• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт двигуна Шевроле Круз

Серцем будь-якого автомобіля є його двигун.

Це великий силовий агрегат, який приводить в рух автотранспортний засіб, перетворюючи при цьому енергію будь-якого роду в механічну.

В автомобілях використовуються агрегати поршневого типу внутрішнього згоряння.

Автомобіль Шевроле Круз – це один із сімейних видів автотранспортних засобів виробництва знаменитої американської компанії Chevrolet.

Перше його покоління з'явилося ще в 2001 році. Тоді це була спільна модель з концерном Suzuki.

А надалі послідували вже самостійні модернізовані варіанти.

Пізніше з'явилося друге і третє покоління автомобільної моделі. 

Комплектувалася машина різними інжекторними двигунами, одним з яких є агрегат об'ємом 1,8 літра.

 

Виконуємо своїми руками ремонт двигуна Chevrolet Cruze

У пропонованій статті ми хочемо коротко розповісти про те, як правильно своїми руками виконати ремонт двигуна Шевроле Круз.

як правильно своїми руками виконати ремонт двигуна Шевроле Круз.

  • Так вийшло, що двигун нашого авто після запуску почав працювати нормально, проте потім там пішов суцільний гуркіт.
  • Тому довелося його розбирати.
  • Після детального огляду ми звернули увагу на те, що в циліндрах двигуна вироблення абсолютно ніякої не відчувається і не спостерігається.

звернули увагу на те, що в циліндрах двигуна вироблення абсолютно ніякої не відчувається і не спостерігається.

  • Це можна перевірити просто пальцем руки на дотик. Тому такий стан вселяє надію, що не все так погано з цим двигуном.
  • Поршні міняти немає потреби. Колінвал, а точніше його шийки, також на вид знаходяться в майже ідеальному стані.

Колінвал, а точніше його шийки, також на вид знаходяться в майже ідеальному стані.

  • Тому ми вирішили поміняти кольця, для чого зробили замовлення на нові.
  • А поки двигун в розібраному стані стояв в очікуванні нових кілець, то на внутрішніх стінках його гільз навіть утворилася деяка іржа.
  • Тому ми за допомогою наждачного паперу протремо всі циліндри цього агрегату.

за допомогою наждачного паперу протремо всі циліндри цього агрегату.

  • Це буде свого роду тонке фрезерування гільз циліндрів двигуна.
  • Для цього використовуємо наждачний папір №400 або просто «нульовку».

 використовуємо наждачний папір №400 або просто «нульовку».

  • Після цього, м'якою ганчіркою протремо ці гільзи, а заодно і шийки колінвала від металевого пилу і бруду.

м'якою ганчіркою протремо ці гільзи, а заодно і шийки колінвала від металевого пилу і бруду.

  • Потім змажемо маслом внутрішні стінки гільз, а також шийки колінвала.

змажемо маслом внутрішні стінки гільз, а також шийки колінвала.

  • Тепер можна встановлювати на місце поршневу групу.
  • До цього ми нарешті отримали нові поршневі кільця для Шевроле Круз.
  • Характер їх упаковки виключає можливість помилки при установці.

Характер упаковки кілець виключає можливість помилки при установці.

  • Справа в тому, що кільця розміщені по одному в окремих кишенях, на кожній з яких є схема його встановлення.
  • Це дуже добре для тих, хто робить цю установку вперше або має слабкі знання в цьому питанні.
  • Але, все одно, не зайвим буде знати, що з другим кільцем потрібно бути максимально обережним, оскільки воно дуже крихке.

з другим кільцем потрібно бути максимально обережним, оскільки воно дуже крихке 

  • А це говорить про те, що його легко можна зламати і тоді доведеться виписувати нове.
  • Також потрібно розуміти чому маслоз'ємні кільця називаються набірними.

 потрібно розуміти чому маслос'емниє кільця називаються набірними.

  • Справа в тому, що вони йдуть в комплекті, в якому набрана пружина і два кільця з обох сторін.
  • Щоб переконатися в тому, що ці кільця ідеально підходять до циліндрів нашого двигуна, вставляємо одне з цих кілець в будь-який циліндр.

вставляємо одне з цих кілець в будь-який циліндр.

  • І потім дивимося за величиною зазору, що утворився в результаті. А він у нас майже ідеальний.
  • Тому одягаємо кільця на поршні.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що всі кільця, крім маслоз'ємних встановлюються написами догори.

