набагато дорожче, ніж ця деталь.
    • Ще в підкапотному просторі є один істотний недолік.
    • Це те, що всі болти та гайки тут розташовані вгорі і всі вони, як один, швидко покриваються іржею.
    • Основний радіатор за цей час вже замінили, тому, що знизу він практично розлізся незрозуміло з якої причини.
    • Хоча сам по собі знову ж він зовсім недорогий, на відміну від інших іномарок.
    • Що стосується матеріалу обробки салону і зокрема торпеди, то тут використовувався твердий пластик, який під час руху дуже сильно гримить.

    використовувався твердий пластик, який під час руху дуже сильно гримить.

    • Рульове колесо встановлено не дуже зручно.
    • Базова комплектація автомобіля в принципі на той час, коли почався випускатися цей автомобіль була на досить високому рівні.
    • Тут було безліч різних функцій і опцій, що в інших моделях у ті часи коштували набагато дорожче.
    • КПП з самого початку хрустіла, а кермо має не дуже надійний зв'язок з автомобілем.
    • У зв'язку з цим машина досить мляво реагує на повороти керма.
    • Поряд з цим слід зазначити, що за десять років експлуатації в цьому автомобілі жодного разу нічого не зламалося.
    • А тому за цей час не доводилося нічого ремонтувати.
    • Просто вчасно проводили діагностику і усували всі неполадки.
    • Але, крім того, що потекла пічка обігріву салону і основний радіатор, нічого більше раптово не виходило з ладу на цьому кросовері Чері Тіго.
    • Що стосується посадки водія, то ми вважаємо, що вона дуже незручна.
    • Корекцію фар тут доводиться виконувати вручну.
    • Як вже говорилося, запчастини на цей автомобіль дуже дешеві.
    • Можливо це пов'язано з тим, що збиралися такі моделі в Росії.
    • Але, поряд з цим варто зазначити, що на перших випусках цих машин ремінь ГРМ ледь виходжував 40 тис. кілометрів.
    • При цьому він буквально розсипався, що загрожувало загином клапанів.
    • Але, потім стали ставити більш якісні ремені і в сьогоднішнього представника цієї моделі його замінили після 94 тис. км пробігу.
    • Хоча це теж великий ризик, оскільки точної межі його зносу ніхто не знає.
    • Ще один «комплімент» двигуну – витрата масла в ньому з роками абсолютно не змінилася.
    • Також на перших випусках цієї моделі дуже поганими були задні амортизатори. Вони текли вже після 10 тис. пробігу.
    • Але, зараз такого вже немає, звичайно.
    • Викликає питання і робота пічки.
    • Створюється враження, що вона тут живе своїм життям, оскільки її зміна режиму роботи зовсім не відповідає нашому регулюванню.
    • Але, є підозра, що швидше за все в цьому винна не пічка, а датчик температури.
    • В іншому ж автомобіль цілком відповідає нашим уявленням про китайський автопром.
    • На цьому наш огляд компактного кросовера китайського виробництва Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чері Тігго після 10 років експлуатації"

Відгуки: 1


Георгий

Эти первые Тиго конечно надёжные были. Что бы кто не говорил! Не скажу за новые не сталкивался с ними. Знакомый тоже покупал лет 9-8 назад Тиго с салона, и сейчас состояние машины не хуже, чем здесь представленной здесь. Если за машиной смотреть, всё вовремя менять, грамотно ко всем моментам подходить, то не важно в какой стране она производиться! Ни гвоздя, ни жезла!




Дверей для ремонту Чері Тіго:

Фара для ремонту Чері Тіго:

Стікло для ремонту Чері Тіго:

Диск колісний для ремонту Чері Тіго:

Фонарь для ремонту Чері Тіго:

Двірники для ремонту Чері Тіго:

ГРМ для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Гайка для ремонту Чері Тіго:

.