Ремонт протитуманних фар Джилі МК

Всім відомо, що для освітлення дорожнього полотна в умовах недостатньої видимості, а також розташованих поблизу нього об'єктів в автомобілі передбачені передні фари.

Однак, бувають випадки, коли навіть включені фари не створюють очікуваного ефекту.

Це рух при густому тумані, сильному зливи або снігопаді.

У таких випадках промінь світла фар не в змозі просто пробити товщу туману або ж стіну води сильної зливи.

І як результат, водій може бачити тільки два-три метри шляху попереду машини.

Для того, щоб уникнути таких неприємних моментів і убезпечити водія від неприємностей в будові автомобіля передбачені спеціальні протитуманні фари (ПТФ).

У них встановлюються лампочки, які випромінюють жовте або матово-біле світло.

І монтуються такі пристрої, як правило, в нижній частині переднього бампера.

Тобто в безпосередній близькості від дорожнього полотна. А як відомо, густий туман не опускається до самої дороги.

Сніжинки густого снігу розсипаються в безпосередній близькості дорожнього полотна, втім, також, як і краплі щільно падаючого дощу.

В результаті промені ПТФ пробивають товщу туману, снігу або води, висвітлюючи додаткові метри дороги для водія.

В автомобілі китайських виробників Geely MK противотуманки, як називають ПТФ в побуті власники авто, встановлені штатно також внизу переднього бампера.

Крім своєї основної функції противотуманки підсилюють загальне освітлення дороги, особливо в момент здійснення повороту автомобілем.

 

Ремонтуємо самостійно протитуманні фари на Geely MK

В черговій нашій статті мова піде про те, яким чином можна своїми руками виконати невеликий ремонт противотуманок на Джилі МК.

 яким чином можна своїми руками виконати невеликий ремонт противотуманок на Джилі МК

  • Так вийшло, що в нашому автомобілі перестала включатися протитуманна фара.
  • Природньо, нам довелося її зняти, з тією метою, щоб з'ясувати причину несправності.

нам довелося зняти ВТФ, з тією метою, щоб з'ясувати причину несправності

  • Розкрутивши корпус фонаря, ми виявили цікаву річ.
  • Виявляється, проблема вся в саморізі, який є всередині корпусу фари і нагрівається від лампочки фонаря.

проблема вся в саморіз, який є всередині корпусу фари і нагрівається від лампочки ліхтаря.

  • В результаті нагріву саморіза нагрівається і пластмаса корпусу.
  • Нагрітий саморіз віджимає наявну пружинку від корпусу і на лампочці пропадає один контакт.
  • Як наслідок - лампочка гасне в фарі.
  • Можна було б просто подовжити саморіз, але це занадто банально, та й отвір під нього свердлити ніде.
  • Тому було прийнято рішення припаяти невеликий провід безпосередньо до мінусового проводу, відрізавши на ньому наконечник.
  • В результаті цього ми зможемо мінус припаяти безпосередньо до самої пружинки.

мінус припаяти безпосередньо до самої пружинки.

  • Тепер мінус буде йти на пружинку не через саморіз, а безпосередньо на саму пружинку і від неї на лампочку.

Тепер мінус буде йти на пружинку не через саморіз, а безпосередньо напряму

  • Після цього ми зібрали ПТФ Джилі МК вже зі знову припаяним проводом.

 зібрали ПТФ Джилі МК вже зі знову припаяним проводом.

  • Все вийшло досить компактно і красиво.
  • Далі кладемо всі дроти в корпус фонаря противотуманки і закриваємо його кришкою, провернувши її на пів оберту.

пакуємо всі дроти в корпус ліхтаря противотуманки і закриваємо її кришкою

  • Зверху на корпус одягаємо звичайний поліетиленовий пакет.

Зверху на корпус одягаємо звичайний поліетиленовий пакет.

  • В даному випадку цей пакет виконує роль своєрідного панцира, захищаючи корпус фари від впливу вологи, бруду та пилу.

пакет виконує роль своєрідного панцира, захищаючи корпус фари від впливу вологи

  • Тепер, що стосується проводки. Справа в тому, що роз'єм, який є біля самого ліхтаря противотуманки був повністю прогнившим.
  • Тому ми дріт просунули через штекер і припаяли його всередині самої фари. А зверху штекер залили термоклеєм.

провід просунули через штекер і припаяли його всередині самої фари. А зверху штекер залили термоклеєм.

  • В результаті вийшло все герметично і надійно.
  • А сам провід подовжили на 50см і другий його штекер, що був на іншому кінці дроту вивели нагору практично на рівень капота.

сам провід подовжили на 50см і другий його штекер, що був на іншому кінці дроту вивели нагору практично на рівень капота.

  • Тепер у нас цей роз'єм не буде більше знаходиться в вогкості і в грязі.
  • Пакет на корпусі фари також щільно зав'язуємо ізольованим дротом.

Пакет на корпусі фари також щільно зав'язуємо ізольованим дротом.

  • Іншими словами, ми робимо все таким чином, щоб нічого не могло піддаватися корозії в процесі експлуатації.
  • Таким нехитрим способом ми доопрацювали протитуманну фару, продовживши тим самим її термін експлуатації.
  • На цьому наша розповідь про самостійний ремонт або доопрацювання протитуманної фари Джилі МК закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт протитуманних фар Джилі МК"

Відгуки: 1


Вова Омельченко

Вот и потеряли клиента) шучу) позавчера зашёл на сайт посмотреть по чём туманку можно сейчас купить на Джили МК. А тут наткнулся на ваш блог по ремонту и решил поискать есть ли какая то информация по поводу ПТФ на Джили МК. И нашёл этот материал. Решил сразу же воплотить эго в жизнь, так как терять было нечего, левая ПТФ уже месяц как не работала, и вы знаете у меня вышло, только у меня была другая причина, был просто плохой контакт, саморез здесь не причем. Благодарин за качественную инфо. инструкцию.) И не розстраевайтесь что не купил у вас новую ПТФ, обязательно куплю что-то другое)




Фара для ремонту Джилі МК:

Бампер для ремонту Джилі МК:

Корпус для ремонту Джилі МК:

Фонарь для ремонту Джилі МК:

Кришка для ремонту Джилі МК:

Проводка для ремонту Джилі МК:

Капот для ремонту Джилі МК:

.