Різниця між Джилі СК1, СК2 і СК3

Як відомо, у 2005 році автомобільна компанія з Китаю Geely Holding Group на автосалоні німецького міста Франкфурт вперше презентувала своїм шанувальникам новий автомобіль.

Цією машиною був седан "В"класу Geely CK.

Його поява стала результатом спільної роботи компанії з Daewoo International з Південної Кореї.

Нова модель була виготовлена на базі відомого автомобіля японського виробництва Toyota Corolla, його шостого покоління.

Але, незважаючи ні на що, новий автомобіль швидко став популярним в Росії, та й в Україні також.

До слова, Geely CK став одним з перших представників продукції цієї компанії, офіційно представленої в Україні.

Великої популярності машини сприяв вельми непоганий рівень комплектації в поєднанні з доступною ціною.

Китайські виробники відмінно зорієнтувалися у вимогах українського автомобільного ринку і вже в 2008 році випустили оновлену модель цієї автомашини, що отримала назву Geely CK2.

Хоча занадто великої різниці між цими двома моделями практично не було.

Проте і перша і оновлена моделі добре продавалися на вітчизняному ринку.

Ця обставина змусила виробників з Піднебесної ще більше вдосконалити своє дітище.

Так з'явилася нова версія популярного авто – Джилі СК3.

Вона також мало чим відрізнялася від початкового варіанту.

Все це призвело до того, що до сьогоднішнього дня власники таких авто часто не можуть самі визначити, де яка версія моделі і в чому їх принципова відмінність.

Вчимося самостійно розрізняти всі модифікації автомобіля Geely CK

У цій статті ми постараємося розповісти яким чином можна самостійно визначити модифікацію вашого Джилі СК.

яким чином можна самостійно визначити модифікацію вашого Джилі СК.

  • На сьогоднішній день ходять багато розмов про те, чим саме відрізняються між собою модифікації автомобіля Джилі СК.
  • Існує багато версій з цього приводу, А є власники, які і зовсім не можуть точно сказати, якою саме моделлю вони користуються.
  • Тому ми вирішили уважно розібратися в цьому питанні і назвати точні наявні відмінності.
  • Тим більше, що в технічному паспорті автомобіля модифікація чомусь не вказується.
  • Там просто стоїть відмітка Джилі СК1 і більше ніяких уточнень.
  • Тому, першу для прикладу візьмемо модель Джилі СК1.

першу для прикладу візьмемо модель Джилі СК1.

  • В цьому автомобілі в першу чергу потрібно звернути увагу на форму оптики.

в першу чергу потрібно звернути увагу на форму оптики

  • В кожній фарі внизу її є вставка помаранчевого кольору, в якій розташований фонарь повороту і габаритного вогню.
  • Крім цього, в бампері цієї моделі встановлені протитуманні фари прямокутної форми.

в бампері цієї моделі встановлені протитуманні фари прямокутної форми.

Є деякі відмінності і в решітці радіатора Джилі СК1, але вони практично непомітні.

  • Далі переходимо до моделі Джилі СК2. Тут також, відразу звертаємо увагу на форму оптики.

відразу звертаємо увагу на форму оптики

  • Як бачимо, форма фар на цій автомашині зовсім інша, ніж на попередній моделі.
  • Якщо придивитися і розібрати детально, то видно, що ліхтарі поворотів тут розташовані у верхньому куті фари.

 ліхтарі поворотів тут розташовані у верхньому куті фари.

  • Водночас протитуманні фари, також розташовані в бампері, однак форма їх вже кругла або, швидше за все, овальна.

протитуманні фари, також розташовані в бампері, проте форма їх вже кругла або, швидше за все, овальна

  • І тепер, що стосується моделі Джилі СК3. Образно кажучи, це звичайний гібрид першої і другої модифікації разом.

