Так вийшло, що новий автомобіль південнокорейських виробників Chevrolet Lacetti став другою моделлю, зібраною на новій платформі J200 після Daewoo Nubira.
Як одна, так і інша модель стали автомобілями гольф-класу.
У комплектацію нової моделі входили три різних бензинових силових агрегати об'ємом 1,4;1,6 і 1,8 літра.
Перший з них встановлювався з механічною КПП, а два інших з «автоматом».
Автомобіль з двигуном об'ємом 1,8 літра динамічніший, ніж його побратими з менш потужними агрегатами.
Крім того, у нього значно краще тяга, високі обороти, але в той же час і витрата палива складає цілих 13 літрів на сотню кілометрів пробігу.
У цілому цей двигун не викликає особливих нарікань у власників названих машин, але така схильність до високих оборотів робить його непередбачуваним, не схожим на інших і зі своїми, тільки йому притаманними, звичками і несправностями.
Усуваємо самостійно несправності двигуна Chevrolet Lacetti
У пропонованій вашій увазі статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому виправити деякі «дивацтва», що виникли в роботі двигуна автомобіля Шевроле Лачетті.
- Отже, в нашому авто пропала тяга, стала нестабільною робота двигуна, що добре чути на слух.
- У нас встановлений силовий агрегат типу Е-ТЕС III, обсяг якого становить 1,8 літра, а також ГБО.
- Крім того, в деяких моментах, особливо при різкому натисканні, трапляється провал педалі газу.
- У чому причина такого стану двигуна сказати так просто неможливо.
- Тому не стали сильно гадати, а просто провели комп'ютерну діагностику.
- Однак, лампочка Check Engine не горить, а це говорить про те, що двигун працює в штатному режимі і помилок комп'ютер ніяких не видає.
- Тому приступаємо до перевірки інших параметрів.
- Жодні з них питань не викликають, але, якщо придивитися до показника напруги датчика 1 лямбда зонда, то можна побачити деякі дивацтва.
- На холостих обертах датчик показує напругу 863mV.
- Але, варто зробити перегазовку, як цей показник різко падає до 65mV.
- А це ненормально, оскільки напруга лямбда зонда не повинна опускатися нижче позначки 0,1 V.
- Така ситуація може говорити тільки про одне – лямбда зонд вийшов з ладу.
- Але, ми не поспішаємо його міняти, а додатково ще вирішили перевірити за допомогою осцилографа.
- Як не дивно, але осцилограф не бачить несправності в лямбда зонд.
- Для більшої переконливості ми вирішили трохи покататися, щоб заодно перевірити тягу.
- Але, в цей час ми звернули увагу на те, що з вихлопної труби виходить занадто великий дим.
- А це перша ознака того, що в двигун поступає дуже збагачена повітряно-паливна суміш.
- Очевидно десь є додатковий підсос повітря.
- Перевіривши магістраль, ми виявили, що при установці ГБО на автомобілі були пошкоджені дроти проводки.
- Але, найжахливіше, що їх так і залишили в такому положенні, не спромігшись після цього ізолювати.
- І це ще не все.
- В процесі подальшої перевірки виявилося, що вся система ГБО тримається буквально на одному дроті.
- До того ж, під час проведення нами діагностики двигун раптом стих і після цього запустити його нам вже не вдалося.
- Дроти ГБО на роз'ємі розташовані в натяжку, ніякої ізоляції немає і в процесі вібрації дроти просто посипалися, і вся проводка установки залишилася на одному лише проводі.
- Тому ми відновили всі дроти на цьому роз'ємі, пропаяли де потрібно, зробили скрутки і встановили їх з запасом, щоб дроти перебували у вільному стані.
- Після цього спробували запустити двигун. Він відразу завівся, і робота його стала набагато краще.
- Тут же за допомогою ємнісного датчика ми спробували намалювати хоча б приблизний графік іскрового розряду на осцилографі.
- З цього графіку добре видно, що в третьому циліндрі є якісь проблеми.
- Після цього ми перевірили також ізолятори.
- Електрод четвертого циліндра виявився повністю в окисленні.
- Це також говорить про те, що повітряно-паливна суміш надходить дуже збагачена.
- Але, підсосу повітря бути не може, оскільки до цього ми все скрізь перевірили на двигуні нашого Шевроле Лачетті.
- Проте, коли вирішили перевірити всі свічки на придатність за допомогою спеціального стенду, перша ж з них виявилася непридатною.
- Її іскровий розряд виникає всередині приладу, чого в принципі бути не повинно.
- Тут ми допустили помилку і перемішали свічки, тому тепер з'ясувати з якого саме циліндра ця свічка – неможливо.
- Точно така ж ситуація і з другої свічкою запалення.
- Розряд в ній почав бити ще до подачі тиску в прилад. З тиском видно, що відбуваються пропуски займання.
- Дивно, що блок управління не показує і не реєструє ці пропуски.
- В результаті всі чотири свічки виявилися дефектними і вимагають заміни.
- Замінивши всі свічки, ми зробили повторну осциллограмму.
- З неї стало відразу видно, що робота третього циліндра помітно покращилася.
- Та й по звуку на слух чутно, що двигун тепер працює набагато краще.
- Давши попрацювати трохи двигуну, ми переконалися, що працює він рівно.
- При різкому натисканні на педаль газу ніяких провалів більше не спостерігається.
- Також став чистим вихлоп.
- Тому всі проблеми ми вважаємо успішно вдалося вирішити.
- На цьому нашу розповідь про самостійне усунення збоїв і відхилень від норми в роботі двигуна об'ємом 1,8 літра Шевроле Лачетті закінчено.