всі кільця, крім маслоз'ємних встановлюються написами догори

  • А маслоз'ємні встановлюються будь-яким чином.
  • Всі поршні ми ретельно почистили і перевірили. Всі вони знаходяться в нормальному стані.

Всі поршні ми ретельно почистили і перевірили

  • Ніяких виробок або відколів ніде не проглядається.
  • Практично новими на них виявилися вкладиші.

Практично новими на них виявилися вкладиші.

  • Цілком можливо, що їх не так давно хтось міняв.
  • Самі поршні, щоб не переплутати місцями, ми при розбиранні двигуна спеціально підписали, зробивши для цього на них насічки у вигляді точок.

щоб не переплутати місцями ми при розбиранні двигуна спеціально помітили

  • При цьому кількість точок відповідають номеру циліндра, в якому такий поршень був встановлений.
  • Для установки поршнів в циліндри двигуна Шевроле Круз ми використовуємо спеціальний обтискний пристрій.

Для установки поршнів в циліндри двигуна Шевроле Круз ми використовуємо спеціальний обтискний пристрій.

  • З його допомогою дуже зручно обжимати всі кільця на поршні і потім вставляти його в циліндр.
  • При цьому не забувайте, що точка, яка нанесена на кожному з поршнів повинна дивитися вперед при установці.

 не забувайте, що точка, яка нанесена на кожному з поршнів повинна дивитися вперед

  • Також перед установкою поршнів розсувайте замки кілець на максимально можливу відстань один від одного.

 перед установкою поршнів розсувайте замки кілець на максимально можливу відстань

  • Перш, ніж приступити до установки поршнів в двигун, ми вирішили намазати герметиком стикувальну поверхня його кришки.

вирішили намазати герметиком стикувальну поверхня його кришки.

  • Справа в тому, що прокладка тут не встановлюється, а тому ми змазали попередньо стикувальну поверхню для того, щоб герметик мав можливість трохи застигнути.
  • Попередньо природно ми гарненько вичистили і вимили цю кришку.
  • І після того приступили до установки поршнів в циліндри двигуна. Потрібно відзначити, що поршня заходять нормально і щільно.
  • Після цього ніякого люфту або ворушіння поршнів в циліндрах не спостерігається.

ніякого люфту або ворушіння поршнів в циліндрах не спостерігається.

  • Після того, як встановили на своє місце всі поршні і прикрутили шатуни, ставимо на місце піддон картера двигуна.

ставимо на місце піддон картера двигуна

  • Тут є своя невелика хитрість.
  • Справа в тому, що для того, щоб зняти піддон картера або поставити на своє місце, потрібно попередньо трохи підняти сам двигун.

 потрібно попередньо трохи підняти сам двигун.

  • Саме тому ми використовували домкрат.
  • Перед тим, як встановлювати на своє місце головку блоку циліндрів потрібно ретельно вичистити і, якщо є можливість, продути всі отвори на блоці під болти його головки.

потрібно ретельно вичистити і, якщо є можливість, продути всі отвори на блоці під болти його головки.

  • Після цього беремо головку блоку циліндрів, яка попередньо ретельно вичищена і вимита.

беремо головку блоку циліндрів, яка попередньо ретельно вичищена і вимитий.

  • Клапана на якій також ретельно почищені і притерті.

Клапана на якій також ретельно почищені і притерті.

  • Тому сміливо встановлюємо головку блоку циліндрів на сам блок.
  • Також встановлюємо на місце і колектори двигуна Шевроле Круз.

 встановлюємо на місце і колектора двигуна Шевроле Круз.

виставляємо распредвали і встановлюємо ГРМ.

  • Ну і після цього можна ставити на місце кришку клапанів.

після цього можна ставити на місце кришку клапанів.

  • На цьому двигун у нас практично зібраний.
  • Далі під'єднуємо всі дроти, датчики та патрубки, що були зняті при розбиранні.
  • Після цього пробуємо запускати двигун.

Після цього пробуємо запускати двигун.

  • Працює силовий агрегат нормально, без всяких сторонніх шумів і стукотіння.
  • А це свідчить про те, що всю свою роботу ми виконали правильно.
  • Тому розповідь нашу і ремонт двигуна Шевроле Круз на цьому також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт двигуна Шевроле Круз"

Відгуки: 0




.