Ремонт стіклопідйомників Чері Елара

Вже не для кого не є секретом, що багато автомобілів китайського автопрому – це в тій чи іншій мірі скопійовані моделі інших виробників.

Особливо це стосується перших спроб.

Однак, в останні роки на автомобільних ринках світу почали з'являтися спільні, а потім і власні розробки провідних автомобільних компаній з Піднебесної.

Однією з таких яскравих розробок компанії Chery Automobile є седан з переднім приводом класу С – Чері Елара.

В інших країнах точно такий же автомобіль відомий, як Чері А5, Чері Фора, а також Vortex Estina.

Потрібно відзначити, що на цей раз в китайців вийшов досить непоганий, комфортний і не дуже дорогий міський автомобіль.

В його комплектації є практично все для зручної за сьогоднішніми мірками їзди в міських умовах і на трасі.

Одним з таких зручностей є обладнання автомобіля електросклопідйомниками.

Не секрет, що механічні підйомники скла під час руху нерідко бувають незручними, оскільки управління ними займає багато часу, що відволікає від дороги, при підйомі або опусканні скла.

Крім того, це вимагає застосування деяких зусиль.

Установка ж електричного автоматичного механізму підйому стікол робить цю процедуру дуже зручною і не займає великого часу.

Проте, у разі виходу з ладу такого пристрою, підйом або опускання стікла стає неможливим.

Ремонтуємо самостійно стіклопідйомник на Chery Elara

В представленій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому відремонтувати стіклопідйомник на Чері Елара.

як можна самому відремонтувати склопідйомник на Чері Елара.

  • Так вийшло, що в нашому автомобілі на лівій стороні в дверях перестав функціонувати електропідйомник стікла.

 в нашому автомобілі на лівій стороні в дверях перестав функціонувати електропідйомник стікла.

  • Стікло на цих дверях частково опускаються, але от підняти після цього його ніяк не вийде вже.
  • На задніх дверях тут передбачена кнопка, за допомогою якої стікло ще можна підняти.

На задніх дверях тут передбачена кнопка

  • А ось спереду це зробити ніяк не можна.Тому і потрібен ремонт цього механізму.
  • Для того, щоб це виконати потрібно електропідйомний механізм розібрати.
  • З цією метою знімаємо на двері панель, яка закриває кнопки управління склопідйомниками.

знімаємо на двері панель, яка закриває кнопки управління склопідйомниками

  • Вона кріпиться за допомогою простих засувок. Але, нас це тільки засмутило і загнало в деякий ступор.
  • Справа в тому, що під цією кришкою знаходиться лише електронна плата з одним роз'ємом.

під цією кришкою знаходиться лише електронна плата з одним роз'ємом.

  • І що ж тут можна перевірити або відремонтувати, виникає питання?
  • Спробували ми розкрити цю плату або пульт управління і замкнути ряд контактів.

Спробували ми розкрити цю плату або пульт управління і замкнути ряд контактів.

  • Однак, нам це абсолютно нічого не дало. Ні передній лівий, ні задній лівий стіклопідйомник, як не працювали, так і не працюють.
  • Тому, нічого більше не залишається, як зняти повністю карту обшивки передніх дверей Чері Елара.

 зняти повністю карту обшивки передніх дверей Чері Елара.

  • Після цього, щоб якось закрити стікло ми поміняли полюса на роз'ємі.

поміняли полюса на роз'ємі.

  • При цьому скло піднімається вгору або навпаки, опускається вниз.
  • Заодно перевірили стан проводки стіклопідіймача, замінили деякі деталі, які потребували вже заміни.
  • Однак проблеми це не вирішило.
  • Тому було задумано зняти блок, який знаходиться під торпедою в ногах у водія.

було задумано зняти блок, який знаходиться під торпедою в ногах у водія.

