Стук в підвісці Деу Ланос, стукають стійки стабілізатора

Зв'язок кузова будь-якого автомобіля з дорогою під час руху забезпечують ряд пристроїв і механізмів різного роду, а також окремих деталей, які в сукупності складають частину шасі.

Ця група має свою загальну назву – підвіска.

Разом з тим ця група виконує і ряд інших дуже важливих функцій, таких як передача кузову всіх моментів і сил, які отримують колеса даного автомобіля внаслідок контакту їх з дорожнім покриттям або необхідне переміщення коліс.

Одним з елементів підвіски автомобіля Деу Ланос є стабілізатор поперечної стійкості.

В той час коли основна маса деталей і вузлів підвіски передає кузову сили і удари, одержувані колесами від дорожнього покриття, у вертикальній площині, то стабілізатори працюють в горизонтальній.

За рахунок стиснення пружності металу, з якого виготовлена ця деталь, він скручується при входженні авто в поворот.

Після цього метал прагне випрямитися і протидіє крену машини, що виникає.

Те ж саме відбувається і в момент початку руху або гальмування.

В ці моменти кузов автомобіля неодмінно намагається задертися спереду або ззаду.

Іншими словами, завдяки наявності стабілізатора поперечної стійкості автомобіль зберігає горизонтальне положення під час виконання поворотів, а також в момент початку руху або виконання різкого гальмування.

З'єднання стабілізатора з іншими елементами підвіски здійснюється за допомогою стійок або ж тяг, як їх ще називають.

Стійка стабілізатора дає можливість стабілізатору мати м'яке і в той же час рухливе з'єднання з підвіскою.

Мало того, наявність стійки дає можливість самому стабілізатору сильніше протидіяти крену автомобіля.

Усуваємо самостійно стук в підвісці на Daewoo Lanos

У нашій статті ми розповімо про те, як самостійно можна усунути стук в підвісці на Деу Ланос.

як самостійно можна усунути стук в підвісці на Деу Ланос.

  • Отже, у нас на лівій стороні в підвісці з'явився підозрілий стукіт, який під час руху нагадував стукіт металу об метал. Причому стук був дуже дзвінким.
  • Щоб визначити природу появи стуку, ми піддомкратили ліву сторону автомобіля і зняли колесо.

 поддомкратили ліву сторону автомобіля і зняли колесо.

  • Потім, оглянувши все пильно, як зверху, так і з оглядової ями, а також трохи використавши свій досвід ми прийшли до висновку, що всьому виною стійка стабілізатора.

прийшли до висновку, що всьому виною стійка стабілізатора.

  • На ній встановлені поліуретанові втулки або проставки, але нижня з них явно має спотворений вигляд.

нижня втулка явно має спотворений вигляд.

  • Незважаючи на те, що ці втулки стоять уже чотири роки і верхні з них знаходяться в нормальному стані, нижня, швидше за все, має пошкодження.
  • Але, зто стане відомо при розбиранні.
  • Поки від руки можна відчути, що стійка закріплена не жорстко, оскільки є невеликий люфт в ній.
  • Вільно бовтаються і верхні поліуретанові втулки на стійки стабілізатора Деу Ланос.
  • У зв'язку з цим нам потрібно розкрутити і зняти цю стійку.
  • Для того, щоб це зробити, ми ставимо знизу під сам ричаг на довгий болт головку з тріскачкою, а зверху ріжковим ключем притримуємо.

ставимо знизу під сам ричаг на довгий болт головку з тріскачкою, а зверху ріжковим ключем притримуємо.

  • Після цього головкою з тріскачкою беремося розкручувати.
  • Якщо це не вдається зробити, а саму стійку ви все одно будете міняти, то можна просто банально її перерізати болгаркою і потім зняти.

 можна просто банально її перерізати болгаркою і потім зняти.

  • Але, перш ніж розкрутити стійку, не полінуйтеся і заміряйте відстань від початку болта і до першої шайби, наприклад, або до кінця першої втулки.

заміряйте відстань від початку болта і до першої шайби

  • Запам'ятавши цю відстань, при складанні ви будете знати, до яких пір вам потрібно затягувати.
  • Справа в тому, що занадто слабке затягування або навпаки, перетяжка також впливає на якість роботи стійки.
  • Крім того, потрібно знати, що поліуретанові втулки одягаються виступом, який на них є, всередину отворів кріплення.

поліуретанові втулки одягаються виступом, який на них є, всередину отворів кріплення.

  • Нижня точно так вставляється і в результаті виходить, що втулки притискаються одна до іншої.

виходить, що втулки одна до іншої притискається.

  • У нас при розбиранні виявилося, що продавлена нижня шайба.

при розбиранні виявилося, що продавлена нижня шайба.

  • А також розбита і нижня поліуретанова втулка, що і не дивно.

