Як збільшити кліренс Шевроле Авео

Починаючи з 2002 року знаменитий американський автогігант General Motors почав випуск своєї нової моделі – субкомпактного Chevrolet Aveo.

Автомобіль випускався і випускається по сьогоднішній день в кузовах різних типів.

Однак всі вони відрізняються незвичністю свого дизайну, до створення якого доклали своїх зусиль фахівці італійського ательє автомобілів ItalDesign.

Незважаючи на особливість дизайну і в принципі непогані технічні якості Шевроле Авео має недолік, який є істотним для власників України і більшості країн СНД.

Таким недоліком є невеликий кліренс або дорожній просвіт, як його називають в побуті автолюбителі.

Його розмір коливається в межах 150-155 мм. І якщо в країнах Європи та інших континентів це не є великим недоліком, то для наших доріг цього замало.

Саме тому багато власників таких авто винаходять різні способи збільшення дорожнього просвіту, щоб легше було долати численні вибоїни наших автомобільних доріг.

Збільшуємо самостійно кліренс автомобіля Chevrolet Aveo

В черговій пропонованій нами статті хочеться розповісти про те, як можна самому збільшити кліренс автомобіля Шевроле Авео.

 хочеться розповісти про те, як можна самому збільшити кліренс автомобіля Шевроле Авео.

  • Потрібно відразу зазначити, що існує три різних способи збільшення кліренсу автомобіля спереду.
  • Тому ми спробуємо розповісти про всі відразу.
  • Так вийшло, що нам набридло кожен раз при заїзді у двір чіпляти захистом двигуна рейки, а тому ми вирішили збільшити кліренс нашого авто.
  • Так як передні стійки амортизаторів в нашому авто вже практично відходили свій ресурс і потрібна їх заміна, ми замовили нові проставки для збільшення кліренсу.

  • Думка була розібрати передню частину підвіски авто, поставити нові амортизаторні стійки і заодно придбані проставки.
  • Тут також потрібно уточнити, що у цього автомобіля на даний момент вже другий власник. Тому всі нюанси машини ми ще не знали. Але, коли зняли стійки амортизаторів, то виявилося, що там вже стоять додаткові проставки.
  • У зв'язку з цим нам залишилося лише придбати нові, більш довгі пружини.
  • Після цього ми встановили нові передні стійки амортизаторів марки Monroe.

встановили нові передні стійки амортизаторів марки Monroe.

  • Також встановили на них нові пружини, а також проставки, але тільки ті, що там стояли до цього. В результаті нові проставки залишилися про запас.
  • Тепер, що стосується способів підвищення кліренсу автомобіля.
  • Потрібно відразу підкреслити, що кожен з них дає можливість збільшити висоту дорожнього просвіту від 1 до 2см.
  • Отже, перший спосіб збільшення кліренсу полягає в заміні верхніх опор стійок амортизаторів.

 перший спосіб збільшення кліренсу полягає в заміні верхніх опор стійок амортизаторів.

  • Оригінальні такі опори Шевроле Авео виготовлені з м'якого матеріалу, тому часто можуть провалюватися, причому досить глибоко.
  • А щоб визначити на своєму авто провалилися ці опори вже чи ні, досить заглянути під її кришку.

 щоб визначити на своєму авто провалилися ці опори вже чи ні, досить заглянути під кришку.

  • У тому випадку, якщо опора амортизатора просіла чи провалилася, то під кришкою зазвичай з'являється щілина, в яку іноді можна просунути викрутку або навіть палець руки.
  • В такому випадку купуються нові посилені конусоподібного виду верхні опори.

купуються нові посилені конусоподібного виду верхні опори.

  • Крім того, вони більші за розміром, а тому встановлення таких опор дозволяє підвищити кліренс на 1,5 см.

вони більше за розміром, а тому встановлення таких опор дозволяє підвищити кліренс на 1,5 см.

  • Саме такі опори ми і встановили цього разу на свої стійки амортизаторів.
  • Другим способом збільшення дорожнього просвіту легкової машини є заміна пружин.

Другим способом збільшення дорожнього просвіту легкової машини є заміна пружин.

