Не працює стіклопідйомник на Джилі СК 2, ремонт переднього правого стіклопідіймача

З появою у 2005 році на авторинку України автомобіля Geely CK в співтоваристві автолюбителів країни почалася поступова ломка стереотипів, що китайські автомобілі всі суцільно і поруч низької якості.

Нова модель стала спільною розробкою автокомпанії Geely Automobile з південнокорейською Daewoo International.

Це був досить привабливий седан класу В, з пристойною комплектацією і цілком бюджетною вартістю.

Все це і стало приваблювати вітчизняних цінителів автотранспортних засобів.

Через буквально три роки на ринку з'явилася оновлена версія цього автомобіля – Джилі СК 2.

Нова машина отримала абсолютно інші фари, бампера і решітку радіатора.

А вже в 2011 році відбулася прем'єра модернізованої версії Джилі СК-2, яка зовні практично нічим не відрізнялася від попередньої моделі.

Повноцінний продаж її почався в 2013 році.

Однією з опцій комплектації автомобіля Джилі СК-2 стали електричні стіклопідйомники, встановлені, як на передніх, так і на задніх дверях.

Така функція, безсумнівно, додає шарму і комфорту новому автомобілю.

Навряд чи хто стане сперечатися з тим, що наявність електричних підйомників стікол на дверях дуже зручно і багато в чому полегшує, а також прискорює відкривання і закривання дверних вікон

Правда, якщо такий механізм виходить з ладу, то ні підйом стікла, ні його опускання стають неможливими.

Ремонтуємо самостійно передній правий стіклопідйомник на Geely CK-2

В пропонованій новій статті ми хочемо детально розповісти про те, яким чином можна відремонтувати вийшовший з ладу стіклопідйомник правих передніх дверей Джилі СК.

яким чином можна відремонтувати вийшов з ладу склопідйомник правої передньої двері Джилі СК.

  • Так сталося, що у нас перестав працювати стіклопідйомник на правих дверяї автомобіля.

перестав працювати стіклопідйомник на правих дверяї автомобіля.

  • При натисканні на відповідну кнопку він спрацьовує, але стікло при цьому тільки смикається, а ніякого руху не відбувається. 
  • Про те, що стіклопідйомник спрацьовує чутно по характерному звуку.
    • Тому знімаємо обшивку карти двері. Після чого нам потрібно демонтувати повністю весь механізм, щоб розібратися.
    • А раз так, то відкручуємо рейку.

    відкручуємо рейку.

    • Ця рейка утримується двома болтами, один з яких внизу, а другий угорі її.

     рейка утримується двома болтами, один з яких внизу, а другий угорі

    • Далі ще два болта відкручуємо, які видно трохи попереду, тому, що вони знаходяться прямо зверху.

    ще два болта відкручуємо, які видно трохи попереду

    • Не забудьте також відкрутити кріплення стікла всередині дверей Джилі СК-2.

    Не забудьте також відкрутити кріплення стікла всередині дверей Джилі СК-2.

    • Після чого опускаємо скло вниз і витягуємо весь механізм назовні.

    опускаємо скло вниз і витягуємо весь механізм назовні.

    • При цьому потрібно бути обережним, щоб не порвати ніякі троси або дроти.
      • Після цього проводимо візуальну перевірку стану всього механізму, а також перевіряємо його роботу.
      • Так, як у нашому випадку ми не знайшли нічого підозрілого при огляді, а також сам механізм при включенні, як і раніше спрацьовує, не просуваючись далі.
      • Тому ми відкручуємо всі болти під хрестову викрутку.

      відкручуємо всі болти під хрестову викрутку.

      • Тим самим розбираємо моторчик цього механізму, в пошуках причини його неспрацювання.
        • Після того, як зняли захисну кришку, нам потрібно тепер зняти круглу шайбу, що знаходиться під нею.

        потрібно тепер зняти круглу шайбу

        • Вона кріпиться за допомогою двох затискачів, які потрібно викруткою або іншим гострим інструментом віджати знизу.

        двох затискачів, які потрібно викруткою або іншим гострим інструментом віджати знизу

        • Після цього знімаємо цю шайбу, під якою ще є і невелике кільце ущільнювача.

        знімаємо цю шайбу, під якою ще є і невелике кільце ущільнювача.

        • Однак там нічого підозрілого також не виявлено. Тому ставимо все назад на своє місце.
        • І тільки потім, при більш уважному огляді ми виявили, що на довгому кінці троса механізму підняття стікла є іржа.

