Полірування фар Шевроле Авео Т250, як відновити фари?

Не секрет, що в автомобільні фари спереду встановлюється спеціальне стікло з пластику.

А пластик, постійно контактуючи з вітром, дощем і снігом, а також перебуваючи постійно під пекучими сонячними променями з плином часу починає жовтіти.

Крім того, дрібні частинки пилу і бруду постійно наносять мініцарапіни склу, в результаті чого воно перетворюється в матове.

Все це неминуче призводить до того, що яскравість освітлення різко падає, розподіл світу також неминуче погіршується.

До того ж і зовнішній вигляд автомобіля з такими фарами також різко змінюється, при тому в худший бік..

Як правило, в таких випадках потрібна повна заміна такого стікла.

А так, як окремо їх придбати досить важко, та й переставити також, то доводиться міняти повністю фари.

Однак, потрібно зауважити, що це процедура не з дешевих, та й клопоту з цим не мало.

Тому залишається скористатися лише можливістю реставрувати такі стікла.

Останнім часом широку популярність набуває саме хімічний спосіб полірування і відновлення таких фар.

Суть його зводиться до обробки скла спеціальними хімічними розчинами в певному їхньому стані.

Обробка фар таким способом дещо легша і ефективніше механічного.

З цього приводу є, правда, і чимало скептиків, але спробувати все-таки варто.

Можна використовувати і обидва ці способи полірування одночасно.

Відновлюємо самостійно якість фар Chevrolet Aveo T250

В даній статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно відновити помутнілі фари на Шевроле Авео Т250.

 

яким чином можна самостійно відновити помутнілі фари на Шевроле Авео Т250.

  • Як це часто буває, в нашому автомобілі стала погіршуватися якість освітлення передніми фарами.
  • Подібно багатьом іншим власникам ми відразу придбали нові більш потужні та сучасні лампочки, які вставили в ці фари замість штатних.

відразу придбали нові більш потужні та сучасні лампочки

  • Однак, очікуваного ефекту від цієї заміни ми так і не отримали.
  • Тому нам стало зрозуміло, що причина криється не в лампах, а в стані самих фар.
  • На нашому автомобілі встановлені рідні заводські фари, стан яких вже «м'яко кажучи» бажає бути набагато кращим.

встановлені рідні заводські фари, стан яких вже «м'яко кажучи» бажало бути набагато краще.

  • Ці фари виходили на автомобілі вже цілих 12 років, тому однозначно, що треба не займатися пошуком потужних ламп для отримання нормального освітлення, а міняти самі фари.
  • Однак, як вже говорилося, заняття це не з дешевих, та й досить клопітке.
  • Тому було вирішено спробувати реставрувати наявні фари, відновивши при цьому їх прозорість.
  • Для початку ми закупили набір наждачного паперу зернистістю від Р800 і до Р2500.

закупили набір наждачного паперу зернистістю від Р800 і до Р2500.

  • Зрозуміло, що такий папір буде потрібно для початкового полірування скла фари.
  • Спочатку ми прибираємо товстий шар лаку, яким покрито скло, а також великі відколи на ньому, більш грубим папером Р800.
  • А потім поступово використовуємо з більш дрібною зернистістю для того, щоб прибрати всі середні і дрібні подряпини.
  • Все робиться для того, щоб максимально відполірувати поверхню скла фари Шевроле Авео Т250.
  • Звичайно, можна відразу починати полірувати папером з більш дрібною зернистістю, але тоді сам процес полірування по часу розтягнеться в рази більше.
  • А так, на полірування двох фар у нас пішло приблизно чотири години часу.
  • Перш ніж приступати до полірування фар, необхідно ретельно промити краї самих фар.
  • Можна промити навіть ті місця, де ви не збираєтеся виконувати полірувальні роботи.
  • Робиться це для того, щоб потім при поліруванні бруд з цих місць не потрапив на поліроване скло.
  • Крім того, рекомендуємо на початку обклеїти по контуру фар кузовні елементи малярським або армованим скотчем.

рекомендуємо на початку обклеїти по контуру фар кузовні елементи малярським або армованим скотчем.

  • Така міра не буде зайвою, оскільки при поліруванні ви можете ненароком зачепити поверхню кузова і пошкодити на ньому фарбу.
  • Причому можна зачепити кузов, як при ручній обробці, так і при поліруванні машинкою тим більше.
  • Повинні помітити, що на самому початку ми вирішили не використовувати полірувальну машинку, оскільки після неї утворюються досить великі завитки, які в подальшому полірувати дуже складно.
  • Тому ми почали роботу вручну, поліруючи самою грубою наждачкою.

