Не включається кондиціонер Шевроле Лачетті, що робити якщо не працює кондиціонер?

Вже давно питанню комфорту перебування в салоні автомобіля придається велика увага.

Сьогодні багато функцій і пристроїв, які раніше встановлювалися тільки на дорогих машинах стали нормою і для багатьох менш дорогих і навіть бюджетних варіантів.

Одним з таких пристроїв є кондиціонер.

Автомобіль Chevrolet Lacetti південнокорейського автомобільного виробника GM Daewoo відноситься до середнього класу С.

Але, незважаючи на це в його комплектацію входить також і кондиціонер.

Сучасний автомобільний кондиціонер практично нічим не відрізняється від звичайного побутового.

Єдиною і основною його відмінністю є джерело живлення. Побутові системи кондиціонування повітряних мас живляться від електричної мережі.

В той час, як автомобільний кондиціонер отримує живлення методом відбору частини потужності двигуна, встановленого на конкретному авто.

Все це відбувається за допомогою ременя, сполученого з колінвалом силового агрегату.

Усуваємо самостійно несправність кондиціонера Chevrolet Lacetti   

У цій статті розповідь піде про те, що можна зробити самому, якщо не включається кондиціонер Шевроле Лачетті.

що можна зробити самому, якщо не включається кондиціонер Шевроле Лачетті.

  • Причин виникнення такої проблеми можуть бути три.
  • Перш за все, коли ви вмикаєте кондиціонер, а його індикатор на центральній консолі не загоряється.
  • В цьому випадку вам потрібно зняти всю панель з ручками управління пічкою і кондиціонером, після чого її перевірити і пропаяти.

зняти всю панель з ручками управління пічкою і кондиціонером

  • Справа в тому, що з тильного боку цієї панелі знаходиться електронна плата.

з тильного боку цієї панелі знаходиться електронна плата.

  • Так, ось пайка на ній з плином часу часто тріскається і тому в таких місцях банально пропадає контакт.
  • Тому, не варто шукати спеціально тріщину в контактах, а просто пропаяйте всі місця пайки.
  • Цим ви вбережете себе від непередбачених несправностей і позачергового зняття цієї панелі.
  • Це, що стосується першої причини.
  • А другою більш вагомою вже причиною того, що не працює кондиціонер, може бути недостатньо фреону в його системі.
  • В такому випадку можна, звичайно, придбати балончик і дозаправити систему.
  • Але, ми вважаємо, що так можна робити лише в тому випадку, якщо ви завтра збираєтеся продати свій автомобіль.
  • У всіх інших випадках цим повинні займатися тільки фахівці. І ось чому ми так вважаємо.
  • Справа в тому, що дозаправляючи систему, ви не можете знати скільки цього самого фреону залишилося в системі і скільки потрібно дозаправити.
  • Тому сама процедура дозаправки є апріорі абсурдною. У таких випадках потрібно злити фреон, що залишився, з системи.
  • Після цього викачати звідти все повітря і вологу. І тільки потім залити близько 640 г холодоагенту, а також на додачу масла певну кількість.
  • Про це в нашому авто попереджає спеціальна табличка, розміщена під його капотом.

попереджає спеціальна табличка, розміщена під його капотом.

  • Це одна причина, чому ми проти всякої дозаправки кондиціонера Шевроле Лачетті.
  • Другою причиною є те, що, як відомо холодоагент буває у різному агрегатному стані: у вигляді рідини і у вигляді газу.
  • В якому саме стані знаходиться робоча речовина у вашому балоні ви не завжди можете знати.
  • Мало того, якщо у вашому балончику робоча речовина знаходиться в рідкому стані, то воно все одно поступово випаровується.
  • А тому частина балона вашого наповниться з часом газом.
  • Це ми розповідаємо до того, що системи кондиціонування існують з низьким тиском і високого тиску.
  • В кожну з них заправляється холодоагент різного типу. Наприклад, в систему відкритого типу заправляють зазвичай речовина в рідкому стані.
  • Вона випаровується і пари її йдуть в атмосферу. У замкнутій системі використовують газ, який стискають.
  • В нашій системі вентиляції та кондиціонування є дві магістралі: високого і низького тиску.
  • Тут газ стискається компресором і в конденсаторі охолоджується за допомогою вентиляторів.
  • Потім цей газ перетворюється в рідину і після нагрівання потрапляє в випарник, де відбувається його випаровування.
  • В результаті рідина знову перетворюється в газ. І все починається знову по колу.
  • Так от, система кондиціонування нашого автомобіля мало того, що складається з двох магістралей з різним тиском, але і є системою замкнутого типу.

складається з двох магістралей з різним тиском, але і є системою замкнутого типу.

