Пропала тяга Шевроле Лачетті, димить і троїть двигун

Так вийшло, що новий автомобіль південнокорейських виробників Chevrolet Lacetti став другою моделлю, зібраною на новій платформі J200 після Daewoo Nubira.

Як одна, так і інша модель стали автомобілями гольф-класу. 

У комплектацію нової моделі входили три різних бензинових силових агрегати об'ємом 1,4;1,6 і 1,8 літра.

Перший з них встановлювався з механічною КПП, а два інших з «автоматом».

Автомобіль з двигуном об'ємом 1,8 літра динамічніший, ніж його побратими з менш потужними агрегатами.

Крім того, у нього значно краще тяга, високі обороти, але в той же час і витрата палива складає цілих 13 літрів на сотню кілометрів пробігу.

У цілому цей двигун не викликає особливих нарікань у власників названих машин, але така схильність до високих оборотів робить його непередбачуваним, не схожим на інших і зі своїми, тільки йому притаманними, звичками і несправностями.

Усуваємо самостійно несправності двигуна Chevrolet Lacetti

У пропонованій вашій увазі статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому виправити деякі «дивацтва», що виникли в роботі двигуна автомобіля Шевроле Лачетті.

як можна самому виправити деякі «дивацтва», що виникли в роботі двигуна автомобіля Шевроле Лачетті.

  • Отже, в нашому авто пропала тяга, стала нестабільною робота двигуна, що добре чути на слух.
  • У нас встановлений силовий агрегат типу Е-ТЕС III, обсяг якого становить 1,8 літра, а також ГБО.
  • Крім того, в деяких моментах, особливо при різкому натисканні, трапляється провал педалі газу.  
  • У чому причина такого стану двигуна сказати так просто неможливо.
  • Тому не стали сильно гадати, а просто провели комп'ютерну діагностику.

провели комп'ютерну діагностику.

  • Однак, лампочка Check Engine не горить, а це говорить про те, що двигун працює в штатному режимі і помилок комп'ютер ніяких не видає.
  • Тому приступаємо до перевірки інших параметрів.
  • Жодні з них питань не викликають, але, якщо придивитися до показника напруги датчика 1 лямбда зонда, то можна побачити деякі дивацтва.
  • На холостих обертах датчик показує напругу 863mV.

На холостих обертах датчик показує напругу 863mV.

  • Але, варто зробити перегазовку, як цей показник різко падає до 65mV.

варто зробити перегазовку, як це показник різко падає до 65mV.

  • А це ненормально, оскільки напруга лямбда зонда не повинна опускатися нижче позначки 0,1 V.
  • Така ситуація може говорити тільки про одне – лямбда зонд вийшов з ладу.
  • Але, ми не поспішаємо його міняти, а додатково ще вирішили перевірити за допомогою осцилографа.
  • Як не дивно, але осцилограф не бачить несправності в лямбда зонд.

осцилограф не бачить несправності в лямбда зонд.

Не горить при цьому чек і на панелі приладів автомобіля

  • Для більшої переконливості ми вирішили трохи покататися, щоб заодно перевірити тягу.
  • Але, в цей час ми звернули увагу на те, що з вихлопної труби виходить занадто великий дим.
  • А це перша ознака того, що в двигун поступає дуже збагачена повітряно-паливна суміш.
  • Очевидно десь є додатковий підсос повітря.
  • Перевіривши магістраль, ми виявили, що при установці ГБО на автомобілі були пошкоджені дроти проводки.

 при установці ГБО на автомобілі були пошкоджені дроти проводки.

  • Але, найжахливіше, що їх так і залишили в такому положенні, не спромігшись після цього ізолювати.
  • І це ще не все.
  • В процесі подальшої перевірки виявилося, що вся система ГБО тримається буквально на одному дроті.

вся система ГБО тримається буквально на одному дроті.

  • До того ж, під час проведення нами діагностики двигун раптом стих і після цього запустити його нам вже не вдалося.
  • Дроти ГБО на роз'ємі розташовані в натяжку, ніякої ізоляції немає і в процесі вібрації дроти просто посипалися, і вся проводка установки залишилася на одному лише проводі.
  • Тому ми відновили всі дроти на цьому роз'ємі, пропаяли де потрібно, зробили скрутки і встановили їх з запасом, щоб дроти перебували у вільному стані.

ми відновили всі дроти на цьому роз'ємі

  • Після цього спробували запустити двигун. Він відразу завівся, і робота його стала набагато краще.
  • Тут же за допомогою ємнісного датчика ми спробували намалювати хоча б приблизний графік іскрового розряду на осцилографі.

 спробували намалювати хоча б приблизний графік іскрового розряду на осцилографі.

  • З цього графіку добре видно, що в третьому циліндрі є якісь проблеми.
  • Після цього ми перевірили також ізолятори.

Після цього ми перевірили також ізолятори.

також перевірили електроди модуля запалювання або котушки.

  • Електрод четвертого циліндра виявився повністю в окисленні.

Електрод четвертого циліндра виявився повністю в окисленні.

свічки запалювання опинилися всі чорними від нагару.

  • Це також говорить про те, що повітряно-паливна суміш надходить дуже збагачена.
  • Але, підсосу повітря бути не може, оскільки до цього ми все скрізь перевірили на двигуні нашого Шевроле Лачетті.
  • Проте, коли вирішили перевірити всі свічки на придатність за допомогою спеціального стенду, перша ж з них виявилася непридатною.

вирішили перевірити всі свічки на придатність за допомогою спеціального стенду

  • Її іскровий розряд виникає всередині приладу, чого в принципі бути не повинно.
  • Тут ми допустили помилку і перемішали свічки, тому тепер з'ясувати з якого саме циліндра ця свічка – неможливо.
  • Точно така ж ситуація і з другої свічкою запалення.
  • Розряд в ній почав бити ще до подачі тиску в прилад. З тиском видно, що відбуваються пропуски займання.
  • Дивно, що блок управління не показує і не реєструє ці пропуски.
  • В результаті всі чотири свічки виявилися дефектними і вимагають заміни.
  • Замінивши всі свічки, ми зробили повторну осциллограмму.

Замінивши всі свічки, ми зробили повторну осциллограмму.

  • З неї стало відразу видно, що робота третього циліндра помітно покращилася.
  • Та й по звуку на слух чутно, що двигун тепер працює набагато краще.
  • Давши попрацювати трохи двигуну, ми переконалися, що працює він рівно.
  • При різкому натисканні на педаль газу ніяких провалів більше не спостерігається.
  • Також став чистим вихлоп.
  • Тому всі проблеми ми вважаємо успішно вдалося вирішити.
  • На цьому нашу розповідь про самостійне усунення збоїв і відхилень від норми в роботі двигуна об'ємом 1,8 літра Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пропала тяга Шевроле Лачетті, димить і троїть двигун"

Відгуки: 1


Вишняков

Сейчас такое же что-то не понятное происходит с двигателем, ошибок нет. Спасибо что всё описали, будем смотреть датчик кислорода.




КПП для ремонту Шевроле Лачетті:

Тяга для ремонту Шевроле Лачетті:

Педалі для ремонту Шевроле Лачетті:

Лямбда зонд для ремонту Шевроле Лачетті:

Датчики для ремонту Шевроле Лачетті:

Панель приладів для ремонту Шевроле Лачетті:

Проводка для ремонту Шевроле Лачетті:

Циліндр для ремонту Шевроле Лачетті:

Котушка запалювання для ремонту Шевроле Лачетті:

Свічка запалювання для ремонту Шевроле Лачетті:

.