також розбита і нижня поліуретанова втулка

  • Крім того, перевіряємо стан інших втулок, а також шайб на цій стійці.
  • Ті, що в нормальному стані можна залишати і встановлювати знову.
  • А ті, що отримали деформацію доведеться видалити і замінити новими.
  • Якщо ж подивитися на сам болт, то можна побачити, що він також деформований.

 болт також деформований.

  • Тому однозначно, що його краще замінити.
  • При цьому, хочеться зауважити, що не намагайтеся купувати новий болт, який подешевше.
  • Такі деталі відрізняються не тільки низькою ціною, але і такою ж низькою якістю.
  • Тому краще вибирайте деталь з середнього цінового діапазону або ще краще – дорогу.
  • Адже вони служать досить довго, тому й міняти їх доведеться не так вже й часто.
  • Ми придбали нову стійку стабілізатора для Деу Ланос в зборі.
  • Нижній кінець її починається з головки довгого болта.

Нижній кінець її починається з головки довгого болта

  • Далі йде шайба і дві гумові втулки, за якими також йде друга шайба.
  • Між втулками буде ще проставка у вигляді кріплення рами авто.
  • Верхній кінець після трубки на болті також закінчується шайбою, двома гумовими втулками, шайбою і гайкою.

Верхній кінець після трубки на болте закінчується гайкою

  • Саме таким чином повинна бути складена стійка та її елементи, оскільки іноді при купівлі вони можуть бути зібрані неправильно.

Саме таким чином повинна бути складена стійка

  • При бажанні можна, звичайно, придбати і всі ці елементи окремо.
  • Але, ми не стали шукати їх по магазинах і придбали стійку стабілізатора відразу всю в зборі.
  • Однак, якщо порівняти болт нової стійки з болтом старої, то можна побачити, що на новому різьблення майже в два рази коротше, ніж на старому.

 на новому болті різьблення майже в два рази коротше, ніж на старому.

  • Так може статися, що при установці цієї різьби може виявитися недостатньо.
  • Тоді доведеться додатково нарізати більше різьби, щоб правильно встановити стійку.
  • Саме для цього ми і пропонували раніше заміряти відстань від кінця болта до першої шайби або кріплення.
  • Тепер ви можете взяти рулетку і зробити вимір довжини різьби, порівнявши її з тією цифрою, яка вийшла у вас при вимірі спочатку.

 можете взяти рулетку і зробити вимір довжини різьби,

  • В нашому випадку виходить, що потрібно ще доточити приблизно 1,0 см різьби.
  • Тому при покупці нової стійки варто звертати увагу й на таку деталь її болта.
  • Отже, встановили ми нову стійку стабілізатора на своє місце.
  • Однак, так вийшло, що у нас не вистачає довжини болта для установки однієї втулки.

у нас не вистачає довжини болта для установки однієї втулки.

  • Але, не варто турбуватися, так як в цьому немає нічого страшного.
  • Просто візьміть монтировку і допоможіть собі, придавивши трохи кріплення рами.

допоможіть собі, придавивши трохи кріплення рами.

  • Після чого ставте туди останню втулку і наживляйте гайку.
  • Коли це вийде, то можна відпускати і вже потім спокійно затягувати до потрібного розміру різьби.
  • В результаті ми встановили стійку на своє місце, при цьому різьблення на болті не дорізуючи.

 встановили стійку на своє місце, не дорізуючи різьблення

  • Таким чином довжина різьби стала на 0,6 мм коротше, ніж було на старому болті.
  • Але, при цьому стійка стоїть жорстко і твердо.
  • Гумові втулки трохи стиснулися при цьому, але в принципі так і має бути.
  • Тому спробуємо поексплуатувати авто в такому стані, а якщо виникнуть зі стійкою якісь проблеми, то тоді доведеться різьблення доточувати.
  • А наша розповідь на цьому про причину стуку в підвісці Деу Ланос і заміну при цьому стійки стабілізатора закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стук в підвісці Деу Ланос, стукають стійки стабілізатора"

Відгуки: 1


Кухарчук Антон

Вот ребята рекомендую стойки стабилизатора к замене, именно Swag. Покупались здесь же - https://asiacentr.com.ua/tovar__stojka-pered-stab-v-sbore/. Они идут в сборе. Покупаю их уже второй раз. Ходят отлично + - 50 тысяч. Всем удачных замен!




Стабілізатор для ремонту Деу Ланос:

Тяга для ремонту Деу Ланос:

Стійка стабілізатора для ремонту Деу Ланос:

Втулка для ремонту Деу Ланос:

Проставки для ремонту Деу Ланос:

Ричаг підвіски для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

Шайба для ремонту Деу Ланос:

Кріплення для ремонту Деу Ланос:

Гайка для ремонту Деу Ланос:

.