  • Тому в цю систему необхідно заправляти саме газоподібну речовину.
  • Якщо ж ви наллєте робочу рідину біля компресора, то він вийде з ладу.
  • Це говорить про те, що не інакше як спеціальними установками і спеціально навченим персоналом можна нормально і правильно заправити систему вентиляції та кондиціонування автомобіля.
  • А балончик, який ви придбаєте у вільному продажу, коштує також далеко не дешево.
  • Тому виникає питання, чи варто витрачати свої чималі гроші і потім ризикувати зіпсувати всю систему.
  • Правда є ще один вихід, щоб не звертатися до офіціалів.
  • Можна придбати автоматичну установку для дозаправки кондиціонерів.

Можна придбати автоматичну установку для дозаправки кондиціонерів.

  • Однак, вона не дуже дешева. Можна ще купити комплект спеціального обладнання для ручної заправки кондиціонерів. Цей варіант буде трохи дешевшим, але досить відчутно все одно для сімейного бюджету.
  • І нарешті, третьою причиною того, що не включається кондиціонер в авто може бути пошкодження проводів, що йдуть від компресора або відгнивання їх.
  • Але таке буває досить рідко.
  • Чимало власників авто часто цікавляться, а куди ж все-таки може діватися фреон.
  • Хочеться нагадати, що компресор в нашому кондиціонері працює від приводного ременя.
  • А в самому компресорі є сальники, які часто можуть протікати.
  • Якщо взяти побутовий холодильник, наприклад, то в ньому і компресор і двигун знаходяться в одному корпусі і все там скрізь запаяно.
  • Тому ніякого витоку фреону там бути не може.
  • А в системі кондиціонування автомобіля є шланги, а це зайві сполуки, що є також порушенням герметичності її.
  • Ось звідси і беруться протікання.
  • Тому автомобільний кондиціонер може функціонувати без всякого протікання максимум три роки.
  • Якщо ж він не виходжує такий термін, то необхідно шукати можливі місця витоку робочої рідини кондиціонера Шевроле Лачетті.
  • Зробити це можна двома способами.
  • В сучасних автомайстерень є спеціальна автоматична електронна система визначення витоку.
  • Але, є вона далеко не на кожній СТО. А в більшості автосервісних майстерень використовують стару добре перевірену методику.
  • Для цього в фреон додають спеціальну люмінесцентну добавку або маркер, яку в народі ще називають «зеленкою».
  • Ви їздите потім два дні і після цього знову заїжджаєте на СТО. Там майстри за допомогою ультрафіолетової лампи перевіряють наявність протікань.
  • Якщо такі десь є, то сліди їх під променями цієї лампи обов'язково будуть підсвічуватися.

сліди її під променями цієї лампи обов'язково будуть підсвічуватися.

  • Однак, цей спосіб хороший в тих випадках, якщо витікання відбуваються десь в невеликих кількостях.
    • Якщо ж витік відбувається досить серйозний, то його можна визначити і без будь-яких хитрощів і додаткових пристроїв.
    • Справа в тому, що в системі кондиціонування крім холодоагенту є ще й масло, як вже раніше говорилося, то при наявності хорошого витоку буде видно сліди витікання масла.
    • Як правило, витікання найчастіше трапляються в трьох наступних місцях.
    • Першим таким слабким місце є компресор кондиціонера.

    Першим таким слабким місце є компресор кондиціонера.

    • Хоча в нашому автомобілі важко назвати цей агрегат слабким місцем системи кондиціонування.
    • У всякому разі за дванадцять років експлуатації ніяких витоків в компресорі ми в своєму авто не спостерігали.
    • Але, в інших моделях, така проблема цілком можлива.
    • Другим місцем можливого витоку робочої рідини системи кондиціонування може бути конденсор або радіатор системи кондиціонування.

     бути конденсор або радіатор системи кондиціонування.

    • Ну і третім місцем витоку холодоагента, яке найбільш часто зустрічається, є трубки системи кондиціонування.
    • В результаті перетирання їх дуже часто можуть з'являтися потертості в яких порушується цілісність і виникає підтікання робочої рідини.
    • В зв'язку з цим потрібно завжди стежити потім, щоб трубки не терлися об кузов, хомути або інші частини автомобіля.
    • А також захистити свій радіатор системи кондиціонування. Цим ви зможете максимально продовжити термін служби кондиціонера.
    • Та й заощадите чимало коштів, необхідних на передчасні ремонти цієї системи.
    • Як відомо, в автомашині Шевроле Лачетті радіатор пічки кондиціонера або конденсор встановлений спереду головного ридіатора охолодження двигуна.

