Однією з головних систем сучасного автомобіля є рульове управління.
З його допомогою змінюється напрямок руху автотранспортного засобу.
У тому випадку, коли привід здійснюється на задню колісну пару, повернути кермо ще можна, хоча й не просто.
А от якщо автомобільна модель виготовлена з приводом на передні колеса, то для обертання керма потрібно докласти чималих зусиль.
Про швидкість зміни напрямку тут вже не говориться.
Саме тому і був розроблений спеціальний механізм, що дозволяє збільшити зусилля водія, а також одночасно пом'якшує удари, які отримує рульова колонка від контакту провідних коліс з нерівностями дорожнього полотна.
Таким механізмом став гідравлічний підсилювач керма (ГУР).
З тих пір такого роду підсилювачі стали вводити в конструкцію передньопривідних автомобілів.
Сьогодні практично всі сучасні легковики комплектуються такого роду підсилювачем.
Серед них і Chery Jaggi S21(він же QQ6) - одна з численних моделей однойменного автогіганта з Піднебесної.
Його випуск відбувся в 2006 році і до сьогоднішнього дня з конвеєра автозаводу сходить цей компактний ліфтбек.
Цілком зрозуміло, що сьогодні це вже більш модернізовані транспортні засоби.
Однак ГУР незмінно встановлюється в усі комплектації.
Сама назва передбачає використання в цьому механізмі гідравлічної рідини.
По мірі експлуатації масло або спеціальна рідина, а саме їх використовують в якості робочої рідини ГУР, отримує домішки від металевого пилу, продуктів корозії, бруд та ін
В результаті воно втрачає не тільки свій колір, але і експлуатаційні властивості.
Тому після певного пробігу, для кожного автомобіля він вказується в керівництві по експлуатації, наступає необхідність міняти гідравлічне масло або рідина в ГУР.
Пропонована стаття буде присвячена тому, як самостійно поміняти масло в ГУР Чері Джагі S21.
Відгуки: 1
Как на самом деле всё просто. Потому-что я когда менял, то вывешивал передок, снимал бачек, выдавлевал остатки старой жидкости вращением руля, влево-впраао, потом заливал новую, обратно вращением руля накачивал рейку (пока не побежит масло со второго патрубка) потом ставил бачек, доливал жидкость, ещё раз прокачивал для удаления воздуха, и только потом заводил двигатель.