Серцем будь-якого автомобіля є його двигун.
Це великий силовий агрегат, який приводить в рух автотранспортний засіб, перетворюючи при цьому енергію будь-якого роду в механічну.
В автомобілях використовуються агрегати поршневого типу внутрішнього згоряння.
Автомобіль Шевроле Круз – це один із сімейних видів автотранспортних засобів виробництва знаменитої американської компанії Chevrolet.
Перше його покоління з'явилося ще в 2001 році. Тоді це була спільна модель з концерном Suzuki.
А надалі послідували вже самостійні модернізовані варіанти.
Пізніше з'явилося друге і третє покоління автомобільної моделі.
Комплектувалася машина різними інжекторними двигунами, одним з яких є агрегат об'ємом 1,8 літра.
Виконуємо своїми руками ремонт двигуна Chevrolet Cruze
У пропонованій статті ми хочемо коротко розповісти про те, як правильно своїми руками виконати ремонт двигуна Шевроле Круз.
- Так вийшло, що двигун нашого авто після запуску почав працювати нормально, проте потім там пішов суцільний гуркіт.
- Тому довелося його розбирати.
- Після детального огляду ми звернули увагу на те, що в циліндрах двигуна вироблення абсолютно ніякої не відчувається і не спостерігається.
- Це можна перевірити просто пальцем руки на дотик. Тому такий стан вселяє надію, що не все так погано з цим двигуном.
- Поршні міняти немає потреби. Колінвал, а точніше його шийки, також на вид знаходяться в майже ідеальному стані.
- Тому ми вирішили поміняти кольця, для чого зробили замовлення на нові.
- А поки двигун в розібраному стані стояв в очікуванні нових кілець, то на внутрішніх стінках його гільз навіть утворилася деяка іржа.
- Тому ми за допомогою наждачного паперу протремо всі циліндри цього агрегату.
- Це буде свого роду тонке фрезерування гільз циліндрів двигуна.
- Для цього використовуємо наждачний папір №400 або просто «нульовку».
- Після цього, м'якою ганчіркою протремо ці гільзи, а заодно і шийки колінвала від металевого пилу і бруду.
- Потім змажемо маслом внутрішні стінки гільз, а також шийки колінвала.
- Тепер можна встановлювати на місце поршневу групу.
- До цього ми нарешті отримали нові поршневі кільця для Шевроле Круз.
- Характер їх упаковки виключає можливість помилки при установці.
- Справа в тому, що кільця розміщені по одному в окремих кишенях, на кожній з яких є схема його встановлення.
- Це дуже добре для тих, хто робить цю установку вперше або має слабкі знання в цьому питанні.
- Але, все одно, не зайвим буде знати, що з другим кільцем потрібно бути максимально обережним, оскільки воно дуже крихке.
- А це говорить про те, що його легко можна зламати і тоді доведеться виписувати нове.
- Також потрібно розуміти чому маслоз'ємні кільця називаються набірними.
- Справа в тому, що вони йдуть в комплекті, в якому набрана пружина і два кільця з обох сторін.
- Щоб переконатися в тому, що ці кільця ідеально підходять до циліндрів нашого двигуна, вставляємо одне з цих кілець в будь-який циліндр.
- І потім дивимося за величиною зазору, що утворився в результаті. А він у нас майже ідеальний.
- Тому одягаємо кільця на поршні.
- При цьому потрібно мати на увазі, що всі кільця, крім маслоз'ємних встановлюються написами догори.
- А маслоз'ємні встановлюються будь-яким чином.
- Всі поршні ми ретельно почистили і перевірили. Всі вони знаходяться в нормальному стані.
- Ніяких виробок або відколів ніде не проглядається.
- Практично новими на них виявилися вкладиші.
- Цілком можливо, що їх не так давно хтось міняв.
- Самі поршні, щоб не переплутати місцями, ми при розбиранні двигуна спеціально підписали, зробивши для цього на них насічки у вигляді точок.
- При цьому кількість точок відповідають номеру циліндра, в якому такий поршень був встановлений.
- Для установки поршнів в циліндри двигуна Шевроле Круз ми використовуємо спеціальний обтискний пристрій.
- З його допомогою дуже зручно обжимати всі кільця на поршні і потім вставляти його в циліндр.
- При цьому не забувайте, що точка, яка нанесена на кожному з поршнів повинна дивитися вперед при установці.
- Також перед установкою поршнів розсувайте замки кілець на максимально можливу відстань один від одного.
- Перш, ніж приступити до установки поршнів в двигун, ми вирішили намазати герметиком стикувальну поверхня його кришки.
- Справа в тому, що прокладка тут не встановлюється, а тому ми змазали попередньо стикувальну поверхню для того, щоб герметик мав можливість трохи застигнути.
- Попередньо природно ми гарненько вичистили і вимили цю кришку.
- І після того приступили до установки поршнів в циліндри двигуна. Потрібно відзначити, що поршня заходять нормально і щільно.
- Після цього ніякого люфту або ворушіння поршнів в циліндрах не спостерігається.
- Після того, як встановили на своє місце всі поршні і прикрутили шатуни, ставимо на місце піддон картера двигуна.
- Тут є своя невелика хитрість.
- Справа в тому, що для того, щоб зняти піддон картера або поставити на своє місце, потрібно попередньо трохи підняти сам двигун.
- Саме тому ми використовували домкрат.
- Перед тим, як встановлювати на своє місце головку блоку циліндрів потрібно ретельно вичистити і, якщо є можливість, продути всі отвори на блоці під болти його головки.
- Після цього беремо головку блоку циліндрів, яка попередньо ретельно вичищена і вимита.
- Клапана на якій також ретельно почищені і притерті.
- Тому сміливо встановлюємо головку блоку циліндрів на сам блок.
- Також встановлюємо на місце і колектори двигуна Шевроле Круз.
- Ну і після цього можна ставити на місце кришку клапанів.
- На цьому двигун у нас практично зібраний.
- Далі під'єднуємо всі дроти, датчики та патрубки, що були зняті при розбиранні.
- Після цього пробуємо запускати двигун.
- Працює силовий агрегат нормально, без всяких сторонніх шумів і стукотіння.
- А це свідчить про те, що всю свою роботу ми виконали правильно.
- Тому розповідь нашу і ремонт двигуна Шевроле Круз на цьому також закінчено.