Не секрет, що в автомобільні фари спереду встановлюється спеціальне стікло з пластику.
А пластик, постійно контактуючи з вітром, дощем і снігом, а також перебуваючи постійно під пекучими сонячними променями з плином часу починає жовтіти.
Крім того, дрібні частинки пилу і бруду постійно наносять мініцарапіни склу, в результаті чого воно перетворюється в матове.
Все це неминуче призводить до того, що яскравість освітлення різко падає, розподіл світу також неминуче погіршується.
До того ж і зовнішній вигляд автомобіля з такими фарами також різко змінюється, при тому в худший бік..
Як правило, в таких випадках потрібна повна заміна такого стікла.
А так, як окремо їх придбати досить важко, та й переставити також, то доводиться міняти повністю фари.
Однак, потрібно зауважити, що це процедура не з дешевих, та й клопоту з цим не мало.
Тому залишається скористатися лише можливістю реставрувати такі стікла.
Останнім часом широку популярність набуває саме хімічний спосіб полірування і відновлення таких фар.
Суть його зводиться до обробки скла спеціальними хімічними розчинами в певному їхньому стані.
Обробка фар таким способом дещо легша і ефективніше механічного.
З цього приводу є, правда, і чимало скептиків, але спробувати все-таки варто.
Можна використовувати і обидва ці способи полірування одночасно.
Відновлюємо самостійно якість фар Chevrolet Aveo T250
В даній статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно відновити помутнілі фари на Шевроле Авео Т250.
- Як це часто буває, в нашому автомобілі стала погіршуватися якість освітлення передніми фарами.
- Подібно багатьом іншим власникам ми відразу придбали нові більш потужні та сучасні лампочки, які вставили в ці фари замість штатних.
- Однак, очікуваного ефекту від цієї заміни ми так і не отримали.
- Тому нам стало зрозуміло, що причина криється не в лампах, а в стані самих фар.
- На нашому автомобілі встановлені рідні заводські фари, стан яких вже «м'яко кажучи» бажає бути набагато кращим.
- Ці фари виходили на автомобілі вже цілих 12 років, тому однозначно, що треба не займатися пошуком потужних ламп для отримання нормального освітлення, а міняти самі фари.
- Однак, як вже говорилося, заняття це не з дешевих, та й досить клопітке.
- Тому було вирішено спробувати реставрувати наявні фари, відновивши при цьому їх прозорість.
- Для початку ми закупили набір наждачного паперу зернистістю від Р800 і до Р2500.
- Зрозуміло, що такий папір буде потрібно для початкового полірування скла фари.
- Спочатку ми прибираємо товстий шар лаку, яким покрито скло, а також великі відколи на ньому, більш грубим папером Р800.
- А потім поступово використовуємо з більш дрібною зернистістю для того, щоб прибрати всі середні і дрібні подряпини.
- Все робиться для того, щоб максимально відполірувати поверхню скла фари Шевроле Авео Т250.
- Звичайно, можна відразу починати полірувати папером з більш дрібною зернистістю, але тоді сам процес полірування по часу розтягнеться в рази більше.
- А так, на полірування двох фар у нас пішло приблизно чотири години часу.
- Перш ніж приступати до полірування фар, необхідно ретельно промити краї самих фар.
- Можна промити навіть ті місця, де ви не збираєтеся виконувати полірувальні роботи.
- Робиться це для того, щоб потім при поліруванні бруд з цих місць не потрапив на поліроване скло.
- Крім того, рекомендуємо на початку обклеїти по контуру фар кузовні елементи малярським або армованим скотчем.
- Така міра не буде зайвою, оскільки при поліруванні ви можете ненароком зачепити поверхню кузова і пошкодити на ньому фарбу.
- Причому можна зачепити кузов, як при ручній обробці, так і при поліруванні машинкою тим більше.
- Повинні помітити, що на самому початку ми вирішили не використовувати полірувальну машинку, оскільки після неї утворюються досить великі завитки, які в подальшому полірувати дуже складно.
- Тому ми почали роботу вручну, поліруючи самою грубою наждачкою.
- Однак, виявилося, що на склі на стільки грубий шар залишків захисного лаку і інших речовин, що вручну з ним впоратися практично не реально.
- Тому довелося використовувати все-таки полірувальну машинку.
- А для того, щоб вся робота виконувалася, як можна швидше, ми одягли на машинку папір із зернистістю не Р800, а відразу Р600.
- Справа в тому, що захисний шар лаку на склі фари вже був на стільки пошкодженим, що зберегти його вже ніякої можливості немає.
- Тому ми зрозуміли, що його краще повністю здерти, ніж потім довго і нудно полірувати, намагаючись приховати всі вади.
- Одним словом, процес пішов вже за допомогою машинки.
- Але, паралельно ми продовжували полірування і вручну також.
- В результаті всіх наших зусиль скло фари стало зовсім білим.
- Це свідчення того, що весь захисний шар лаку і навіть трохи пластику нам вдалося здерти все-таки зі скла фари.
- Саме це нам і потрібно було, оскільки надалі ми збираємося бронювати фари спеціальною плівкою.
- Далі весь процес переходить в виключно ручну фазу.
- Для цього ми розрізали наждачний папір на невеликі шматочки, при цьому кути прямокутників ми спеціально закруглили.
- Це робиться виключно для зручності роботи.
- І з цього моменту ми почали весь процес ручного полірування фар Шевроле Авео Т250 за допомогою наждачного паперу, починаючи з більш великою зернистістю і поступово переходячи до все більш дрібнішої і дрібнішої.
- А для того, щоб папір швидко не забивався, ми змочуємо його постійно у воді, поставивши поруч відро з водою.