Джилі СК3 - це звичайний гібрид першої та другої модифікації разом

  • В цьому автомобілі оптика має форму точно таку, як і у моделі Джилі СК1.
  • Єдиною відмінністю є тільки те, що ліхтарі поворотів тут встановлені не знизу в помаранчевій вставці, а в крайньому нижньому, звуженому кутку.  

 ліхтарі поворотів тут встановлені в крайньому нижньому, завуженому куті.

  • Правда, від того ліхтаря збереглася внизу горизонтальна вставка, тільки вже не помаранчевого, а синюватого кольору.

збереглася внизу горизонтальна вставка, тільки вже не помаранчевого, а синюватого кольору.

  • Це і є підсвічування або габаритні вогні автомобіля.
  • Протитуманні фари в цій моделі також вмонтовані в низ бампера і виготовлені у формі прямокутника.

Протитуманні фари в цій моделі також вмонтовані в низ бампера і виготовлені у формі прямокутника

  • Потрібно відразу зазначити, що фари цієї моделі мають один дуже істотний недолік.
  • Справа в тому, що в такій фарі не передбачена лінза на лампочці ближнього світла.

в такій фарі не передбачена лінза на лампочці ближнього світла.

  • Якщо подивитися на моделі СК1 і СК2, то там скрізь лінзи на цій лампочці встановлені, а тут чомусь виробники вирішили її забрати і не встановлювати.
  • В результаті в умовах недостатньої видимості включення цих ліхтарів не дає практично ніякого результату.
  • Лампочки ближнього світла дорогу практично не висвітлюють.
  • Крім передніх фар, остання модель Джилі СК3 відрізняється від своїх попередників і конструкцією задніх ліхтарів.
  • В перших двох моделях ці ліхтарі мають однакову форму і практично однакову конструкцію.

ліхтарі мають однакову форму і практично однакову конструкцію.

  • Саме завдяки цьому вони є взаємозамінними. А ось задні ліхтарі моделі СК3 також мають таку ж форму.
  • Однак у цих ліхтарях є посередині дві білі смуги або вставки.

в цих ліхтарях є посередині дві білі смуги або вставки.

  • Також варто врахувати ще одну невелику, але досить помітну особливість конструкції, якою також відрізняється саме остання модель цієї машини – Джилі СК3.
  • Справа в тому, що і на СК1, і на СК2 зовнішня антена радіо розташована на даху кузова.

 на СК1, і на СК2 зовнішня антена радіо розташована на даху кузова.

  • А в Джилі СК3 на цьому місці вже розташований просто плавничок.

в Джилі СК3 на цьому місці вже розташований просто плавничок.

  • На цьому зовнішні відмінності трьох різних модифікацій Джилі СК закінчуються.
  • Далі є певні відмінності і у внутрішній комплектації салону автомашин.
  • Якщо взяти знову ж Джилі СК1, то тут при погляді на торпеду можна побачити, що всі повітроводи мають прямокутну форму.

всі повітроводи мають прямокутну форму.

  • Крім того, в центрі панелі є полиця зверху, якої, відразу можна відзначити, в Джилі СК2 вже немає.
  • Також варто звернути увагу на форму приладів на панелі приладів в цьому авто.

варто звернути увагу на форму приладів на панелі приладів в цьому авто.

  • Тут вони всі мають круглі колодязі, а в двох інших модифікаціях ви цього не побачите.
  • Зверніть увагу на форму і розташування обшивки дверей, а також ручки, кнопок стіклопідйомника і речового ящика.

Зверніть увагу на форму і розташування обшивки дверей, а також ручки, кнопок склопідіймача і речового ящика.

  • Мало того, тут на обох дверях всередині внизу є підсвічування.

на обох дверях всередині внизу є підсвічування.

  • Ну і над дверима ми бачимо відкидну накладку для зберігання окулярів.

над дверима ми бачимо відкидну накладку для зберігання окулярів

  • Вся обшивка салону і сидінь має характерний світлий тон.
  • До того ж у водія є правий підлокітник, попереду якого на центральній консолі є невелика ніша.

