Заміна задніх пружин Джилі МК

Пружини автомобіля, як передні, так і задні, є складовою частиною його підвіски.

І незважаючи на те, що їм зазвичай приділяється зовсім мало уваги або зовсім не приділяється, вони все ж грають одну з головних ролей в забезпеченні безпеки і комфорту пересування на автомобілі. 

Основним призначенням пружин є утримання кузова автомашини на певній висоті над дорожнім полотном і в горизонтальному положенні.

А також пом'якшування ударів, які отримують колеса від дорожнього покриття.

По суті, завдяки наявності таких елементів, як пружини, ми маємо можливість тримати колеса автотранспортного засобу завжди притиснутими до дорожнього полотна, незалежно від його рельєфу або рівності.

А це - безпечне і постійне управління машиною.

І якщо ці елементи виходять з ладу, то самі амортизатори не в змозі самостійно забезпечити постійний контакт коліс.

Крім того, вони не зможуть протистояти кренам і хитанню кузова під час їзди.

Та й саме перебування в салоні такого автомобіля мало принесе задоволення.

При виході з ладу, пружини змінюються попарно, незважаючи на те, вийшла з ладу одна або відразу дві.

Як правило, пружини змінюють разом зі стійками амортизаторів.

Будова підвіски автомобіля Geely MK, виробництва популярної китайської автомобільної компанії Geely Automobile, також передбачає наявність задніх пружин.

Подібно до інших автомобілів, ці елементи відіграють велику роль у забезпеченні безпеки пересування і комфорту.

А раз так, то вони вимагають постійної уваги і при необхідності своєчасної заміни.

Міняємо самостійно задні пружини Geely MK

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно замінити задні пружини автомобіля Джилі МК.

як можна самостійно замінити задні пружини автомобіля Джилі МК.

  • В даному випадку ми вирішили поставити під пружини нашого авто гумки, призначені для використання на автомобілях російського виробництва Калина.

 вирішили поставити під пружини нашого авто гумки, призначені для використання на автомобілях російського виробництва Калина.

  • Вони підходять до задніх пружин автомобіля Джилі МК і в той же час вартість їх набагато нижче оригінальних.
  • Отже, встановлюємо упор під передні колеса, щоб уникнути мимовільного просування авто.

встановлюємо упор під передні колеса

  • І після цього за допомогою домкрата піднімаємо одне із задніх коліс.

за допомогою домкрата піднімаємо одне із задніх коліс.

  • Перш, ніж приступати до виконання такого роду ремонту необхідно придбати спеціальний знімач для пружин.

 необхідно придбати спеціальні знімач для пружин.

  • Після цього, одягаємо такий знімач на пружину з двох сторін і починаємо ключем стискати його штанги.

одягаємо такий знімач на пружину з двох сторін і починаємо ключем стискати його штанги

  • При цьому, потрібно дивитися за тим, щоб таке стиснення відбувалося рівномірно з обох сторін.
  • Після того, як зняли задню пружину Джилі МК, викидаємо її верхню гумку, оскільки вона зовсім вже перетворилася на безформену деталь.

викидаємо її верхню гумку, оскільки вона зовсім вже перетворилася на безформну деталь.

  • А замість неї встановлюємо нову, нами придбану прокладку.

замість неї встановлюємо нову, нами придбану прокладку.

  • Як і раніше говорилося, незважаючи на те, що вона призначена для іншої автомашини, тут ця гумка сідає ідеально.
  • Під стать верхній тут стоїть і нижня прокладка.

Під стать верхній тут стоїть і нижня прокладка.

  • Її ми також, цілком зрозуміло, викидаємо. А замість неї будемо ставити нову, на цей раз оригінальну прокладку.

будемо ставити нову, на цей раз оригінальну прокладку.

  • Також при встановленні нових прокладок ми рекомендуємо замість однієї штанги знімача пружини з одного боку зафіксувати стиснення її за допомогою міцної мотузки або дроту.

 замість однієї штанги знімача пружини з одного боку зафіксувати стиснення її за допомогою міцної мотузки

  • Тоді цю штангу можна зняти, а з іншого ж боку поки нехай стоїть.
  • Ми ж для страховки зафіксували стиснення дротом відразу з двох сторін, хоча одну штангу, як і говорилося, все одно залишили.
  • Тепер верхню прокладку фіксуємо з двох сторін ізолєнтою.

верхню прокладку фіксуємо з двох сторін ізолентою.

  • Просто при установці такої пружини на своє місце ця прокладка буде злазити і нам доведеться постійно її ловити і поправляти.
  • Ну і після всіх цих підготовок заводимо верхній кінець пружини на своє місце і вставляємо при цьому нижній її кінець.

 заводимо верхній кінець пружини на своє місце і вставляємо при цьому нижній її кінець.

  • Після того, як ви переконаєтеся в тому, що пружина чітко встала на свої місця, можна поступово розкручувати дріт і знімати знімач.

можна поступово розкручувати дріт.

  • Таким чином пружина вважається встановленою з новими прокладками.
  • Далі можемо переходити на протилежну сторону і виконувати ту саму процедуру.
  • Потрібно сказати, що при заміні з лівого боку автомашини можна штангу знімача не замінювати на дріт.
  • Там просто немає глушника і він не буде заважати встановленню пружини тепер.
  • Також, для інформації можемо поінформувати, що в разі заміни повністю і задніх пружин, замість оригінальних можна поставити від тієї ж самої Калини.
  • Вони також цілком підходять до нашого авто.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну прокладок пружини і самої задньої пружини на Джилі МК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх пружин Джилі МК"

Відгуки: 1


Николас

Ребята спасибо огромное! Моя замена прошла на УРА!




Пружина для ремонту Джилі МК:

Амортизатори для ремонту Джилі МК:

Прокладки двигуна для ремонту Джилі МК:

Глушник для ремонту Джилі МК:

.