• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна задніх поперечних ричагів Чері Тіго

Однією з найскладніших, багатофункціональних і багаторичажних систем легкового автомобіля є його підвіска.

Це складова ходової частини автомобіля. 

Складною вона є з тієї причини, що забезпечити надійний і в той же час пружний зв'язок кузова автомобіля з його колесами – завдання зовсім непросте.

Однак конструкторам вдалося створити таку систему, яка сприймає і одночасно гасить всі коливання, одержувані машиною і її кузовом в результаті контакту коліс з дорожнім покриттям.

Підвіска – це сукупність пружних елементів, пристроїв, що гасять опор коліс, стабілізаторів поперечної стійкості, елементів кріплення і направляючих.

Серед направляючих елементів підвіски є і різногороду ричаги. Причому, одні з них поздовжні, а інші-поперечні.

Автомобіль Чері Тіго – це один з представників цілого сімейства п'ятидверних позашляховиків, випуск яких знаменита китайська автомобільна компанія Chery започатквала ще в 2005 році.

Відтоді із заводських конвеєрів компанії зійшло вже восьме покоління цих популярних авто.

Задня підвіска Чері Тіго – це незалежна, пружинна, багатоважільна і з амортизаторами телескопічного типу система.

Всього в задній підвісці налічується по три ричаги з кожного боку, серед яких два поперечних і один повздовжній.

 

Міняємо самостійно поперечний важіль задньої підвіски Chery Tiggo

В нашій черговій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно виконати заміну задніх верхніх поперечних ричагів на Чері Тіго.

яким чином можна самостійно виконати заміну задніх верхніх поперечних важелів на Чері Тіго.

  • Отже, в задній підвісці нашого автомобіля між ступицею колеса і підрамником авто встановлений трубчастий ричаг.

в задній підвісці нашого автомобіля між маточиною колеса і підрамником авто встановлений трубчастий важіль

  • Такий ричаг є з одного і з іншого боку машини.
  • Для того, щоб виконати такий вид ремонту, нам знадобиться ключ на 15, а також на 18.
  • Потім очищаємо болти на кінцях ричага, а також змащуємо їх аерозольною рідиною.

 очищаємо болти на кінцях важеля, а також змащуємо їх аерозольній рідиною.

  • Це дасть можливість нам набагато швидше і легше відкрутити після цього ці болти.

Це дасть можливість нам набагато швидше і легше відкрутити після цього ці болти

  • Відкрутивши гайки на болтах, ми так просто витягнути їх не зможемо.
  • Для цього нам необхідно трохи послабити шарове з'єднання цього ричага.
  • А щоб це зробити, нам потрібно за допомогою домкрата трохи підняти ту сторону, на якій міняємо ричаг.

 потрібно з допомогою домкрата трохи підняти ту сторону, на якій міняємо важіль.

  • І тепер за допомогою ключа можемо вже викручувати і виймати болт, який біля підрамника.

 можемо вже викручувати і виймати болт, який біля підрамника

  • Біля ступиці Чері Тіго болт виймається досить легко і після цього знімаємо вже повністю поперечний ричаг.

 знімаємо вже повністю поперечний важіль

  • Точно так знімаємо ричаг і з іншого боку.
  • Якщо брати конкретно цей випадок, то у знятих ричагах ми побачили, що сайлентблоки в них знаходяться у нормальному стані і їх можна ще використовувати.

 у знятих важелях ми побачили, що сайлентблоки в них знаходяться у нормальному стані

  • А ось шарові з'єднання зовсім вийшли з ладу.

кульові з'єднання зовсім вийшли з ладу.

  • Ці шарніри зовсім розбовталися і практично прийшли в непридатність. Стає зрозумілим, що такі ричаги більше використовувати не можна.
  • В зв'язку з цим ми беремо нові ричаги.
  • В них цілком природньо шарові шарніри сидять жорстко і поворушити навіть їх досить проблематично.

цілком природно кульові шарніри сидять жорстко

  • Але, незважаючи на це, перед тим, як ці ричаги встановлювати, ми знімемо на шарових шарнірах пильники і наб'ємо туди мастила.

знімемо на кульових шарнірах пильовики і наб'ємо туди мастила

  • Справа в тому, що там, як правило, мастила практично не буває.
  • І ось, коли ми зняли пильники, то переконалися, що в шарових з'єднаннях дійсно мастила немає.

зняли пильовики, то переконалися, що в кульових з'єднаннях дійсно мастила немає.

  • Тому беремо банку з багатофункціональним антифрикційним і водонепроникним мастилом Літол 24, яку ми придбали заздалегідь.

беремо банку з багатофункціональним антифрикційним і водонепроникним мастилом Літол 24

І рясно змащуємо цим мастилом шарнір ричага.

І рясно змащуємо цим мастилом шарнір ричага.

  • Після цього одягаємо раніше зняті пильники знову.

одягаємо раніше зняті пильовики знову.

  • Мало того, спеціальним графітним мастилом ми змащуємо і болти кріплення ричагів.

спеціальним графітним мастилом ми змащуємо і болти кріплення ричагів.

  • Робиться це для того, щоб в подальшому ці болти не закисали і нам легко їх було відкрутити.
  • Ну і тільки тепер заводимо ричаг на своє місце.

тільки тепер заводимо важіль на своє місце.

  • При цьому, шарнірним з'єднанням встановлюємо в сторону ступиці колеса.
  • Болти вставляємо спочатку з одного боку ричага Чері Тіго.

Болти вставляємо спочатку з одного боку важеля

  • А потім вставляємо і з іншого боку. Далі одягаємо гайки і затягуємо їх.
  • Коли всю роботу закінчили, опускаємо машину на землю й надалі в обов'язковому порядку потрібно провести регулювання розвал-сходження задніх коліс.
  • На передніх колесах зазвичай регулюють тільки сходження.
  • І на цьому розповідь про самостійну заміну задніх поперечних ричагів на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх поперечних ричагів Чері Тіго"

Відгуки: 1


Борис

Все доступно, все понятно. Вопрос только один. Слышал, что есть верхние рычаги, у которых кольцо из проволоки фиксирует не только нижнюю часть пыльника, как у вас, но и верхнюю. Говорят, так дольше сохраняется смазка и рычаги ходят тоже намного дольше. Не подскажете производителя и сколько он сейчас стоит?




.