у водія є правий підлокітник, попереду якого на центральній консолі є невелика ніша

  • В трикутник, що закриває кріплення бічного дзеркала заднього виду, вмонтований маленький динамік аудіосистеми.

В трикутник, що закриває кріплення бічного дзеркала заднього виду, вмонтований маленький динамік

  • На цьому всі конструктивні особливості моделі Джилі СК1 закінчуються, тому ми переходимо в салон модифікації моделі Джилі СК2.
  • В цьому автомобілі відразу впадає в очі форма повітроводів.

відразу впадає в очі форма повітроводів.

  • Всі вони тут виконані у формі кола.
  • Зовсім іншу форму і планування розташування кнопок управління і ручок має карта дверей.

іншу форму і планування розташування кнопок управління і ручок має дверна карта

  • В центральній частині передньої консолі зверху відсутня поличка, яку ми бачили в попередній моделі.

У центральній частині передньої консолі зверху відсутня поличка

  • Зовсім по-іншому виглядає тут і сама центральна консоль, маючи характерні тільки для цієї моделі накладки.

Зовсім по-іншому виглядає тут і сама центральна консоль

  • Під правою рукою у водія тут підлокітник відсутній.

Під правою рукою у водія тут підлокітник відсутня.

  • Замість нього є підстаканник і два відділення для паперів або дрібних монет.
  • Крім того, в трикутниках дзеркал заднього виду динаміків тут немає, як немає і відкидної полиці для окулярів над дверима.
  • Вся обшивка карти дверей і сидінь виконана в чорному кольорі.

 обшивка карти дверей і сидінь виконана в чорному кольорі.

  • Вгорі, над кожними дверима в салоні авто з'явилися відкидні ручки.

 над кожними дверима в салоні авто з'явилися відкидні ручки.

  • На центральній консолі між круглими повітроводами тут встановлена кнопка аварійної зупинки, чого в попередній моделі не було.

між круглими повітроводами тут встановлена кнопка аварійної зупинки

  • В іншому салон автомобільної моделі змін більше не зазнав.
  • Далі переходимо в салон моделі Джилі СК3.
  • Тут, перш за все, варто звернути увагу на панель приладів автомобіля.

 варто звернути увагу на панель приладів автомобіля.

  • Вона має більш сучасний вигляд і сильно нагадує панель, яку встановлюють на різні модифікації моделі Джилі Емгранд.  
  • Ця панель має красиве і спокійне підсвічування синього кольору.
  • При наборі швидкості автомобілем понад 120 кілометрів колір підсвічування відразу змінюється на більш агресивний червоний.
  • В іншому конструкція і оформлення салону цієї моделі практично нічим не відрізняється від своїх «родичів» СК1 і СК2.
  • Тепер розглянемо деякі відмінності в комплектації моделей в підкапотному відсіку.
  • Перш за все, потрібно звернути увагу на те, що прилегла поверхня кришки клапанів на двигуні Джилі СК1 не є рівною, а виготовляється з однією виборкою напівкруглої форми.

прилегла поверхню кришки клапанів на двигуні Джилі СК1 не є рівною

  • Пов'язано це з тим, що там встановлюється датчик распредвалів, який якраз має круглу форму.
  • А оскільки він встановлений вгорі головки блоку циліндрів і трохи виступає за її верхню поверхню, то і в кришці клапанів відповідно зроблена така виборка.
  • Далі, дивимося на впускний колектор автомобіля. У цій моделі впускний колектор виготовлений з алюмінію.

впускний колектор виготовлений з алюмінію.

  • MAP сенсор або датчик абсолютного тиску має специфічну форму і кріпиться на колекторі за допомогою двох болтів.

MAP сенсор або датчик абсолютного тиску має специфічну форму

  • Випускний колектор також має певну форму, в якому встановлений один лямбда зонд.

Випускний колектор також має певну форму, в якому встановлений один лямбда зонд

  • В основному це всі особливості конструкції моделі Джилі СК1 під капотом, які можна побачити візуально.
  • Якщо подивитися на силовий агрегат модифікації Джилі СК2, то відразу можна помітити, що прилегла поверхня кришки клапанів тут вже виготовлена рівною.