  • Ця заміна дозволяє додати від 1 до 1,5 см.
  • Тому, якщо у вас на амортизаторних стійках просіли пружини, то їх можна замінити на нові.
  • Тут ще існують два способи збільшення кліренсу без заміни просілих пружин.
  • Бувають різні випадки, коли придбати нові пружини не представляється можливим, тому на старі просівші пружини можна поставити нові посилені верхні опори, а також і проставки.

 на старі просіли пружини можна поставити нові посилені верхні опори, а також і проставки.

  • У нашому випадку виготовлені проставки з вибраними краями по діаметру.
  • Але існує й інший метод виготовлення проставок на верхні опори амортизаторних стійок.
  • В цьому випадку проставки виготовляються без вибірок по диметру.

В цьому випадку проставки виготовляються без вибірок по диметру.

  • Такі проставки, природньо більші по висоті, а тому їх установка дає можливість отримати ще додаткових кілька міліметрів кліренсу.
  • Встановлюються проставки, як ті, так і інші, безпосередньо на пружину.

Встановлюються проставки, як ті, так і інші, безпосередньо на пружину

  • Зверху на них встановлюється кришка опори і потім прикручується безпосередньо сама верхня опора.
  • Другим способом збільшення кліренсу без заміни просілих пружин є установка посилених проставок конусного типу.

Другим способом збільшення кліренсу без заміни просілих пружин є установка посилених проставок конусного типу.

  • Встановлюються вони безпосередньо зверху зібраної стійки амортизатора Шевроле Авео.
  • При цьому сама стійка лише опускається і зверху підкладається така проставка.
  • Тут потрібно уточнити, що такого роду проставки зазвичай поставляються в комплекті з видовженими грибками.

 такого роду проставки зазвичай поставляються в комплекті з видовженими грибками.

  • Вони довші оригінальних грибків, а тому сідають глибше на саму стійку. Зверху на них встановлюються вже проставки.
  • Але, тут треба бути обережними в установці всяких проставок, щоб не перестаратися.
  • У нас був вже такий негативний досвід, коли ми встановили на передні колеса нові амортизатори, нові пружини, між пружиною і чашкою опори додаткові проставки і на завершення зверху на опору безпосередньо під сам кузов ще й встановили конусоподібні проставки.
  • В результаті передня частина автомобіля виявилася піднятою занадто високо, перевищуючи набагато задню частину.
  • Не дивно, що наша машина перетворилася на пародію. Тому намагайтеся в цьому питанні не переборщити.
  • Всі, хто хоч раз знімав передню стійку амортизатора прекрасно знають, як часто буває важко відкрутити її верхню гайку.
  • Справа в тому, що ця гайка часто буває втопленою в стаканчик і ніяким ключем її відкрутити в такому положенні часто не виходить.
  • Тому ми придумали свій оригінальний ключ для цих цілей.
  • Для конструювання цього ключа нами була придбана подовжена торцева головка на 19, до якої приварили вороток.

 була придбана подовжена торцева головка на 19, до якої приварили вороток.

в цю головку вставили шпильку або болт з головкою на 17.

  • До його кінця приварили ще одну звичайну торцеву головку на 9.

До його кінця приварили ще одну звичайну торцеву головку на 9.

  • Як відомо, торець амортизатора має шестигранник на 9. Тому ми одягаємо на нього приварену головку на 9 

одягаємо на шестигранник приварену головку на 9

  • Головка на 19 при цьому мимовільно одягається на гайку.
  • Тепер ви за допомогою воротка відкручуєте цю гайку, притримуючи при цьому ключем на 17 за головку шпильку, щоб не прокручувалася сама стійка.

 за допомогою воротка відкручуєте цю гайку, притримуючи при цьому ключем на 17 за головку шпильку

  • Таким ключем легко можна, як відкрутити стійку, так і закрутити її при установці. Головне-дуже просто і водночас дуже ефективно.
  • Ну і раз вже розмова пішла про способи збільшення дорожнього просвіту авто спереду, кілька слів і про таке збільшення ззаду.
  • Так само, як і у випадку з передньою частиною, існують різні способи збільшення кліренсу на задній частині машини.
  • Однак, найбільш нормальними і дієвими є два з них. У всякому разі з тих, що ми знаємо.
  • Першим таким варіантом збільшення кліренсу в задній частині Шевроле Авео є використання спеціальних пневмоподушок.