почали роботу вручну, поліруючи самою грубою наждачкою.

  • Однак, виявилося, що на склі на стільки грубий шар залишків захисного лаку і інших речовин, що вручну з ним впоратися практично не реально.
  • Тому довелося використовувати все-таки полірувальну машинку.
  • А для того, щоб вся робота виконувалася, як можна швидше, ми одягли на машинку папір із зернистістю не Р800, а відразу Р600.

одягли на машинку папір із зернистістю не Р800, а відразу Р600.

  • Справа в тому, що захисний шар лаку на склі фари вже був на стільки пошкодженим, що зберегти його вже ніякої можливості немає.
  • Тому ми зрозуміли, що його краще повністю здерти, ніж потім довго і нудно полірувати, намагаючись приховати всі вади.
  • Одним словом, процес пішов вже за допомогою машинки.

процес пішов вже за допомогою машинки.

  • Але, паралельно ми продовжували полірування і вручну також.

паралельно ми продовжували полірування і вручну також.

  • В результаті всіх наших зусиль скло фари стало зовсім білим.
  • Це свідчення того, що весь захисний шар лаку і навіть трохи пластику нам вдалося здерти все-таки зі скла фари.
  • Саме це нам і потрібно було, оскільки надалі ми збираємося бронювати фари спеціальною плівкою.
  • Далі весь процес переходить в виключно ручну фазу.
  • Для цього ми розрізали наждачний папір на невеликі шматочки, при цьому кути прямокутників ми спеціально закруглили.

 розрізали наждачний папір на невеликі шматочки

  • Це робиться виключно для зручності роботи.
  • І з цього моменту ми почали весь процес ручного полірування фар Шевроле Авео Т250 за допомогою наждачного паперу, починаючи з більш великою зернистістю і поступово переходячи до все більш дрібнішої і дрібнішої.

почали весь процес ручного полірування фар Шевроле Авео Т250 з допомогою наждачного паперу

  • А для того, щоб папір швидко не забивався, ми змочуємо його постійно у воді, поставивши поруч відро з водою.
  • В результаті через майже дві години ми добилися необхідного результату за допомогою таких шматочків наждачки і води.

ми добилися необхідного результату за допомогою таких шматочків наждачки і води.

  • Останні номери наждачки вже практично нічого не знімали зі скла фари, а тільки гладили його.
  • Зате ми змогли всі дрібні задираки і подряпини зробити практично непомітними.
  • І все це разом узяте дозволило добитися непоганих результатів.
  • А далі ми вирішили використовувати хімічний спосіб полірування фар.
  • Просто тому, що на наш погляд, саме такий спосіб полірування дозволяє досягти максимально якісного результату.
  • Єдиною умовою або особливістю полірування таким методом є те, що по його завершенню скло фари в обов'язковому порядку вимагає захисного шару.
  • Отже, для виконання полірування фар хімічним способом ми придбали звичайну термокружку, до неї ідеально підійшов стандартний пластиковий носик, а також пляшку спеціальної рідини.

придбали звичайну термокружка, до неї ідеально підійшов стандартний пластиковий носик, а також пляшку спеціальної рідини.

  • Особливість цієї рідини полягає в тому, що при нагріванні пар її розчиняє верхній шар пластика.
  • В результаті поверхня цього пластику стає ідеально рівною і гладкою.
  • Такою поверхнею в даному випадку, як ви здогадалися, буде скло фари.
  • Однак, ця рідина досить небезпечний реагент, тому при його використанні в обов'язковому порядку потрібне дотримання необхідних правил безпеки.
  • Перш за все, потрібно мати спеціальний одяг і рукавички.
  • Крім того, не можна активно вдихати запах або пари цієї рідини. Це може негативно позначитися на вашому здоров'ї.
  • Тому, наповнюємо на ¾ цією рідиною наш кухоль.

 наповнюємо на ¾ цією рідиною нашу кухоль.

  • Треба тут зазначити, що рідина досить летюча, тому після використання пляшку бажано відразу закрити.
  • Далі встановлюємо обережно на кухоль пластиковий носик.

встановлюємо обережно на кухоль пластиковий носик.

  • Він має ущільнювальну гумку, а тому пари будуть виходити виключно через сам носик.
  • Після цього включаємо наш кухоль в мережу і нагріваємо хвилин 7-10. В результаті рідина, яка знаходиться всередині у нас закипає.