         на довгому кінці троса механізму підняття скла є іржа.

        • Це, швидше за все, наслідок попадання води в це місце.
          • В результаті корозії трос з цього боку не проходить по направляючих своїх і якщо його спробувати потягнути рукою, то відчувається, що його десь заклинило.

          В результаті корозії трос з цього боку не проходить по направляючих своїх

          • Коротший тросик, що є з іншого боку моторчика, рухається нормально, якщо його спробувати потягнути.

          Тросик покороче, що є з іншого боку моторчика, рухається нормально

          • В даному випадку спробуємо обійтися меншою кров'ю.
          • Для цього на місці появи іржі на тросі бризкаємо аерозольною рідиною WD-40.

          на місці появи іржі на тросі бризкаємо аерозольною рідиною WD-40.

          • Таким чином ми робимо для того, щоб ця рідина трохи роз'їла трос склопідіймача Джилі СК-2.
          • Після цього дамо мастило і спробуємо розробити очищений вже від іржі трос.
            • Але, наші зусилля знову нічим не увінчалися. Справа в тому, що захист троса виготовлений зі спеціальної, т. зв. шинки.

            захист троса виготовлений зі спеціальної, т. зв. шинки.

            • Тому розробити його не вийшло.
            • Мало того, коли вдалося все ж вирвати його з цього обплетення, то виявилося, що волосинки самого троса прогнили вже, і він просто розсипається в руках.

            волосинки самого троса прогнили вже, і він просто розсипається в руках.

            • Тому ми взяли новий трос, який застосовується в автомобілі ЗАЗ-968 на педалі газу.

             взяли новий трос, який застосовується в автомобілі ЗАЗ-968 на педалі газу.

            • Він коштує буквально пару копійок.
              • Від цього троса відрубали шматок довжиною 85см. крім того, взяли ще шматок термоусадки.

              , взяли ще шматок термоусадки.

              • Її ми потім використаємо для того, щоб обмотати металеву шиноподібну оплітку нашого майбутнього троса.
                • Це робиться просто. Ми одягаємо придбану термоусадку на цю оплітку повністю.

                одягаємо придбану термоусадку на цю оплітку повністю.

                • І отримуємо тепер повністю захищену від корозії ізоляцію для троса, що саме по собі важливо.
                  • Для того, щоб розклепати кінець самого троса, використовуємо дві гаєчки на 3.

                  щоб розклепати кінець самого троса, використовуємо дві гаєчки на 3.

                  • Одягаємо їх по одній на сам тросик і розклепуємо. Далі розбираємо повністю весь механізм блоку.

                  розбираємо повністю весь механізм блоку.

                  • З нього викидаємо залишки старого троса. Шків механізму знаходиться в хорошому стані.

                  Шків механізму знаходиться в хорошому стані.

                  • Його потрібно тільки почистити і помити добре.
                  • Після цього, вставляємо новий трос в механізм блоку через спеціальний штуцер з пружиною.

                   вставляємо новий трос в механізм блоку через спеціальний штуцер з пружиною.

                  • Причому штуцер цей пластмасовий одягається до того, як заклепаємо кінець троса.

                  штуцер цей пластмасовий одягається до того, як заклепаем кінець троса.

                  • І після цього остаточно можемо заклепати його кінець з гайками.
                  • Далі можемо збирати весь механізм блоку стіклопідіймача Джилі СК-2.
                  • Потім переходимо до збору всього механізму стіклопідіймача.
                    • При цьому, дуже важливим тут є розташування самого механізму перед початком складання.
                    • Рейка повинна лежати на столі або на підлозі шпильками вниз.

                    Рейка повинна лежати на столі або на підлозі шпильками вниз.

                    • І ніяк не інакше.
                    • Блок з моторчиком при цьому повинен розташовуватися зліва від рейки.

                    Блок з моторчиком при цьому повинен розташовуватися зліва від рейки.

                    • Таке розташування дуже важливо тому, що якщо розташувати всі ці деталі по іншому і зібрати весь механізм, то потім не вдасться його вставити в двері автомобіля.
                    • Отже, приступаємо до складання тепер.
                      • Перевіряємо, щоб пластмасовий штуцер з пружиною були на тросі.

                      щоб пластмасовий штуцер з пружиною були на тросі.

                      • На кінці троса расклепана гаєчка в обов'язковому порядку.

