Заміна рідини ГУР Чері Джагі S21, міняємо масло в гідропідсилювачі керма

Однією з головних систем сучасного автомобіля є рульове управління. 

З його допомогою змінюється напрямок руху автотранспортного засобу.

У тому випадку, коли привід здійснюється на задню колісну пару, повернути кермо ще можна, хоча й не просто.

А от якщо автомобільна модель виготовлена з приводом на передні колеса, то для обертання керма потрібно докласти чималих зусиль.

Про швидкість зміни напрямку тут вже не говориться.

Саме тому і був розроблений спеціальний механізм, що дозволяє збільшити зусилля водія, а також одночасно пом'якшує удари, які отримує рульова колонка від контакту провідних коліс з нерівностями дорожнього полотна.

Таким механізмом став гідравлічний підсилювач керма (ГУР).

З тих пір такого роду підсилювачі стали вводити в конструкцію передньопривідних автомобілів.

Сьогодні практично всі сучасні легковики комплектуються такого роду підсилювачем.

Серед них і Chery Jaggi S21(він же QQ6) - одна з численних моделей однойменного автогіганта з Піднебесної. 

Його випуск відбувся в 2006 році і до сьогоднішнього дня з конвеєра автозаводу сходить цей компактний ліфтбек.

Цілком зрозуміло, що сьогодні це вже більш модернізовані транспортні засоби.

Однак ГУР незмінно встановлюється в усі комплектації.

Сама назва передбачає використання в цьому механізмі гідравлічної рідини.

По мірі експлуатації масло або спеціальна рідина, а саме їх використовують в якості робочої рідини ГУР, отримує домішки від металевого пилу, продуктів корозії, бруд та ін

В результаті воно втрачає не тільки свій колір, але і експлуатаційні властивості.

Тому після певного пробігу, для кожного автомобіля він вказується в керівництві по експлуатації, наступає необхідність міняти гідравлічне масло або рідина в ГУР.

Міняємо самостійно гідравлічне масло в ГУР Chery Jaggi S21

Пропонована стаття буде присвячена тому, як самостійно поміняти масло в ГУР Чері Джагі S21.

як самостійно поміняти масло в ГУР Чері Джаги S21.

  • В нашому авто стало важко провертатися кермо, тому першою причиною була визначена неналежної якості рідина в ГУР.
  • Коли перевірили в бачку, то наші підозри повністю підтвердилися.
  • Тому було прийнято остаточне рішення-замінити повністю рідину в цьому механізмі.
  • Для такого роду заміни було придбано нове масло марки Dexron 3.
  • Притому, придбали відразу дві банки, одна з яких буде використана для промивки всього механізму ГУР, а друга вже для чистого доливання.

придбали відразу дві банки Dexron 3

  • Ця рідина спеціально призначена для застосування в автоматах і гідропідсилювачах різного типу.
  • Першим ділом ми знімемо бачок для доливання масла в ГУР.

насамперед ми знімемо бачок для доливання масла в ГУР.

  • Гарненько його почистимо і вимиємо. Після цього знову встановимо на своє місце.
  • Далі нам потрібно заглушити патрубок на бачку ГУР Чері Джагі.

нам потрібно заглушити патрубок на бачку ГУР

  • А трубку, яка йде до насоса, ми подовжуємо за допомогою будь-якого шланга і опускаємо в яку-небудь ємність.

трубку, яка йде до насоса, ми подовжуємо за допомогою будь-якого шланга

  • Ми ж в даному випадку використовуємо 5-ти літрову пластикову банку.

 в даному випадку використовуємо 5-ти літрову пластикову банку.

  • Після цього заливаємо придбану нами рідину в бачок.

заливаємо придбану нами рідину в бачок.

  • Сміливо наливаємо повний бачок. Далі закриваємо кришку бачка і запускаємо двигун.
  • Поки працює двигун, сидячи в кабіні, крутимо кермом до упору то в одну, то в іншу сторони.

сидячи в кабіні, крутимо кермом до упору то в одну, то в іншу сторони.

  • Перевіряємо потім, щоб під бачком, та й з самого бачка ніде не протікала рідина.

Перевіряємо потім, щоб під бачком, та й з самого бачка ніде не протікала рідина.

  • Відкручуємо кришку на бачку ГУР і перевіряємо наявність рідини. Вона повинна піти трохи.
  • Тому знову доливаємо, щоб бачок був повним.

знову доливаємо, щоб бачок був повним.

  • Якщо рідини буде занадто багато, то вона може виступити і навіть з-під кришки бачка.

Якщо рідини буде занадто багато, то вона може виступити і навіть з-під кришки бачка

  • Але, це не страшно, потім все можна витерти. Головне в цьому випадку домогтися того, щоб в банку текла чиста рідина.
  • Як тільки почала витікати чиста рідина, припиняємо доливати і вимикаємо двигун.
  • Після цього, встановлюємо всі патрубки на свої місця, доливаємо рідина в бачку до нормального рівня і все.
  • Закриваємо кришку бачка і можна тепер сміливо знову кататися.
  • На цьому заміна рідини в ГУР вважається виконаною.
  • А тому і нашу розповідь про самостійну заміну рідини в ГУР Чері Джагі S21 також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна рідини ГУР Чері Джагі S21, міняємо масло в гідропідсилювачі керма"

Відгуки: 1


Пашка

Как на самом деле всё просто. Потому-что я когда менял, то вывешивал передок, снимал бачек, выдавлевал остатки старой жидкости вращением руля, влево-впраао, потом заливал новую, обратно вращением руля накачивал рейку (пока не побежит масло со второго патрубка) потом ставил бачек, доливал жидкость, ещё раз прокачивал для удаления воздуха, и только потом заводил двигатель.




Рульова колонка, руль для ремонту Чері Джагі 1.3:

Бачок для ремонту Чері Джагі 1.3:

Патрубки для ремонту Чері Джагі 1.3:

Трубка для ремонту Чері Джагі 1.3:

Шланг для ремонту Чері Джагі 1.3:

Кришка для ремонту Чері Джагі 1.3:

.