прилегла поверхня кришки клапанів тут вже виготовлена рівною.

  • Пов'язано це з тим, що датчик распредвалів тут має зовсім іншу невелику форму.

датчик распредвалів тут має зовсім іншу невелику формую

  • Він виготовлений з пластмаси і кріпиться до головки за допомогою одного болта.
  • А тому вже датчик не заважає кришці клапанів, і вона в зв'язку з цим виготовляється рівною.
  • Що стосується впускного колектора, то тут він має зовсім іншу форму, та й виготовлений з пластмаси.

Що стосується впускного колектора, то тут він має зовсім іншу форму

  • На ньому встановлений MAP сенсор або датчик абсолютного тиску також вже зовсім іншої форми і тримається він лише за допомогою одного болта.

 встановлено MAP сенсор або датчик абсолютного тиску також вже зовсім іншої форми

  • Випускний колектор разом з каталізатором тут також відрізняється дещо за своєю формою.
  • Крім того, в цій моделі тут встановлені вже два лямбда зонда.

 у цій моделі тут встановлені вже два лямбда зонда.

  • На закінчення переходимо до модифікації моделі Джилі СК3.
  • Тут під капотом практично конструкція точно така ж, як і на Джилі СК2.

під капотом практично конструкція точно така ж, як і на Джилі СК2.

  • Тому на цьому наш огляд і закінчується.
  • Потрібно відзначити, що ми розглянули лише основні відмінності всіх трьох версія автомобіля Джилі СК, які можна відразу побачити. Є, звичайно, і ряд інших конструктивних особливостей в них.
  • Але, їх можна виявити при більш глибокому вивченні будови цих автомобілів і проведення відповідних порівнянь.
  • Тому ми не стали про них тут розповідати.
  • А нашу розповідь про основні елементи для самостійного поділу і розпізнання модифікацій автомобіля Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Різниця між Джилі СК1, СК2 і СК3"

Відгуки: 3


Вадим

На самом деле, очень полезная статья! На нее надо создавать закладку, чтобы в нужный момент открыть и посмотреть различия. Уже не раз попадался на том, что заказывал запчасти на СК, которые к моей модификации не подходят! А здесь открыл, почитал и сделал вывод: или уточнять при заказе, или смело брать, потому что деталь подходит для всех трех модификаций. Вот действительно, большое спасибо за материал!


Лёха

Если по сути то никах радикальных изменений нет. Хороший автомобиль в своём классе. Я на пример в своё время когда покупал свой Джили СК1, отдал предпочтение именно эму, из-за крутого дизайна салона, в сровнинии с эго прямым конкурентом Ланосом, это небо и земля) он и внешне более "красочный") Вот колега с работы купил себе Джили СК 3, и реально различие видны только по оптике, то что сразу брасается в глаза. Да, я от китайцев ожидал немного большего если честно) но и цена на них особо не поменялась, что не менее приятно! Я немного по острю) почему-то у меня перед глазами сейчас стоит ВАЗ 2107, у них тоже ничего радикального не поменялось за больше чем 30 лет, особенно по кузову и всё равно продаются же) Если бы китайцы не только слажевали эти автомобили на базе Тойота Корола, а й двигателя ставили от них же ( не копии))), вот это был бы шаг в перед!)


Руслан

Всё как-то так и есть. Моя СК-2 также имеет футляр для очков. Топливный фильтр СК-1 под капотом, СК-2 под кузовом.




Фонарь для ремонту Джилі СК:

Фара для ремонту Джилі СК:

Решітка для ремонту Джилі СК:

Радіатор для ремонту Джилі СК:

Торпеда для ремонту Джилі СК:

Панель для ремонту Джилі СК:

Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Ручка для ремонту Джилі СК:

Стіклопідйомник для ремонту Джилі СК:

.