                      На кінці троса расклепана гаєчка в обов'язковому порядку.

                      • Далі проштовхуємо трос через отвір чорної пластмасової втулки.

                      проштовхуємо трос через отвір чорної пластмасової втулки.

                      • В результаті біля блоку механізму отримуємо два троса.

                      біля блоку механізму отримуємо два троса.

                      • Потім беремо пластмасовий шків, розвертаємо його квадратом вгору і заводимо набалдашник верхнього троса в клітинку шківа.

                      шків, розгортаємо його квадратом вгору і заводимо набалдашник верхнього троса в клітинку

                      • І далі по ходу починаємо намотувати його на шків.
                      • При цьому, намотуємо до тих пір, поки шків не стане на своє місце в механізмі.

                      намотуємо до тих пір, поки шків не стане на своє місце в механізмі.

                      • Встановлюємо на місце шків і беремо другий тросик.
                      • Таким же чином вставляємо його набалдашник в клітинку на шківі, тільки тепер зверху.

                      вставляємо його набалдашник в клітинку на шківі, тільки тепер зверху.

                      • Після чого намотуємо трос на шків до тих пір, скільки дозволяє його довжина.

                      намотуємо трос на шків до тих пір, скільки дозволяє його довжина.

                      • Якщо раптом довжини не вистачає, щоб повністю натягнути трос на шків, то можна відпустити його трошки на рейці.

                      щоб повністю натягнути трос на шків, то можна відпустити його трошки на рейці.

                      • Після цього перевіряємо, щоб тросик потрапив точно в вільні струмочки шківа.

                      перевіряємо, щоб тросик потрапив точно в вільні струмочки шківа.

                      • Якщо все вийшло правильно, то встановлюємо на шків зверху шайбу і закручуємо її болтом на 4

                      встановлюємо на шків зверху шайбу і закручуємо її болтом на 4

                      • Далі стискаємо пружинки на обох тросах і вставляємо на місце в зачеплення кріплення троса на рейці стіклопідіймача Джилі СК-2.

                      вставляємо на місце в зачеплення кріплення троса на рейці

                      • Це там, де ми раніше знімали, щоб можна було натягнути трос на шків.
                      • Після цього збираємо весь механізм у зворотньому порядку, закрутивши всі болтики і гаєчки.

                      збираємо весь механізм у зворотньому порядку, закрутивши всі болтики і гаєчки.

                      • Змащуємо, де це необхідно механізм і кріплення.
                      • Тепер все підключаємо і прямо тут же на столі або на підлозі перевіряємо через кнопку роботу всього стіклопідіймача.

                      перевіряємо через кнопку роботу всього склопідіймача.

                      • Його механізм при цьому повинен вільно переміщатися по рейці.
                      • Далі встановлюємо стіклопідйомник назад в двері. Робимо це в зворотньому розбиранню порядку.
                      • І потім знову через кнопку перевіряємо роботу всього механізму.

                      знову через кнопку перевіряємо роботу всього механізму.

                      • Для цього варто два-три рази спробувати опустити і підняти стікло на дверях.
                      • І коли переконаєтеся в тому, що працює справно, можна встановлювати на місце обшивку дверей.
                      • А нашу розповідь про самостійний ремонт переднього правого стіклопідіймача на Джилі СК-2 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не працює стіклопідйомник на Джилі СК 2, ремонт переднього правого стіклопідіймача"

Відгуки: 2


Саня

С термоусадкой это вы классно придумали. Обалдеть как все просто, да? Еще предлагаю перед установкой тросика его тщательно смазать. Только ни чем попало, а есть специальная смазка для тросиков. Производителей много, так что каждый найдет для себя то что подходит по цене. Пользуюсь хадовской.


Артём

У меня со стеклоподъемником проблема была несколько иная, но Ваш подробный материал помог быстро её найти и устранить. Одно дело когда делаешь что-то впервые и каждый шаг обдумываешь, и совсем другое когда уже знаешь что и как делать. Делайте по-больше таких статтей. Удачи в работе!




Фара для ремонту Джилі СК 2:

Бампер для ремонту Джилі СК 2:

Решітка для ремонту Джилі СК 2:

Радіатор для ремонту Джилі СК 2:

Стіклопідйомник для ремонту Джилі СК 2:

Стікло для ремонту Джилі СК 2:

Дверей для ремонту Джилі СК 2:

Кнопки для ремонту Джилі СК 2:

Обшивка для ремонту Джилі СК 2:

.