З появою у 2005 році на авторинку України автомобіля Geely CK в співтоваристві автолюбителів країни почалася поступова ломка стереотипів, що китайські автомобілі всі суцільно і поруч низької якості.
Нова модель стала спільною розробкою автокомпанії Geely Automobile з південнокорейською Daewoo International.
Це був досить привабливий седан класу В, з пристойною комплектацією і цілком бюджетною вартістю.
Все це і стало приваблювати вітчизняних цінителів автотранспортних засобів.
Через буквально три роки на ринку з'явилася оновлена версія цього автомобіля – Джилі СК 2.
Нова машина отримала абсолютно інші фари, бампера і решітку радіатора.
А вже в 2011 році відбулася прем'єра модернізованої версії Джилі СК-2, яка зовні практично нічим не відрізнялася від попередньої моделі.
Повноцінний продаж її почався в 2013 році.
Однією з опцій комплектації автомобіля Джилі СК-2 стали електричні стіклопідйомники, встановлені, як на передніх, так і на задніх дверях.
Така функція, безсумнівно, додає шарму і комфорту новому автомобілю.
Навряд чи хто стане сперечатися з тим, що наявність електричних підйомників стікол на дверях дуже зручно і багато в чому полегшує, а також прискорює відкривання і закривання дверних вікон.
Правда, якщо такий механізм виходить з ладу, то ні підйом стікла, ні його опускання стають неможливими.
Ремонтуємо самостійно передній правий стіклопідйомник на Geely CK-2
В пропонованій новій статті ми хочемо детально розповісти про те, яким чином можна відремонтувати вийшовший з ладу стіклопідйомник правих передніх дверей Джилі СК.
- Так сталося, що у нас перестав працювати стіклопідйомник на правих дверяї автомобіля.
- При натисканні на відповідну кнопку він спрацьовує, але стікло при цьому тільки смикається, а ніякого руху не відбувається.
- Про те, що стіклопідйомник спрацьовує чутно по характерному звуку.
- Тому знімаємо обшивку карти двері. Після чого нам потрібно демонтувати повністю весь механізм, щоб розібратися.
- А раз так, то відкручуємо рейку.
- Ця рейка утримується двома болтами, один з яких внизу, а другий угорі її.
- Далі ще два болта відкручуємо, які видно трохи попереду, тому, що вони знаходяться прямо зверху.
- Не забудьте також відкрутити кріплення стікла всередині дверей Джилі СК-2.
- Після чого опускаємо скло вниз і витягуємо весь механізм назовні.
- При цьому потрібно бути обережним, щоб не порвати ніякі троси або дроти.
- Після цього проводимо візуальну перевірку стану всього механізму, а також перевіряємо його роботу.
- Так, як у нашому випадку ми не знайшли нічого підозрілого при огляді, а також сам механізм при включенні, як і раніше спрацьовує, не просуваючись далі.
- Тому ми відкручуємо всі болти під хрестову викрутку.
- Тим самим розбираємо моторчик цього механізму, в пошуках причини його неспрацювання.
- Після того, як зняли захисну кришку, нам потрібно тепер зняти круглу шайбу, що знаходиться під нею.
- Вона кріпиться за допомогою двох затискачів, які потрібно викруткою або іншим гострим інструментом віджати знизу.
- Після цього знімаємо цю шайбу, під якою ще є і невелике кільце ущільнювача.
- Однак там нічого підозрілого також не виявлено. Тому ставимо все назад на своє місце.
- І тільки потім, при більш уважному огляді ми виявили, що на довгому кінці троса механізму підняття стікла є іржа.
- Це, швидше за все, наслідок попадання води в це місце.
- В результаті корозії трос з цього боку не проходить по направляючих своїх і якщо його спробувати потягнути рукою, то відчувається, що його десь заклинило.
- Коротший тросик, що є з іншого боку моторчика, рухається нормально, якщо його спробувати потягнути.
- В даному випадку спробуємо обійтися меншою кров'ю.
- Для цього на місці появи іржі на тросі бризкаємо аерозольною рідиною WD-40.
- Таким чином ми робимо для того, щоб ця рідина трохи роз'їла трос склопідіймача Джилі СК-2.
- Після цього дамо мастило і спробуємо розробити очищений вже від іржі трос.
