Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Більше десяти років тому, а якщо бути точним, то в 2006 році, фірма «Фольксмоторс-ЛТД» вперше привезла в Україну компактний седан з Піднебесної Geely CK.
Це була спільна робота китайських фахівців відомої компанії Geely Holding Group і їх колег з корейської корпорації Daewoo International.
Новий автомобіль став першим офіційно представленим на вітчизняному авторинку.
Він швидко завоював популярність в наших автолюбителів і витіснив воістину народний автомобіль Daewoo Lanos.
Цьому сприяло краще співвідношення ціни з якістю.
Трансмісія на новому автомобілі представлена механічною п'ятиступінчастою коробкою перемикання передач, що здійснює передачу крутного моменту від двигуна на передні колеса.
Крім того, КПП дає можливість розширити можливості силового агрегату, здійснювати рух заднім ходом, а при необхідності роз'єднувати двигун з самою трансмісією.
Незважаючи на все це, новий автомобіль має свої вразливі місця, як і всі інші автомобільні моделі.
Експлуатація машини неминуче призводить до появи різного роду несправностей, у тому числі і в коробці передач.
У новій представленій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином самостійно можна усунути свист в КПП і виконати підтяжку підшипників її вторинного валу на Джилі СК.
Його штирі просто почали розгинатися в різні боки. Тому довелося замість нього виготовити спеціальну приспособу.