рідина, яка знаходиться всередині у нас закипае

  • Далі беремо цей кухоль і, починаючи з будь-якого краю, поступово обдаємо скло фари Шевроле Авео Т250 парами нашої рідини.

беремо цю кружку і, починаючи з будь-якого краю, починаємо поступово обдавати скло фари

  • При цьому поспішати не варто, а уважно поступово міліметр за міліметром обдаємо паром все скло.

 поступово міліметр за міліметром обдаємо паром все скло.

  • Як вже говорилося, пари цієї рідини розплавляють верхній шар пластику і таким чином роблять його поверхню рівною і гладкою.
  • Всі дрібні подряпини, при цьому зникають. Великі задираки, якщо вони залишилися, то таким способом прибрати не вдасться.
  • Тому-то так і важливо попередньо добре скло відполірувати наждачкою.
  • До речі, якщо десь і залишаться деякі глибокі подряпини, то на весь потік світла вони вже особливого впливу робити не зможуть.
  • А значить і на якість освітлення теж.
  • На очах скло фари стає прозорим.
  • Ще раз нагадуємо, що цей процес потрібно виконувати акуратно і не поспішаючи, щоб не пролити рідину особливо на саме скло.
  • Якщо це трапиться, то вам доведеться потім починати полірування з самого початку.
  • В результаті такої обробки ми отримали ідеально рівну і прозору фару.

ми отримали ідеально рівну і прозору фару.

  • Скло її виявилося на стільки чистим, що тепер крізь нього стало видно весь бруд, що зібрався всередині цього виробу.
  • Однак, потрібно зауважити, що в такому вигляді експлуатувати автомобіль не бажано.
  • Справа в тому, що пластик фари в результаті хімічної реакції став дуже м'яким і в силу цього дуже чутливим до всіх механічних впливів.
  • Навіть якщо ви долонею проведете по такому склу, то на ньому буде видно сліди від шкіри.
  • При перевірці спеціальним обладнанням фар після полірування ми можемо побачити, що загальний малюнок світлотіньової межі (СТГ) фари при ввімкненому дальньому світлі став досить чітким.

загальний малюнок світлотіньової межі (СТГ) фари при ввімкненому дальньому світлі став досить чітким.

  • А що стосується показань приладу, то перед початком роботи він показував СТГ 18,7. А тепер прилад показує вже цілих 26,5.

тепер прилад показує вже цілих 26,5.

  • Це говорить про те, що завдяки своїм працям ми зуміли поліпшити СТГ майже на 10 одиниць.
  • Ми вважаємо, що це дуже навіть не погано, тим більше, що в фарах встановлені галогенні лампи.
  • При перевірці на дорозі в нічний час також видно, що фари, мало того, що стали прозорими, вони ще й добре освітлюють дорогу.

 фари, мало того, що стали прозорими, вони ще й добре освітлюють дорогу.

  • І при цьому нікого не засліплюють, що важливо.
  • При включеному дальньому світлі фари Шевроле Авео Т250 видають взагалі фантастичний результат.

фари Шевроле Авео Т250 видають взагалі фантастичний результат.

  • Звичайно, ми розуміємо, що досягнутий результат — це далеко не межа.
  • Але, у всякому разі нам вдалося досягти результату, який був при покупці цього автомобіля в салоні.
  • Тобто нам вдалося повернути колишній стан штатних фар автомобіля.
  • Ще раз хочемо звернути вашу увагу на те, що їздити з такими фарами не рекомендується, оскільки хімічна поліровка в обов'язковому порядку вимагає спеціального захисту.
  • Тому такі фари потрібно покрити лаком або виконати їх бронювання, тобто покрити спеціальною плівкою.
  • Ми в даному випадку вибираємо другий варіант, тому, що вважаємо його кращим.
  • Раніше у нас вже був такий досвід, і ми спеціально дряпали броньовану плівку, а після цього поливали її звичайною, але гарячою водою і після цього ніяких подряпин на склі фари не виявлялося.
  • Звичайно, кожен вибирає для себе сам, що йому більше підходить.
  • Крім того, захист можна робити самому, а можна довіритися фахівцям виконати це в спеціалізованих умовах.
  • Ми вирішили вибрати останній варіант і довіримо виконання бронювання фахівцям.
  • А нашу розповідь про самостійну поліровку і повернення фарам Шевроле Авео Т250 первісного вигляду на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Полірування фар Шевроле Авео Т250, як відновити фари?"

Відгуки: 0




Фара для ремонту Шевроле Авео:

Стікло для ремонту Шевроле Авео:

Лампи для ремонту Шевроле Авео:

.