- Але, наші зусилля знову нічим не увінчалися. Справа в тому, що захист троса виготовлений зі спеціальної, т. зв. шинки.
- Тому розробити його не вийшло.
- Мало того, коли вдалося все ж вирвати його з цього обплетення, то виявилося, що волосинки самого троса прогнили вже, і він просто розсипається в руках.
- Тому ми взяли новий трос, який застосовується в автомобілі ЗАЗ-968 на педалі газу.
- Він коштує буквально пару копійок.
- Від цього троса відрубали шматок довжиною 85см. крім того, взяли ще шматок термоусадки.
- Її ми потім використаємо для того, щоб обмотати металеву шиноподібну оплітку нашого майбутнього троса.
- Це робиться просто. Ми одягаємо придбану термоусадку на цю оплітку повністю.
- І отримуємо тепер повністю захищену від корозії ізоляцію для троса, що саме по собі важливо.
- Для того, щоб розклепати кінець самого троса, використовуємо дві гаєчки на 3.
- Одягаємо їх по одній на сам тросик і розклепуємо. Далі розбираємо повністю весь механізм блоку.
- З нього викидаємо залишки старого троса. Шків механізму знаходиться в хорошому стані.
- Його потрібно тільки почистити і помити добре.
- Після цього, вставляємо новий трос в механізм блоку через спеціальний штуцер з пружиною.
- Причому штуцер цей пластмасовий одягається до того, як заклепаємо кінець троса.
- І після цього остаточно можемо заклепати його кінець з гайками.
- Далі можемо збирати весь механізм блоку стіклопідіймача Джилі СК-2.
- Потім переходимо до збору всього механізму стіклопідіймача.
- При цьому, дуже важливим тут є розташування самого механізму перед початком складання.
- Рейка повинна лежати на столі або на підлозі шпильками вниз.
- І ніяк не інакше.
- Блок з моторчиком при цьому повинен розташовуватися зліва від рейки.
- Таке розташування дуже важливо тому, що якщо розташувати всі ці деталі по іншому і зібрати весь механізм, то потім не вдасться його вставити в двері автомобіля.
- Отже, приступаємо до складання тепер.
- Перевіряємо, щоб пластмасовий штуцер з пружиною були на тросі.
- На кінці троса расклепана гаєчка в обов'язковому порядку.
- Далі проштовхуємо трос через отвір чорної пластмасової втулки.
- В результаті біля блоку механізму отримуємо два троса.
- Потім беремо пластмасовий шків, розвертаємо його квадратом вгору і заводимо набалдашник верхнього троса в клітинку шківа.
- І далі по ходу починаємо намотувати його на шків.
- При цьому, намотуємо до тих пір, поки шків не стане на своє місце в механізмі.
- Встановлюємо на місце шків і беремо другий тросик.
- Таким же чином вставляємо його набалдашник в клітинку на шківі, тільки тепер зверху.
- Після чого намотуємо трос на шків до тих пір, скільки дозволяє його довжина.
- Якщо раптом довжини не вистачає, щоб повністю натягнути трос на шків, то можна відпустити його трошки на рейці.
- Після цього перевіряємо, щоб тросик потрапив точно в вільні струмочки шківа.
- Якщо все вийшло правильно, то встановлюємо на шків зверху шайбу і закручуємо її болтом на 4
- Далі стискаємо пружинки на обох тросах і вставляємо на місце в зачеплення кріплення троса на рейці стіклопідіймача Джилі СК-2.
- Це там, де ми раніше знімали, щоб можна було натягнути трос на шків.
- Після цього збираємо весь механізм у зворотньому порядку, закрутивши всі болтики і гаєчки.
- Змащуємо, де це необхідно механізм і кріплення.
- Тепер все підключаємо і прямо тут же на столі або на підлозі перевіряємо через кнопку роботу всього стіклопідіймача.
- Його механізм при цьому повинен вільно переміщатися по рейці.
- Далі встановлюємо стіклопідйомник назад в двері. Робимо це в зворотньому розбиранню порядку.
- І потім знову через кнопку перевіряємо роботу всього механізму.
- Для цього варто два-три рази спробувати опустити і підняти стікло на дверях.
- І коли переконаєтеся в тому, що працює справно, можна встановлювати на місце обшивку дверей.
- А нашу розповідь про самостійний ремонт переднього правого стіклопідіймача на Джилі СК-2 закінчено.