 першим варіантом збільшення кліренсу є використання спеціальних пневмоподушок.

  • Їх можна придбати у вільному продажу або виписати.

такі пневмоподушки можна придбати у вільному продажу або виписати.

  • Для авто Шевроле Авео в комплекті реалізуються і спеціальні гумки.
  • Така пневматична подушка вставляється всередину пружини і накачується повітрям до 0,8 Атм.

пневматична подушка вставляється всередину пружини і накачується повітрям до 0,8 Атм.

  • За відгуками власників, що використовували раніше вже такі подушки, цей метод дозволяє збільшити дорожній просвіт до 2см.
  • Для використання другого методу збільшення необхідно придбати спеціальний комплект, до складу якого входять дві проставки, в даному випадку алюмінієвих, а також дві гумки.

  комплект, до складу якого входять дві проставки, в даному випадку алюмінієвих, а також дві гумки.

  • Останні використовуються в ранніх моделях автомобілів Жигулі, від 2101 і до 2107, спеціально для збільшення кліренсу задньої частини авто. Висота однієї такої гумки становить 3см.

Висота однієї такої гумки становить 3см.

  • Працює це все наступним чином. Гумові прокладки встановлюються, як зазвичай, на стійку амортизатора під пружину.
  • Висота збільшиться, як вже говорилося, на 3см. Але, у зв'язку з цим і пружина стає тепер як би довшою на 3см.
  • А раз так, то амортизатору доведеться тепер витягуватися теж далі звичайного. Однак, це небезпечно, оскільки рух штока амортизатора обмежений довжиною його труби.
  • В результаті, прагнучи витягнутися більше, поршень амортизатора буде бити по кришці труби і в один прекрасний момент може просто розірвати корпус.

прагнучи витягнутися більше поршень амортизатора буде бити по кришці труби

  • Щоб цього не сталося, і щоб якось компенсувати амортизатору збільшену довжину, зверху на нього і встановлюється одна з тих проставок алюмінієвих, що ми придбали в комплекті.

зверху на амортизатор і встановлюється одна з тих проставок алюмінієвих

  • Кожна з цих проставок має в комплекті два болти, якими і прикручується до кузова авто.
  • В результаті така конструкція нівелює для самого амортизатора збільшену нами гумовою проставкою висоту.
  • Єдиним її недоліком стане тільки те, що в разі, коли на стійці встановлена нова пружина, то при сильному навантаженні вона сильніше буде стискатися.
  • А це може призвести до того, що витки її будуть діставати один одного, що спричинить за собою появу подряпин і стирання фарби.
  • У разі, якщо пружина вже стара, то в принципі нічого страшного немає, так як вона все одно незабаром піде на заміну.
  • Ну ось в принципі і все, чим ми хотіли поділитися.
  • На цьому нашу розповідь про способи самостійного підвищення кліренсу на автомобілі Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як збільшити кліренс Шевроле Авео"

Відгуки: 1


Вова Осипенко

Покупал здесь вот эти проставки - https://asiacentr.com.ua/tovar_aveo-prostavki-podveski-perednej-tr-492-made-in-ua-166288/ на Шевролет Авео 2007 года в кузове хэтчбек, с новой резиной 185/60, стала выше Такумы. Рекомендую!!!




Захист двигуна для ремонту Шевроле Авео:

Проставки для ремонту Шевроле Авео:

Пружина для ремонту Шевроле Авео:

Кришка для ремонту Шевроле Авео:

Амортизатори для ремонту Шевроле Авео:

Гайка для ремонту Шевроле Авео:

Шпилька для ремонту Шевроле Авео:

Болти для ремонту Шевроле Авео:

Поршень двигуна для ремонту Шевроле Авео:

Корпус для ремонту Шевроле Авео:

.