Не секрет, що власники іномарок, в тому числі і китайських автомобільних моделей, часто намагаються при необхідності знайти і встановити аналогові запчастини, виробництва автозаводу ВАЗ або ГАЗ на свої авто.
У цій статті ми розповімо про те, чи підходять пильники направляючих супорта, призначених для автомобіля Газель, для встановлення на Джилі СК.
- Прагнення власників спробувати встановити різного роду запчастини Джилі СК обумовлено значно більшим вибором таких деталей на авторинку і істотною різницею у вартості.
- Можливо щодо інших запчастин така заміна і буде цілком виправданою, але у випадку з пильниками напрямних гальмівного супорта переднього на Джилі СК ми цього робити не рекомендуємо.
- І ось чому.
- Для того щоб краще було зрозуміти причину такого твердження, ми взяли відразу обидва ці пильника для порівняння.
- В даному випадку ми взяли оригінальний пильник направляючої переднього гальмівного супорта Джилі СК, а також такий же пильник з автомобіля Газель чи ВАЗ-2108 (вони практично ідентичні).
- Так ось, якщо ви уважно розглянете оригінальний пильник, то побачите наявність т.зв. спіднички.
- Це більш м'який, в порівнянні з іншими шарами, і більш тонкий край пильника, який при установці його на направляючу, чітко входить в гніздо аналогічної форми в супорті.
- Завдяки цьому елементу пильник чітко фіксується потім в самому гальмівному супорті.
- Мало того, якщо подивитися уважно, то можна побачити отвір в пильнику, через який буде надходити мастило.
- Таким чином туди буде постійно надходити свіже мастило і в результаті все на Джилі СК буде працювати з постійним мастилом.
- Якщо ж ви візьмете такий же пильник з ВАЗ - 2108 або Газель, а вони практично однакові, то тут ніякої спідниці немає і отвору для змащення теж.
- А це говорить про те, що в супорті такий пильник дуже швидко заб'ється. І це в кращому випадку.
- Крім того, матеріал, з якого виготовлена ця деталь, досить жорсткий, а тому, що одягнути, що зняти такий пильник з направляючої досить проблематично.
- Тому такі витратні матеріали, як правило, одноразові і кожен раз при розбиранні супорта вам доведеться купувати і встановлювати нові пильники.
- У той же час пильник оригінальний сидить на направляючій вільно, а тому обертається і працює також вільно.
- Ось власне і вся наочна різниця між оригінальним пильником Джилі СК і його аналогом для Газелі або ВАЗ-2108.
- Потрібно також відзначити, що вартість таких пильників для гальмівних супортів з АБС зовсім смішна.
- Тому і шукати аналога дешевше немає сенсу. Для автомашин без АБС пильники мають зовсім інший вигляд і форму.
- Як ми вже говорили, в самому супорті гальмівному є спеціальне гніздо для фіксації пильника направляючої.
- Це своєрідна канавка на початку вуха для направляючої.
- Тому, щоб пильник направляючої завжди сидів добре і чітко фіксувався, при кожній заміні гальмівних колодок або ремонті супорта ми радимо почистити цю канавку від бруду і ретельно потім протерти дрантям.
- Якщо цього не зробити, то потім при подальшій експлуатації пильник не зможе надійно захищати направляючу гальмівного супорта Джилі СК від попадання пилу і бруду.
- На саме чищення ви витратите якихось 5-10 зайвих хвилин, зате потім пильник оригінальний буде чітко фіксуватися в каналі вуха супорта.
- А це дозволить не тільки захистити направляючу від пилу і продовжити термін експлуатації всього супорта, але і використовувати такий розходник не тільки один раз, а кілька.
- Пильник з Газелі точно в такій же ситуації вам зафіксувати не вдасться через відсутність спідниці.
- Тому під час експлуатації такий пильник буде бовтатися і пропускати відповідно пил і бруд всередину направляючої супорта.
- Також хочеться порекомендувати, щоб при установці оригінального пильника, ви завжди за допомогою викрутки з негострим лезом, проштовхували його по колу.
- Тим самим ви досягнете чіткого і повного входження пильника Джилі СК в канавку супорта по всьому колу і такої ж чіткої його фіксації.
- При цьому пильник провертаємо і далі по всьому колу заштовхуємо.
- Правильно і точно встановлений пильник в результаті буде вільно працювати при натисненні на направляючу і не вискакуватиме зі свого посадкового місця.
- З пильником від Газелі ви такого ефекту домогтися не зможете..
- Точно так само чинимо і при установці другого пильника в направляючу гальмівного супорта на Джилі СК.
- Потрібно відразу зазначити, що ремонт супорта в даному випадку ми вже виконуємо втретє, але пильники напрямних кожен раз встановлюємо ті ж.
- Після установки пильників в напрямні з обох сторін, вони повинні вільно стискатися і дозволяти направляючій ходити з боку в бік.
- При цьому пильники повинні сидіти жорстко і не вискакувати в русі.
- Природно, перший раз вам доведеться трохи повозитися, щоб правильно встановити пильники і заштовхати їх по всьому колу.
- Однак, при наступних ремонтах супортів на Джилі СК це вже у вас буде виходити значно швидше і легше.
- Зате використовувати пильники ви будете довго і гальмівний супорт вам буде служити не один рік.