- В результаті через майже дві години ми добилися необхідного результату за допомогою таких шматочків наждачки і води.
- Останні номери наждачки вже практично нічого не знімали зі скла фари, а тільки гладили його.
- Зате ми змогли всі дрібні задираки і подряпини зробити практично непомітними.
- І все це разом узяте дозволило добитися непоганих результатів.
- А далі ми вирішили використовувати хімічний спосіб полірування фар.
- Просто тому, що на наш погляд, саме такий спосіб полірування дозволяє досягти максимально якісного результату.
- Єдиною умовою або особливістю полірування таким методом є те, що по його завершенню скло фари в обов'язковому порядку вимагає захисного шару.
- Отже, для виконання полірування фар хімічним способом ми придбали звичайну термокружку, до неї ідеально підійшов стандартний пластиковий носик, а також пляшку спеціальної рідини.
- Особливість цієї рідини полягає в тому, що при нагріванні пар її розчиняє верхній шар пластика.
- В результаті поверхня цього пластику стає ідеально рівною і гладкою.
- Такою поверхнею в даному випадку, як ви здогадалися, буде скло фари.
- Однак, ця рідина досить небезпечний реагент, тому при його використанні в обов'язковому порядку потрібне дотримання необхідних правил безпеки.
- Перш за все, потрібно мати спеціальний одяг і рукавички.
- Крім того, не можна активно вдихати запах або пари цієї рідини. Це може негативно позначитися на вашому здоров'ї.
- Тому, наповнюємо на ¾ цією рідиною наш кухоль.
- Треба тут зазначити, що рідина досить летюча, тому після використання пляшку бажано відразу закрити.
- Далі встановлюємо обережно на кухоль пластиковий носик.
- Він має ущільнювальну гумку, а тому пари будуть виходити виключно через сам носик.
- Після цього включаємо наш кухоль в мережу і нагріваємо хвилин 7-10. В результаті рідина, яка знаходиться всередині у нас закипає.
- Далі беремо цей кухоль і, починаючи з будь-якого краю, поступово обдаємо скло фари Шевроле Авео Т250 парами нашої рідини.
- При цьому поспішати не варто, а уважно поступово міліметр за міліметром обдаємо паром все скло.
- Як вже говорилося, пари цієї рідини розплавляють верхній шар пластику і таким чином роблять його поверхню рівною і гладкою.
- Всі дрібні подряпини, при цьому зникають. Великі задираки, якщо вони залишилися, то таким способом прибрати не вдасться.
- Тому-то так і важливо попередньо добре скло відполірувати наждачкою.
- До речі, якщо десь і залишаться деякі глибокі подряпини, то на весь потік світла вони вже особливого впливу робити не зможуть.
- А значить і на якість освітлення теж.
- На очах скло фари стає прозорим.
- Ще раз нагадуємо, що цей процес потрібно виконувати акуратно і не поспішаючи, щоб не пролити рідину особливо на саме скло.
- Якщо це трапиться, то вам доведеться потім починати полірування з самого початку.
- В результаті такої обробки ми отримали ідеально рівну і прозору фару.
- Скло її виявилося на стільки чистим, що тепер крізь нього стало видно весь бруд, що зібрався всередині цього виробу.
- Однак, потрібно зауважити, що в такому вигляді експлуатувати автомобіль не бажано.
- Справа в тому, що пластик фари в результаті хімічної реакції став дуже м'яким і в силу цього дуже чутливим до всіх механічних впливів.
- Навіть якщо ви долонею проведете по такому склу, то на ньому буде видно сліди від шкіри.
- При перевірці спеціальним обладнанням фар після полірування ми можемо побачити, що загальний малюнок світлотіньової межі (СТГ) фари при ввімкненому дальньому світлі став досить чітким.
- А що стосується показань приладу, то перед початком роботи він показував СТГ 18,7. А тепер прилад показує вже цілих 26,5.
- Це говорить про те, що завдяки своїм працям ми зуміли поліпшити СТГ майже на 10 одиниць.
- Ми вважаємо, що це дуже навіть не погано, тим більше, що в фарах встановлені галогенні лампи.
- При перевірці на дорозі в нічний час також видно, що фари, мало того, що стали прозорими, вони ще й добре освітлюють дорогу.
- І при цьому нікого не засліплюють, що важливо.
- При включеному дальньому світлі фари Шевроле Авео Т250 видають взагалі фантастичний результат.
- Звичайно, ми розуміємо, що досягнутий результат — це далеко не межа.
- Але, у всякому разі нам вдалося досягти результату, який був при покупці цього автомобіля в салоні.
- Тобто нам вдалося повернути колишній стан штатних фар автомобіля.
- Ще раз хочемо звернути вашу увагу на те, що їздити з такими фарами не рекомендується, оскільки хімічна поліровка в обов'язковому порядку вимагає спеціального захисту.
- Тому такі фари потрібно покрити лаком або виконати їх бронювання, тобто покрити спеціальною плівкою.
- Ми в даному випадку вибираємо другий варіант, тому, що вважаємо його кращим.
- Раніше у нас вже був такий досвід, і ми спеціально дряпали броньовану плівку, а після цього поливали її звичайною, але гарячою водою і після цього ніяких подряпин на склі фари не виявлялося.
- Звичайно, кожен вибирає для себе сам, що йому більше підходить.
- Крім того, захист можна робити самому, а можна довіритися фахівцям виконати це в спеціалізованих умовах.
- Ми вирішили вибрати останній варіант і довіримо виконання бронювання фахівцям.
- А нашу розповідь про самостійну поліровку і повернення фарам Шевроле Авео Т250 первісного вигляду на цьому закінчено.