  • Тим більше, що там чулися якісь клацання, погожі на спрацьовування реле. А там, швидше за все, встановлені реле управління.
  • Коли ми зняли цей блок, то виявилося, що це зовсім не блок, а практично половина комп'ютера.

це зовсім не блок, а практично половина комп'ютера.

  • На цій платі виявилося відразу сім реле, але ось яке з них за що відповідає для нас поки цілковита загадка.

На цій платі виявилося відразу сім реле

  • Візуально ніяких пошкоджень на цій схемі ми не виявили. Тому ми поставили її назад на своє місце.
  • І раптом на водійських дверях в їх відкритому положенні запрацював стіклопідйомник. Причому заробив в обидва напрямки: вгору і вниз.
  • Ця ситуація наштовхнула нас на думку, що можливо у нас в дверному отворі перебитий якийсь один або кілька проводів.
  • Тому тут же з іншого боку в салоні автомобіля, під покриттям підлоги ми знайшли два роз'єми проводів і серед них знайшли саме той, що нам потрібен.

під покриттям підлоги ми знайшли два роз'єми проводів

  • Тобто, це і є ті дроти, які йдуть від стіклопідіймача. Там є ще один такий же роз'єм, але до нього підходять більш товсті дроти.
  • Після цього ми взяли цей роз'єм і вирішили продзвонити наявні в ньому дроти.
  • Щоб було зручніше продзвонювати, ми розібрали цей роз'єм на більш дрібні блоки.

 розібрали цей роз'єм на більш дрібні блоки.

  • Загалом, як і очікувалося, частина проводів в цих роз'ємах Чері Елара не прозвонюются і звідки вони йдуть, ми так і не зрозуміли.
  • Тому ми розрізали трохи косичку проводів в дверному отворі і виявили там перебиті дроти.

при детальному огляді всього джгута проводів, ми виявили ізоляцію багатьох з них вже зовсім порваною

  • Найцікавіше, що перебитими виявилися саме ті дроти, які не прозванювалися.
  • Це говорить про те, що ми знаходимося на правильному шляху.
  • Тому ми всі дроти з'єднали за допомогою термоусадочної паяльної пасти.

всі дроти з'єднали за допомогою термоусадочної паяльної пасти.

  • Секрет використання цієї пасти дуже простий. З'єднуєте просто два кінці дроту і змащуєте це з'єднання пастою.
  • Потім підігріваєте трохи це з'єднання сірником або запальничкою і дротове з'єднання стає запаяним.
  • В результаті у нас все вийшло акуратно і красиво.
  • Після цього перевіряємо роботу стіклопідіймача. І на задніх, і на передніх дверях вони працюють справно.
  • Тому причина вся була в перебитих проводах виявляється. Ця стаття більше є прикладом того, як не потрібно чинити.
    • Нам потрібно було відразу продзвонити всі дроти і причину тут же виявили б.
    • А так, ми копалися довго і нудно в електронних платах, витративши на це багато часу і сил.
      • Хоча насправді потрібно було всього-на-всього продзвонити дроти.
      • Тому висновок цього виду ремонту такий: не потрібно відразу шукати причину несправності глибоко в нетрях, як то кажуть.
        • Цілком можливо вона знаходиться на поверхні і зовсім поруч. А для цього потрібно перевіряти все поступово.
        • На цьому розповідь нашу про самостійний ремонт стіклопідіймача на Чері Елара закінчено.​
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт стіклопідйомників Чері Елара"

Відгуки: 1


Антон

Я у себя тоже столкнулся с проблемой перебытих проводов. Правда у меня не работал центральный замок. У меня пробег 180 тис. А какой у Вас? Чисто для статистики.




Стікло для ремонту Чері Є5:

Стіклопідйомник для ремонту Чері Є5:

Дверей для ремонту Чері Є5:

Кнопки для ремонту Чері Є5:

Кришка для ремонту Чері Є5:

Обшивка для ремонту Чері Є5:

Реле для ремонту Чері Є5:

.