☎ 093-170-41-80
☎ 050-800-80-22
☎ 067-757-57-95
✔ Професійний
✔ Підбір запчастин
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



Розкажіть друзям

Свист КПП Джилі СК, підтяжка підшипників вторинного вала

Більше десяти років тому, а якщо бути точним, то в 2006 році, фірма «Фольксмоторс-ЛТД» вперше привезла в Україну компактний седан з Піднебесної Geely CK.

Це була спільна робота китайських фахівців відомої компанії Geely Holding Group і їх колег з корейської корпорації Daewoo International.

Новий автомобіль став першим офіційно представленим на вітчизняному авторинку.

Він швидко завоював популярність в наших автолюбителів і витіснив воістину народний автомобіль Daewoo Lanos.

Цьому сприяло краще співвідношення ціни з якістю.

Трансмісія на новому автомобілі представлена механічною п'ятиступінчастою коробкою перемикання передач, що здійснює передачу крутного моменту від двигуна на передні колеса.

Крім того, КПП дає можливість розширити можливості силового агрегату, здійснювати рух заднім ходом, а при необхідності роз'єднувати двигун з самою трансмісією.

Незважаючи на все це, новий автомобіль має свої вразливі місця, як і всі інші автомобільні моделі.

Експлуатація машини неминуче призводить до появи різного роду несправностей, у тому числі і в коробці передач.

Усуваємо самостійно свист в КПП і підтягуємо підшипники вторинного вала Geely CK

У новій представленій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином самостійно можна усунути свист в КПП і виконати підтяжку підшипників її вторинного валу на Джилі СК.

 яким чином самостійно можна усунути свист в КПП і виконати підтяжку підшипників її вторинного валу на Джилі СК.

  • Як це часто буває, в нашому автомобілі несподівано з'явилася несправність.
  • Виразилося вона в тому, що стала підвивати коробка перемикання передач.
  • Особливо це добре було чутно на четвертій передачі і на нейтральній.
  • Поспілкувавшись з багатьма власниками авто, як на форумах інтернету, так і в живу ми отримали пораду, що несправність, яка в нас з'явилася,  можна усунути шляхом підкручування вторинного вала КПП.
  • А для цього потрібен особливий ключ, який ми і поспішили придбати.

потрібен особливий ключ, який ми і поспішили придбати.

  • Це ключ, який є в комплекті практично будь-якої болгарки.
  • Отже, для зручності роботи ми зняли захист двигуна. Так набагато простіше дістатися до будь-якої точки коробки передач.
  • Після цього варто приготувати невелику ємність, так як з коробки може витекти невелика кількість масла.
  • Крім того, нам потрібно прокручувати колесо провідне, тому попередньо потрібно буде підняти на домкраті одне з передніх коліс.
  • Тепер знаходимо збоку на корпусі невеличку кришку, яка кріпиться чотирма болтами на 10.

на корпусі коробки невелику кришечку, яка кріпиться чотирма болтами на 10

  • Очищаємо щіткою гарненько ці болти і по кожному з них постукаємо молотком на випадок якщо вони прикипіли.
  • Після цього відкручуємо всі чотири болта і знімаємо кришку КПП Джилі СК.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що кришка ця може бути посаджена на герметик, тому можливо для її зняття доведеться докласти чимало зусиль.
  • Під кришкою знаходиться ще незвичайна шайба або контргайка.

Під кришкою знаходиться ще незвичайна шайба

  • В самій коробці під знятою кришкою видно гайку з двома отворами.

під знятою кришкою видно гайка з двома отворами

  • Вставляємо в отвори цієї гайки наш ключ і пробуємо зрушити її з місця.

вставляємо в отвори цієї гайки наш ключ

  • Знаючі люди кажуть, що для того, щоб усунути гул в коробці необхідно цю гайку трохи відпустити і провернути за колесо.
  • Далі закрутити гайку до упору і знову провернути колесо.
  • Потім знову відпустити і прокрутити, а вже після цього закрутити повністю із зусиллям 9 кг.
    • Проте в нашому випадку гайку взагалі зірвати з місця практично не вдалося.
    • Вона провернулася в бік закручування буквально на 2-3 градуси. Після цього просто не витримав наш ключ.

    Його штирі просто почали розгинатися в різні боки. Тому довелося замість нього виготовити спеціальну приспособу.

    довелося замість нього виготовити спеціальну приспособу

    • У звичайному бруску просвердлили два отвори на виміряній попередньо відстані і в них вкрутили дві звичайні шпильки.
    • В результаті нам вдалося затягнути гайку трохи більше, буквально на 5-7 градусів.
    • Ну, більше в принципі ми і не могли, тому, що можна перетягнути.
    • А це, кажуть, може призвести до того, що КПП буде грітися, погано будуть включатися передачі. Та і підшипники теж можуть постраждати.
    • А взагалі, ми радимо зробити самому більш потужний ключ за наявним вже зразком. 
    • При цьому самі штирі можна зробити трохи довшими, оскільки там на гайці отвори досить глибокі.
      • Крім того, ці штирі можна зробити дещо потужнішими, десь по товщині болта на 6.
      • Після всього цього ми промили нашу кришку з шайбою і по кромці кришки нанесли герметик.

      промили нашу кришку з шайбою і по кромці кришки нанесли герметик

      • В такому вигляді і встановлюємо цю кришку назад на своє місце.

       встановлюємо цю кришку назад на своє місце.

      • Після цього виїжджаємо перевірити, дало це нам щось чи ні. Ну, щоб сильно щось змінилося, так говорити не можна.
        • Перша передача, правда, стала включатися трохи чіткіше. Коробка на нейтралці і взагалі майже не гуде.
        • Але, ми думаємо, що необхідно ще трохи часу, щоб там всередині все притерлося і потім, швидше за все, буде взагалі ідеально.
        • А так, ми вважаємо, що є сенс робити таке коригування. А тому можна пробувати.
        • Головне запастися хорошим ключем.
        • А нашу розповідь про самостійне усунення виття КПП і підтягування підшипників її вторинного валу на Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Свист КПП Джилі СК, підтяжка підшипників вторинного вала"

Відгуки: 0




.