    радіатор кондиціонера або конденсор встановлений спереду головного вентилятора

    • В зв'язку з цим під час руху в нього частіше за інших потрапляють різного роду камені, тріски, осколки та інші дрібні частинки, що зустрічаються на дорогах.
    • Всі вони можуть легко заподіяти пошкодження цього виробу і як результат-порушити цілісність його.
    • Тому, щоб уберегти цей радіатор від таких пошкоджень в обов'язковому порядку потрібно встановлювати захисну решітку внизу за переднім бампером.

    в обов'язковому порядку потрібно встановлювати захисну решітку внизу за переднім бампером.

    • Не менш важливим є і стан цієї решітки.
    • Потрібно стежити, щоб вона завжди була цілою. В такому випадку нічого не зможе пробити радіатор кондиціонера.
    • Як наочний приклад розповімо вам про один випадок, що трапився саме з нами.
    • Вздовж правого крила під капотом автомобіля йде трубка системи кондиціонування.
    • Вона встановлена в безпосередній близькості від кузова.
    • Мало того, в місці самої близької відстані між цими двома деталями розташована і проводка. Це дроти йдуть до фари
    • В результаті в цьому місці дуже часто виникав контакт між трубкою і проводами, що і призвело до того, що і трубка і дроти від взаємного контакту перетерлись.
    • Тому довелося в цьому місці вирізати трубку і потім вварювати новий шматок туди.

    довелося в цьому місці вирізати трубку і потім вварювати новий шматок туди.

    • Цей ремонт, до речі, нам робили на СТО. Але, від якості такого ремонту немає меж обуренню.
    • Трубку вварити вварили, для запобігання повторної появи такої несправності не вжили абсолютно ніяких заходів.
    • Навіть дроти не заізолювали.

    навіть дроти не заизолировали

    • Повітряний фільтр зняти зняли, а назад встановили його, одягнувши патрубок і все.
    • А хомут просто одягли і навіть не закрутили. Головне, взяли оплату за виконаний ремонт.
    • Тому завжди перевіряйте уважно якість ремонту на спеціалізованих СТО.
    • А в цьому конкретному випадку нам доведеться дроти заізолювати, на трубку одягнути, напевно, якусь муфту.
    • Загалом облагородити цей контакт і вжити заходів до недопущення повторного такого випадку.
    • Крім того, завжди перевіряйте у себе цілісність гумок на кріпленнях трубок.
    • перевіряйте завжди у себе цілісність гумок на кріпленнях трубок
    • В іншому випадку хомут кріплення може запросто перетерти трубку.
    • Також звертайте увагу на зазори між трубками і кузовом по всій трасі.
    • звертайте увагу на зазори між трубками і кузовом по всій трасі.

      • Там теж у будь-який момент можуть виникнути небажані контакти, від яких трубка в обов'язковому порядку протреться.
      • Таким чином ми розповіли вам про основні причини, коли може не включатися кондиціонер вашого авто, а також про ряд випадків витоку холодоагенту з системи кондиціонування і очищення повітря.
      • На цьому нашу розповідь про те, що можна зробити самому, якщо у вас не включається кондиціонер на Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не включається кондиціонер Шевроле Лачетті, що робити якщо не працює кондиціонер?"

Відгуки: 3


Егор

Подтверждаю: фрион уходит даже на новой машине максимум лет за пять! Перезаправка кондиционера - это нужное дело, если хотите ездить с комфортом летом. Я уже перезаправлял дважды. А вот с платой траблы решил знакомый электрик: когда начали трескаться контакты на ней,он их все пропаял, а потом залил плату эбоксидкой! Никаких окислений или иных проблем с платой кондиционера больше не было уже шесть лет!


Руслан

О, теперь понятны основные возможные проблемы. Буду искать утечки. Случайно у вас нет партнёров которые могут проверить кондиционер на лачетти?. С платой у меня всё нормально и проводкой тоже (пробовал кратковременно замыкать контакти на блоке предохранителей - муфта при этом срабатывает, а с ЭБУ минус на включегие не приходит, думаю проблема в низком давлении, хотя 2 месяца назад система заправлялась)


Дмитрий

Здравствуйте! Как проверить , работает ли сам компрессор? Шевролет Круз 2009 , 1.6 При включении дует тёплым.




Колінвал для ремонту Шевроле Лачетті:

Панель для ремонту Шевроле Лачетті:

Ручка для ремонту Шевроле Лачетті:

Пічка, обігрівач для ремонту Шевроле Лачетті:

Капот для ремонту Шевроле Лачетті:

Компресор для ремонту Шевроле Лачетті:

Вентилятор для ремонту Шевроле Лачетті:

Сальники двигуна для ремонту Шевроле Лачетті:

Корпус для ремонту Шевроле Лачетті:

Шланг для ремонту Шевроле Лачетті:

.